Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID? |
This topic is about Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID? |
Mar 25 2008, 02:25 PM
Post
#1
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
ttp://srv.ezinedirector.net/?n=2059647&s=61909731 -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Mar 30 2008, 05:35 PM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE("Far Eastern") Chestia sta un pic altfel la mine, pentru ca trebuie sa "cut off" si motorul electric care, daca ridici piciorul de pe pedala, trece pe generare. Ei, exista o pozitie a pedalei de acc. care e de mijloc si care nici nu goleste bateriile dar nici nu le incarca. Atunci apare "cut off-ul" la ambele motoare. Iar asta se poate face fara ca masina sa fie practic "shut down"-ata. Imi vine greu de crezut asa ceva. NU cred ca ai un punct "mort" al pedalei de acceleratie, in primul pentru ca este o chestie de siguranta. Frinele NU sint singurele masuri de siguranta pe care le are soferul - si acceleratia este citeodata mai indicata. Apoi lumea NU s-a prins de ce ai spus tu in primul mesaj: 100 km pe ora ? Pai la 100 kph nu este regim de oras ci regim de exploatare a motorului in forta. Ori, dupa ce m-am mai documentat si eu...revin increzator la ce am sustinut mai sus: hibridele PRIUS pot merge pe baterii DOAR la viteze sub 30 mph ( 50 kph). Ori tu sustii ca ai mers 2-3 km pe care am mers constant cu aprox. 100/h doar cu bateriile... Oricit ai vrea tu, sa tii ca nu ai o masina facuta de TESLA MOTORS. Ce spui tu nu ma convinge de loc, nici pe mine, nici pe altii pt. ca prea se bate in cap cu legile fizicii de-a 6-a. Apoi ideea lui Mike. Ok...prin imposibil si neglijind legile termodinamicii...Pai tu cum sa mergi mah cu CONSTANT 2-3 km cu 100 pe ora consumind zero ? Sa inteleg bine, tu ai gasit acel "sweet spot" care omoara si motorul pe benzina si pe cel electric....si ai mers constant si NU la vale ? Ai perpetuum mobile ? Ce s-a intimplat cu frecarea ? Sau Prius sint echipate cu sisteme antigravitationale ? Mersul la Vale. Deci toata tarasenia asta a fost facuta la vale ? Exact cum am sustinut eu prima data nu ? Sa stii ca la vale si noi putem merge cu consum zero...Si noi putem opri motorul dar il tinem pe "accessory power" si o tinem frate (ma rog complet nesigur si periculos) dar o tinem frate cit vrea muntele... Fuel cut-off se intimpla la masinile pe benzina moderne cind turezi dincolo de linia rosie. L-am atins si eu de citeva ori. Hibridul tau o consuma benzina mai putina. O polua mai putin. Si o consuma oveall mai putina energie. Dar e numai partea accentuata in care cred orbeste. In rest, s-a mutat sursa de poluare de la teava vehicolului la diferitele fabrici. Probabil ma urasti ca ma iau de tine, dar ai aceeasi atitudine superioara ca si hibridoizii de aici. Deunazi am pus benzina...eu de 50.38 dolari, o hibridoida linga mine de 20.58 (ca m-am uitat) si tanti ii spune lui barbata-su care statea in dreapta ca s-a scumpit benzina (se scumpise cu 12 centi galonul peste noapte). Am izbucnit in ris necontrolat de s-au uitat aia urit la mine... Si fac apel pe aceasta cale sa ii spun prietenului tau Tornada sa imi raspunda la niste intrebari din alt mesaj. Acum spune: tu ai Prius Hybrid. Dar ai Pirus Hybrid Plug-in ? NU ai spus asta. De ce nu cumperi si piesele alea ca sa il poti baga la priza ? QUOTE Short trips are the forte of plug-ins. The energy stored when plugged in is enough for several miles on batteries alone. Toyota says the extra battery pack in the plug-in Prius, mounted in the spare-tire well, should be good for about 7 miles. Stay in that range — a commute, urban errand, quick trip to basketball practice — and you can drive on batteries only, using no gasoline and expelling no pollutants. At the start of the test drive, the car's instruments showed enough charge for 5 miles on battery only. The Prius reverted to normal gasoline-electric hybrid mode just as the 4-mile loop ended, signaling the extra battery was nearly depleted — and that driving had been a bit vigorous. The extra battery pack boots total gas-electric output to 136 horsepower vs. 110 in the normal Prius, says Toyota, enough to push the plug-in's extra 220 pounds. Full-throttling onto the freeway put the extra battery power to good use, flinging the prototype to proper speed briskly. The plug-in can stay in electric-only mode on level roads up to 62 mph, Toyota says, vs. 20 mph in the regular Prius. •How thirsty? Toyota says the plug-in will go about 7 miles on battery power only, before switching to regular gasoline-electric hybrid mode. Uses no gasoline in battery-only mode. Regular Prius hybrid rated 48 miles per gallon in town, 45 on the highway 46 in combined driving. Plug-in test car recorded 71.3 mpg in a 4-mile route that included a short, fast freeway section. The drive depleted the plug-in battery, so fuel mileage would have begun dropping fast in additional driving as the gasoline engine cycled on during normal hybrid mode. http://www.usatoday.com/money/autos/review...in-hybrid_N.htm OK fellows. Deci un hibrid plug-in Prius poate sa mearga in regim maxim cca 5 mile-7 mile...IN ORAS, la viteze de oras, cu modul de condus de oras (Adica frine multe care regenereaza bateria)...complet pe baterii. BUN. Conform altor indicatii din acelasi articol, poate sa bata 100 kph numai pe baterii...cit ? 2-3 kilometri ? imi vine GREU sa cred daca face 10 km max in regimul cel mai eficient, sa poata merge 30% adica 3 km doar pe baterii. Simply said...the technology is not there yet. Celalalt punct pe care il descoperim in articolul acesta de actualitate (scris acum 72 de zile adica anul asta) este ca un Prius normal trece pe benzina la 20 mph adica cca 35 kph (eu eram mai generos cu 30 mph). Dar sa cautam in continuare http://www.odemagazine.com/doc/50/plug-in-your-prius QUOTE The first step is to activate the “electric-only” function, an option that has been disabled on the U.S. market, though in Europe and Japan you only need to push a button. The problem can be remedied using wire, a switch and a soldering iron. Then things get tougher. The battery that powers the Prius’ electric engine only makes it 1.5 kilometres, a mile, before needing a charge from the combustion engine. But the “Prius hackers” have drastically expanded the car’s electrical capacity by putting 20 lead-acid batteries in the trunk and installing the necessary software and electronics, as well as a charger that can be plugged into the electricity grid. There are limitations. Even 20 batteries only last 16 kilometres (10 miles) and the Prius can’t go faster than 55 kilometres per hour (33 mph) on electricity. “An acceptable speed or city commuting,” says Kramer. Astia zic de 33 mph si 55 kph cind trebuie sa circule din nou pe benzina. Ok...si sa zicem ca Far Eastern are optiunea de baterii ONLY. Mai departe http://blogs.cars.com/kickingtires/2008/01...us-plug-in.html Din nou apare info de 100 kph dar cu hybrid plug-in. Si deci... FAR EASTERN tu ce hybrid ai ? Mai mult ca sigur, modelul din 2004 fiind, ai hybrid normal...(dar poate ma insel). Daca ai hybrid normal, atunci este COMPLET imposibil sa fie cum ai raportat tu. Daca ai hybrid cu alimentare de la priza, cei 2-3 km pe baterii au nevoie de o dovada...o poza, o ceva pt ca teroretic posibil pe hirtie, lumea nu a dovedit inca. Si last but not least. Nu am vazut nicaieri de o pozitie de mijloc a pedalei cind toate motoarele sint oprite si masina regenereaza la greu. Poate se intimpla alt fenomen. Ok...cred ca e cazul sa lamurim. FAR EASTERN are Prius normal, fara plug-in, fara extra baterii, fara optiunea unei viteze de 100 kph doar pe baterii (in cazul cind mers normal, citadin, permite utilizarea DOAR pe baterii pe numai 10 km). http://www.masini.ro/forum/content-page/18...CUTIVE/page/40/ Hai sa nu rescriem fizica. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Mar 31 2008, 02:14 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 550 Joined: 14-October 05 From: Montreal,Ca Member No.: 58.382 |
Hibridul tau o consuma benzina mai putina. O polua mai putin. Si o consuma oveall mai putina energie. Dar e numai partea accentuata in care cred orbeste. In rest, s-a mutat sursa de poluare de la teava vehicolului la diferitele fabrici. Probabil ma urasti ca ma iau de tine, dar ai aceeasi atitudine superioara ca si hibridoizii de aici. Deunazi am pus benzina...eu de 50.38 dolari, o hibridoida linga mine de 20.58 (ca m-am uitat) si tanti ii spune lui barbata-su care statea in dreapta ca s-a scumpit benzina (se scumpise cu 12 centi galonul peste noapte). Am izbucnit in ris necontrolat de s-au uitat aia urit la mine... Si fac apel pe aceasta cale sa ii spun prietenului tau Tornada sa imi raspunda la niste intrebari din alt mesaj. hehe....nu stiu daca acei 50.38 e plinul dar azi am pus si eu benzina....am facut plinul, 67.8l (eram pe empty rau de tot) si m-a costat 84$ CDN, adica vreo 88 USD pt benzina de 91, benzina cu care am facut 490.5 km.....consum de 13.8 adica de care sunt mai mult decat multumit. Probabil multi cred ca mananc gogosi ca e imposibil ca un motor asa mare sa consume atata....treaba lor dar cert e ca chiar si asa, nu-i invidiez chiar asa pe Priusisti, sa fie sanatosi dar prefer sa ma simt bine si sa am zambetul pe buze de fiecare data cand sunt in masina.....in locul tau, la ce performante are masinuta ta si ce pret are benzina, inca, in US, m-ar durea si mai tare in cot ca io stiu care pune in Prius jumate benzina! -------------------- Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed) http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/ Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 10:54 AM |