Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID? |
This topic is about Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID? |
Mar 25 2008, 02:25 PM
Post
#1
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
ttp://srv.ezinedirector.net/?n=2059647&s=61909731 -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Mar 27 2008, 11:21 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pai cam asta spuneam si eu. Trebuie ca motorul sa nu fie conectat mecanic cu rotile si sa mearga doar la un singur regim - cel de randament maxim. Cat timp merge, alimenteaza bateriile, sau bateriile si motoarele, sau doar motoarele (ca locomotivele), putin conteaza. Ideea e sa mearga in DOAR in regim constant la randament maxim. La Prius nu e cazul.
Iar recuperarea de energie, ca sa fie eficienta, bateriile trebuie sa poata absorbi puteri mari. Niste sute de kw, acolo, in asa fel incat sa recupereze un procentaj cat mai mare din energia de franare. Acumulatorii actuali sunt la furat la capitolul asta, de aia le si trebuie atat de mult timp sa se incarce. Un AWD electric ar fi super... ai putea pune cata putere vrei pe roata cu aderenta, fara sa-ti mai bati capul cu diferentiale complicate. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 04:56 PM |