Pierderile de Putere prin Transmisie, - continuarea discutiei - |
This topic is about Pierderile de Putere prin Transmisie, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Pierderile de Putere prin Transmisie, - continuarea discutiei - |
Dec 31 2009, 05:19 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Redau o relatare a unui posesor de tsi,o discutie intre ei: ,,Vezi ca e puterea si la roata si la volant. La volant e cea de 135cp. Am mai avut discutii cum ca e greu de crezut ca la 236NM si 135cp se declara 200NM si 122cp. Atunci am pus graficul dyno al unui tuner (aceste inregistrari erau cu softul stock), iar lumea a zis ca e imposibil. Asta m-a ambitionat (am mare incredere in acel tuner) sa verific acel grafic dyno si uite ca a iesit cum a spus tuner-ul . Daca mai face cineva un dyno sunt convins ca va arata tot asa. P.S. TSI-ul de 140cp are peste 160cp reali la volant (aici sunt si alte grafice care pot confirma). LE: discutia a mai fost....,, ,,Oricum, din punctul meu de vedere e clar ca TSI 122 are aprox 135cp, iar TSI 140 are aprox 160cp (din nou, testati de mai multa lume, independent),, In plus intr o revista germana sunt prezentate cat s a putut tuna dintr un 1.4 tsi de 160 cp rezultatul nu este decat uimitor insa nu stim consecintele. Unde mai pui ca este unul de 160 cp tot de 1.4 tsi Insa daca te uiti pe A4 este un 1.8 tfsi tot de 160 cp Eu urmaresc cu interes evolutia lor pentru ca au aparut numerosi posesori de tsi in special,nu stim inca tot despre motor multi vor fi mirati de cuplul motor raportat la cilindree, o fi o minune a tehnicii,?! o fi un motor ce pica repede !? nu stiu,oricum este interesant de urmarit. This post has been edited by f1anatic: Jan 2 2010, 06:31 PM
Attached File(s)
poza_0.jpg ( 168.21K )
Number of downloads: 11
1.4_tsi_modificat.jpg ( 107.15K ) Number of downloads: 10 -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) Jos Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
May 14 2010, 07:05 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Am citit si linkul dat de ei.
Dpdv "stiintific", ca sa fim rigurosi, baietii au dreptate, desi "clear cut-ul" prin care ei spun ca la fwd intre 100 si 200CP pierderile sunt 15% mi se pare a dracu' de dubios. E pacat ca totusi nu isi sustin teoria si cu exemple si cifre. Masuratoarea pe dyno e aproximativa, chiar am discutat asta intr-unul din topicurile precedente, aici sunt de acord cu ei. Pe de alta parte, ei spun ca pierderile masurate pe dyno variaza aspru de la o masuratoare la alta... la mine nu a fost chiar asa, in 3 "trageri" facute in 2 zile diferite rezultatele au fost aproape identice. Masuratoarea pe dyno include si rezistenta la rulare, ceea ce nu e tehnic vorbind pierdere in transmisie, insa e important de luat in calcule fiind tot o pierdere si nu tocmai neglijabila Insa pe de alta parte, dpdv ingineristic dracu' nu e chiar asa de negru. Dyno masoara corect puterea la roata.. apoi masoara eronat o pierdere, si imi da o putere la flansa eronata. Insa da puterea la roata.... si asta conteaza pt performanta. Insa puterea la roata se pare ca nu se obtine doar scazand un procentaj constant din cea la flansa. Pot da o groaza de linkuri care explica ca e eronata teoria asta cu procentajul constant. Interpretarea rezultatelor dyno-ului clasic e gresita, nu masuratoarea in sine a puterii la ROATA... in anumite conditii (aka intr-o treapta de viteza, ceea ce duce la un interval de viteze) PS Eu as putea proiecta un dyno care sa calculeze (destul de) precis si pierderile in transmisie si fara sa stiu momentele de inertie exact. Aia din link spun ca nu se poate, eu spun ca se poate.... daca cineva ma finanteaza, ma apuc de proiectat Nici nu e cu mult mai complicat decat un dyno clasic, are doar vreo-o doua smecherii in plus. Daca stau si ma gandesc mai bine, ar ajunge doar sa modific electronica. Sunt convins insa ca a mai avut si altu' ideea mea si a brevetat-o deja... This post has been edited by James Kilowatt: May 14 2010, 07:07 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
May 14 2010, 07:29 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Eu as putea proiecta un dyno care sa calculeze (destul de) precis si pierderile in transmisie si fara sa stiu momentele de inertie exact. Aia din link spun ca nu se poate, eu spun ca se poate.... daca cineva ma finanteaza, ma apuc de proiectat Nici nu e cu mult mai complicat decat un dyno clasic, are doar vreo-o doua smecherii in plus. Daca stau si ma gandesc mai bine, ar ajunge doar sa modific electronica. Sunt convins insa ca a mai avut si altu' ideea mea si a brevetat-o deja... Pai pune mana si aplica la un Framework Programme 7 - uita-te si tu pe CORDIS. De acolo de unde esti poate ai o sansa. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st May 2024 - 08:40 PM |