Cuplu vs. Cai putere |
This topic is about Cuplu vs. Cai putere, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Cuplu vs. Cai putere |
Aug 16 2004, 11:02 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 30-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.667 |
|
|
|
Jan 28 2007, 09:47 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Greu de spus... as vrea rapoartele de demultiplicare. Baietii au pus cuplul la FLANSA functie de viteza, ceea ce nu spune neaparat mare lucru. La 100mph nubira mea are LA ROTI mai mult de 500NM, deci e clar ca ce vedem acolo sunt la flansa si nu la roti. Ce ajunge la roti depinde de raportul de demultiplicare. In treapta asta, pe la 92mph puterile sunt egale, insa e clar ca turatiile si rapoartele de demultiplicare sunt diferite (una are 325lbsfts, cealalta 290, desi la roti trebuie sa fie egale). Daca rosia are 1, atunci albastra are cam 1.12. Rosia a atins puterea maxima pe la 89mph, albastra cred ca ar fi continuat sa urce si la peste 100mph, nu pare sa fi atins maximul iar cuplul e aproape orizontal, ceea ce inseamna ca puterea ar fi crescuta aproape liniar in continuare.
Ca sa raspund, cu cutia asta de viteze as paria pe aia rosie. In treapat a 3-a la fel, puterea e peste cea albastra aproape peste tot. In general insa, nu pot raspunde decat daca stiu ce se intampla si la peste viteza aia... continua sa creasca puterea celei albastre. Daca mai creste inca vreo 15CP atunci devine interesanta. Daca raman asa, pe un circuit tehnic as alege rosia, la un dragrace sau un circuit foarte rapid albastra, cu conditia sa aleg tot eu si cutia de viteze. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 02:23 AM |