Cuplu vs. Cai putere |
This topic is about Cuplu vs. Cai putere, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Cuplu vs. Cai putere |
Aug 16 2004, 11:02 AM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 30-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.667 |
|
|
|
Jan 21 2007, 06:24 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Am dubii ca HS2000 isi bate rivalele pe circuit la capatul liniilor drepte; la urma urmei viteza maxima e 230km/h, destul de slaba. Insa avand in vedere cat e de joasa, distributia de mase, momentul redus de inertie probabil ca iese din viraje mult mai repede decat altele.
HS2000 e clar o dracie atipica, un soi de kart mai mare cu un motor de motocicleta Insa ilustreaza bine importanta sasiului. 240CP nu au nimic impresionant, si nici cei 210Nm prapaditi... Probabil ca sa o tii la turatiile care-i arata coltii inseama sa depasesti limitele americane sau belgiene de viteza inca din treapta a 2-a , iar in catalog nu ar trebui sa dea reprizele 80-120 in treptele 4-5-6 ci in 2-3-4.... Insa si daca o "dieselisezi" si schimbi vitezele la 2500rpm nu reusesti sa faci fata unui Logan mai nervos, pentru simplul motiv ca pe la 2500 rpm nu dezvolta decat mai putin de 60CP. Motor prost? Nu, sofer prost. Ca sa pui la roti la 2000RPM la aceeasi viteza aprox 200Nm lesinati pe care HS2000 ii pune la 8000rpm, un TDI ar trebui sa aiba 800Nm Sau treaca de la mine, 400NM@4000rpm. Adica, 233CP... ooops, adica tre' sa aiba aceeasi putere ca HS2000...... ce surpriza -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 06:32 PM |