Juridico Financiar, asa cum zice si aria |
This topic is about Juridico Financiar, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Juridico Financiar, asa cum zice si aria |
Jan 26 2008, 08:21 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
De cand am avut ultimele probleme cu masina si service-ul ma gandesc sa clarific anumite lucruri referitoare la drepturile pe care le avem. Daca in urma unui accident soldat doar cu pagube materiale unul din cei implicati doreste sa paraseasca locul faptei .. il poti retine ?Eu stiu ca este obligat sa se prezinte in decurs de 24 h la politie.Ca acte nu ai dreptul sa ii opresti nimic tu , decat daca doreste el sa iti lase un buletin sau o asigurare.Iar daca se intampla sa plece si tu te duci la politie in aceeasi seara .. domnul agent va zice ca ochii lui doresc sa vada ambele masini si sa revii atunci cand sunt ambele.Si ce faci atunci ? Il pandesti pe domnul la politie sa apara? Si daca este sub influenta mai serioasa asa? si scapa..? Ce este de facut? Un alt capitol ce ma intereseaza este dreptul tau de a refuza o reparatie sau de a cere suplimentari la asiguratori si la service.Cei de la asigurare ca nu vor sa iti achite in intregime daunele iar cei din service daca fac o treaba de mantuiala.De ex eu acum am reparat masina pe rca si culmea.. Unita nu mi-au dat si senzorul de temperatura pe motiv ca ei nu aveau de unde sa stie daca inainte functiona ( desi el se afla in spatele barii fata , care a fost facuta praf ) iar cei din service mi-au dat peste cap softul masinii in ceea ce priveste controlul ledurilor si mi-au montat semnalizatoarele din fata , unul alb iar celalalt galben ca la circ.Ce poti face in astfel de situatii? Sunt curios de partea legala a interactiunii asigurare sofer service pentru ca daca ti se intampla astfel de lucruri nu sti ce ai de facut si nu sti cum sa reactioneazi. Numai bine, This post has been edited by Daniumfcv: Jan 26 2008, 08:22 PM -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Nov 6 2008, 11:51 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.230 Joined: 4-January 08 From: Pitesti Member No.: 115.965 |
PSC, te intelegem...chiar mai mult decat crezi...probabil ca multi din Romania s-au lovit de nesimtirea anumitor firme "bazate"...numai ca, si aici vreau doar sa fiu realist, nu drept, in Romania poti sa mori cu dreptatea in mana...e foarte greu sa te bati cu asa o firma...pentru simplul motiv ca ei au banii necesari pentru a tergiversa lucrurile pe o perioada ff lunga, au legaturi acolo unde trebuie si, la nevoie, au si banii necesari unei foarte romanesti SHPAGI date justitiei romane...asa ca vei ajunge la Haga, si nu stiu daca iti permiti...
Un sfat (desi tardiv acum), din experienta unei cunostinte de-a mea, care a patit cam acelasi lucru: la el pe scara s-a mansardat ultimul etaj, si ei, cu totii, au solicitat (si primit!) din partea firmei de constructii prelate pentru masini, pentru a se asigura impotriva unor eventuale pete de mortar/vopsea/glet (cand parcau langa bloc, mai pierdeau cateva minute sa puna prelatele pe masini)...de asemenea, firma respectiva avea incheiata o asigura de raspundere civila, prin care (daca ar fi fost cazul) ar fi acoperit eventuale daune produse tertilor...dar acolo ei se intelegeau cu firma, la tine problema este un pic alta... -------------------- Adrian Flavius
Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!! Logan 1.6 MPI 8v Ambition Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad... |
|
|
Nov 6 2008, 12:02 PM
Post
#3
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 19-October 07 From: Bucuresti Member No.: 115.171 |
Un sfat (desi tardiv acum), din experienta unei cunostinte de-a mea, care a patit cam acelasi lucru: la el pe scara s-a mansardat ultimul etaj, si ei, cu totii, au solicitat (si primit!) din partea firmei de constructii prelate pentru masini, pentru a se asigura impotriva unor eventuale pete de mortar/vopsea/glet (cand parcau langa bloc, mai pierdeau cateva minute sa puna prelatele pe masini)...de asemenea, firma respectiva avea incheiata o asigura de raspundere civila, prin care (daca ar fi fost cazul) ar fi acoperit eventuale daune produse tertilor...dar acolo ei se intelegeau cu firma, la tine problema este un pic alta... Probabil că Pitești este un oraș mai civilizat decât București, iar în Pitești firmele, fiind mai mici, sunt și ele civilizate. Sau poate mă înșel. Nu mă îndoiesc că Copper Beech (cacofonia e intenționată) are bani de șpăgi. Dar o șpagă nu cred că poate să fie mai tare decât o expertiză tehnică a unui laborator. Dacă e nevoie, fac și așa ceva, deși cred că verdictul unui vopsitor de la reprezentanță este de ajuns. Deocamdată aștept să ajung la service și apoi la asigurator. În funcție de ce spun ei și de costuri, văd cum voi proceda. Pe de altă parte, așa cum, la o adică, eu nu pot demonstra că firma este cea care mi-a nenorocit mașina, nici firma nu poate demonstra că diversele dejecții ajunse în curtea lor provin de la balconul meu. Corect? Dacă-i bal, bal să fie. Că doar nu s-or apuca să facă expertiză balistică, să stabilească traiectorii, viteze, unghiuri etc. -------------------- Nissan Primera Visia 1,6 L 109 CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 02:52 PM |