Pierderile de Putere prin Transmisie, - continuarea discutiei - |
This topic is about Pierderile de Putere prin Transmisie, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Pierderile de Putere prin Transmisie, - continuarea discutiei - |
Dec 31 2009, 05:19 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Redau o relatare a unui posesor de tsi,o discutie intre ei: ,,Vezi ca e puterea si la roata si la volant. La volant e cea de 135cp. Am mai avut discutii cum ca e greu de crezut ca la 236NM si 135cp se declara 200NM si 122cp. Atunci am pus graficul dyno al unui tuner (aceste inregistrari erau cu softul stock), iar lumea a zis ca e imposibil. Asta m-a ambitionat (am mare incredere in acel tuner) sa verific acel grafic dyno si uite ca a iesit cum a spus tuner-ul . Daca mai face cineva un dyno sunt convins ca va arata tot asa. P.S. TSI-ul de 140cp are peste 160cp reali la volant (aici sunt si alte grafice care pot confirma). LE: discutia a mai fost....,, ,,Oricum, din punctul meu de vedere e clar ca TSI 122 are aprox 135cp, iar TSI 140 are aprox 160cp (din nou, testati de mai multa lume, independent),, In plus intr o revista germana sunt prezentate cat s a putut tuna dintr un 1.4 tsi de 160 cp rezultatul nu este decat uimitor insa nu stim consecintele. Unde mai pui ca este unul de 160 cp tot de 1.4 tsi Insa daca te uiti pe A4 este un 1.8 tfsi tot de 160 cp Eu urmaresc cu interes evolutia lor pentru ca au aparut numerosi posesori de tsi in special,nu stim inca tot despre motor multi vor fi mirati de cuplul motor raportat la cilindree, o fi o minune a tehnicii,?! o fi un motor ce pica repede !? nu stiu,oricum este interesant de urmarit. This post has been edited by f1anatic: Jan 2 2010, 06:31 PM
Attached File(s)
poza_0.jpg ( 168.21K )
Number of downloads: 11
1.4_tsi_modificat.jpg ( 107.15K ) Number of downloads: 10 -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) Jos Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
May 14 2010, 03:38 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
E simplist articolul ala, desi e destul de corect. Insa niste afirmatii categorice fara sa le justifice cu niste masuratori... de fapt, nu au dat nici un diagrama, nici o cifra, nimic....
-------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
May 14 2010, 05:06 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
E simplist articolul ala, desi e destul de corect. Insa niste afirmatii categorice fara sa le justifice cu niste masuratori... de fapt, nu au dat nici un diagrama, nici o cifra, nimic.... E adevarat ca e simplist, dar tocmai asta il face si extrem de clear cut. Mie imi sunt credibili numai prin simplu fapt ca fac trimitere la Rototest. Ma rog, suna pueril, dar aia chiar sunt de referinta in lume. Daca ai rabdare sa citesti si linkul dat de tipi mai jos o sa gasesti cred ca toate raspunsurile la intrebarile extrem de pertinente puse de tine - cu temperatura disipata secundara pierderilor, etc. De fapt nu se ajunge la pierderile alea. Mai mult explica si enigma Subaru Diesel care e masurat de RRI si care scoate parca 135 cai la testul lor "jos". Daca e sa ne luam dupa tipi astia motorul scoate vreo 147-150 cai -adica ai dracu japonezi chiar nu mint. Si astfel speculatiile ca motorul in realitate ar scoate vreo 170 cai se duc pe apa sambetei. Dar uite aici tot la ei mai multe detalii si despre alte aspecte care s-ar putea sa te intereseze http://www.pumaracing.co.uk/index.htm This post has been edited by bogcot76: May 14 2010, 05:07 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 03:30 AM |