IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Volkswagen Passat 1.6 benzina vs altele

This topic is about Volkswagen Passat 1.6 benzina vs altele, the author, ozz86651, wrote about: QUOTE Adica in super america? Nu, in orice tara unde nu exista nationalisme auto, unde presa auto e cinstita, unde exista clasamente de fiabilitate/sa ... To read more just scroll down

5 Pages V  < 1 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Volkswagen Passat 1.6 benzina vs altele
ozz86651
post Jul 30 2007, 10:27 AM
Post #41


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
Adica in super america?


Nu, in orice tara unde nu exista nationalisme auto, unde presa auto e cinstita, unde exista clasamente de fiabilitate/satisfactie facute de independenti, unde oamenii depind de masina in fiecare zi si stricatul ei nu e o optiune, unde preturile sint cinstite fara taxari suplimentare ale importurilor, unde reteaua de dealeri/serviceuri e la fel de buna si unde politica de preturi + interesul firmelor in discutie e identic .. de exemplu Civic in Romania eu nu cred ca mi-as lua uitindu-ma la preturi si la interesul Honda pentru aceasta piata.
SI da Skoda e facuta tot de VAG cu parte din piese identice. Cu toate astea oamenii multumiti de ea sint mai multi, si nu din cauza ca nu au pretentii de la ea.
Revenind, decit un Passat cu motor de 1.6 care e groaznic de submotorizat, mai ales pentru banii platiti si pretentii, mai bine o Skoda cu un motor ceva mai decent.
Din cite inteleg eu japonezele au o devalorizare mai mare... pai atunci pot fi optiuni foarte bune la SH ca le ei mai ieftin, chiar cu eventualele probleme de service.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosu'
post Jul 30 2007, 11:22 AM
Post #42


novice
**

Group: Membri
Posts: 39
Joined: 20-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.384



GhitaTm: Si pentru mine Octavia e mai mult decat ok. Passatul e cumva o intamplare ...

Loganul nu intra in optiounile mele din cauza designului. Am facut scoala pe un Logan, stiu ca e ok, in special o motorizare mai putin anemica decat 1.4. Iar DCI-ul de 1.5 e de-a dreptul superb. Am mers la un moment dat cu un taximestris cu motorizarea asta. 10 minute cat a durat cursa nu a incetat sa imi spuna ce masina grozava are si tot imi arata consumul, care trebuie sa recunosc, la un condus sportiv ca al lui, arata undeva pe la 5 si ceva. In concluzie stiu ca sunt masini bune insa nu imi place prea tare cum arata. In afara de asta imi doresc destul de tare ESP si chestii asemenea care pe Logan nici nu cred ca sunt ...

Ozz: Mie nu mi se pare ca Passatul are mai multe probleme (la mia de masini daca vrei) ca alte modele/marci de genul Skoda, Renault, Pegeout sau altele din clasa ei. Pe sectiune VW de aici nu m-am uitat prea mult (aici e Doru de vina ca m-a invatat cu o anumita ordine in sectiune biggrin.gif ) insa am citit la greu din alte forumuri. Mi se pare overall o maisna cu probleme normale.

"In Romania VW e o optiune foarte buna, dar in locurile unde au competitie serioasa si cinstita, nu prea mai cumpara nimeni asa ceva." VW e unul din ce mai mari competitori din Europa. E un mic paradox aici in opinia mea.

Motorhead: "Dar, serios, chiar nu vad ce importanta are cine vinde mai mult sau ce masini au unii prieteni din Germania. Asa si Dacia vinde in draci in Romania..." - Eu cred ca e unul din cele mai bune criterii de alegere a masinii (filtrand evident si pentru nevoile tale). Vanzari mari inseamna in primul rand calitate a produselor. E o lege care se aplica in vanzari la orice, nu numai la masini. Poate azi nu mai e la fel din cauza numarului mare ce competitori, insa in trecut era suficient sa faci un produs bun si sa nu ai departament de Marketing ... Loganul e o masina pe care studentul german o poate cumpara noua (deci cu garantie) in loc de un Golf 3, 4 vechi si folosit ...

Ozz: "Revenind, decit un Passat cu motor de 1.6 care e groaznic de submotorizat, mai ales pentru banii platiti si pretentii, mai bine o Skoda cu un motor ceva mai decent." - Il cred pe GhitaTm cand zice ca nu se plange de motorul de 1,6 de la Octavia lui biggrin.gif
Ceva mai decent ar fi 1.8 sau 2.0 unde taxa e ~ 3.2-3.5 mii ron, dupa caz. La asta se adauga RCA, CASCO si consumul mai mare. Dat fiind faptul ca sunt incepator si e prima masina motorul e potrivit din punctul meu de vedere.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hoinar
post Jul 30 2007, 02:55 PM
Post #43


membru vesel
******

Group: Membri
Posts: 1.829
Joined: 7-January 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 96.184



Mosu', daca ai posibilitatea de a lua o masina SH de pe piata germana (pare a fi cea mai folosita piata SH a romanilor smile.gif ), sa stii ca au si variante asiatice f bune (Honda Accord sau Avensis).


--------------------
Hauris
Membru al grupului "Noua ne place avatarul lui Mariustom!"
QUOTE (James Kilowatt @ Jan 21 2009, 10:57 PM) *
Pe de alta parte, sunt convins ca oamenii sunt mai dobitoci decat furnicile de cate ori sunt in trafic. Traficul e situatia in care oamenii sunt mai primitivi, previzibili si mai simpli decat oile sau albinele care au un creier cat o gamalie.D Si cu toate astea se considera niste toti niste soferi de geniu ... :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosu'
post Jul 30 2007, 03:05 PM
Post #44


novice
**

Group: Membri
Posts: 39
Joined: 20-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.384



QUOTE(Hoinar)
Mosu', daca ai posibilitatea de a lua o masina SH de pe piata germana (pare a fi cea mai folosita piata SH a romanilor smile.gif ), sa stii ca au si variante asiatice f bune (Honda Accord sau Avensis).


Stiu, si asa cum am mai spus Passatul e doar o varianta, nu singura. Si Avensysul imi place la fel ca altele pe care poate nu le-am pomenit. Insa ma intereseaza cum sta modelul asta Passat 1,6 benzina fata de concurenta ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jul 30 2007, 05:35 PM
Post #45


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Nu imi dau cu părerea despre Passat și nici despre Octavia, dar îți spun că după 1-2 luni motorul de 1.6 ți se va părea mic și gurmand.

Mic pentru că dacă pornești AC mașina va fi greu de urnit și gurmand pentru că la motoarele relativ mici puse pe mașini relativ mari trebuie să turezi mai mult, mai ales în depășiri, iar per total motorul trage mai greu.

Eu am 1.4 și 90 de cai pe o compactă de ~1230 kg. Motorul e suficient, dar la limită. De cele mai multe ori îmi doresc altceva. Când pornesc AC abia urcă în ture, indiferent că sunt în treapta I,II,III,IV sau V.

"Începătoria" se cam termină după 2-3 luni de condus, o să vrei altceva... și nu cred că vrei să ții Passat-ul 1.6 doar atât. Puterea de ~ 100 cp este pentru compacte, nu pentru mașini de clasă medie și cu portbagaj de 500 de litri. Dacă pleci în concediu cu mașina plină, ce faci? Împingi la ea?


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosu'
post Jul 30 2007, 05:57 PM
Post #46


novice
**

Group: Membri
Posts: 39
Joined: 20-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.384



QUOTE(adi.mitrea)
Nu imi dau cu părerea despre Passat și nici despre Octavia, dar îți spun că după 1-2 luni motorul de 1.6 ți se va părea mic și gurmand. - Nu te contrazic, probabil ca asa va fi ...

Eu am 1.4 și 90 de cai pe o compactă de ~1230 kg. Motorul e suficient, dar la limită. De cele mai multe ori îmi doresc altceva. Când pornesc AC abia urcă în ture, indiferent că sunt în treapta I,II,III,IV sau V.

Sa speram ca cei 10 cai in plus vor fi ok pentru cele 100-150 de kg in plus de la Passat (presupunand totusi ca il iau, ptr ca nu am luat inca o hotarare).

"Începătoria" se cam termină după 2-3 luni de condus, o să vrei altceva... și nu cred că vrei să ții Passat-ul 1.6 doar atât. Puterea de ~ 100 cp este pentru compacte, nu pentru mașini de clasă medie și cu portbagaj de 500 de litri. Dacă pleci în concediu cu mașina plină, ce faci? Împingi la ea?

Sper ca nu va trebui totusi sa imping smile.gif Singurul lucru care m-ar deranja daca as vinde masina e "stressul" asta prin care trec acum cand imi caut masina. In rest nu ar fi o problema sa imi iau una mai puternica.
Intamplarea face ca acum sa nu imi permit sa dau mai multi bani ptr taxa de inmatriculare, ca sa nu zic ca ma sperie totusi un pic un motor de 1.8 sau nu mai zic 2.0 din cauza eventualului consum ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Jul 30 2007, 06:18 PM
Post #47


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



QUOTE(adi.mitrea)
...gurmand pentru că la motoarele relativ mici puse pe mașini relativ mari trebuie să turezi mai mult, mai ales în depășiri, iar per total motorul trage mai greu.

Am mai auzit deseori ideea asta si sincer, nu o inteleg. Cum adica daca motorul e mai mic va consuma mai mult?
Consumurile sint date de producator. Da, in general ele sint niste valori utopice, ajungi la ele daca mergi constant, etc, etc.
Dar sint la fel de utopice si pentru un motor mare, si pentru unul mic. Si daca producatorul zice ca motorul de 1.4 consuma mai putin decit cel de 1.6, eu il cred.
Tu vrei sa spui "daca ai un motor de 100 CP vrei sa mergi ca si cum ai avea un motor de 150 CP" smile.gif atunci vei consuma mai mult?
Hmmm, nici macar de asta nu sint sigur. Oricum, nu asa se pune problema.

Nevoia de putere depinde extrem de mult de obisnuinta.
Tu spui ca puterea de 100 CP este pentru compacte, nu pentru masini mai mari. Hai sa fim seriosi, eu am avut compacta de 70 CP cu care am fost in concediu incarcata full si a mers. Evident, nu te duci cu ea ca si cu una de 150 CP.
Asa, si?

PS: Am mai avut si Octavia de 75 CP. Ei, la asta simteam uneori ca as mai fi avut nevoie de ceva cai. Tisnea mai greu decit compacta de 70 CP de dinainte. Dar am fost si cu ea in concediu de mai multe ori, am fost multumit si de consum si de comportament in general. Totul e sa te obisnuiesti cu masina.
Acum recunosc ca nu m-as mai intoarce la Octavia de 75 CP smile.gif Asta de 102 cai e racheta smile.gif


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosu'
post Jul 30 2007, 06:36 PM
Post #48


novice
**

Group: Membri
Posts: 39
Joined: 20-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.384



Poate vorbesc un pic pe langa, nu e chiar domeniul meu ...
Insa la "calculele" astea nu ar trebui considerat si cuplul motorului ?

Un instructor care are un Renault (Clio parca, oricum unul din ala micut) de 65 de CP se lauda ca a intrecut la linute nu stiu ce masina cu cel putin 15 cai mai mult (din pacate nu am retinut marca sau nr de CP) fara probleme. Mi-a dat si o explicatie legata de carburator (??) cum ca arderile sunt mai intense si etc etc ... cum spuneam nu e domeniul meu blush.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MotorHead
post Jul 30 2007, 07:39 PM
Post #49


specialist
******

Group: Membri
Posts: 600
Joined: 25-June 06
Member No.: 80.834



QUOTE(mosu')
Motorhead: "Dar, serios, chiar nu vad ce importanta are cine vinde mai mult sau ce masini au unii prieteni din Germania. Asa si Dacia vinde in draci in Romania..." - Vanzari mari inseamna in primul rand calitate a produselor.
Te inseli smile.gif

QUOTE(GhitaTM')
Tu vrei sa spui "daca ai un motor de 100 CP vrei sa mergi ca si cum ai avea un motor de 150 CP" atunci vei consuma mai mult?
Hmmm, nici macar de asta nu sint sigur. Oricum, nu asa se pune problema.
La viteze mari (apropiate de viteza maxima a masinii cu motor mai mic), masina cu motor mic consuma sigur mai mult.
QUOTE(mosu'')
Un instructor care are un Renault (Clio parca, oricum unul din ala micut) de 65 de CP se lauda ca a intrecut la linute nu stiu ce masina cu cel putin 15 cai mai mult (din pacate nu am retinut marca sau nr de CP) fara probleme.
Tare instructorul! Nu doar caii putere conteaza la liniute, si diferenta de 15 CP nu e cine stie ce.


--------------------
GTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Daniel_
post Jul 30 2007, 08:13 PM
Post #50


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 151
Joined: 22-May 07
From: Craiova
Member No.: 106.750



Adi.Mitrea are total dreptate in ceea ce priveste motorizarea noastra.. singura data cand te bucuri de ea.. este cand nu ai ac pornit.

Iar Passat-ul este mai mare ca Astra si un motor de 1.6 si 100 cp e micut rau.. cred ca pentru masina asta tot ce e sub 2 l si nu e turbo e mic.

In ceea ce priveste consumul... nu e regula ca un motor mic sa consume mai mult sau mai putin si depinde foarte mult de masina : greutate, aerodinamica , reglarea suspensiilor , presiunea din pneuri ..

Imagineaza-ti asta.. Daca ai un car imens de tras si ai nevoie de EXACT 100 de cai ...animale.. daca ai doar 80 de cai .. astia trag din greu asa ca vor bea mai multa apa .. muncesc mai mult , daca ai 130 de cai .. vor trage usor .. insa vor ramane cai care nu vor trage .. nu vor muncii .. ci doar vor bea si ei apa din cand in cand.. asa ca cel mai econom este sa ai fix 100 de cai..

Asta se intampla si cu masinile.. ai o curba in care daca maresti puterea scade consumul..pana la o limita .Peste limita asta .. maresti puterea .. iar creste consumul.Tinta economica este sa stii cand sa nu mai maresti puterea..sau sa inceti caii sa mearga numai cu O2 biggrin.gif beer.gif blush.gif


--------------------
Opel ASTRA Classic II 1.4 Twinport 90 Cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_Titus_
post Jul 30 2007, 09:37 PM
Post #51


sofer
***

Group: Membri
Posts: 78
Joined: 19-June 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 28.071



Hmmm...parca pe forumul asta s-au adunat toti vitezomanii biggrin.gif

Cei 100 de cai sunt suficienti si in oras si in concediu daca esti un sofer calm .Majoritatea masinilor de pe sosea vor fi mai lente decat tine .
Daca vrei masina pt liniute atunci uit-o pe asta .


--------------------
Mondeo TDCi 130 culoare nemetalizata
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosu'
post Jul 30 2007, 10:36 PM
Post #52


novice
**

Group: Membri
Posts: 39
Joined: 20-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.384



MotorHead: "Te inseli" De ce spui ca ma insel. Ti se pare normal ca ceva ce nu e bun sa se vanda bine ? Din cate stiu eu VW nu a avut probleme cu vanzarile si nici cu calitatea. Evident X masini nu pot multumi Y oameni, la fel cum X CP nu pot multumi Y oameni biggrin.gif

Daniel: "Iar Passat-ul este mai mare ca Astra si un motor de 1.6 si 100 cp e micut rau.. cred ca pentru masina asta tot ce e sub 2 l si nu e turbo e mic." - blink.gif Sper ca glumesti aici tongue.gif

Titus: Intr-adevar, aici s-au adunat vitezomanii biggrin.gif
Eu deja fac arbitraj intre cei ce spun ca 1.6 e prea putin si cei ce spun ca 1.6 e ok biggrin.gif
Apropo faza cu linute nu are nici o legatura cu mine, nu sunt amator smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Jul 30 2007, 10:46 PM
Post #53


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Uite o solutie de compromis: ca sa te poti bucura pe deplin de motor, ia-o fara AC biggrin.gif
Eu din pacate sint nenorocit, ca am AC. Nu stiu unde mi-a fost capul cind mi-am luat asa o masina :bash:


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosu'
post Jul 30 2007, 10:54 PM
Post #54


novice
**

Group: Membri
Posts: 39
Joined: 20-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.384



QUOTE(GhitaTM)
Uite o solutie de compromis: ca sa te poti bucura pe deplin de motor, ia-o fara AC biggrin.gif
Eu din pacate sint nenorocit, ca am AC. Nu stiu unde mi-a fost capul cind mi-am luat asa o masina :bash:

:clapping:

Gata! Am rezolvat problema. Fara AC, fara roata de rezerva (ca sa fie mai usoara biggrin.gif), bancheta din spate data jos, bordul golit de butoane inutile, radio etc biggrin.gif

O fac super usoara si sportiva biggrin.gif

Va promit ca daca iau Passatul v-o dau la un drive-test sa vedeti cum merge beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Jul 31 2007, 04:50 AM
Post #55


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
Din cate stiu eu VW nu a avut probleme cu vanzarile si nici cu calitatea.


Nu vreau deloc sa-ti schimb prioritaile, Passatul chiar e varinata buna (desi eu tot cu Ocatvia votez, indiferent de putere), dar nu imi plac afirmatiile nefondate. Ba da, de vreo 15 incoace atit VAG cit si Merc au avut probleme MAJORE de calitate si in masura ceva mai mica, de vinzari. La nivel mondial.

QUOTE
ie nu mi se pare ca Passatul are mai multe probleme (la mia de masini daca vrei)


Pe ce te bazezi?

QUOTE
Ti se pare normal ca ceva ce nu e bun sa se vanda bine ?


Evident... Pe locul 1 e raportul pret - calitate nu calitatea in valoare absoluta. La Logan cumperi multa masina pentru bani. Acum Passatul nu e chiar ieftin, de fapt asta e problema lui, dar ramine o marca foarte traditionala. In fond problema e lipsa competitiei serioase.


QUOTE
VW e unul din ce mai mari competitori din Europa. E un mic paradox aici in opinia mea.


Unde e paradoxul? Europa a fost eliminata automat.

Hai sa o luam altfel: Passatul nu e rau, dar eu la banii astia as lua o masina mai ieftina. Octavia de exemplu, fei si cu acelasi motor. Pretentiile Passat sint pre-premium si e o masina care isi tine valoarea foarte bine, ceea ce insemna ca va trebui sa iei una mai uzata. Nu uita sa ai niste bani disponibili pentru o eventuala reparatie, valabil la toate SHurile.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mosu'
post Jul 31 2007, 10:48 AM
Post #56


novice
**

Group: Membri
Posts: 39
Joined: 20-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.384



QUOTE
Nu vreau deloc sa-ti schimb prioritaile, Passatul chiar e varinata buna (desi eu tot cu Ocatvia votez, indiferent de putere), dar nu imi plac afirmatiile nefondate. Ba da, de vreo 15 incoace atit VAG cit si Merc au avut probleme MAJORE de calitate si in masura ceva mai mica, de vinzari. La nivel mondial.


Ok, din pacate nu sunt foarte la curent cu presa auto. A fost o impresie bazata pe faptul ca e un producator mare. Pe de alta parte e oarecum de inteles ca odata intrati ca si competitori asiaticii, americanii etc calitatea sa aiba un pic de suferit (presupun aici ca asiaticii, americanii etc au intrat cu modele mai ieftine pentru a castiga o bucata de piata). Anyway daca ma poti indruma spre site-uri unde pot citi istoria ti-as fi recunoscator. Mi-as mai aduce impresiile la realitate biggrin.gif



QUOTE
Pe ce te bazezi?


Ma bazez pe experientele povestite ale forumistilor. Din cateva ore de "lectura" pot extrage cateva probleme "de serie" la fel ca la alte masini. Daca ar fi sa le numar nu cred ca as depasi numeric problemele altor masini. Ce-i drept e o "analiza" superficiala. Insa intrebarea ti-o pot intoarce smile.gif

QUOTE
Evident... Pe locul 1 e raportul pret - calitate nu calitatea in valoare absoluta. La Logan cumperi multa masina pentru bani. Acum Passatul nu e chiar ieftin, de fapt asta e problema lui, dar ramine o marca foarte traditionala. In fond problema e lipsa competitiei serioase.


Ce inseamna calitate in valoare absoluta ? Ca masina nu se va strica niciodata ? Deja ne apropiem de filozofie smile.gif
Daca in Ro sunt cumparate masinile mai ieftine asta se intampla din cauza nivelului nostru de trai. In tarile mai dezvoltate creste pretul, creste si calitatea. Sunt de acord ca exista o legatura directa intre pret si calitate (cel putin la majoritatea modelelor) insa afirmatiile de genul Loganul e o maisna prosta ptr ca are pretul X mi se pare eronata ptr ca porneste de la premisa ca o masina ieftina e proasta. Evident nu va avea calitatea celei mai scumpe insa va avea calitatea ceruta la pretul X.
Pe langa asta ce e bun pentru mine s-ar putea sa fie nesatisfacator pentru tine...
Nu cred ca inteleg ce vrei sa zici cu competitie serioasa. In 2 secunde imi vin in minte X modele (unde X e un numar maricel) care ii fac concurenta directa Passatului.

QUOTE
Unde e paradoxul? Europa a fost eliminata automat.


Cum adica Europa a fost eliminata automat ? Iarasi nu inteleg.
Paradoxul pe care il vad eu e legat de faptul ca VAG e unul din liderii din Europa, deci unul din cei mai mari competitori. Nu exista monopol VAG deci cumva s-a ajuns acolo. Si singura modalitate e printr-o calitate crescanda a produselor, corelata cu un marketing bun.

QUOTE
Hai sa o luam altfel: Passatul nu e rau, dar eu la banii astia as lua o masina mai ieftina. Octavia de exemplu, fei si cu acelasi motor. Pretentiile Passat sint pre-premium si e o masina care isi tine valoarea foarte bine, ceea ce insemna ca va trebui sa iei una mai uzata. Nu uita sa ai niste bani disponibili pentru o eventuala reparatie, valabil la toate SHurile.


Am mai spus asta: nu tin mortis sa fie Passatul asta (care e intr-adevar mai vechi, din 2001, asa cum estimezi). Mai degraba incerc sa imi dau seama alaturi de voi daca masina merita in sensul e cea mai ok din cele care sunt. Ok pentru mine inseama fiabil, sigur, consum decent, incapator.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jul 31 2007, 10:58 AM
Post #57


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



QUOTE(GhitaTM)
Am mai auzit deseori ideea asta si sincer, nu o inteleg. Cum adica daca motorul e mai mic va consuma mai mult?
Consumurile sint date de producator. Da, in general ele sint niste valori utopice, ajungi la ele daca mergi constant, etc, etc.
Dar sint la fel de utopice si pentru un motor mare, si pentru unul mic. Si daca producatorul zice ca motorul de 1.4 consuma mai putin decit cel de 1.6, eu il cred.
Tu vrei sa spui "daca ai un motor de 100 CP vrei sa mergi ca si cum ai avea un motor de 150 CP" smile.gif atunci vei consuma mai mult?
Hmmm, nici macar de asta nu sint sigur. Oricum, nu asa se pune problema.

Nevoia de putere depinde extrem de mult de obisnuinta.
Tu spui ca puterea de 100 CP este pentru compacte, nu pentru masini mai mari. Hai sa fim seriosi, eu am avut compacta de 70 CP cu care am fost in concediu incarcata full si a mers. Evident, nu te duci cu ea ca si cu una de 150 CP.
Asa, si?

PS: Am mai avut si Octavia de 75 CP. Ei, la asta simteam uneori ca as mai fi avut nevoie de ceva cai. Tisnea mai greu decit compacta de 70 CP de dinainte. Dar am fost si cu ea in concediu de mai multe ori, am fost multumit si de consum si de comportament in general. Totul e sa te obisnuiesti cu masina.
Acum recunosc ca nu m-as mai intoarce la Octavia de 75 CP smile.gif Asta de 102 cai e racheta smile.gif


Treaba cu puterea a explicat-o rudimentar Daniel. Cam așa stă treaba.

Nu s-au strâns vitezomanii, doar că unii, cum sunt eu, spun că puterea FIZIC/MECANIC suficientă pentru o caroserie nu este întotdeauna mulțumitoare. O putere mai mare la talpă se traduce într-un mers mai relaxat. De exemplu eu schimb treptele numai la 5500-6000 rpm când fac depășiri cu mașina mea. Dacă aș fi avut 150 de cai nu aș mai fi stors motorul pentru depășirea unui banal tir. E foarte neplăcut să simți că nu mai ai cu ce...

GhitaTM, tu ai dreptate când spui că stilul adaptat la mașină e cheia. Așa e, dar stilul meu nu se potrivește cu 90 de cai. În plus, simt des nevoia de a avea mai multă putere.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Jul 31 2007, 02:36 PM
Post #58


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Moshule biggrin.gif o sa imbatranesti de tot pana te lamuresti....io deja is ametit de cap dupa ce am citit topicul asta.....tu nu? wacko.gif Io zic sa faci o verificare amanuntita (la specialist) a Passat-ului si daca totul iese ok, DO IT, nu mai sta! Si io am Passat, diesel ce-i drept si doar din martie, dar is mai mult decat multumit de ea....e masina adevarata....mare, super-confortabila, fiabila, ieftin de intretinut, economica si puternica (dizelul)....fa si tu un drive test cu Passatul respectiv ca sa simti personal daca cei 101 cai sunt suficienti sau nu.....daca zici ca nu esti vitezoman, io zic ca ar trebui sa-ti ajunga! Masina nu e chiar asa grea....benzinarele sunt chiar mai usoare ca dizelurile.....a mea are 1319 kg cu rezervorul plin in proportie de 90% (citat din cartea ei tehnica)....io zic ca nu e rau deloc.....cei 115 cai imi sunt arhisuficienti, trage de rupe pamantul.....o sa ma uit sa vad si greutatea modelului de 1.6.... :wave: Vorbeamos....


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Costanza86138
post Jul 31 2007, 06:22 PM
Post #59


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 2-September 06
From: Iasi
Member No.: 86.131



pentru noul Passat, comparatia intre 1.6 benzina 102 cai si 1.9 TDi 105 este practic doar la consum. Mai jos aveti datele tehnice luate de pe VW.ro

Timp accelerare de la 0-80 / 0-100 km/h, s
Cutie de viteze manuala 8,4 / 12,4 (pt 1.6) 8,2 / 12,1 (pentru 1.9).

La cel vechi banuiesc ca nu sunt diferente mai mari.


--------------------
Peugeot 307 1.4HDi - user
Toyota Yaris or Mazda 2 - coming next year
Honda CR-V 2.2 CTDi - first on my wish list
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Jul 31 2007, 08:01 PM
Post #60


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
mare, super-confortabila, fiabila, ieftin de intretinut, economica si puternica (dizelul)..


E masina ta, evident ca trebuie sa-ti placa ca de aia ai luat-o dar imi permit sa atrag atentia ca nici unul din epitetele alea nu are o baza obiectiva... E cam tot atit de mare si de confortabila cit celelalte din aceeasi clasa. Iti urez sa fie faibila dar statitsicile si experientele mele nu prea arata asa. Adica e undeva la mijloc, in nici un caz nu mai e in virf ca pe vremuri. Ieftin de intretinut? Pai daca e noua ce vrei sa intretii la ea? Asteapta sa se strice smile.gif. Eu am o masina de 2 ani (aproape) si a ajuns la 50,000km, si tot noua mi se pare si n-as trage concluzii inca referitor la fiabilitate (abia peste inca 100,000kmsau mai mult o sa stiu), si tu te bucuri dupa 2 luni?
Passatul nu e o masina ieftin de intretinut, daca iti pica ceva o sa platesti binisor, cel putin piesele noi si reparatiile la dealer. Economica, se poate. Puternica? 115CP sint, chiar cu cuplul de la diesel, cel mult "destui pentru mine", in nici un caz puternica. Puterea incepe la 300CP smile.gif.
Mosule, ti-am spus, e un topic de fiabilitatea marcilor, e usor de gasit, da un ochi si pe acolo. Daca sint X concurente pentru Passat, de ce nu ai facut un versus cu ele?
Cit despre Europa eliminata, citeste postul meu sa vezi ca de fapt nici una din cerintele respective nu se aplica Europei, deci evident nu era vorba de Europa.

Dar hai ca bat cimpii, singurul lucru on topic care il am de spus este ca la bani putini e mai bine sa-ti iei o masina mai modesta, sau una careia ii cade valoarea mai repede. Da daca tie iti place, asta conteaza.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  < 1 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 12:44 AM