Pierderile de Putere prin Transmisie, - continuarea discutiei - |
This topic is about Pierderile de Putere prin Transmisie, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Pierderile de Putere prin Transmisie, - continuarea discutiei - |
Dec 31 2009, 05:19 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Redau o relatare a unui posesor de tsi,o discutie intre ei: ,,Vezi ca e puterea si la roata si la volant. La volant e cea de 135cp. Am mai avut discutii cum ca e greu de crezut ca la 236NM si 135cp se declara 200NM si 122cp. Atunci am pus graficul dyno al unui tuner (aceste inregistrari erau cu softul stock), iar lumea a zis ca e imposibil. Asta m-a ambitionat (am mare incredere in acel tuner) sa verific acel grafic dyno si uite ca a iesit cum a spus tuner-ul . Daca mai face cineva un dyno sunt convins ca va arata tot asa. P.S. TSI-ul de 140cp are peste 160cp reali la volant (aici sunt si alte grafice care pot confirma). LE: discutia a mai fost....,, ,,Oricum, din punctul meu de vedere e clar ca TSI 122 are aprox 135cp, iar TSI 140 are aprox 160cp (din nou, testati de mai multa lume, independent),, In plus intr o revista germana sunt prezentate cat s a putut tuna dintr un 1.4 tsi de 160 cp rezultatul nu este decat uimitor insa nu stim consecintele. Unde mai pui ca este unul de 160 cp tot de 1.4 tsi Insa daca te uiti pe A4 este un 1.8 tfsi tot de 160 cp Eu urmaresc cu interes evolutia lor pentru ca au aparut numerosi posesori de tsi in special,nu stim inca tot despre motor multi vor fi mirati de cuplul motor raportat la cilindree, o fi o minune a tehnicii,?! o fi un motor ce pica repede !? nu stiu,oricum este interesant de urmarit. This post has been edited by f1anatic: Jan 2 2010, 06:31 PM
Attached File(s)
poza_0.jpg ( 168.21K )
Number of downloads: 11
1.4_tsi_modificat.jpg ( 107.15K ) Number of downloads: 10 -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) Jos Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Jan 1 2010, 06:22 PM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Eu cred ca ecuatia pierderii puterii nu este liniara, ci mai de graba descrie o curba logaritmica care se plafoneaza iute la un ...20%. Dar treaba cu AWD si pierderi de 20-25% este batuta in cuie. Discutia este in rest academica.
Cit despre caldura disipata, nu cred ca este o problema la fel de mare in cutiile de viteza manuale precum ungerea adecvata. Masinile automate au nevoie si dec un transmission oil cooler si pierderile lor sint si mai mari. Nu am un grafic acum repede la indemina ca nu m-a interesat niciodata soarta masinilor Legacy/Outback cu 5 EAT, dar daca noi avem stock oriunde intre 190-210 whp (din cei 250 raportati la volanta, cu motor stock, depinde de dyno) din ce imi aduc aminte ei scot 170-190 indiferent de dyno. Daca fratele meu de care m-am despartit in copilarie Fishbone, ar reveni printre noi aici pe forum, ar putea da info clare cu pierderile la masina automata. Avem setup identic (alt tune), diferenta fiind transmisia. E foarte activ zilele astea pe LGT dar nu si pe Masini.ro. Si tot el ar putea sa ne spuna si despre temperatura in transmisie ca parca pe vara anului trecut si-a pus TOC (transmission oil cooler) ca tot i se aprindea amrtorul la bord. Parca. Dar TOC are sigur si nu cred ca dat banii degeaba. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 09:28 AM |