Pierderile de Putere prin Transmisie, - continuarea discutiei - |
This topic is about Pierderile de Putere prin Transmisie, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Pierderile de Putere prin Transmisie, - continuarea discutiei - |
Dec 31 2009, 05:19 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Redau o relatare a unui posesor de tsi,o discutie intre ei: ,,Vezi ca e puterea si la roata si la volant. La volant e cea de 135cp. Am mai avut discutii cum ca e greu de crezut ca la 236NM si 135cp se declara 200NM si 122cp. Atunci am pus graficul dyno al unui tuner (aceste inregistrari erau cu softul stock), iar lumea a zis ca e imposibil. Asta m-a ambitionat (am mare incredere in acel tuner) sa verific acel grafic dyno si uite ca a iesit cum a spus tuner-ul . Daca mai face cineva un dyno sunt convins ca va arata tot asa. P.S. TSI-ul de 140cp are peste 160cp reali la volant (aici sunt si alte grafice care pot confirma). LE: discutia a mai fost....,, ,,Oricum, din punctul meu de vedere e clar ca TSI 122 are aprox 135cp, iar TSI 140 are aprox 160cp (din nou, testati de mai multa lume, independent),, In plus intr o revista germana sunt prezentate cat s a putut tuna dintr un 1.4 tsi de 160 cp rezultatul nu este decat uimitor insa nu stim consecintele. Unde mai pui ca este unul de 160 cp tot de 1.4 tsi Insa daca te uiti pe A4 este un 1.8 tfsi tot de 160 cp Eu urmaresc cu interes evolutia lor pentru ca au aparut numerosi posesori de tsi in special,nu stim inca tot despre motor multi vor fi mirati de cuplul motor raportat la cilindree, o fi o minune a tehnicii,?! o fi un motor ce pica repede !? nu stiu,oricum este interesant de urmarit. This post has been edited by f1anatic: Jan 2 2010, 06:31 PM
Attached File(s)
poza_0.jpg ( 168.21K )
Number of downloads: 11
1.4_tsi_modificat.jpg ( 107.15K ) Number of downloads: 10 -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) Jos Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Jan 2 2010, 10:44 PM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
l.e. Iar la integrale, datorita transmisiei mai complexe, partile in miscare/frecare sunt aproape duble fata de FWD sau RWD. Practic ai pierderea unei FWD + RWD. Nu sunt de acord cu afirmatia ta decat in cazul vehiculelor 4x4 permanent, nu la cele tip Haldex de ex, unde distributia by default este 90-10 sau 95-5... JFW & F1: in cazul concret al masinii personale, Dimsport a apreciat o pierdere prin transmisie la maxim 10-12% din putere si nu din viteza. -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Jan 3 2010, 08:35 AM
Post
#3
|
|
Powered by: Scoobaru Group: Membri Posts: 350 Joined: 14-November 08 Member No.: 118.534 |
l.e. Iar la integrale, datorita transmisiei mai complexe, partile in miscare/frecare sunt aproape duble fata de FWD sau RWD. Practic ai pierderea unei FWD + RWD. Nu sunt de acord cu afirmatia ta decat in cazul vehiculelor 4x4 permanent, nu la cele tip Haldex de ex, unde distributia by default este 90-10 sau 95-5... JFW & F1: in cazul concret al masinii personale, Dimsport a apreciat o pierdere prin transmisie la maxim 10-12% din putere si nu din viteza. In schimb eu sunt de acord cu tine, pentru ca eu discut de "integrale" si nu de pseudo 4x4. Iar la procent, da, e din putere si nu din viteza. -------------------- Subaru: ala din avatar....
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 06:24 AM |