IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Trasee pentru Subaru ?

This topic is about Trasee pentru Subaru ?, the author, bogcot76, wrote about: QUOTE (cezarm Sep 7 2009, 0102 PM) Am atasat o gramada de poze, sper sa nu va plictisesc. Fireste ca-n majoritatea este masina ca doar ne aflam la sec ... To read more just scroll down

10 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Trasee pentru Subaru ?, pe unde am fost pe unde vrem sa mergem
bogcot76
post Sep 8 2009, 09:30 AM
Post #61


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (cezarm @ Sep 7 2009, 01:02 PM) *
Am atasat o gramada de poze, sper sa nu va plictisesc. Fireste ca-n majoritatea este masina ca doar ne aflam la sectiunea subaru, nu?


Super cool pozele !!! Exact asta e genul de traseu pentru care e facut Outbackul ca sa te unga pe suflet - nu mai mult thumbsup.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 8 2009, 11:44 AM
Post #62


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (Watcher @ Sep 8 2009, 12:48 AM) *
GLC: la patrol am manualul si scrie 2.01
La LC am cautat o noapte intreaga si am ajuns la concluzia ~2.5
Ai alta documentatie?


Stiam de 2.71 la fel de sigur cum stiam ca e Diesel. Ai dreptate ca acest raport e un mare secret. Astazi, nu l-am gasit nicaieri indicat de Toyota wallbash.gif . L-am vazut cu siguranta in trecut, in diverse reviste ne-romanesti.

Ma pune pe ganduri faptul ca Toyota nu-l indica nicaieri, sa fie rapoarte diferite in timp, sau in functie de model/cutie M5, M6, A4, A5 ??


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cezarm
post Sep 8 2009, 06:53 PM
Post #63


sofer
***

Group: Membri
Posts: 61
Joined: 2-September 09
From: 44,4193N, 26,0417E
Member No.: 120.818



E mult spus experientele multiple. Sa zicem ca am mai dus-o mai des si pe terenuri mai putin prietenoase cu o masina normala.
Pana in prezent (achizitie decembrie 2007) ma “falesc” cu 25 000 km, din care doar 500-600 km pe macadam (aflat diferite conditii de exploatare).
Probleme:
3 cauciucuri schimbate intr-o singura luna (iulie 2008):
- primul intrat la 110 km/h intr-o groapa cu roata franata pe centura Giurgiului (“taiam” curba si din sens invers a aparut un Mertan si n-am avut incotro); moarte sigura pentru cauciuc, “galma” de toata frumusetea;
- al doilea l-am taiat pe transalpina anul trecut (3 cm pe fata exterioara); si pe asta l-am aruncat;
- al treilea, 4 zile mai tarziu la Oradea; nu stiu ce a fost in capul meu dar m-am enervat cu un nene la o intersectie si nu mi-au ajuns 3 benzi sa intorc 180° si am ramas “sprijinit” cu roata dreapta fata pe o bordura ce separa bulevardul de linia de tramvai; cand am scos-o de acolo roata s-a frecat pe interior de bordura si .... ; no comment; am fost la service si totul este ok, un colier care inveleste teava de esapament la iesire din motor putin deformata, nimic important.
Avand in vedere ultimele trasee facute mi-am pregatit cu niste Goodyear M+S pe 16” cu jenti cu tot (nu am vrut pe 17” din rationamente de pret: 4/16”=3/17”) care sau comportat f. bine. Este adevarat ca si am avut ceva noroc.
La ultima inspectie in urma cu 1 saptamana pe dedesubt totul era OK. A uitam, am schimbat placutele de frana fata cu tot cu discuri. De 1 luna mai ramanea aprins becul de la frana de mana, frana cam zgomotoasa si parca mai putin eficienta. Cam repede parca; la verificare, putin sub limita inferioara cu uzura. Textul lor a fost “mai merg pana la iarna la revizia de 30 000”. Am zis ca este riscant si le-am schimbat.
Ca fapt divers, cat am “haladuit” in afara asfaltului nu am patit nimic cu masina. In schimb in parcarea din fata blocului mi-am gasit spoilerul fata zgariat de mai multe ori. Chiar am gasit-o si cu parbrizul fata crapat destul de serios (banuiesc o mana binevoitoare pentru ca unde stau este putin probabil sa aiba cineva viteze care sa proiecteze o piatra in parbriz). Pe laterale caroseria este infundata in mai multe locuri de laalte portiere deschise “cu pofta”. O problema similara mi-am descoperit-o pe capacul de la rezervorul de benzina!!
Solutia cu jocul cu reductorul in treapta I nu am pretins ca este vreo mare inginerie descoperita de cei de la SMT ci un sfat dat de cineva care are mai multa experienta in eploatarea masinii la niste limite care ocazional eu pot ajunge. Nu in ultimul rand, desi privind retrospectiv nu pare mare scofala (este perfect logic matematic), m-am gandit sa impartasesc informatia si altor colegi forumisti care s-ar putea intalni cu situatia in care m-am aflat.
Cu privire la utilitatea reductorului, trecand de faptul ca trebuie sa schimb treptele la 2000-2500 rot/min si ca viteza este drastic diminuata, cu el activat nu am incins niciodata ambreiajul. Stiu ca nu are cine ce ratie de demultiplicare dar isi face treaba: compenseaza lipsa de cuplu a benzinei aspirate.
Ca morala a celor 25 000 km facuti: este o masina adresata in special asfaltului dar poti aborda fara grija un drum cu zapada, cu noroaie sau un macadam dar nu extreme. Nu este o masina de teren in puterea cuvantului!


--------------------
Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition
Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cezarm
post Sep 8 2009, 07:04 PM
Post #64


sofer
***

Group: Membri
Posts: 61
Joined: 2-September 09
From: 44,4193N, 26,0417E
Member No.: 120.818



A, uitam sa atasez si o poza.
Attached File(s)
Attached File  transalpina2009.jpg ( 769.08K ) Number of downloads: 52
 


--------------------
Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition
Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 8 2009, 08:59 PM
Post #65


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



cezarm dupa cum ai vazut pe aceasta arie Subaru, glumim destul de mult. Nu stiu daca e haz de necaz ca nu ne permitem BMW sau avem un simt al umorului mai dezvoltat (cu sau fara creioane colorate, dupa caz drunk.gif ).

referitor la placute care mai tin pana la iarna: si mie mi-a spus un dealer francofon in martie dupa ce mi-a rezolvat problema pentru care venisem ca placutele mai tin 2000 km, "ce facem sefu'?"

Facem bine, mai mergem 2000 km. Intre timp am facut vreo 5000, ieri le-am verificat din nou, mai tin un an fara probleme. Sunt cele originale, 55000 km, masina folosita mai mult in oras.
Cat despre discuri schimbate la 30000 (am mai auzit la 15000 pe un Forester) chiar nu stiu ce sa zic. Cred ca voi incepe sa merg cu VDC-ul decuplat.

Ai mai facut vreun alt traseu spectaculos gen Strategica ? Nu scartaie nimic la masina, bucse, amortizor, bord, usi, hayon....
Ma bucur ca suntem mai multi cu roti de iarna pe 16". rolleyes.gif Poate facem o plimbare prin zapada in grup largit ca sa vedem cum stam 16 vs 17, benzina vs fumigene.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cezarm
post Sep 9 2009, 09:56 PM
Post #66


sofer
***

Group: Membri
Posts: 61
Joined: 2-September 09
From: 44,4193N, 26,0417E
Member No.: 120.818



Cu placutele de frana recunosc faptul ca eu am insistat mai mult. Nu stiu dar parka daca la consum, motor poate ca asi poate mai indulgent, in privinta franelor si a directiei nici nu ma gandesc sa risc. Teoretic pana in iarna nu mai am drumuri f. importante, dar nu am vrut sa risc. Odata aflu ca trebuie sa fac o distanta mai mare si nu vreau sa merg cu emotii, ca nu-mi merg bine franele.
In masina nu am greieri, nu scartie, nu “partaie” nimic. Uitam mai zdrangane din cand in cand dog-guardul, care mai trebuie strans odata la luna. Este f. util desi nu am caine. Mai incarc portbagajul pana mai sus si nu vreau sa franez brusc si sa ma trezesc ca vreun geamantan sau rucsac imi vine in cap la 130-140 km/h.
Bucsaraia si alte elemente ale suspensiei sunt foarte bune, cel putin asata a fost verdictul celor de la SMT martea trecuta. Oricum nu fac zgomote dubioase si nici nu dau semne de oboseala. Amicul cu Allroadul, cind l-am invitat la mine in masina sa urcam pe varful Papusa, chiar a fost placut surprins ca este f.f. silentioasa fata de a lui (e adevarat el avea si 120 000 km facuti).
Alte trasee, desi as fi dorit sa le fac, nu am apucat. Este destul de greu sa-mi gasesc cateva zile libere ca sa-mi permit sa le abordez. Ca sa-mi permit asa ceva, prin natura meseriei, trebuie sa-mi premeditez cu mult inainte o iesire, greu pot sa improvizez ceva. Pe cinstite, cu “strategica” am avut noroc de vreme frumoasa si de 3 zile libere aprute ca din senin.
Desi am mers poate mai mult decat media pe drumuri mai putin amenajate, aceste drumuri nu le-am parcurs ca la raliu (desi mi-ar fi placut asta).
Mai atasez niste poze de la Varasoaia, de pe drumul spre Ghetarul Scarisoara si din ravena acestuia, de pe transalpina anul trecut (unde am avut o vreme f.f.f.buna) si de pe forestierele de pe langa Ranca. De departe cel mai greu a fost strategica dupa aceea ar veni cel nde la Scarisoara desi pe acesta din urma am vazut si masini mai domestice (poza scarisoara_4) cam la egalitate cu transalpina dar in forma originala nu cea de acum.
Din pacate pana pe la jumatatea lui octombrie nu mai intrevad un week-end liber asa incat ,anul asta cred ca, personal, am cam inchis sezonul.

Attached File(s)
Attached File  varasoaia_1.jpg ( 168.26K ) Number of downloads: 10
Attached File  varasoaia_2.jpg ( 362.06K ) Number of downloads: 27
Attached File  scarisoara_0.jpg ( 192.56K ) Number of downloads: 12
Attached File  scarisoara_1.jpg ( 552.59K ) Number of downloads: 9
Attached File  scarisoara_2.jpg ( 639.79K ) Number of downloads: 17
Attached File  scarisoara_3.jpg ( 260.78K ) Number of downloads: 5
Attached File  scarisoara_4.jpg ( 329.11K ) Number of downloads: 11
Attached File  scarisoara_5.jpg ( 255.73K ) Number of downloads: 9
Attached File  scarisoara_6.jpg ( 329K ) Number of downloads: 15
Attached File  transalpina2008.jpg ( 275.14K ) Number of downloads: 13
Attached File  ranca2008.jpg ( 405.84K ) Number of downloads: 10
 


--------------------
Subaru Outback 2007, 2,5i MT, Newport Blue
Suzuki SX4, Cosmo Black, Alcantara Edition
Ex - Daewoo Tico SX, 1999, White Casablanca, din care mi-au furat benzina in fata blocului.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Sep 12 2009, 09:12 AM
Post #67


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Scarisoara aia vad ca e tot mai apoasa de la an la an... confused.gif

Eu sunt acum intr-o minivacanta cu un amic (cel cu Defenderul) si am mers in sfarsit pe un drum despre care m-am intrebat eu de mai multe ori unde ajunge: Cheile Shodolului - Uricani.

Cheile in sine sunt foarte frumoase pentru cine nu stie, iar drumul e accesibil. La o bifurcatie ne-am intalnit cu niste muncitori de la lemne, i-am intrebat daca suntem pe drumul cel bun, dupa care ne-a spus unul: "Cu asta (Defenderul) treceti fara probleme, dar cu cealalta, nu stiu! are garda cam mica. A, si daca nu e 4x4..." Evident ca m-a ingrijorat putin afirmatia dar am mers tot inainte.

S-au dovedit total neintemeiate temerile mele, exceptand vreo 3 portiuni cu praguri si sleauri de torenti, drumul il faci si cu Passat-ul. Acele portiuni le-am trecut insa fara probleme, doar cu putina grija evident.

Vreo doua poze mai "artistice" teehee.gif :
Attached File  PICT0440.JPG ( 328.09K ) Number of downloads: 37
Attached File  PICT0450.JPG ( 294.7K ) Number of downloads: 41




--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Sep 13 2009, 01:29 AM
Post #68


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



Placut si pitoresc topicul yes.gif


--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 14 2009, 09:53 AM
Post #69


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Zetics, e vorba de cheile Sohodolului din Gorj? Unde este Uricani, nu il gasesc pe harta?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Sep 14 2009, 11:47 AM
Post #70


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Da, acel Sohodol, care ajunge pe langa o cabana Valea cu Pesti (parca asa ii zice) catre Campu lui Neag. Apoi urmeaza Uricani care este foarte aproape de Lupeni/Vulcan. Atasez o bucatica de harta unde am gasit mai multe detalii (nu si despre drumul pe care am mers):
Attached File  Uricani.JPG ( 45.58K ) Number of downloads: 13


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 14 2009, 01:07 PM
Post #71


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Cred ca este vorba despre acest traseu.
Attached File  dn66a.jpg ( 307.59K ) Number of downloads: 32


This post has been edited by Watcher: Sep 14 2009, 01:07 PM


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Sep 14 2009, 01:30 PM
Post #72


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Acesta e traseul facut de mine, am gasit harta pe un forum anul trecut.Attached File  Chei_Sohodol___Valea_de_Pesti___Lacul_Cerna.jpg ( 464.12K ) Number of downloads: 32


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Sep 14 2009, 02:28 PM
Post #73


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Eu am mers pe portiunea cu galben din poza lui Watcher.

Ieri insa am avut parte, fara sa vreau, si de o aventura mai neplacuta...

M-am intors cum ziceam din minivacanta si am vrut initial sa mergem pe TA de la Obarsie catre Ranca, insa muncitorii blocasera drumul cu utilaje peste un pod si n-am putut trece.

Asa ca am luat-o spre Voineasa, si la cativa km dupa Vidra am observat noi un drum forestier care urca pe dreapta. Amicul cu Defenderul avand o harta mai detaliata a zonei, am decis noi ca ne scoate in Strategica. Asa ca am pornit pe acolo.

S-a dovedit ca aveam dreptate, drumul s-a intalnit cu Strategica undeva pe platou. Primii 2-3 km au fost cranceni, sleauri cu bolovani foarte mari ramase in urma torentilor, panta abrupta, un adevarat dezastru, insa Foresterul s-a descurcat de minune (urcat cu a 1-a si cu reductor).

Drumul foarte frumos, peisajul de vis. Problema era ca norii imi dadeau mult de gandit, amintindu-mi ce spunea Cezar despre ultimii km de pe Strategica. Si ce sa vezi, exact inainte de portiunea nasoala de la coborare spre Ciungetj, a inceput ploaia. Am fost dobitoc ca nu m-am intors in acel moment, dar asta e.

Ideea e ca am ajuns la acele portiune in coborare unde nici nu mai sunt pietrele de pe platou, nu e nici padure sa mai protejeze. Alea de pusese Cezar poze.
Numai ca acum era NOROI. Mai nasol de atat nu cred ca se putea. Sleaurile erau foarte mari, si n-ar fi fost o problema daca era uscat, oricand le-as trece fluierind cu Foresterul. Acum fiind insa noroi, aluneca masina in toate partile fara nici un control. Yokohamele va dati seama ca erau varza la acest exercitiu, in concluzie am mers cu pasul, incercat peste tot unde erau probleme sa pun crengi, frunze si pietre in incercarea disperata de a nu cadea in sleauri. Din pacate de vreo 3 n-am reusit, asa ca am luat destule burti de pamant, am mai dat si cu partea din dreapta, sa zicem cam cu lonjeronul intr-un damb d-ala de mi-au clantanit dintii, ce sa mai, dezastru!
Am avut putin noroc ca portinea cea mai nenorocita posibil era taiata pe un tapsan de niste urme lasate de altii, asa ca am luat-o pe acolo si am redus cu mai mult de 50% "damage"-ul, ca sa zic asa. In zona de care va ziceam, si pe unde am luat-o doar eu pentru ca amicul Defenderul trecuse de ea, el a mers pe sleaurile alea. Si desi in restul traseului pentru el a fost destul de floare la ureche acolo chiar am crezut ca a incurcat-o si el. A fost la milimetru sa se rastoarne, atat de adanc era sleaul, dar pana la urma a iesit.

In cele din urma am ajuns cu bine, ne-a ajuns din urma si un Patrol suparat, echipat cu roti adecvate care a trecut fluierand peste tot thumbsup.gif

Acum urmeaza sa vad cat de sifonate au iesit stelutele in urma aceste aventuri. Pana acum n-am detectat nimic anormal, nici un bec aprins, nici un zgomot anormal. Doar vibratii in volan, dar la ce noroaie aveau rotile pe ele nu ma mir, sper sa nu fie altceva. Am oprit la un Peco si le-am mai curatat, s-a mai redus trepidatia dar tot mai era acolo. Am putut insa sa merg si cu 170 pe autostrada.

Poze nu prea am, doar vreo 2 facute in momentele de respiro, ca numai de astea nu-mi mai ardea, evident! O sa le pun diseara cand ajung acasa.

In concluzie, ascultati ce se spune pe forum, nu faceti ca mine, da? wallbash.gif



--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 14 2009, 03:39 PM
Post #74


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Dupa o intamplare ca asta, mie imi vine sa te intreb: NU C-A FOST TARE? thumbsup.gif ninja.gif
Felicitari daca ai scapat cu masina intreaga, si 'la mai multe' ;-)

Ce a facut patrolul diferit de defender de nu a riscat sa se rastoarne?
Facand drumul acu 2 saptamani imi vine sa zic ca a fost o greseala de abordare, ca nu parea ca ai unde sa te rastorni...

Revenind la masina ta, parca suna mai interesant acum ideea cu scuturile, nu?

Drumul de urcare din (dupa) Vidra in Strategic cat de usor il regasim? Ati urcat pana lanaga Fratosteanu?
Ca sugestie pentru alta data, se pare ca de la Plaiul Poienilor e un drum mai usor care coboara in Ciunget prin Rudareasa. Se pare ca pe acolo se urca la cabana...


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Sep 14 2009, 04:00 PM
Post #75


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Evident ca a fost tare, cand am ajuns jos radeam ca prostii si glumeam de genul " ...si zici ca pentru Cheile Oltetului mergem pana la Petrimanu apoi stanga, nu?"... sweat.gif Era ora 8 seara.

Patrolul parea ca era mai lat, in plus avea si rotile mai late si cauciucuri mai adecvate, cum ziceam, parea "preparat" pentru astfel de aventuri.
Arata aproximativ asa (poza e luata aiurea de pe net):
Attached File  2244_124183183356604_My_GQ__Medium_.jpg ( 14.73K ) Number of downloads: 7


Zona aia cu rasturnatul n-ar fi in mod normal o problema, acum insa fiind inclinat drumul, degeaba era suficient de lat, masina aluneca pe noroi si ajungea in sleau, care era foarte adanc, combinat si cu faptul ca pe partea dreapta drumul era ridicat, iti spun ca Defenderul parea ca a ajuns la 45 de grade pe laterala.

Drumul cred ca e usor, venind dinspre Obarsie, dupa ce se trece de intersectia catre complexul parasit de la Vidra, se urca o bucata, niste serpentine etc. la cativa km se ajunge cumva intr-o sa, si dintr-o data privelistea se deschide in fata/dreapta, drumul continuind spre stanga intr-o curba. Acolo erau niste nene care vindea cascavaleturi/branzeturi, iar drumul catre strategica pleaca in dreapta vreao 100 de m apoi incepe sa urce abrupt catre stanga. Daca gasesc ceva poze edificatoare acasa le pun.

Chestia cu Plaiul Poienilor si mie mi s-a parut mai "umblata" si mai accesibila, insa ploaia nu incepuse inca si nu ne-a determinat sa cautam acea alternativa.
Mai vedem de acum inainte.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 14 2009, 04:27 PM
Post #76


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Da, anvelopele sunt prioritatea 0 :-) iar daca patrolul intalnit de voi avea simex, pleca 'cu sansa 1' :-)
Legat de sleau, daca esti in sleau esti safe, nasol e cand inclinarea e spre prapastie si nu ai nimic sa te tina ninja.gif
Una peste alta, ca sa fiu in tonul threadului, cum am scris si pe Softpedia, am facut ieri urcare din Olanesti si coborare in Horezu mergand pe creasta intre ele.
Drumul e cum era TA pe vremuri, nu mi s-a parut sa ridice mari probleme, adica ne-am cautat locuri unde sa ne bagam la ghidusii.

Pe harti exista posibilitatea de a merge din Curmatura Oltetului pe la vf Nedei, vf ursu, si sa cobori in Vaideeni sau Romani, ceea ce ar insemna un drum de jde kilometri pe creste, peisaje si LINISTE, nimeni nimeni!

TREBUIE sa fac rost de un program de gps dinalea in care iti setezi trackul pe google earth si te tii de el in teren, si in care poti incarca hartile militare... (fiindca in mod evident nu e nici un marcaj pe acolo)



--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
6stele
post Sep 17 2009, 02:26 PM
Post #77


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 10-August 09
Member No.: 120.649



Stie cineva daca se poate urca in Strategica din Curmatura Vidrutei?

Thanks
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 17 2009, 03:09 PM
Post #78


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Sigur se poate, ca exista drumul , l-au facut biciclisti si au zis ca e cu sleauri. La cum sunt celelalte drumuri din zona nu cred ca Foresterul nu se va descurca, teorie confirmata de colegul Zetics in postul nr 73 (3 posturi mai sus) din acest thread:
QUOTE
S-a dovedit ca aveam dreptate, drumul s-a intalnit cu Strategica undeva pe platou. Primii 2-3 km au fost cranceni, sleauri cu bolovani foarte mari ramase in urma torentilor, panta abrupta, un adevarat dezastru, insa Foresterul s-a descurcat de minune (urcat cu a 1-a si cu reductor).


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
6stele
post Sep 17 2009, 03:44 PM
Post #79


novice
**

Group: Membri
Posts: 38
Joined: 10-August 09
Member No.: 120.649



QUOTE (Watcher @ Sep 17 2009, 04:09 PM) *
Sigur se poate, ca exista drumul , l-au facut biciclisti si au zis ca e cu sleauri. La cum sunt celelalte drumuri din zona nu cred ca Foresterul nu se va descurca, teorie confirmata de colegul Zetics in postul nr 73 (3 posturi mai sus) din acest thread:
QUOTE
S-a dovedit ca aveam dreptate, drumul s-a intalnit cu Strategica undeva pe platou. Primii 2-3 km au fost cranceni, sleauri cu bolovani foarte mari ramase in urma torentilor, panta abrupta, un adevarat dezastru, insa Foresterul s-a descurcat de minune (urcat cu a 1-a si cu reductor).



OK, scuze, n-am inteles eu bine. Deci, ca sa fiu sigur ca am inteles bine acum, Zetics a iesit din DN67C Transalpina si a mers pe drumul spre Voineasa DN7A pana la cativa km dupa Vidra (probabil Curmatura Vidrutei) si de acolo a urcat in Strategica dupa care a continuat spre est spre Ciunget - Malaia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Sep 17 2009, 04:34 PM
Post #80


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Eu asa am inteles de la el :-)


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post

10 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 05:35 AM