Pierderile de Putere prin Transmisie, - continuarea discutiei - |
This topic is about Pierderile de Putere prin Transmisie, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Pierderile de Putere prin Transmisie, - continuarea discutiei - |
Dec 31 2009, 05:19 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Redau o relatare a unui posesor de tsi,o discutie intre ei: ,,Vezi ca e puterea si la roata si la volant. La volant e cea de 135cp. Am mai avut discutii cum ca e greu de crezut ca la 236NM si 135cp se declara 200NM si 122cp. Atunci am pus graficul dyno al unui tuner (aceste inregistrari erau cu softul stock), iar lumea a zis ca e imposibil. Asta m-a ambitionat (am mare incredere in acel tuner) sa verific acel grafic dyno si uite ca a iesit cum a spus tuner-ul . Daca mai face cineva un dyno sunt convins ca va arata tot asa. P.S. TSI-ul de 140cp are peste 160cp reali la volant (aici sunt si alte grafice care pot confirma). LE: discutia a mai fost....,, ,,Oricum, din punctul meu de vedere e clar ca TSI 122 are aprox 135cp, iar TSI 140 are aprox 160cp (din nou, testati de mai multa lume, independent),, In plus intr o revista germana sunt prezentate cat s a putut tuna dintr un 1.4 tsi de 160 cp rezultatul nu este decat uimitor insa nu stim consecintele. Unde mai pui ca este unul de 160 cp tot de 1.4 tsi Insa daca te uiti pe A4 este un 1.8 tfsi tot de 160 cp Eu urmaresc cu interes evolutia lor pentru ca au aparut numerosi posesori de tsi in special,nu stim inca tot despre motor multi vor fi mirati de cuplul motor raportat la cilindree, o fi o minune a tehnicii,?! o fi un motor ce pica repede !? nu stiu,oricum este interesant de urmarit. This post has been edited by f1anatic: Jan 2 2010, 06:31 PM
Attached File(s)
poza_0.jpg ( 168.21K )
Number of downloads: 11
1.4_tsi_modificat.jpg ( 107.15K ) Number of downloads: 10 -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) Jos Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Dec 31 2009, 06:23 PM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Nu mi-e foarte clar ce te nedumereste Iulian.
Categoric exista putere la flansa (volanta) si la roata. Si cea de la roata va fi intotdeauna mai mica decit cea de la volanta, din cauza pierderilor prin transmisie etc (~10-15% pt FWD, RWD si 20-25% pt AWD). Eu pt Subaru folosesc 20% in estimarea puterii de la roata la volanta. Acum insa si producatorii pot declara ce vor ei...si in general cind folosesc acelasi motor in mai multe modele, poate fi tunat diferit si sa produca mai mult pe o platforma decit cealalta (STI vs LGT, acelasi bloc motor si chestii interne, turbo diferit, ECU reglat diferit, 50 de cai diferenta). Dar este foarte posibil sa vezi si puteri mai mari decit cele declarate. Cel mai recent este cazul lui 2010 AUDI S4 (am dat recent de articol dar nu il gasesc acum). Masina pusa pe dyno, dupa estimari avea vreo 40 cp in plus. Sau...alt caz...pina acum citiva ani, producatorii Japonezi aveau un intelegere in a limita puterea masinii la 280 cp. Ca rezultat aveai Nissan R33 si R34 cu... putere oficiala de doar 284 cp si cuplu de diesel si cind e pus pe dyno nu numai ca are macar 100 cp in plus, dar o simpla resoftare il ducea peste 500. De ce ar ascunde producatorii valorile reale sau de ce fac tuning diferit la acelasi motor ? in general pentru a nu crea competitie interna intre doua modele apropiate: pina sa iasa 2010 LGT, daca vroiai un LGT vechi te puteai uita atent si la WRX sedan model 2008-2009 (adica cel nou). Este apropiat la dimensiuni cu LGT vechi, acelasi stil de caroserie, hey acelasi motor...dar pt a pastra LGT un pas inaintea WRX sedan, s-a pastrat o diferenta de vreo 30 cp cel putin pt 2008. Alte motive includ regulile de poluare; clasificarea pe piata - cu ce alte masini este in competitie; si bineinteles posibilitatea de a arata cumparatorilor ca isi imbunatatesc constant masinile gasind de la an la an citiva cai putere in plus. Eventual un styling refresh dupa vreo 2-3 ani de productie si hopa, scoate si motorul 20 cai in plus...fie printr-o resoftare, fie prin publicarea numerelor reale...dar diferente reale in performante nu sint. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 01:05 AM |