Juridico Financiar, asa cum zice si aria |
This topic is about Juridico Financiar, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Juridico Financiar, asa cum zice si aria |
Jan 26 2008, 08:21 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
De cand am avut ultimele probleme cu masina si service-ul ma gandesc sa clarific anumite lucruri referitoare la drepturile pe care le avem. Daca in urma unui accident soldat doar cu pagube materiale unul din cei implicati doreste sa paraseasca locul faptei .. il poti retine ?Eu stiu ca este obligat sa se prezinte in decurs de 24 h la politie.Ca acte nu ai dreptul sa ii opresti nimic tu , decat daca doreste el sa iti lase un buletin sau o asigurare.Iar daca se intampla sa plece si tu te duci la politie in aceeasi seara .. domnul agent va zice ca ochii lui doresc sa vada ambele masini si sa revii atunci cand sunt ambele.Si ce faci atunci ? Il pandesti pe domnul la politie sa apara? Si daca este sub influenta mai serioasa asa? si scapa..? Ce este de facut? Un alt capitol ce ma intereseaza este dreptul tau de a refuza o reparatie sau de a cere suplimentari la asiguratori si la service.Cei de la asigurare ca nu vor sa iti achite in intregime daunele iar cei din service daca fac o treaba de mantuiala.De ex eu acum am reparat masina pe rca si culmea.. Unita nu mi-au dat si senzorul de temperatura pe motiv ca ei nu aveau de unde sa stie daca inainte functiona ( desi el se afla in spatele barii fata , care a fost facuta praf ) iar cei din service mi-au dat peste cap softul masinii in ceea ce priveste controlul ledurilor si mi-au montat semnalizatoarele din fata , unul alb iar celalalt galben ca la circ.Ce poti face in astfel de situatii? Sunt curios de partea legala a interactiunii asigurare sofer service pentru ca daca ti se intampla astfel de lucruri nu sti ce ai de facut si nu sti cum sa reactioneazi. Numai bine, This post has been edited by Daniumfcv: Jan 26 2008, 08:22 PM -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Nov 9 2008, 12:39 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Nițel offtopic: Așa cum am spus, etajul 7 al blocului Blue Tower e mai jos decât etajul 7 al blocului nostru. Apartamentele noastre au 2,60 m înălțime, la Blue Tower au 2,40 sau 2,50 (nu știu sigur). Încă odată, deși sunt dus cu pluta, am dreptate. Probabil că la alte complexe rezidențiale mai de Doamne-ajută decât Blue Tower cifrele sunt altele. Tot Offtopic: sa inteleg ca ai si planurile de la turnul asta? de ce nu-l dai jos? On topic: este clar ca frustrarea ta este faptul ca se inalta turnul si tu nu mai ai vedere spre lac. Asta e! Orasul se dezvolta, nu poti sa-l tii in loc. Cine a permis asta? Intreaba la urbanism! O sa poti opri santierul? Sincer? Nu cred Interesele sunt prea mari O sa-ti recuperezi pagua? Da, prin instanta si dupa mult timp (sunt oameni care scapa nevinovati desi sunt acuzati de tentativa de omor din culpa.... ) Inca mai astept(si cred ca vorbesc in numele multora) niste poze cu masina, o parere de la service si raspunsul la o intrebare foarte simpla: daca nu iti convine locul de parcare, de ce nu il schimbi?! -------------------- |
|
|
Nov 9 2008, 03:45 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 19-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.171 |
Inca mai astept(si cred ca vorbesc in numele multora) niste poze cu masina, o parere de la service si raspunsul la o intrebare foarte simpla: daca nu iti convine locul de parcare, de ce nu il schimbi?! Din păcate, nu pot schimba locul de parcare fiindcă asta e parcarea de reședință. Cea mai apropiată parcare subterană este la Obor, adică la 4 stații distanță. Cât despre alte locuri de parcare, sunt demult supra-populate - s-a ajuns la bătăi între proprietari pentru locul din fața blocului, în alte zone. Asta ar însemna ca, la ora 1 noaptea, să las mașina la Obor și de acolo să iau taxiul 4 stații, distanță pentru care n-aș plăti valoarea reală a cursei, ci valoarea cursei minime. Asta dacă ar vrea un taximetrist să mă transporte... Am întâlnit de mai multe ori taximetriști care de la Gara de Nord nu voiau să mă ducă în Colentina fiindcă, pur și simplu, nu voiau să meargă aici. De ce? Numai nebuloasele minții lor conțin răspunsul. Poze cu mașina nu pot să pun. Am încercat să fotografiez picăturile, însă ele sunt foarte mici (cât gămălia unui ac) și nu se văd decât dacă sunt privite razant. Se simt, însă, când se trece cu mâna pe mașină. Singurele care se văd sunt cele de pe parbriz, dar numai dacă în fața parbrizului e un obiect de culoare închisă. Aparatul foto nu le surprinde, însă. Am vorbit între timp cu un muncitor constructor și a confirmat faptul că petele sunt de vopsea albă folosită în construcții. Din păcate, verdictul lui nu are valoare în justiție. Mi-a spus că s-ar putea rezolva cu un diluant special, însă depinde de mine: fie fac treaba cu ajutorul lui, dar risc să mătuiesc vopseaua, fie mă duc în service și o rezolvă cei de acolo pe bani mulți. Cât privește full casco de la Țiriac - ei bine, nu e full deloc. Nu se prevede decât căderea de obiecte, nicidecum stropirea. Prin urmare, dacă cineva vine și face grafitti pe mașină, norocul meu. Păcat, căci de la anul mă vor pierde de client plătitor. În ceea ce privește dezvoltarea orașului... hai să fim serioși. A construi locuințe pentru un grup restrâns de oameni cu bani (câțiva au renunțat deja la apartamentele cumpărate în Blue Tower, fiindcă alături de el se ridică Lakeland Residence și s-au trezit și ei cu peisajul "furat" fără să fie anunțați) nu înseamnă că orașul se dezvoltă. Voi crede în dezvoltarea orașului atunci când voi vedea pasaje cu 2-3 nivele, când voi vedea o autostradă expres care să tranziteze orașul (vezi cazul Atenei), când voi vedea de 10 ori mai multe locuri de parcare decât în prezent, când vor exista șosele cu "undă verde", când va exista transport multimodal (cu terminalele de rigoare), când mașinile nu vor mai putea călca linia de tramvai decât în intersecții, când pietonii vor traversa pe pasarele sau prin pasaje subterane și nu numai pe "zebre", când punctele de interes vor fi clar delimitate și amenajate ca atare (lărgirea zonelor, semaforizare inteligentă, monitorizare video etc.) și muuuuuulte altele. Ați auzit de proiectul "București, un dezastru urbanistic"? Căutați-l. Veți vedea acolo multe exemple de genul Blue Tower-ului. Numai că Blue Tower nu se află pe o stradă principală și de aceea nu e băgat în seamă. Arhitecții de acolo pun problema exact cum o pun eu: oprirea lucrărilor începute și întocmirea de norme de dezvoltare urbană în raport cu arhitectura tradițională. Dar deja offtopic-ul a atins cote alarmante, așa că... stop. This post has been edited by PSC: Nov 9 2008, 03:47 PM -------------------- Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 08:15 PM |