Cuplu vs. Cai putere |
This topic is about Cuplu vs. Cai putere, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Cuplu vs. Cai putere |
Aug 16 2004, 11:02 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 30-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.667 |
|
|
|
Jan 27 2007, 11:23 PM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
In general pe dyno se testeaza in treapta a 3-a si acum poti sa desemnezi axele cum te taie capul. Ei au preferat sa puna viteza. POate te mai uiti o data: alea sint mile pe ora...si intimplator au atins puterea/cuplul maxim in treapta a 3-a pina in 100 mph ...cind a inceput sa scada au incetat/sau au atins rev limiter. Si eu am rev limiter la 7000 rpm (fabrica 6500) ceea ce ma face sa cred ca intr-adevar la Subaru au pus rev limiter pe la 7300 rpm (al 2-lea grafic).
La gallardo curba cuplului incepuse sa scada iar cea a puterii devenise orizontala. De ce sa mai continui ? Graficul rosu este al Subaru. Cel albastru al Gallardo. Acum ce ai prefera ? probabil prin prisma cutiei de viteza - Gallardo este mai iute - viteza de virf mai mare. Gindeste-te insa la un circuit gen Monaco sau Hungaroring...Spa, etc...Doua masini...puteri egale...ce-i 421...cei 426. AWD amindoua. Diferenta de cuplu - apropae 100 lb-ft. Enorma. In ciuda faptului ca una este cred 5 L V10 si ailalta 2.5 L H4... http://www.engine-power.com/lamborghini/gallardo.html Gallardo e si ceva mai usoara cu vreo 150 kg. Tu JkW, daca ai avea la dispozitie amindoua grupurile propulsoare (motor, transmisie)...pe care l-ai instala pe un Trabant ? -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 09:31 AM |