orice despre hibride, circulati verde pe verde |
This topic is about orice despre hibride, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
orice despre hibride, circulati verde pe verde |
Mar 28 2008, 09:44 AM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 271 Joined: 5-February 08 From: BT Member No.: 116.288 |
Ma bucur ca sunt primul care posteaza pe aceasta arie dedicata masinilor hybride. Nu sunt eu cel de la care a pornit ideea crearii asestei arii si nu detin un hybrid, dar am sustinut si apreciat ideea. Acum 6 luni am cautat pe piata o masina care sa ma reprezinte. Despre hybride si masini electrice stiam foarte putine lucruri, ca se fabrica prin Asia si America si ca e cam greu sa intri in posesia unui asemenea exemplar (transport, taxe vamale, acte, persoane dispuse sa iti aduca masina si altele). Daca aveam de unde sa aflu mai multe informatii poate, zic poate m-as fi orientat spre hybrid. Am aflat dupa ce mi-am cumparat masina (se poate vedea in stanga ) ca hybridul nu e chiar un OZN si ca poti avea un hybrid in Romania, bineinteles cu putin efort (in mare parte efort financiar). Gratie unui bun coleg (from FAR...away) am avut placerea de a fi "copilot" intr-un hybrid. E o senzatie ciudata si extrem de placuta sa stii ca circuli in mare parte fara sa consumi, fara fum......"moca" Altfel e placerea condusului cand merge masina doar pe electric. Iar daca vrei sa sprintezi, motorul pe benzina te poate face mandru. Respect pentru cei ce au avut puterea si curajul si si-au luat un hybryd. P.S. Orice informatii despre Hybride si poze cu acestea sunt asteptate si binevenite. Circulati verde pe verde. Respect ToRnada This post has been edited by f1anatic: Jul 18 2008, 06:21 PM -------------------- |
|
|
Apr 25 2008, 06:35 PM
Post
#2
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
1.5 litri si 3 cilindri - motorul verde de la Opel si Lotus
Producatorul britanic Lotus a finalizat productia unui propulsor de 1.5 litri pe care l-a montat pe noul Opel Astra. In aceasta configuratie Astra are la dispozitie 159 de CP la un cuplu de 240 de Nm care este secondat de un motor electric aflat intre cel clasic si cutia de viteze. Acesta ofera un plus de forta de aprovimativ 20 de CP, fiind alimentat de un pat de baterii de 60 de V. In aceasta varianta de propulsie, Astra-Lotus este la fel de puternic ca modelul de 1.8 litri de serie, dar mai economic si mai putin poluant decat acesta cu aproximativ 15 procente. Gradul de poluare este de doar 149 de g/km de CO2. Propulsorul Motorul de 1.5 litri are doar trei cilindri si beneficiaza de cea mai noua tehnologie de management al supapelor de admisie si evacuare. Functioneaza cu injectie directa de benzina in capul pistonului la o presiune de 200 de atmosfere si la un raport de compresie mare, de 10.2/1 (volume de amestec combustibil). Cursa pistonului este scurta, 82 de mm, fapt ce ii permite propulsorului sa functioneze oprim si la turatii ridicate ; lungimea camerei deste de 88 de mm. Producatorii au subliniat ca motorul este mult mai usor decat unul clasic cu aceleasi performante si are cu 35% mai putine componente. Aceste doua calitati il fac relativ ieftin. Pentru moment nu a fost comunicata o data la care am putea astepta ca propulsorul sa fie introdus in productia de serie, dar vom afla mai multe detalii in curand. Sursa: greencarcongress.com -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 6th May 2024 - 02:39 PM |