Cuplu vs. Cai putere |
This topic is about Cuplu vs. Cai putere, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Cuplu vs. Cai putere |
Aug 16 2004, 11:02 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 30-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.667 |
|
|
|
Oct 7 2004, 03:20 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Chestia cu greutatea e destul de discutabila. Acceleratiile n-ar creste fenomenal trecand de la 4000 la 5000... in fine. Randamentele superioare la mac vin de la raportul de compresie (randamentul teoretic maxim al ciclului ete 1-1/rap.comp) si de la faptul ca pot merge cu amestecuri sarace, nu esti obligat la mac sa ai amestecul ideal. Figura cu entalpia superioara a motorinei n-am stiut-o... in fine. PAcura e si mai grea decat motorina, insa degaja energie mai putina...
Nu sunt in transporturi... sunt inginer. Intamplator, navalist:) Asa ca va pot raspunde la alta intrebare. E interesant sa faci motoare navale de turatii mici ca sa nu fii obligat sa mai faci reductoare (elicile la navele comerciale merg la turatii mici). Reductoarele la asemenea puteri pot fi de aceleasi dimensiuni cu motorul.... Sunt nave cu turbine cu gaz care merg la turatii mari insa fie au propulsor cu jet fie transmisie electrica. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 12:53 AM |