mici mari probleme, Pierdere de putere si vibratii la viteze mari |
This topic is about mici mari probleme, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
mici mari probleme, Pierdere de putere si vibratii la viteze mari |
Aug 24 2009, 04:02 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 10-August 09 Member No.: 120.649 |
Sunt proaspat posesor al unui Forester 2.0 mai putin "proaspat" din 2007, 50000 km. Masina imi place foarte mult dar ca intotdeauna mici probleme ne impiedica sa ne traim visul frumos intr-o euforie deplina Mai exact: 1. Pierdere de putere Masina parca isi pierde din putere la 2000-2500 ture pentru ca mai sus sa zvacneasca si sa hacaie ca la o schimbare neoportuna a treptei de viteza. Am citit despre asta si pe alt forum unde am inteles ca este o problema legata de clapeta de admisie, calitatea benzinei si ECU autoadaptiv. Prima oara cand am simtit asta am incercat un reset (decuplarea bateriei) dupa care totul a functionat perfect pana cand am ajuns iar la fundul rezervorului si problema a reaparut si ma tine asa de cateva zile fara sa dea semne ca isi revine. Alt detaliu interesant, in momentul in care a reaparut problema turatia la ralanti era foarte instabila(cand peste 1000 cand ingrijorator de aproape de 0) motiv pentru care mi s-a oprit de 2 ori motorul in treapta 1 cand am calcat ambreiajul. Acum nu mai face Ma intereseaza orice posibile cauze si cum as putea sa le evit dar si ce solutii de remediere (pe termen mai lung totusi) imi recomandati. 2. Vibratii la viteze mari La viteze de autostrada, 130 - 160 km/h, masina vibreaza/tremura aproape deranjant. Vibratia pare sa vina de jos disnpre trenul de rulare (se simte in scaune). Initial si volanul vibra puternic la peste 130 dar am echilibrat rotile si acum se mai simte dar mai putin. Cauciucurile sunt niste Goodyear Ultragrip (de iarna, stiu) in stare foarte buna. Stiu ca ar trebui sa fie mai zgomotoase dar nu vad de ce ar produce vibratii. Cum spuneam rotile tocmai le-am echilibrat. Ce ar mai putea fi? Geometria, suspensiile, ...? Stiu ca trebuia sa fi trecut mai intai pe la Welcome Area dar din pacate n-am gasit timpul necesar sa-mi termin "compunerea". Ramane pe data viitoare. Multumesc Gelu |
|
|
Aug 25 2009, 03:07 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
fa-i resetare de calculator, pune benzina buna (98 si mai sus) si dai bice .
variatul relantiului dupa un reset e normal , si tine cateva zeci de km spre 200 chiar uneori. deci linistit ca e ok. -------------------- |
|
|
Sep 4 2009, 06:01 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 10-August 09 Member No.: 120.649 |
fa-i resetare de calculator, pune benzina buna (98 si mai sus) si dai bice . variatul relantiului dupa un reset e normal , si tine cateva zeci de km spre 200 chiar uneori. deci linistit ca e ok. Zis si facut! Un plin cu Top99 si reset. Merci, George. Problema cu puterea si ezitarea la 2500 s-a rezolvat. S-a linistit si ECU si s-a stabilizat turatia la ralanti desi mi s-a parut ca a durat o vesnicie (cam 200 km). Treaba asta cu autoadaptarea pare a avea foarte multe variable pe care le verifica si se seteaza dupa ele - cu AC, fara AC, cu servo pompand tare sau pe drept, etc. - parca invata din nou sa mearga Ca o chestie in plus, dupa reset directia imi pare un pic mai tare decat inainte, parca volanul se misca mai greu. Poate doar mi se pare si e greu sa verific. Multumesc inca odata pentru toate sfaturile! Nu am uitat de verificarea generala si de curatarea clapetei la service. Gumele noi sunt pe lista de cumparaturi Despre asta voi cere pareri pe topicul dedicat. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 08:54 PM |