Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID? |
This topic is about Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Tu de ce nu ti-ai lua un HYBRID? |
Mar 25 2008, 02:25 PM
Post
#1
|
|
Tree Hugger Group: Membri Posts: 3.097 Joined: 30-January 08 From: Botosani, RO Member No.: 116.228 |
ttp://srv.ezinedirector.net/?n=2059647&s=61909731 -------------------- prius - adv. mai intai, de mai inainte
GREEN ENGINE OF THE YEAR 2008 Daca chiar vrei sa salvezi planeta...cumpara un Prius sau Civic ... << Drive safely! Girls preffer you in one piece!>> |
|
|
Mar 26 2008, 10:25 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Eu nu mi-as lua datorita cutiei automate (ma refer la prius, alta n-am incercat)
Tinuta de drum nu m-a convins, nu e comparabila cu un accord care costa la fel. Nu au nici un avantaj pentru un navetist ca mine care face 95% autostrada. Sunt scumpe, nu sunt suficient de economice incat sa compenseze pretul initial. Nu mi se pare o tehnologie matura - Ar fi tentant in clipa cand motorul e complet deconectat de roti ( merge la randament maxim si incarca bateriile sau sta, evitand complet regimurile partiale in care randamentul e la o treime din cel nominal). Iar bateriile sa fie usoare si capabile sa absoarba puteri f mari (incat recuperarea de energie sa nu fie doar marketing). Mai scriam si in alta parte, la nivelul tehnologic actual mai mult potential vad la un hibrid termic/aer comprimat, se poate obtine un randament global mai bun si exista mai putine "capcane ecologice", economice sau tehnologice. Dau inca senzatia ca s-a umblat cu jumatati de masura (recuperarea de energie e frectie, iar regimurile pacatoase pentru motorul termic sunt evitate doar partial, nu total) astfel incat rezultatul nu e la inaltime. Consumul urban e poate cu 20% mai mic, nu de doua ori mai mic cum ar putea teoretic sa fie. (un dizal are randamenul nominal pe la 45%, insa in regimuri partiale poate fi si la 15%). Un hibrid inteligent ar putea (teoretic) evita complet randamentele pacatoase si sa injumatateasca consumul fara sa revolutioneze motoarele termice. Eu sunt aproape convins ca s-a optimizat profitul si nu consumul sau poluarea. Le-as lua in schimb pentru coeficientul aerodinamic de exceptie (0.26), pentru silentiozitate si pentru interiorul cu aspect high-tech This post has been edited by James Kilowatt: Mar 26 2008, 10:27 PM -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 02:37 PM |