Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID? |
This topic is about Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID? |
Mar 25 2008, 02:25 PM
Post
#1
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
ttp://srv.ezinedirector.net/?n=2059647&s=61909731 -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Mar 30 2008, 07:11 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu nu te inteleg ce te-a enervat asa.
Habar n-am daca priusul e capabil sa mearga cu 100km/h pe baterii... insa datele scrise de tine nu contrazic asta. Daca pot merge IN ORAS 10km pe baterii, sunt convins ca pot merge 100km/h constant 2-3km afara. Sau chiar mai mult, 10km in oras inseamna mai multa energie pierduta decat 10km facuti cu viteza constanta afara, chiar si daca la semafor nu consumi nimic. Insa consumi MULT ca sa accelerezi.... ca sa franezi la stopul urmator, ca sa accelerezi pana la groapa urmatoare, etc. Frana care recupereaza energia e frectie la picior de lemn si marketing hibridoid. Afara te lupti cu aerodinamica, in oras te lupti cu inertia care e mult mai urata. 100km/h constant, cu o masina cu un coeficient aerodinamic de 0.26 cum e prius nu e un regim de forja. Nu e regim de forja nici pentru o Lada1500. Iar daca a facut km aia pe baterii, pentru el, consumul este 0... psihiatric vorbind. In realitate nu e chiar asa. Pe km aia nu consumi nimic... super. Practic, descarci bateriile, insa consumi ca sa le incarci km urmatori. Nu e perpetuum mobile si nu incalca legile fizicii, e doar consum 0 temporar, care insa se va "razbuna". La cut-off nu ne refeream la limitarea de turatie, ci la taiatul sucului in frana de motor. Toate masinile au asta de vreo 20 minim. Prin tuning se poate obtine si ce spune Far-eastern... la vale sa calci putin acceleratia (ca sa lasi sa intre aer liber in cilindri), insa masina sa nu faca frana de motor insa sa nici nu consume (lasi aerul sa intre in cilindri insa nu bagi benzina). PRoblema este ca odata cu regulile de poluare manevra asta e interzisa din ECU (ca si regimurile lean in mers constant), ca sa nu racesti catalizatorul care nu si-ar mai face jobul, insa tuneri mai inteligent pot dribla chestia asta. This post has been edited by James Kilowatt: Mar 30 2008, 07:12 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 10:39 AM |