Consum Subaru-Combustibil: de unde?, Totul despre consumuri, bautura si carciumi .... |
This topic is about Consum Subaru-Combustibil: de unde?, the author, hdi, wrote about: Mi se pare un topic util in ideea de a monitoriza consumurile tuturor astfel incat sa putem pune in evidenta anomaliile datorate fie unor defectiuni f ... To read more just scroll down
Consum Subaru-Combustibil: de unde?, Totul despre consumuri, bautura si carciumi .... |
Jan 23 2009, 05:36 PM
Post
#1
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Sa specificam si tipul combustibilului pentru ca in mod sigur influenteaza consumul. De asemenea, cred ca ar fi util, sa specificam si daca valoarea consumului este cea indicata de CB sau rezultata in urma verificarii cu metoda "plinului". A verificat cineva pana acum precizia CB? OBD AC (Subby Sama Black Pearl ) 1000km-extraurban CB 6.0 l/100km OMV Alpin Diesel (EU5) -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 23 2009, 05:43 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
A mea are pe CB 7.0 l/100, neresetat, 4200 km
35%extraurban; 35% urban ; 30% autostrada 140-160 km/h Dupa un drum de 1400 de km pe autobahn am avut consum 6.8l/100 Motorina folosesc Petrom - nu am considerat-o inferioara ca cea de la OMV sau Rompetrol. Sper sa nu fi gresit. -------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 23 2009, 05:49 PM
Post
#3
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
eu bag E5 cea care i-a luat locul lui E4 de la ROMPETROL (exclus parteneri)
consum urban (bucuresti) 610km la plin 55l (9.1/100) iar CB arata un consum de 8.6 pot sa zic ca la viteza constanta de 120 CB zice 5-6 pe pilot aftomat iar la 200 km/h 11.3l/100km -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Jan 23 2009, 05:52 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
-------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 23 2009, 06:03 PM
Post
#5
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
eu bag E5 cea care i-a luat locul lui E4 de la ROMPETROL (exclus parteneri) consum urban (bucuresti) 610km la plin 55l (9.1/100) iar CB arata un consum de 8.6 pot sa zic ca la viteza constanta de 120 CB zice 5-6 pe pilot aftomat iar la 200 km/h 11.3l/100km Nu ti s-a parut pana acum ca masina ta are un tacanit la volan? -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 23 2009, 06:19 PM
Post
#6
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
Ai mers 200 cu ea in rodaj?!?! Dap, numai ca nu am fortato sa junga imediat ci am lasato sa urce singura nu am schimbat mai sus de 3500(cat zice manualul) dar nu zice nimeni ca in treapta 5 nu poti sa te dai la ea (dar lejer) nu frana brusc, nu accelere brusc nu mentine o turatie constanta (si nu am mentinut) lafel am procedat cu toate masinile mele in rodaj (octavia 1,9 astra 1,4) si nu am avut surprize ne placute ba dincontra... Hdi scuze pt offtopic! p.s. am incercat sa scap de tzacanit da nu reusesc This post has been edited by andrei5130: Jan 23 2009, 06:21 PM -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Jan 23 2009, 06:46 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Nu ti s-a parut pana acum ca masina ta are un tacanit la volan? Observ ca va organizati, foarte bine! Dar nu intreba intr-un topic despre consum daca volanul are un tacanit sau alta problema tehnica. Problemele tehnice isi au locul in alta parte -------------------- |
|
|
Jan 23 2009, 07:08 PM
Post
#8
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Dar nu intreba intr-un topic despre consum daca volanul are un tacanit sau alta problema tehnica. Problemele tehnice isi au locul in alta parte Desi este o problema tehnica (probabil e de la ECU), tacanitul de la volan poate creste consumul, poate cala motorul sau, si mai rau, poate intra cu masina in gard. Doar de data asta ..... -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Jan 23 2009, 07:54 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Eu nu am inteles cu tacanitul...dezvolta te rog ce ai vrut sa intrebi mai exact
-------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 23 2009, 08:06 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Consumuri: http://www.spritmonitor.de/en/overview/47-...All_models.html
AM verificat, si mediile sunt corecte din ce cunosc eu La mine media e de 11% in cei 40000km. Nu merg economic. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Jan 24 2009, 01:03 AM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
La mine media este de 8,6% in primii 40.000km. Am invatat sa merg si economic.
Extraurban: intre 7,4 - 8,0%. Am reusit odata si 9,2% dar cei 540km pana la Szeged am parcurs in 6,5ore, cu trei opriri, in total pauza de 30min. Mers efectiv 6 ore stil lup-blana. -------------------- |
|
|
Jan 24 2009, 01:30 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
CE???!?!?!? 9,6 maxim? Eu nu am reusit sa scot la impreza care e 2.0 extraurban mai mic de 9 indiferent de stilul de condus. E adevarat, este cand o biciui, dar am incercat si economic, din pacate cu acelasi rezultat. Pe autostrada cand mergeam la ski cu jetbag-ul pe ea imi manca 11-12%. Oras 13-14%. Deci la motorul tau de 2.5i...hehe esti tare cu asa un consum mic
This post has been edited by V_I_C_T_O_R: Jan 24 2009, 01:31 AM -------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 24 2009, 02:10 AM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Obs.: CB e dispus sa arate un consum ceva mai mic.
Am avut si 6,6% cand am mers pana la Giurgiu, consum masurat la pompa. E adevarat ca a fost noaptea, aproape fara trafic, nedepasind 110kmph. Maximul am scos pe portiune de 50km unde acul turometrului a fost cam tot timpul intre 4500-5500 rpm. Consum: 12%. Minimul extraurban nu mai scriu, ca sa nu par laudaros. In oras ia cca. 13-14%, dar Odorhei e un oras mic. Eu merg cca.85% extraurban. Pe autostrada depinde de viteza, dar la un consum de 10% sunt cam tot timpul peste 160kmph. -------------------- |
|
|
Jan 24 2009, 04:21 AM
Post
#14
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Ce idee...excelenta. Negresit si fara dubii conduceti cu totii la fel; schimbati treptele de viteza la aceeasi turatie, va plafonati la aceeasi vietza; apasati pedala la fel de mult; aveti aceeasi greutate in masina; mergeti in aceeasi directie pe acelasi drum in aceleasi conditii de trafic in acelasi timp la aceeasi temperatura externa si directie a vintului si folositi acelasi combustibil, ulei motor si categoric toate masinile sint uzate la fel.
Pe masura ceanii au trecut, am determinat ca stilul de condus este responsabil cu pina la 30% diferente in consum. Vreo 2 L% (cifra exacta a fost de 1.12 galoane (vreo 4 litri) la 104 de mile (vreo 165 km) pot fi explicati usor doar prin faptul ca doua masini identice mergind una in spatele celeilalte (fara ca cea din urma sa fie influentata aerodinamic) pe autostrada la vietza constanta. Eu folosesc cruise control oriunde si oricind - in oras, pe coclauri pe autostrada in garaj stind pe loc ; amicul meu folosind talpa pt. modularea vitezei. 2005 Subaru Legacy GT amindoua Stage 1 la vremea respectiva. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jan 24 2009, 10:25 AM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Deci concluzia este ca amicul tau consuma mai putin...sau vrei sa spui ca tut cu cruise constrolu ai un consum mai scazut ca si el...ca nu te cred.
-------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Jan 24 2009, 12:26 PM
Post
#16
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 9-August 04 From: Sibiu (Sibiu) Member No.: 30.555 |
Strict la subiect:
- Consum de cand am luat-o (4100 km) = 7,2 l/100 km CB; - Consum pe ultimii cca. 2000 km (majoritatea extraurban) = 6,6 l/100 km oe CB verificat si la pompa; Alimentez de la OMV din motive de sofer (cand alimentez masina, alimentez si soferul cu o cafea, o tigara, o sarandea ...). Motorina OMV Sprint Diesel (fost Euro 4 - acum euro 5). Am alimentat de cateva ori si cu Alpin Diesel (cand au fost gerurile alea adevarate), dar, nu-i place - motorul parca nu trage la fel si, parca-parca si consumul este oleaca mai mare. Dealer-ul a recomandat Euro 4, dar, cum de la 1 nu se mai face, am pastrat tipul de motorina chiar daca acum scrie Euro 5. -------------------- To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel Ex. :Kalos 3u 1.4 16V |
|
|
Jan 24 2009, 12:34 PM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Eu sunt curios care e cel mai mic consum extraurban obtinut de cineva cu Forester 2.0!
Eu am incercat o singura data si am obtinut 8%. Urban: intre 12.5% asta vara si 15% in iarna asta. -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Jan 24 2009, 02:47 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
@VICTOR
Impreza are alt motor. Si caracterul motorului e alta. Daca te uiti la date tehnice si mai ales la curbele de cuplu/putere vei intelege. Explicatia: la mers normal schimb vitezele la turatia 3.000-3500rpm, aproape ca la un diesel. Datorita caracterului motorului 2.5i ai 200Nm deja de la 2000rpm. Implicit rezulta un consum mai mic. In practica un consum extraurban 7,4 - 8,0%. Pe 31.01 dupa ce vei incerca masina mea vei fi suprins cat de mult difera de motorul din Impreza. @f1anatic Bineinteles ca stilul de condus are cea mai mare influenta la doua masini identice. Stilul economic, denumit si ecologic nu insemna neaparat ca mergi cu viteze scazute. Mai ofera si avantajul sigurantei superioare. Explica te rog (din postul tau nu reiese clar) cu sau fara CC e consumul mai mic. -------------------- |
|
|
Jan 24 2009, 07:15 PM
Post
#19
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Deci concluzia este ca amicul tau consuma mai putin...sau vrei sa spui ca tut cu cruise constrolu ai un consum mai scazut ca si el...ca nu te cred. precum si QUOTE @f1anatic Bineinteles ca stilul de condus are cea mai mare influenta la doua masini identice. Stilul economic, denumit si ecologic nu insemna neaparat ca mergi cu viteze scazute. Mai ofera si avantajul sigurantei superioare. Explica te rog (din postul tau nu reiese clar) cu sau fara CC e consumul mai mic. Corect. Folosind cruise control-ul vei obtine un consum mult mai scazut. Pt alte secrete, poftim cititi aici. Daca ati fi participat si in restul forumului ati fi aflat. Mai cautati si expresia "hypermilling" in google. Economic inseamna intotdeauna viteza redusa - sau mai precis nu mai mult de vreo 55mph = 90 kph. Din cauza unor legi din fizica ...care cresc rezistenta aerului la viteze mari. La masinile noastre, care au AVCS (active valve control ssytem) folosind CC va permite ECU sa regleze optimizeze timpii de aprindere, de deschidere-inchidere a supapelor, etc, pt un consum mai scazut. Acum nu este realistic sa speri ca daca consumi 12% fara CC...si te apuci sa folosesti CC, va scade la 5% dar pe distante lungi vei observa diferente considerabile. Treaba cu siguranta la viteza este...falsa. E bine sa ai rezerve de putere pentru ca nu intotdeauna frina va fi solutia. Corect. Dar viteza nu iti va creste siguranta niciodata. Totul se ....prelungeste...distanta de frinare, distanta parcursa in timpul de reactie, forta la impact etc. In cele din urma economic si ecologic. Ecologic este sa ai raportul amestecului aer-combustibil la 14.7 Economic ar fi 16. dar economic la 16 inseamna noxe. Daca te uiti atent, la graficul de mai jos, va explica poluarea globala datorata transporturilor auto foarte bine. S-a scos din consideratie CO2 - iar raportul de 14.7 (+/- putin) este un compromis pt degajarea la cit mai putin CO (chemical axphysiant); O2 (care se transforma in Ozon prin alte reactii cu aerul), hidrocarburi HC, si ceva mai redus NO2. Masina ar merge mai bine cu rapoarte mai bogate 11-13 (de altfel cind se face tuning la masina, la turatii ridicate, acest raport AFR tinde sa scada (amestec mai bogat) pt a preveni detonatiile -acest lucru este valabil si la calibratiile de fabrica DAR este accentuat prin tuning). Masina ar consuma la putin daca raportul este 15, 16 dar cresc celelalte noxe. US EPA - agentia de protectia mediului americana, considera urmatoarele componente atmosferice - degajate de transporturile auto (dar nu numai). SO2 este degajat mai ales de indsutrie (enrgie - arderea carbunelui) iar plmbul nu mai este in benzina. http://www.epa.gov/air/urbanair/
Attached File(s)
-------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jan 24 2009, 07:21 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Pe 31.01 dupa ce vei incerca masina mea vei fi suprins cat de mult difera de motorul din Impreza. Abia astept!! -------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 02:24 PM |