Cuplu vs. Cai putere |
This topic is about Cuplu vs. Cai putere, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Cuplu vs. Cai putere |
Aug 16 2004, 11:02 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 30-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.667 |
|
|
|
Jan 28 2007, 07:15 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(f1anatic) DSaca vorbiti de graficele puse de mine...inseamna ca sinteti cu totii pe afara. Complet pe afara, in ger, si imbracati numai cu o batista. Valorile sint la roata. Rusinos mai ales pt. tine JkW.
Nubira TA nu are cum sa aiba 500 N-m la roti la 100 mph. E ceva in neregula cu formula ta. Iar 400 lb-ft la roti vin 540 N-m la roti. Guess again: Nubira mea are 157km/h la 5800rpm intr-a 4-a. La 5800rpm are 164Nm la flansa. Raportul total de demultiplicare este 4.008. Zi tu unde gresesc. Diagrama ta e cea aburita, cum ai spus au masurat intr-a 3-a si probabil au pus pe axa viteza in loc de turatie, insa au pus valorile LA FLANSA, sau mai bine spus la flansa scazand pierderile in transmisie. Un motor de 400CP intr-a 3-a are probabil la 160 la ora la roti 1500Nm. Sau poatem, prin "la roti" tu ai vrut sa spui "la flansa din care s-au scazut deja pierderile". Insa asta e altceva. Puterea la roti si cea la motor e aceeasi, mai putin pierderile. Insa nu si cuplul... la roti ai cuplul la flansa*demulplicarea - pierderi. La 500nm la roti, doi tipi mai solizi (in stare sa impinga cu 100kgf fiecare) iti tin masina pe loc. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 11:38 PM |