IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Trasee pentru Subaru ?

This topic is about Trasee pentru Subaru ?, the author, 6stele, wrote about: QUOTE (pista Oct 9 2009, 1246 PM) Nu primesc vizitatori pentru a pastra linistea celor cazati acolo. E decizia familiei Mikes. Imi pare rau, n-am stiu ... To read more just scroll down

10 Pages V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem
6stele
post Oct 9 2009, 05:14 PM
Post #101


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 10-August 09
Member No.: 120.649



QUOTE (pista @ Oct 9 2009, 12:46 PM) *
Nu primesc vizitatori pentru a pastra linistea celor cazati acolo. E decizia familiei Mikes. Imi pare rau, n-am stiut. sad.gif


Pacat ca nu se poate vizita. Nici de cazat acolo nu se pune problema acum. Incerc alta data pentru ca mi se pare ca merita. Acum nici vremea nu o sa fie prea grozava asa ca macar sa apuc sa ma plimb cat mi-am propus. Apropos de vreme, Accuweather prognozeaza ceva ninsori in Covasna saptamana viitoare deci sunt sanse sa incep prima iarna cu Subaru mult mai devreme decat ma asteptam drive.gif

Merci inca odata! smile.gif



Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorintudosie
post Oct 15 2009, 03:56 PM
Post #102


sofer
***

Group: Membri
Posts: 63
Joined: 25-April 09
From: Craiova
Member No.: 119.831



Ieri am fost la Ranca, cu ceva treburi de rezolvat. Cand am ajuns era innorat si o temperature de -3 grade, dupa ora 14 a inceput sa ninga destul de bine , nu m-am putut abtine si am facut o tura pana in Pasul Urdele .
Am inceput sa urc in jurul orei 16, ningea destul de bine o temperature de -5 garde, am trecut de Varful Papusa si am continuat desi ningea viscolit, grosimea stratului de zapada varia intre 3-4 cm si 25-30 cm.
M-am intalnit cu utilajele care au muncit la drum toata vara ,care erau frumos parcate (cred ca acolo o sa stea toata iarna), am mers mai departe fara probleme desi aveam cauciucurile de vara(nu a fost o iesire programata) am ajuns in Pasul Urdele , viscol destul de puternic si -8 grade . Peisajul era deosebit , nu am avut Nikon-ul la mine si am facut pozele cu telefonul (mare pacat). Ma batea gandu sa merg mai departe dar m-am potolit, eram singur, era ora 17 si mai aveam o ora de lumina , nu aveam cauciucuri de iarna, nu aveam o lopata, nu aveam lanturi, nici macar semnal la telefon, eram singur la aproape 2200m altitudine. (Stiu ca am o doza de nebunie si nu va sfatuiesc sa faceti ca mine).
Am admirat peisajul mai bine de o jumatate de ora, nu imi mai venea sa plec.
La intoarcere cand am prins un pic de semnal la telefon l-am sunat pe ‘Cezarm’ ca sa-i spun pe unde sunt, stiam ce si-ar fi dorit sa fie cu mine .
Masina s-a comportat foarte bine, nu m-a dezamagit nici de data asta, desi era incaltata cu cauciucurile de vara, a fost la fel de bucuroasa ca si mine de traseul facut, am ajuns impreuna cu bine in Ranca si apoi la Craiova. yes.gif

Attached File(s)
Attached File  14102009_006_.jpg ( 254.4K ) Number of downloads: 36
Attached File  14102009_009_.jpg ( 246.59K ) Number of downloads: 28
Attached File  14102009_011_.jpg ( 237.77K ) Number of downloads: 23
Attached File  14102009_013_.jpg ( 216.03K ) Number of downloads: 17
Attached File  14102009_014_.jpg ( 220.97K ) Number of downloads: 26
Attached File  14102009_023_.jpg ( 220.07K ) Number of downloads: 23
Attached File  14102009_024_.jpg ( 256.08K ) Number of downloads: 40
Attached File  14102009_026_.jpg ( 284.21K ) Number of downloads: 43
Attached File  14102009_029_.jpg ( 208.44K ) Number of downloads: 11
Attached File  14102009_030_.jpg ( 306.5K ) Number of downloads: 23
Attached File  14102009_032_.jpg ( 233.89K ) Number of downloads: 13
Attached File  14102009_035_.jpg ( 243.11K ) Number of downloads: 26
Attached File  14102009_036_.jpg ( 483.32K ) Number of downloads: 22
Attached File  14102009_041_.jpg ( 236.26K ) Number of downloads: 21
Attached File  14102009_045_.jpg ( 230.45K ) Number of downloads: 10
Attached File  14102009_049_.jpg ( 269.82K ) Number of downloads: 11
Attached File  14102009_051_.jpg ( 259.11K ) Number of downloads: 13
Attached File  14102009_054_.jpg ( 224.33K ) Number of downloads: 14
Attached File  14102009_056_.jpg ( 220.44K ) Number of downloads: 14
Attached File  14102009_059_.jpg ( 239.34K ) Number of downloads: 21
Attached File  14102009_060_.jpg ( 248.98K ) Number of downloads: 17
Attached File  14102009_061_.jpg ( 248.84K ) Number of downloads: 22
Attached File  14102009_064_.jpg ( 253.4K ) Number of downloads: 21
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Oct 15 2009, 05:11 PM
Post #103


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



te invidieeeeeez thumbsup.gif


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Oct 15 2009, 10:51 PM
Post #104


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (sorintudosie @ Oct 15 2009, 07:56 AM) *
... Ma batea gandu sa merg mai departe dar m-am potolit, eram singur, era ora 17 si mai aveam o ora de lumina , nu aveam cauciucuri de iarna, nu aveam o lopata, nu aveam lanturi, nici macar semnal la telefon, eram singur la aproape 2200m altitudine. (Stiu ca am o doza de nebunie si nu va sfatuiesc sa faceti ca mine).

Masina ... era incaltata cu cauciucurile de vara


Nu doza de nebunie ci mai de graba tendinte sinucigase.

Oricum faine pozele si povestea.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cezarm
post Oct 15 2009, 10:53 PM
Post #105


sofer
***

Group: Membri
Posts: 61
Joined: 2-September 09
From: 44,4193N, 26,0417E
Member No.: 120.818



QUOTE (sorintudosie @ Oct 15 2009, 03:56 PM) *
Ieri am fost la Ranca, cu ceva treburi de rezolvat. Cand am ajuns era innorat si o temperature de -3 grade, dupa ora 14 a inceput sa ninga destul de bine , nu m-am putut abtine si am facut o tura pana in Pasul Urdele .
Am inceput sa urc in jurul orei 16, ningea destul de bine o temperature de -5 garde, am trecut de Varful Papusa si am continuat desi ningea viscolit, grosimea stratului de zapada varia intre 3-4 cm si 25-30 cm.
M-am intalnit cu utilajele care au muncit la drum toata vara ,care erau frumos parcate (cred ca acolo o sa stea toata iarna), am mers mai departe fara probleme desi aveam cauciucurile de vara(nu a fost o iesire programata) am ajuns in Pasul Urdele , viscol destul de puternic si -8 grade . Peisajul era deosebit , nu am avut Nikon-ul la mine si am facut pozele cu telefonul (mare pacat). Ma batea gandu sa merg mai departe dar m-am potolit, eram singur, era ora 17 si mai aveam o ora de lumina , nu aveam cauciucuri de iarna, nu aveam o lopata, nu aveam lanturi, nici macar semnal la telefon, eram singur la aproape 2200m altitudine. (Stiu ca am o doza de nebunie si nu va sfatuiesc sa faceti ca mine).
Am admirat peisajul mai bine de o jumatate de ora, nu imi mai venea sa plec.
La intoarcere cand am prins un pic de semnal la telefon l-am sunat pe ‘Cezarm’ ca sa-i spun pe unde sunt, stiam ce si-ar fi dorit sa fie cu mine .
Masina s-a comportat foarte bine, nu m-a dezamagit nici de data asta, desi era incaltata cu cauciucurile de vara, a fost la fel de bucuroasa ca si mine de traseul facut, am ajuns impreuna cu bine in Ranca si apoi la Craiova. yes.gif


Felicitari! Fotografii de top. Am incercat sa fotografiez transalpina inzapezita anul trecut, in minivacanta din 1 decembrie. Jos inspre Novaci zapada ioc (poza1). La iesire din Novaci era un echipaj de politie care nu permitea accesul in zona fara lanturi+cauciucuri de iarna sau 4x4. Sus zapada slaba spre medie in Ranca iar pe Transalpina pana la genunchi (am 1,90) - poza 2. Am zis ca profitam de vremea buna si sa urcam pana in Urdele (poza 3) dar dupa ce am trecut de Papusa in 10 minute vremea s-a stricat de abia ne puteam vedea si abia ne-am intors - poza4.
Attached File(s)
Attached File  1.jpg ( 386.21K ) Number of downloads: 43
Attached File  2.jpg ( 303.37K ) Number of downloads: 37
Attached File  3.jpg ( 281.4K ) Number of downloads: 31
Attached File  4.jpg ( 176.31K ) Number of downloads: 31
 


--------------------
Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition
Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
minitehnicusro
post Oct 16 2009, 03:47 PM
Post #106


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 25-September 09
Member No.: 120.962



Drumul de la Ciunget la Plaiul Poienilor l-am facut sapt trecuta, inainte sa se strice vremea.
Este foarte usor, nu este nevoie de 4x4, iar peisajele, mai ales toamna sunt superbe.
Drumul este bine intretinut si chiar foarte circulat, m-am intalnit cu multe masini ale taietorilor de lemne, de la ARO si Papuci 4x4 la tractoare si camioane.

Spre deosebire de Strategica, Rudareasa este un drum chiar circulat.

Am mai incercat si urcarea pe Strategica pe la Curmatura Vidrutei, dar primul kilometru este infernal. Sunt sleauri foarte adanci, de 50-60 cm, drumul este plin de bolovani restogoliti de torente, iar panta este mare. Nu este recomandabil sa urcati dimineata, pentru ca aveti soarele in ochi iar panta mare accentueaza problema. Parasolarul nu ajuta.

De la Ciunget la Lacul Petrimanu drumul este ok, asfalt explodat, dar peisaje superbe, urcarea la Curmatura Oltetului este relativ usoara, iar coborarea la Polovragi lunga si plicticoasa.

Trackurile GPS le-am adaugat la colectie drive.gif



Un punct de vedere interesant. Daca nu se fac abuzuri atunci traseul este perfect realizabil fara daune la masini. Totusi, oricat ne-ar placea sa credem contrariul, nici Foresterul si cu atat mai mult Outbackul nu sunt masini veritabile de teren. A, ca poti sa faci cam ce ar face un SUV din clasele superioare asta este altceva.
Eu cand am facut traseul am urmarit in primul rand sa-l vad, sa ma bucur de peisaje, sa pot face fotografii etc. Fireste ca am vrut sa-mi incerc si masina, sa vad ce poate. Daca tii neaparat la primul obiectiv atunci parerea mea e ca este atins si al doilea. Pe de alta parte daca nu versi si ceva adrenalina pe parcurs parca nu-i asa de “gustoasa” aventura. Asa cu Defenderul.....
In alta ordine de idei citeam pe un alt forum, dedicat transalpinei, ca un nene a urcat de la Ciunget pana la Cabana/Adapostul Plaiul Poienelor cu un Kia Rio si a mai si plecat cu el inapoi intreg. Eu cand am fost in zona, vazusem celebra dacie papuc, benzinica si fara 4x4 (poza atasata). Asta cred ca deschide noi perspective in zona mai ales ca Ttransalpina se va banaliza in urma asfaltarii. Cred ca un traseu Ciunget, Plaiul Poienelor, strategica pana in transalpina este perfect realizabil si fara 4x4 daca este uscat iar cu un 4x4 mai domestic este chiar fun.
[/quote]


--------------------
Suzuki Samurai 1,3i
Dacia DoubleCab 4x4 1,9d
Logan MCV 1,5dCi
Peugeot 307
Daewoo Matiz E Klasse
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Oct 16 2009, 04:07 PM
Post #107


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Eu sper sa descopar alt traseu pentru masini 'normale' recte curmatura oltetului, vf Nedei(a), coborare in Vaideeni, horezu...
Umbla vorba ca e relativ ok si masini NU de teren. Din pacate a nins deci mai vedem la primavara...


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorintudosie
post Oct 24 2009, 03:10 PM
Post #108


sofer
***

Group: Membri
Posts: 63
Joined: 25-April 09
From: Craiova
Member No.: 119.831



QUOTE (minitehnicusro @ Oct 16 2009, 03:47 PM) *
Drumul de la Ciunget la Plaiul Poienilor l-am facut sapt trecuta, inainte sa se strice vremea.
Este foarte usor, nu este nevoie de 4x4, iar peisajele, mai ales toamna sunt superbe.
Drumul este bine intretinut si chiar foarte circulat, m-am intalnit cu multe masini ale taietorilor de lemne, de la ARO si Papuci 4x4 la tractoare si camioane.

Spre deosebire de Strategica, Rudareasa este un drum chiar circulat.

Un punct de vedere interesant. Daca nu se fac abuzuri atunci traseul este perfect realizabil fara daune la masini. Totusi, oricat ne-ar placea sa credem contrariul, nici Foresterul si cu atat mai mult Outbackul nu sunt masini veritabile de teren. A, ca poti sa faci cam ce ar face un SUV din clasele superioare asta este altceva.
Eu cand am facut traseul am urmarit in primul rand sa-l vad, sa ma bucur de peisaje, sa pot face fotografii etc. Fireste ca am vrut sa-mi incerc si masina, sa vad ce poate. Daca tii neaparat la primul obiectiv atunci parerea mea e ca este atins si al doilea. Pe de alta parte daca nu versi si ceva adrenalina pe parcurs parca nu-i asa de ?gustoasa? aventura. Asa cu Defenderul.....
In alta ordine de idei citeam pe un alt forum, dedicat transalpinei, ca un nene a urcat de la Ciunget pana la Cabana/Adapostul Plaiul Poienelor cu un Kia Rio si a mai si plecat cu el inapoi intreg. Eu cand am fost in zona, vazusem celebra dacie papuc, benzinica si fara 4x4 (poza atasata). Asta cred ca deschide noi perspective in zona mai ales ca Ttransalpina se va banaliza in urma asfaltarii. Cred ca un traseu Ciunget, Plaiul Poienelor, strategica pana in transalpina este perfect realizabil si fara 4x4 daca este uscat iar cu un 4x4 mai domestic este chiar fun.



Eu cunosc zona Ciunget destul de bine, eu cred ca drumul Ciunget - Plaiul Poienii nu ridica mari probleme si poate fi parcurs si cu o masina cu tractiune pe doua roti daca este uscat, nu este "foarte usor " si "foarte circulat" cum zici tu.(Eu de multe ori nu m-am intalnit cu nici o masina).
Sfatul meu este sa nu va aventurati pe Strategica din Plaiul Poienii fara o masina 4x4, daca va prinde o ploaie cand sunteti sus o sa aveti mari probleme.

This post has been edited by sorintudosie: Oct 24 2009, 03:13 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Jan 4 2010, 02:12 PM
Post #109


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (Mircea104901 @ Jan 4 2010, 12:08 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Jan 4 2010, 05:32 AM) *
Bravo Mircea, frumoase pozele si aventura. La cabana erau turisti ? Cum ajunsesera acolo?
Intrebarea de baraj: Cat a stat Vitara pe mijlocul drumului ?
100L/100km e un consum bun, daca aveai CB era mult mai bun, cand rotile se invarteau in gol mergea kilometrajul deci la bord apare probabil ca ai facut 50 km.

Nu stiu ca nu m-am uitat la kilometraj biggrin.gif
La cabana era pustiu. Cand am ajuns nu era nimeni. L-am intrebat pe cabanier si ne-a spus ca aveau un grup de 15 persoane care urcasera pe jos, si erau plecati pe ceva traseu.

In ce sens - intrebarea cu Vitara? Masinile le-am lasat in drum de pe la 6pm pana pe la 9pm. (timp in care am mancat la cabana si ne-am incalzit). Mai tricky a fost cu intorsul masinilor (am mers cu spatele pe sleau pana am gasit ceva loc sa le intoarcem). Nu eram foarte siguri ca vom reusi (exista probabilitatea sa le impotmolim de tot, nu mai aveam nici lopata), asa ca preventiv am luat numarul de tel. de la cabana sa ne faca focul in camere biggrin.gif. Din fericire nu a fost cazul. teehee.gif


Am mutat aici poate ne spui de unde pleaca drumul, sa incercam si noi cu niste.... lopeti mai ca lumea rolleyes.gif

Destul de palpitanta experienta, in marsarier pe sleauri, noaptea. Aveati semnal la telefoane?

Eu am descoperit niste partii si DOUA teleschiuri nou noute dar pierdute printre munti, in apropierea cabanei Sureanu, de la lacul Oasa la dreapta (cum vii dinspre Sebes pe DN67C) vreo 15 km inspre Petrila. Sunt pe aici utilizatori de GARMIN?




--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobita
post Jan 4 2010, 03:16 PM
Post #110


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 176
Joined: 21-May 08
From: Botosani
Member No.: 117.145



QUOTE (GLC120 @ Jan 4 2010, 02:12 PM) *
Sunt pe aici utilizatori de GARMIN?


Da!


--------------------
Forester 2.0X 2007
Suzuki Samurai Sj50v 1988
Mitsubishi Pajero LWB 2.8td 1994, englezoi bulgaroi
Solenza 2004
BMW R1150 GS Adv 2004
4 wheels move your body, 2 wheels move your soul...
Desigur, Subaru este exceptia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Jan 4 2010, 04:06 PM
Post #111


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (GLC120 @ Jan 4 2010, 09:12 AM) *
Am mutat aici poate ne spui de unde pleaca drumul, sa incercam si noi cu niste.... lopeti mai ca lumea rolleyes.gif

Destul de palpitanta experienta, in marsarier pe sleauri, noaptea. Aveati semnal la telefoane?


Drumul e unul forestier de aprox.15km de la Dângeºti. La Dângeºti se ajunge de la Cãlimãneºti (Vâlcea) - Jiblea - Sãlãtrucel - Berislãveºti (asfalt) - Dângeºti (asfalt si pietris pe portiuni). Semnal la telefon este pe portiuni (in partea de sus este semnal pt ca sunt antene GSM pe varf).

Dificultatea drumului vara este usor spre mediu, depunde de cate ploi au fost in zona (se fac suvoaie care spala drumul pana la stanca, si in unele zone trebuie garda la sol (cam ca pe Transalpina la "trepte"). L-am prins si reparat (nivelat+balast) - se putea urca cu orice masina.

Iarna, de obicei se mai deszapeste, dar destul de rar se pare. Mai fac si tractoristii cate un ciubuc scotand "aventurieri". Daca il prinzi nedeszapezit, nu ajungi decat cu masina preparata de offroad extrem sau cu tractor 4x4; in zona de varf sunt multe zone golase aflate in drumul curentilor dinspre Fagaras, unde va dati seama cam cat se troieneste. Inclusiv ultima portiune unde nu am reusit sa trecem smile.gif

Cateva poze:
Attached File  7270095.jpg ( 220.09K ) Number of downloads: 10

Attached File  7271018.jpg ( 474.71K ) Number of downloads: 15

Attached File  7271060.jpg ( 489.99K ) Number of downloads: 16

Attached File  IMG_5849.JPG ( 307.67K ) Number of downloads: 11

Attached File  IMG_5861.JPG ( 229.16K ) Number of downloads: 10

Attached File  IMG_9138.JPG ( 198.26K ) Number of downloads: 15


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Jan 4 2010, 05:42 PM
Post #112


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Sunt niste vederi nemaipomenite. Unde si cand sunt facute? Nu se vede zapada decat la distanta.
De la Dangesti apare pe harta un drum judetean 703N care pleaca in stanga spre Cozia. Aici e cabana?

Bobita, am remarcat ca Road2008 nu are DN67C, decat la capete Novaci si Sebes. Cea mai mare parte la nord si sud de Obarsia Lotrului nu exista pe harta. E totusi un drum national. Cum ti se par hartile per ansamblu?

This post has been edited by GLC120: Jan 4 2010, 05:43 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Jan 4 2010, 05:49 PM
Post #113


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (GLC120 @ Jan 4 2010, 12:42 PM) *
Sunt niste vederi nemaipomenite. Unde si cand sunt facute? Nu se vede zapada decat la distanta.
De la Dangesti apare pe harta un drum judetean 703N care pleaca in stanga spre Cozia. Aici e cabana?

Bobita, am remarcat ca Road2008 nu are DN67C, decat la capete Novaci si Sebes. Cea mai mare parte la nord si sud de Obarsia Lotrului nu exista pe harta. E totusi un drum national. Cum ti se par hartile per ansamblu?


Pozele de mai sus nu sunt facute acum. Sunt facute in mai multe perioade (am fost de multe ori acolo).

Da, drumul e cel care o ia la stanga din Dangesti si se merge tot inainte pe el. Sunt si ceva exploatari forestiere, dar daca tii drumul ajungi exact la cabana. Pe harti apare doar o parte din el.



--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobita
post Jan 4 2010, 06:27 PM
Post #114


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 176
Joined: 21-May 08
From: Botosani
Member No.: 117.145



QUOTE (GLC120 @ Jan 4 2010, 05:42 PM) *
Bobita, am remarcat ca Road2008 nu are DN67C, decat la capete Novaci si Sebes. Cea mai mare parte la nord si sud de Obarsia Lotrului nu exista pe harta. E totusi un drum national. Cum ti se par hartile per ansamblu?


Este pe harta si dn67c, numai ca tre sa te uiti atent dupa el si nu coincide chiar cu realitatea, mai ales cu asfaltarile din ultima vreme.Si am impresia ca pe undeva are o "ruptura" harta si nu poti sa faci rutarea, mai se intimpla la,ROAD
Pentru mine, hartile de la Garmin sint de departe cele mai potrivite, asta ca sa nu zic cele mai bune, fiecare avind alte asteptari.
Pentru Romania sint foarte utile detaliile topo si nu o data m-au scos din rahat, mai ales cu motocicleta.Te ajuta la orientare foarte mult, bineinteles sa ai si harta si sa mai stii sa o si folosesti.Si sa ai si un gps care sa permita mai multe functii, nu stiu cum sint cele de masina sau cele mai ieftine.
Sint pe harta multe drumuri forestiere, de cariera etc.
In Europa, de la Ungaria inspre V, sint foarte precise, pentru zona estica si nu numai sint harti locale, binisor facute.Am chiar si Moldova si Ucraina, foarte utile pentru mine.
In schimb, softul nu e asa prietenos,la prima vedere, ca igo, si nici aparatele.Eu am o generatie mai veche,un 276c, fara touchscreen si alte chestii, merge numai cu carduri proprietar scumpe si mici, etc.Dar nu se blocheaza, nu ramine imaginea in urma vocii, nici nu-l are pe marcel.. smile.gif
Ti-ai luat sau vrei sa-ti iei Garmin?


--------------------
Forester 2.0X 2007
Suzuki Samurai Sj50v 1988
Mitsubishi Pajero LWB 2.8td 1994, englezoi bulgaroi
Solenza 2004
BMW R1150 GS Adv 2004
4 wheels move your body, 2 wheels move your soul...
Desigur, Subaru este exceptia...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cezarm
post Jan 9 2010, 05:11 PM
Post #115


sofer
***

Group: Membri
Posts: 61
Joined: 2-September 09
From: 44,4193N, 26,0417E
Member No.: 120.818



Asta o fi traseu pentru Subaru?

http://www.youtube.com/watch?v=LvH5iCbNtpM...feature=related

Poate "sorintudosie" a aflat mai multe. Mi se pare ca filmarea este facuta dintr-un Freelander generatia anterioara deci nu cu mult peste "sculele" noastre. Incercati sa vedeti si celelalte filmulete, din aceeasi serie presupun, si parca, in anumite conditii (uscat fara pic de noroi, vreme buna, etc.), mai ca l-asi aborda.

http://www.youtube.com/watch?v=5Yd_j_zU8iw...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Crw0nhT8LaI...feature=related

This post has been edited by cezarm: Jan 9 2010, 05:12 PM


--------------------
Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition
Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Jan 11 2010, 09:16 AM
Post #116


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Cezar, eu fac parte din coloana respectiva , am fost cel cu ideea expeditiei (check video 2 chiar la inceput ;-) ).
Este vorba despre cautarile de trasee alternative la Transalpina, cautam acolo o trecere de la Horezu la Curmatura Oltetului.
Traseul pe care l-am facut mergea facut cu Forester (cred eu), DAR:
- nu singur = cu un 4x4 'adevarat'
- cu MT uri (Freelanderul respectiv are BFG MT KM2)
- numai pe uscat. Da da, cu MT uri pe uscat. Am facut drumul dupa o luna de soare, si cand am terminat zona cu senzatiile tari, am ajuns in niste balti si noroaie brrrr.

Urcarea pana la Romani e usoara, e drum, apoi de la romani la vf Ursu trebuie sa iti alegi (cu freelander) locul pe unde urci (si apoi cobori) o buza de vreo 40cm. PE vf Ursu merge. Apoi coborarea aia cu 'senzatiile tari' e usoara da e lata de fix o masina (!)
Numai ca nu ajungi nicaieri, trebuie sa continui sa cobori spre Groapa Malaiei si pe acolo trebuie sa treci prin niste noroaie.

Cu Outbackul este exclus :-(

This post has been edited by Watcher: Jan 11 2010, 09:17 AM


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post Jan 16 2010, 04:54 PM
Post #117


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



Ba ce misto e sa stai la o ora de munti....
Din pacate stau la 5 min de mare si 3ore jumate de munti.... ninja.gif


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cezarm
post Feb 10 2010, 10:49 AM
Post #118


sofer
***

Group: Membri
Posts: 61
Joined: 2-September 09
From: 44,4193N, 26,0417E
Member No.: 120.818



Acum ca singura senzatie de off-road este data doar de zapada de pe aleile dintre blocuri (ce bine, cica diseara iar ninge in Bucuresti), facand ordine prin niste fisiere am gasit o poza asa mai de suflet, facuta in august anul trecut pe coborarea de la Muntinu (Transalpina). Recunosc faptul ca nu am facut-o eu ci un prieten cu o masina similara dar de la o firma concurenta.
Attached File(s)
Attached File  transalpina2009.JPG ( 4.44MB ) Number of downloads: 26
 


--------------------
Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition
Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Feb 10 2010, 11:18 AM
Post #119


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



Etapa LR pe zapada 14.02.2010
http://legalracing.ro/forum/viewtopic.php?t=2819

hai sa vedem subaristii wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Feb 10 2010, 01:38 PM
Post #120


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (G e o r g e @ Feb 10 2010, 06:18 AM) *
Etapa LR pe zapada 14.02.2010
http://legalracing.ro/forum/viewtopic.php?t=2819

hai sa vedem subaristii wink.gif


Tentant, dar sunt in Madaras pe 14 confused.gif
Te duci?


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 07:54 PM