Consum Subaru-Combustibil: de unde?, Totul despre consumuri, bautura si carciumi .... |
This topic is about Consum Subaru-Combustibil: de unde?, the author, hdi, wrote about: OBD 2000km la bord Ploiesti-Buc-Pitesti-Rm Valcea-Novaci-Ranca si retur 780km Consum pe CB 6,6l/100km Motorina OMV Alpin Diesel M-am intors cu becul a ... To read more just scroll down
Consum Subaru-Combustibil: de unde?, Totul despre consumuri, bautura si carciumi .... |
Feb 6 2009, 11:28 PM
Post
#41
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
2000km la bord Ploiesti-Buc-Pitesti-Rm Valcea-Novaci-Ranca si retur 780km Consum pe CB 6,6l/100km Motorina OMV Alpin Diesel M-am intors cu becul aprins. Nu am facut plinul la intoarcere insa l-am facut inainte sa plec si: -consum pe 622km cf CB: 6,4/100km -consum pe 622km cf metodei plinului: 7,15/100km -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 8 2009, 05:44 PM
Post
#42
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Drum de 1000km, consum 9%, Petrom 95 all the way. Mers in general cu 120-130, dar cu acceleratii relativ cuminti si pana in 4000 de ture. E Ok, nu stralucit, dar OK.
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Feb 12 2009, 08:06 PM
Post
#43
|
|
novice Group: Membri Posts: 41 Joined: 16-September 08 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 117.983 |
OBD - iul 2008
La 20500, media este de 8,3 % din care oras cam 60% restul afara. Fata de fosta iubita (Passat 4motion TDI maritat la 200.600) care sub 11 n-am scazut e super bine -------------------- Pasărea mălai visează...
|
|
|
Feb 13 2009, 11:09 AM
Post
#44
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 107 Joined: 12-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.715 |
-consum pe 622km cf CB: 6,4/100km -consum pe 622km cf metodei plinului: 7,15/100km Sa fie din "calibrarea" pompelor de benzina/motorina intre diferite statii de alimentare? Ma intreb de ce facand plinul la Ctza consum pana la Brasov 12.3-12.5 si la intoarcere 11.5 ??? Stilul de condus si traficul egale... Sa nu mai vorbim de faptul ca trecand granita (Turcia, Grecia, Austia...) consumul scade dupa primul plin -------------------- vali ctza
Once Subaru, allways Subaru Forester 2.5XT 230cp 4EAT |
|
|
Feb 13 2009, 11:20 AM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Sa fie din "calibrarea" pompelor de benzina/motorina intre diferite statii de alimentare? Ma intreb de ce facand plinul la Ctza consum pana la Brasov 12.3-12.5 si la intoarcere 11.5 ??? Stilul de condus si traficul egale... Sa nu mai vorbim de faptul ca trecand granita (Turcia, Grecia, Austia...) consumul scade dupa primul plin O explicatie ar fi diferenta de altitudine intre Constanta si Brasov de cca.600m . Poti verifica cu GPS. Din experienta proprie cu OBK 2.5i diferenta de consum pe cele doua sensuri Bucuresti - Brasov este de 0.6 - 0.8l/100km. Diferenta respectiva am masurat si pe alte rute cu diferenta de altitudine. This post has been edited by pista: Feb 13 2009, 11:20 AM -------------------- |
|
|
Feb 13 2009, 11:47 AM
Post
#46
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Subscriu si eu la cele spuse de pista. 100% explicatia este diferenta de altitudine.
-------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Feb 13 2009, 02:08 PM
Post
#47
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Subscriu si eu la cele spuse de pista. 100% explicatia este diferenta de altitudine. Este corect. Confirm si eu o dif. de cca 1.5-2l/100km pe traseul Ploiesti-Predeal fata de retur. Insa si "calibrarea pompelor" este tot o realitate de care eu incerc sa ma pazesc alimentand numai de la statii unde este trafic mare chiar si noaptea, astfel incat sa nu aiba loc baietii nici sa calibreze pompele si nici sa verifice solubilitatea diferitelor lichide in combustibil.... Si tot adevarat este ca pe la noi prin sud gasesti mai multi "metrologi amatori" decat dincolo de munti. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 13 2009, 02:13 PM
Post
#48
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 107 Joined: 12-November 04 From: Constanta (Constanta) Member No.: 35.715 |
Hmmmm... la asta nu m-am gandit.
-------------------- vali ctza
Once Subaru, allways Subaru Forester 2.5XT 230cp 4EAT |
|
|
Feb 13 2009, 02:18 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Si tot adevarat este ca pe la noi prin sud gasesti mai multi "metrologi amatori" decat dincolo de munti. Din pacate asta e un mit din categoria: "A fost o data..." S-au "emancipat" creierele si pe-aici. In sensul prost. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Feb 13 2009, 07:21 PM
Post
#50
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 165 Joined: 7-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.619 |
consumul overall de cand am luat-o e 13,2 mpg Asta inseamna cam 15-18 l/100 km? Presupun ca e vorba de America. 18, dupa situl in care convertesc eu. masina e model american, de aia e cu mpg si fara l/km. dar consumul e romania si europa (concediu) |
|
|
Feb 14 2009, 11:37 AM
Post
#51
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Consum la ultimul drum Sibiu - Bucuresti - Sibiu:
- Sibiu - Pitesti 5,4 l/100 km !! Consum combinat (autostrada 140 km/h constat - cruise control , inclusiv vre-o 20-30 km in Bucuresti) = 6,6 l/100 km. Eu am senzatia ca, utilizand Cruise Control, consumul este ceva mai mare decat la condus normal. Motorul accelereaza si decelereaza mai des decat o face ”omul” in mod normal - in zonele de panta/rampa, unde soferul de regula tine apasata constat pedala de acceleratie (fara a tine cont neaparat de viteza de deplasare), CC accelereaza sau dupa caza decelereaza pentru a mentine viteza constanta. Cu proxima ocazie am sa verific acest lucru: merg Pitesti - Bucuresti cu CC, iar la intoarcere Bucuresti - Pitesti - fara CC (incercand sa mentin aceeasi viteza de deplasare). Sunt curios daca apar diferente. -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Feb 15 2009, 01:40 PM
Post
#52
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
OBD AC (Subby Sama Black Pearl ) 2200km
Motorina OMV Alpin Diesel (EU5) Verificare consum in functie de panta soselei: Ploiesti-Breaza-30km extraurban -dif. de altitudine +250m consum CB: 6.2l/100km Breaza-Ploiesti-30km extraurban -dif. de altitudine -250m consum CB: 4l/100km Am mers fara CC, mentinand o turatie constanta de 1800-1900rpm (indiferent de viteza) -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 15 2009, 03:21 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
CC-ul nu se foloseste decat pe sosele pe plan drept sau cu diferente mici de nivel, altfel nu este economic deloc. Scrie si in cartea masinii, sau asa ar trebui
Eu il folosesc numai pe portiuni drepte de drum, sau pe autostrada, mai mult din comoditate, un diesel e oricum economic -------------------- |
|
|
Feb 15 2009, 03:36 PM
Post
#54
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
CC-ul nu se foloseste decat pe sosele pe plan drept sau cu diferente mici de nivel, altfel nu este economic deloc. Scrie si in cartea masinii, sau asa ar trebui Eu il folosesc numai pe portiuni drepte de drum, sau pe autostrada, mai mult din comoditate, un diesel e oricum economic Am acelasi parere, verificat si teoretic si practic. Explica te rog si lui f1anatic. Eu nu am vrut sa intru din nou in replici neproductive cu el. La mine, daca merg atent, fara CC extraurban consuma mai putin. La aceesi viteza medie. Care este explicatia dupa tine ? Scrie te rog mai mult in acest forum, nu multi au experienta unui Legacy GT Stage2+. Eu iti recomand sa incerci CC cind vei avea ocazia, pe un drum cunoscut, si o distanta cunoscuta. Mai devrem am oferit explicatia ca CC + ECU + AVCS optimizeaza masina pt. momentul respectiv si viteza aleasa. Daca nu ma crezi, cauta pe google. Ti-o po dovedi foarte usor cu numere si grafice insa - direct de la masina mea - dar mai mult ca sigur nu azi. Mersul "mai atent" a eliminat variatiile "mari" din "sistem" - dar nu vei egala niciodata ECU si controlul pe care il poate avea. Nu e nimic impresionant la un Legacy GT Stage 2. E un pic mai iute ca un STI - asa cum vine din fabrica. Atita tot. -------------------- |
|
|
Feb 15 2009, 04:02 PM
Post
#55
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Pai da optimizeaza, dar pe drum drept(dpdv al pantei), la munte la noi nu vad unde sa folosesti CC-ul ca de obicei se merge in coloana sau intr-un ritm in care CC-ul nu isi are rostul.
Plus ca F1anatic n-a zis si tipul de drum pe care sa mergi cu CC, aici e chichita Pentru mai multe lamuriri: http://en.wikipedia.org/wiki/Cruise_control -------------------- |
|
|
Feb 15 2009, 04:20 PM
Post
#56
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Drumul despre care e vorba aici nu poate fi catalogat drept "in panta". O sa incerc si un CC in "urcare" si va spun cum a fost.
-------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 15 2009, 04:58 PM
Post
#57
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Eu am observat ca BC-ul indica un consum mult mai relevant pentru drumuri de minim 100 km, dar e doar observatia mea, nu o regula
-------------------- |
|
|
Feb 15 2009, 06:55 PM
Post
#58
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Eu am observat ca BC-ul indica un consum mult mai relevant pentru drumuri de minim 100 km, dar e doar observatia mea, nu o regula Absolut corect. Cu cat distanta e mai mare cu atat devin mai neimportante acele aspecte care ies din tipare gen o oprire la bariera sau un prost care merge cu 60km/h pe banda 2. Oricum, verificarea a fost facuta: rezultatul tot 6.2 l/100km. Am dubii destule de serioase asupra preciziei CB mai ales ca: Obs: Subaru nu consuma niciodata impar ; consumurile se contabilizeaza din 0.2 in 0.2! This post has been edited by hdi: Feb 15 2009, 06:55 PM -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Feb 17 2009, 12:45 PM
Post
#59
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Problema cu consumul este doar daca o turezi si esti in boost in permanenta. Altfel, nu sacrifici decit maxim 1 L% Asta cat inseamna ? Off topic: GT-ul tau cat consuma la un mers foarte cuminte, cu max.110kmph si fara accelerari bruste ? Cu cat s-a schimbat consumul dupa Stage2 ? -------------------- |
|
|
Feb 17 2009, 05:29 PM
Post
#60
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Problema cu consumul este doar daca o turezi si esti in boost in permanenta. Altfel, nu sacrifici decit maxim 1 L% Asta cat inseamna ? Off topic: GT-ul tau cat consuma la un mers foarte cuminte, cu max.110kmph si fara accelerari bruste ? Cu cat s-a schimbat consumul dupa Stage2 ? Daca erai mai atent la mesajul cu superchargerul electric: boost este Manifold Relative Pressure afisata pe ceas ca pozitiva. Tot acolo am aratat si cifrele la diferite viteze. Am vazut si 33 mpg pe ceas cu 3 persoane in masina la 70 mph si FARA sa merg la vale (ceasul citeste cu 1 mpg in plus, masurat de-a lungul anilor) ; deci un consum real de 32 mpg (7.35L%) la 70 mph (110 kpg). Oricind, oriunde la ses pot obtine 28-30 mpg care inseamna cca 8 L% (+- 0.5L) in mers constant la 70 mile pe ora (3000 rpm; 110 kph). In conditii mixte 10-11 L% si exclusiv in oras in trafic greu 12-14 L% Poate nu iti vine sa crezi dar dupa Stage 2 consumul s-a imbunatatit. Masina fiind optimizata electronic si avind "suflu" mult mai bun atit la admisie cit si la evacuare. This post has been edited by f1anatic: Feb 17 2009, 05:30 PM -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 07:45 PM |