Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem |
This topic is about Trasee pentru Subaru ?, the author, 6stele, wrote about: QUOTE (pista Oct 9 2009, 1246 PM) Nu primesc vizitatori pentru a pastra linistea celor cazati acolo. E decizia familiei Mikes. Imi pare rau, n-am stiu ... To read more just scroll down
Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem |
Oct 9 2009, 05:14 PM
Post
#101
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 10-August 09 Member No.: 120.649 |
Nu primesc vizitatori pentru a pastra linistea celor cazati acolo. E decizia familiei Mikes. Imi pare rau, n-am stiut. Pacat ca nu se poate vizita. Nici de cazat acolo nu se pune problema acum. Incerc alta data pentru ca mi se pare ca merita. Acum nici vremea nu o sa fie prea grozava asa ca macar sa apuc sa ma plimb cat mi-am propus. Apropos de vreme, Accuweather prognozeaza ceva ninsori in Covasna saptamana viitoare deci sunt sanse sa incep prima iarna cu Subaru mult mai devreme decat ma asteptam Merci inca odata! |
|
|
Oct 15 2009, 03:56 PM
Post
#102
|
|
sofer Group: Membri Posts: 63 Joined: 25-April 09 From: Craiova Member No.: 119.831 |
Ieri am fost la Ranca, cu ceva treburi de rezolvat. Cand am ajuns era innorat si o temperature de -3 grade, dupa ora 14 a inceput sa ninga destul de bine , nu m-am putut abtine si am facut o tura pana in Pasul Urdele .
Am inceput sa urc in jurul orei 16, ningea destul de bine o temperature de -5 garde, am trecut de Varful Papusa si am continuat desi ningea viscolit, grosimea stratului de zapada varia intre 3-4 cm si 25-30 cm. M-am intalnit cu utilajele care au muncit la drum toata vara ,care erau frumos parcate (cred ca acolo o sa stea toata iarna), am mers mai departe fara probleme desi aveam cauciucurile de vara(nu a fost o iesire programata) am ajuns in Pasul Urdele , viscol destul de puternic si -8 grade . Peisajul era deosebit , nu am avut Nikon-ul la mine si am facut pozele cu telefonul (mare pacat). Ma batea gandu sa merg mai departe dar m-am potolit, eram singur, era ora 17 si mai aveam o ora de lumina , nu aveam cauciucuri de iarna, nu aveam o lopata, nu aveam lanturi, nici macar semnal la telefon, eram singur la aproape 2200m altitudine. (Stiu ca am o doza de nebunie si nu va sfatuiesc sa faceti ca mine). Am admirat peisajul mai bine de o jumatate de ora, nu imi mai venea sa plec. La intoarcere cand am prins un pic de semnal la telefon l-am sunat pe ‘Cezarm’ ca sa-i spun pe unde sunt, stiam ce si-ar fi dorit sa fie cu mine . Masina s-a comportat foarte bine, nu m-a dezamagit nici de data asta, desi era incaltata cu cauciucurile de vara, a fost la fel de bucuroasa ca si mine de traseul facut, am ajuns impreuna cu bine in Ranca si apoi la Craiova.
Attached File(s)
14102009_006_.jpg ( 254.4K )
Number of downloads: 36
14102009_009_.jpg ( 246.59K ) Number of downloads: 28 14102009_011_.jpg ( 237.77K ) Number of downloads: 23 14102009_013_.jpg ( 216.03K ) Number of downloads: 17 14102009_014_.jpg ( 220.97K ) Number of downloads: 26 14102009_023_.jpg ( 220.07K ) Number of downloads: 23 14102009_024_.jpg ( 256.08K ) Number of downloads: 40 14102009_026_.jpg ( 284.21K ) Number of downloads: 43 14102009_029_.jpg ( 208.44K ) Number of downloads: 11 14102009_030_.jpg ( 306.5K ) Number of downloads: 23 14102009_032_.jpg ( 233.89K ) Number of downloads: 13 14102009_035_.jpg ( 243.11K ) Number of downloads: 26 14102009_036_.jpg ( 483.32K ) Number of downloads: 22 14102009_041_.jpg ( 236.26K ) Number of downloads: 21 14102009_045_.jpg ( 230.45K ) Number of downloads: 10 14102009_049_.jpg ( 269.82K ) Number of downloads: 11 14102009_051_.jpg ( 259.11K ) Number of downloads: 13 14102009_054_.jpg ( 224.33K ) Number of downloads: 14 14102009_056_.jpg ( 220.44K ) Number of downloads: 14 14102009_059_.jpg ( 239.34K ) Number of downloads: 21 14102009_060_.jpg ( 248.98K ) Number of downloads: 17 14102009_061_.jpg ( 248.84K ) Number of downloads: 22 14102009_064_.jpg ( 253.4K ) Number of downloads: 21 |
|
|
Oct 15 2009, 05:11 PM
Post
#103
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
te invidieeeeeez
-------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Oct 15 2009, 10:51 PM
Post
#104
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
... Ma batea gandu sa merg mai departe dar m-am potolit, eram singur, era ora 17 si mai aveam o ora de lumina , nu aveam cauciucuri de iarna, nu aveam o lopata, nu aveam lanturi, nici macar semnal la telefon, eram singur la aproape 2200m altitudine. (Stiu ca am o doza de nebunie si nu va sfatuiesc sa faceti ca mine). Masina ... era incaltata cu cauciucurile de vara Nu doza de nebunie ci mai de graba tendinte sinucigase. Oricum faine pozele si povestea. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Oct 15 2009, 10:53 PM
Post
#105
|
|
sofer Group: Membri Posts: 61 Joined: 2-September 09 From: 44,4193N, 26,0417E Member No.: 120.818 |
Ieri am fost la Ranca, cu ceva treburi de rezolvat. Cand am ajuns era innorat si o temperature de -3 grade, dupa ora 14 a inceput sa ninga destul de bine , nu m-am putut abtine si am facut o tura pana in Pasul Urdele . Am inceput sa urc in jurul orei 16, ningea destul de bine o temperature de -5 garde, am trecut de Varful Papusa si am continuat desi ningea viscolit, grosimea stratului de zapada varia intre 3-4 cm si 25-30 cm. M-am intalnit cu utilajele care au muncit la drum toata vara ,care erau frumos parcate (cred ca acolo o sa stea toata iarna), am mers mai departe fara probleme desi aveam cauciucurile de vara(nu a fost o iesire programata) am ajuns in Pasul Urdele , viscol destul de puternic si -8 grade . Peisajul era deosebit , nu am avut Nikon-ul la mine si am facut pozele cu telefonul (mare pacat). Ma batea gandu sa merg mai departe dar m-am potolit, eram singur, era ora 17 si mai aveam o ora de lumina , nu aveam cauciucuri de iarna, nu aveam o lopata, nu aveam lanturi, nici macar semnal la telefon, eram singur la aproape 2200m altitudine. (Stiu ca am o doza de nebunie si nu va sfatuiesc sa faceti ca mine). Am admirat peisajul mai bine de o jumatate de ora, nu imi mai venea sa plec. La intoarcere cand am prins un pic de semnal la telefon l-am sunat pe ‘Cezarm’ ca sa-i spun pe unde sunt, stiam ce si-ar fi dorit sa fie cu mine . Masina s-a comportat foarte bine, nu m-a dezamagit nici de data asta, desi era incaltata cu cauciucurile de vara, a fost la fel de bucuroasa ca si mine de traseul facut, am ajuns impreuna cu bine in Ranca si apoi la Craiova. Felicitari! Fotografii de top. Am incercat sa fotografiez transalpina inzapezita anul trecut, in minivacanta din 1 decembrie. Jos inspre Novaci zapada ioc (poza1). La iesire din Novaci era un echipaj de politie care nu permitea accesul in zona fara lanturi+cauciucuri de iarna sau 4x4. Sus zapada slaba spre medie in Ranca iar pe Transalpina pana la genunchi (am 1,90) - poza 2. Am zis ca profitam de vremea buna si sa urcam pana in Urdele (poza 3) dar dupa ce am trecut de Papusa in 10 minute vremea s-a stricat de abia ne puteam vedea si abia ne-am intors - poza4.
Attached File(s)
-------------------- Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului. |
|
|
Oct 16 2009, 03:47 PM
Post
#106
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 25-September 09 Member No.: 120.962 |
Drumul de la Ciunget la Plaiul Poienilor l-am facut sapt trecuta, inainte sa se strice vremea.
Este foarte usor, nu este nevoie de 4x4, iar peisajele, mai ales toamna sunt superbe. Drumul este bine intretinut si chiar foarte circulat, m-am intalnit cu multe masini ale taietorilor de lemne, de la ARO si Papuci 4x4 la tractoare si camioane. Spre deosebire de Strategica, Rudareasa este un drum chiar circulat. Am mai incercat si urcarea pe Strategica pe la Curmatura Vidrutei, dar primul kilometru este infernal. Sunt sleauri foarte adanci, de 50-60 cm, drumul este plin de bolovani restogoliti de torente, iar panta este mare. Nu este recomandabil sa urcati dimineata, pentru ca aveti soarele in ochi iar panta mare accentueaza problema. Parasolarul nu ajuta. De la Ciunget la Lacul Petrimanu drumul este ok, asfalt explodat, dar peisaje superbe, urcarea la Curmatura Oltetului este relativ usoara, iar coborarea la Polovragi lunga si plicticoasa. Trackurile GPS le-am adaugat la colectie Un punct de vedere interesant. Daca nu se fac abuzuri atunci traseul este perfect realizabil fara daune la masini. Totusi, oricat ne-ar placea sa credem contrariul, nici Foresterul si cu atat mai mult Outbackul nu sunt masini veritabile de teren. A, ca poti sa faci cam ce ar face un SUV din clasele superioare asta este altceva. Eu cand am facut traseul am urmarit in primul rand sa-l vad, sa ma bucur de peisaje, sa pot face fotografii etc. Fireste ca am vrut sa-mi incerc si masina, sa vad ce poate. Daca tii neaparat la primul obiectiv atunci parerea mea e ca este atins si al doilea. Pe de alta parte daca nu versi si ceva adrenalina pe parcurs parca nu-i asa de “gustoasa” aventura. Asa cu Defenderul..... In alta ordine de idei citeam pe un alt forum, dedicat transalpinei, ca un nene a urcat de la Ciunget pana la Cabana/Adapostul Plaiul Poienelor cu un Kia Rio si a mai si plecat cu el inapoi intreg. Eu cand am fost in zona, vazusem celebra dacie papuc, benzinica si fara 4x4 (poza atasata). Asta cred ca deschide noi perspective in zona mai ales ca Ttransalpina se va banaliza in urma asfaltarii. Cred ca un traseu Ciunget, Plaiul Poienelor, strategica pana in transalpina este perfect realizabil si fara 4x4 daca este uscat iar cu un 4x4 mai domestic este chiar fun. [/quote] -------------------- Suzuki Samurai 1,3i
Dacia DoubleCab 4x4 1,9d Logan MCV 1,5dCi Peugeot 307 Daewoo Matiz E Klasse |
|
|
Oct 16 2009, 04:07 PM
Post
#107
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Eu sper sa descopar alt traseu pentru masini 'normale' recte curmatura oltetului, vf Nedei(a), coborare in Vaideeni, horezu...
Umbla vorba ca e relativ ok si masini NU de teren. Din pacate a nins deci mai vedem la primavara... -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Oct 24 2009, 03:10 PM
Post
#108
|
|
sofer Group: Membri Posts: 63 Joined: 25-April 09 From: Craiova Member No.: 119.831 |
Drumul de la Ciunget la Plaiul Poienilor l-am facut sapt trecuta, inainte sa se strice vremea. Este foarte usor, nu este nevoie de 4x4, iar peisajele, mai ales toamna sunt superbe. Drumul este bine intretinut si chiar foarte circulat, m-am intalnit cu multe masini ale taietorilor de lemne, de la ARO si Papuci 4x4 la tractoare si camioane. Spre deosebire de Strategica, Rudareasa este un drum chiar circulat. Un punct de vedere interesant. Daca nu se fac abuzuri atunci traseul este perfect realizabil fara daune la masini. Totusi, oricat ne-ar placea sa credem contrariul, nici Foresterul si cu atat mai mult Outbackul nu sunt masini veritabile de teren. A, ca poti sa faci cam ce ar face un SUV din clasele superioare asta este altceva. Eu cand am facut traseul am urmarit in primul rand sa-l vad, sa ma bucur de peisaje, sa pot face fotografii etc. Fireste ca am vrut sa-mi incerc si masina, sa vad ce poate. Daca tii neaparat la primul obiectiv atunci parerea mea e ca este atins si al doilea. Pe de alta parte daca nu versi si ceva adrenalina pe parcurs parca nu-i asa de ?gustoasa? aventura. Asa cu Defenderul..... In alta ordine de idei citeam pe un alt forum, dedicat transalpinei, ca un nene a urcat de la Ciunget pana la Cabana/Adapostul Plaiul Poienelor cu un Kia Rio si a mai si plecat cu el inapoi intreg. Eu cand am fost in zona, vazusem celebra dacie papuc, benzinica si fara 4x4 (poza atasata). Asta cred ca deschide noi perspective in zona mai ales ca Ttransalpina se va banaliza in urma asfaltarii. Cred ca un traseu Ciunget, Plaiul Poienelor, strategica pana in transalpina este perfect realizabil si fara 4x4 daca este uscat iar cu un 4x4 mai domestic este chiar fun. Eu cunosc zona Ciunget destul de bine, eu cred ca drumul Ciunget - Plaiul Poienii nu ridica mari probleme si poate fi parcurs si cu o masina cu tractiune pe doua roti daca este uscat, nu este "foarte usor " si "foarte circulat" cum zici tu.(Eu de multe ori nu m-am intalnit cu nici o masina). Sfatul meu este sa nu va aventurati pe Strategica din Plaiul Poienii fara o masina 4x4, daca va prinde o ploaie cand sunteti sus o sa aveti mari probleme. This post has been edited by sorintudosie: Oct 24 2009, 03:13 PM |
|
|
Jan 4 2010, 02:12 PM
Post
#109
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Bravo Mircea, frumoase pozele si aventura. La cabana erau turisti ? Cum ajunsesera acolo? Intrebarea de baraj: Cat a stat Vitara pe mijlocul drumului ? 100L/100km e un consum bun, daca aveai CB era mult mai bun, cand rotile se invarteau in gol mergea kilometrajul deci la bord apare probabil ca ai facut 50 km. Nu stiu ca nu m-am uitat la kilometraj La cabana era pustiu. Cand am ajuns nu era nimeni. L-am intrebat pe cabanier si ne-a spus ca aveau un grup de 15 persoane care urcasera pe jos, si erau plecati pe ceva traseu. In ce sens - intrebarea cu Vitara? Masinile le-am lasat in drum de pe la 6pm pana pe la 9pm. (timp in care am mancat la cabana si ne-am incalzit). Mai tricky a fost cu intorsul masinilor (am mers cu spatele pe sleau pana am gasit ceva loc sa le intoarcem). Nu eram foarte siguri ca vom reusi (exista probabilitatea sa le impotmolim de tot, nu mai aveam nici lopata), asa ca preventiv am luat numarul de tel. de la cabana sa ne faca focul in camere . Din fericire nu a fost cazul. Am mutat aici poate ne spui de unde pleaca drumul, sa incercam si noi cu niste.... lopeti mai ca lumea Destul de palpitanta experienta, in marsarier pe sleauri, noaptea. Aveati semnal la telefoane? Eu am descoperit niste partii si DOUA teleschiuri nou noute dar pierdute printre munti, in apropierea cabanei Sureanu, de la lacul Oasa la dreapta (cum vii dinspre Sebes pe DN67C) vreo 15 km inspre Petrila. Sunt pe aici utilizatori de GARMIN? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 4 2010, 03:16 PM
Post
#110
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 176 Joined: 21-May 08 From: Botosani Member No.: 117.145 |
-------------------- Forester 2.0X 2007
Suzuki Samurai Sj50v 1988 Mitsubishi Pajero LWB 2.8td 1994, englezoi bulgaroi Solenza 2004 BMW R1150 GS Adv 2004 4 wheels move your body, 2 wheels move your soul... Desigur, Subaru este exceptia... |
|
|
Jan 4 2010, 04:06 PM
Post
#111
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Am mutat aici poate ne spui de unde pleaca drumul, sa incercam si noi cu niste.... lopeti mai ca lumea Destul de palpitanta experienta, in marsarier pe sleauri, noaptea. Aveati semnal la telefoane? Drumul e unul forestier de aprox.15km de la Dângeºti. La Dângeºti se ajunge de la Cãlimãneºti (Vâlcea) - Jiblea - Sãlãtrucel - Berislãveºti (asfalt) - Dângeºti (asfalt si pietris pe portiuni). Semnal la telefon este pe portiuni (in partea de sus este semnal pt ca sunt antene GSM pe varf). Dificultatea drumului vara este usor spre mediu, depunde de cate ploi au fost in zona (se fac suvoaie care spala drumul pana la stanca, si in unele zone trebuie garda la sol (cam ca pe Transalpina la "trepte"). L-am prins si reparat (nivelat+balast) - se putea urca cu orice masina. Iarna, de obicei se mai deszapeste, dar destul de rar se pare. Mai fac si tractoristii cate un ciubuc scotand "aventurieri". Daca il prinzi nedeszapezit, nu ajungi decat cu masina preparata de offroad extrem sau cu tractor 4x4; in zona de varf sunt multe zone golase aflate in drumul curentilor dinspre Fagaras, unde va dati seama cam cat se troieneste. Inclusiv ultima portiune unde nu am reusit sa trecem Cateva poze: 7270095.jpg ( 220.09K ) Number of downloads: 10 7271018.jpg ( 474.71K ) Number of downloads: 15 7271060.jpg ( 489.99K ) Number of downloads: 16 IMG_5849.JPG ( 307.67K ) Number of downloads: 11 IMG_5861.JPG ( 229.16K ) Number of downloads: 10 IMG_9138.JPG ( 198.26K ) Number of downloads: 15 -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Jan 4 2010, 05:42 PM
Post
#112
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Sunt niste vederi nemaipomenite. Unde si cand sunt facute? Nu se vede zapada decat la distanta.
De la Dangesti apare pe harta un drum judetean 703N care pleaca in stanga spre Cozia. Aici e cabana? Bobita, am remarcat ca Road2008 nu are DN67C, decat la capete Novaci si Sebes. Cea mai mare parte la nord si sud de Obarsia Lotrului nu exista pe harta. E totusi un drum national. Cum ti se par hartile per ansamblu? This post has been edited by GLC120: Jan 4 2010, 05:43 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jan 4 2010, 05:49 PM
Post
#113
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Sunt niste vederi nemaipomenite. Unde si cand sunt facute? Nu se vede zapada decat la distanta. De la Dangesti apare pe harta un drum judetean 703N care pleaca in stanga spre Cozia. Aici e cabana? Bobita, am remarcat ca Road2008 nu are DN67C, decat la capete Novaci si Sebes. Cea mai mare parte la nord si sud de Obarsia Lotrului nu exista pe harta. E totusi un drum national. Cum ti se par hartile per ansamblu? Pozele de mai sus nu sunt facute acum. Sunt facute in mai multe perioade (am fost de multe ori acolo). Da, drumul e cel care o ia la stanga din Dangesti si se merge tot inainte pe el. Sunt si ceva exploatari forestiere, dar daca tii drumul ajungi exact la cabana. Pe harti apare doar o parte din el. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Jan 4 2010, 06:27 PM
Post
#114
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 176 Joined: 21-May 08 From: Botosani Member No.: 117.145 |
Bobita, am remarcat ca Road2008 nu are DN67C, decat la capete Novaci si Sebes. Cea mai mare parte la nord si sud de Obarsia Lotrului nu exista pe harta. E totusi un drum national. Cum ti se par hartile per ansamblu? Este pe harta si dn67c, numai ca tre sa te uiti atent dupa el si nu coincide chiar cu realitatea, mai ales cu asfaltarile din ultima vreme.Si am impresia ca pe undeva are o "ruptura" harta si nu poti sa faci rutarea, mai se intimpla la,ROAD Pentru mine, hartile de la Garmin sint de departe cele mai potrivite, asta ca sa nu zic cele mai bune, fiecare avind alte asteptari. Pentru Romania sint foarte utile detaliile topo si nu o data m-au scos din rahat, mai ales cu motocicleta.Te ajuta la orientare foarte mult, bineinteles sa ai si harta si sa mai stii sa o si folosesti.Si sa ai si un gps care sa permita mai multe functii, nu stiu cum sint cele de masina sau cele mai ieftine. Sint pe harta multe drumuri forestiere, de cariera etc. In Europa, de la Ungaria inspre V, sint foarte precise, pentru zona estica si nu numai sint harti locale, binisor facute.Am chiar si Moldova si Ucraina, foarte utile pentru mine. In schimb, softul nu e asa prietenos,la prima vedere, ca igo, si nici aparatele.Eu am o generatie mai veche,un 276c, fara touchscreen si alte chestii, merge numai cu carduri proprietar scumpe si mici, etc.Dar nu se blocheaza, nu ramine imaginea in urma vocii, nici nu-l are pe marcel.. Ti-ai luat sau vrei sa-ti iei Garmin? -------------------- Forester 2.0X 2007
Suzuki Samurai Sj50v 1988 Mitsubishi Pajero LWB 2.8td 1994, englezoi bulgaroi Solenza 2004 BMW R1150 GS Adv 2004 4 wheels move your body, 2 wheels move your soul... Desigur, Subaru este exceptia... |
|
|
Jan 9 2010, 05:11 PM
Post
#115
|
|
sofer Group: Membri Posts: 61 Joined: 2-September 09 From: 44,4193N, 26,0417E Member No.: 120.818 |
Asta o fi traseu pentru Subaru?
http://www.youtube.com/watch?v=LvH5iCbNtpM...feature=related Poate "sorintudosie" a aflat mai multe. Mi se pare ca filmarea este facuta dintr-un Freelander generatia anterioara deci nu cu mult peste "sculele" noastre. Incercati sa vedeti si celelalte filmulete, din aceeasi serie presupun, si parca, in anumite conditii (uscat fara pic de noroi, vreme buna, etc.), mai ca l-asi aborda. http://www.youtube.com/watch?v=5Yd_j_zU8iw...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Crw0nhT8LaI...feature=related This post has been edited by cezarm: Jan 9 2010, 05:12 PM -------------------- Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului. |
|
|
Jan 11 2010, 09:16 AM
Post
#116
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Cezar, eu fac parte din coloana respectiva , am fost cel cu ideea expeditiei (check video 2 chiar la inceput ;-) ).
Este vorba despre cautarile de trasee alternative la Transalpina, cautam acolo o trecere de la Horezu la Curmatura Oltetului. Traseul pe care l-am facut mergea facut cu Forester (cred eu), DAR: - nu singur = cu un 4x4 'adevarat' - cu MT uri (Freelanderul respectiv are BFG MT KM2) - numai pe uscat. Da da, cu MT uri pe uscat. Am facut drumul dupa o luna de soare, si cand am terminat zona cu senzatiile tari, am ajuns in niste balti si noroaie brrrr. Urcarea pana la Romani e usoara, e drum, apoi de la romani la vf Ursu trebuie sa iti alegi (cu freelander) locul pe unde urci (si apoi cobori) o buza de vreo 40cm. PE vf Ursu merge. Apoi coborarea aia cu 'senzatiile tari' e usoara da e lata de fix o masina (!) Numai ca nu ajungi nicaieri, trebuie sa continui sa cobori spre Groapa Malaiei si pe acolo trebuie sa treci prin niste noroaie. Cu Outbackul este exclus :-( This post has been edited by Watcher: Jan 11 2010, 09:17 AM -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Jan 16 2010, 04:54 PM
Post
#117
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
Ba ce misto e sa stai la o ora de munti....
Din pacate stau la 5 min de mare si 3ore jumate de munti.... -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Feb 10 2010, 10:49 AM
Post
#118
|
|
sofer Group: Membri Posts: 61 Joined: 2-September 09 From: 44,4193N, 26,0417E Member No.: 120.818 |
Acum ca singura senzatie de off-road este data doar de zapada de pe aleile dintre blocuri (ce bine, cica diseara iar ninge in Bucuresti), facand ordine prin niste fisiere am gasit o poza asa mai de suflet, facuta in august anul trecut pe coborarea de la Muntinu (Transalpina). Recunosc faptul ca nu am facut-o eu ci un prieten cu o masina similara dar de la o firma concurenta.
Attached File(s)
-------------------- Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului. |
|
|
Feb 10 2010, 11:18 AM
Post
#119
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
Etapa LR pe zapada 14.02.2010
http://legalracing.ro/forum/viewtopic.php?t=2819 hai sa vedem subaristii -------------------- |
|
|
Feb 10 2010, 01:38 PM
Post
#120
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Etapa LR pe zapada 14.02.2010 http://legalracing.ro/forum/viewtopic.php?t=2819 hai sa vedem subaristii Tentant, dar sunt in Madaras pe 14 Te duci? -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 07:54 PM |