Consum Subaru-Combustibil: de unde?, Totul despre consumuri, bautura si carciumi .... |
This topic is about Consum Subaru-Combustibil: de unde?, the author, JohnSA, wrote about: QUOTE (GLC120 Feb 15 2010, 0406 PM) cum ai pus nevestele schiurile in masina? Spune drept, 6.0 arata CB-ul nu-i asa ? /rolleyes.gif" style="vertical-a ... To read more just scroll down
Consum Subaru-Combustibil: de unde?, Totul despre consumuri, bautura si carciumi .... |
Feb 15 2010, 06:09 PM
Post
#401
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
cum ai pus Spune drept, 6.0 arata CB-ul nu-i asa ? Si la mine la fel. Calculat la pompa 6.52 215/60 R16 de iarna, presiune normala. Minim un sfert din drum pe zapada. Schiurile pe masina impachetate in folie, au un loc a lor aparte. Nevasta in, neimpachetata. Desi..., sa ma gandesc..., no, schiurile in masina sunt periculoase rau in caz de accident. La ultima proba intre CB si pompa diferenta a fost in jur de 0.1 , asa ca am inceput sa-l iau de bun. Atata incredere am in el ca am mers cu rezerva pana a dat linute la estimarea de cati km mai am si ma opresc. -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Feb 15 2010, 11:56 PM
Post
#402
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Unde e locul lor secret, adica al schiurilor ? Pentru mine a fost o problema de geometrie in spatiu, pentru care mi-am dedicat vreo doua ore in seara dinaintea plecarii.
Cat despre CB am dubii, si la LC si la OBK constat diferente intre 5-10%. CB-ul ca si vitezometrul sunt facute pentru moral. Unul indica mai putin celalalt mai mult. Nu cred ca e o intamplare. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 16 2010, 08:59 AM
Post
#403
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Unde e locul lor secret, adica al schiurilor ? Pentru mine a fost o problema de geometrie in spatiu, pentru care mi-am dedicat vreo doua ore in seara dinaintea plecarii. Set bare Thule + suporti pe masina, folie transparenta industriala din Hornbach (sa nu ia nisip in legaturi ca am terminat o pereche) putina banda adeziva peste folie si la drum. Tre doar sa calculezi pozitia barelor astel incat usa portbagajului sa nu loveasca varful schiurilor. Mai ai varianta portbagajului dar mie mi se pare deosebit de funebru si nu subscriu. -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Feb 16 2010, 09:41 AM
Post
#404
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Hai sa ramanem cu picioarele pe pamant. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 16 2010, 09:49 AM
Post
#405
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
Ca observatie, consumul in oras este mult scazut fata de Bucuresti, 9-10% fata de 13-14% Damn Bucuresti!. La statul pe loc cu motorul pornit in 15 minute si 0 km consumul era de 20% ) Ca observatie, zgomotul facut de angrenajul format de suportii de portbagaj+bare transversale+suporti de ski este mult mai zgomotos pe Impreza decat pe Outback. Angrenajul este acelasi exceptand sistemul de prindere pe/in caroserie. This post has been edited by alias: Feb 16 2010, 09:53 AM -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Feb 16 2010, 12:30 PM
Post
#406
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
John, tu te-ai molipsit de la SMT? Nu consuma 6 cu schiurile deasupra pe autostrazile din Europa niciodata. Hai sa ramanem cu picioarele pe pamant. Daca asa scria , asta e . 6.0 curat in fata domiciliului. Ca observatie, zgomotul facut de angrenajul format de suportii de portbagaj+bare transversale+suporti de ski este mult mai zgomotos pe Impreza decat pe Outback. Angrenajul este acelasi exceptand sistemul de prindere pe/in caroserie. Incearca sa te joci cu pozitionarea spre spate. Scade zgomotul, dar nu stiu cat spatiu de manevra ai la dispozitie (daca ai). -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Feb 16 2010, 01:48 PM
Post
#407
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
Adica vreti sa spuneti ca antifonarea la Impreza e mult mai slaba decat la Outback
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Feb 16 2010, 02:03 PM
Post
#408
|
|
pilot Group: Membri Posts: 256 Joined: 20-November 08 From: Bucuresti Member No.: 118.585 |
Adica vreti sa spuneti ca antifonarea la Impreza e mult mai slaba decat la Outback Cred ca e unghiul de deflexie diferit in aerodinamica celor doua. Cand fugeam cu Astra la schi, pe parcurs trebuia sa mai intervin cu ceva banda adeziva la folia care se sfasia de la presiunea aerului. La Outback am observat ca nu mai este cazul, din acest motiv probabil. -------------------- Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport ---------------------------------------------------------------------------- Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti : "Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile." |
|
|
Feb 16 2010, 04:53 PM
Post
#409
|
|
pilot Group: Membri Posts: 288 Joined: 27-May 09 Member No.: 120.074 |
Aerodinamica este evident diferita:)
Outback-ul e totusi un "breac" cu plafonul aprope drept pe cand Impreza are plafonul aero-curb. Impreza are sistem de prindere cu surub in caroserie, si nu bare longitudinale asa ca nu te poti juca cu nici un unghi. Dar pentru asta exista Impreza Outback. Strutocamila ) Consumul cu suporti si skiuri nu cred ca a depasit 1%. Si pentru ca exista siguri curiosi, portbagajul se deschide fara a atinge cu skiuri de 176. De aici implicit si cutia daca cineva isi pune problema de a pune cutie pe Impreza. -------------------- Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008 ex Subaru Outback 2005 |
|
|
Feb 16 2010, 05:34 PM
Post
#410
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Adica masina avand suporti si schiuri pe plafon consuma doar cu 1% mai mult ? Asta e valabil numai pentru un Roman Diesel fabricat in anul de gratie 1987.
Nici macar pana la Predeal cu 90 la ora daramite pana in Austria pe autostrada. Sau poate ai vrut sa spui 1L/100 ? Eu as estima consumul suplimentar undeva la 10-25% in functie si de viteza. La viteze mari rezistenta aerodinamica este principalul obstacol, este proportionala cu patratul vitezei si cauzeaza vreo 3/4 din consum. Desi unii suporti sunt mai aberanti (dpdv aerodinamic) decat altii sau unii cetateni isi pun schiurile cu varful in fata, eventual si ridicat in sus oricum le pui, transformi masina intr-un SUV. Nu e vorba numai de consum dar se modifica semnificativ comportamentul masinii. Daca cineva are idee cat variaza Cx-ul cand pui suporti si schiuri pe masina, ar fi interesant. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Feb 18 2010, 11:47 AM
Post
#411
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 15-February 10 Member No.: 124.034 |
nu prea vad consumuri de 2.5 XT pe aici. stiu ce o sa spuneti, e masina la care nu te uiti la consum , e pentru corazon mai mult. pe mine ma tenteaza unul din asta, dar problema e ca fac cam 3000 de km pe luna. cam 80% in afara orasului. asa ca niste cifre aici mi-ar fi mai mult decat utile .
|
|
|
Feb 18 2010, 01:15 PM
Post
#412
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
iti dau eu consumuri pentru varianta manuala consumul este oriunde intre 8 si 22.
la 8 mergi ca mosul , la 9-10-11 mergi normal , si la 22% nu ai decat 2 pozitii la pedala on si off. in oras ia un 13-18% in functie de oras -------------------- |
|
|
Feb 18 2010, 11:00 PM
Post
#413
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
iti dau eu consumuri pentru varianta manuala consumul este oriunde intre 8 si 22. ba da esti simpatic sa mor io....8- 22 foarte tare... pana cum n-am auzit pe nimeni sa-i consume XT-ul 8% cum n-am auzit pe nimeni sa mearga "ca mosul".... si mosii merg tare cu XT!...nu stii,ca sunetul ala de boxer turbat se traduce,cand accelerezi cu "daaaa,mai vreau!!asa!!daaaa!!!mai vreau!!!"..... -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Feb 18 2010, 11:59 PM
Post
#414
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Ba tin sa va contrazic ... am vazut un nene foarte de treaba pe care-l trimisese seful lui cu xt-ul la revizie. Pariez ca el ar fi reusit un 8 ...
-------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Feb 19 2010, 12:05 AM
Post
#415
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Si on-topic, la consumuri si bauturi, se pare ca nici motorina de la Rompetrol nu-i prea place. iar ma vegheaza becurile din bord ...
-------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Jun 4 2010, 10:19 AM
Post
#416
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Consumul pe autostrada 10-12 cu portbagaj deasupra. Ca din intamplare am fost la ski impreuna cu doua bucati Outback 2.5 4AT. Ambele familii au avut portbagaj deasupra. Consum pe computer 10.6 - 11. Real peste 11. Iarasi ma repet, eu am consumat ceva neuroni sa aranjez bagajele dar am mers mai repede iar la motorina 6.5-6.8 real. BTW: ceva mai putin pe autostrazile lor decat pe soselele noastre. Nu am uitat de excursia voastra 3 x OBK . Cu portbagaj de acoperis pe autostrada consumul creste cu ~10-20%. Razvan nu vrea asa ceva, probabil consumul lui va fi sub 10 si pe autostrada. Cine este deranjat de consumul mai ridicat la benzinara de 2.5 poate monta sistem GPL. Extraurban masina mea consuma 9,5 - 10 litri de gaz. La OMW GPL=2,09RON/l Benzina95=4,52RON/l deci rezulta un consum echivalent de 4,5l benzina/100km. -------------------- |
|
|
Jun 4 2010, 11:11 AM
Post
#417
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
pista sunt cateva categorii de utilizatori. Cred ca ar fi doua criterii:
A. Cei care vor masina noua B. Cei care accepta oricand un SH avantajos A. Cei care iau in calcul costul total B. Cei care se uita la pret (afacere) restul cheltuililor fixe si variabile nu se contabilizeaza. Ideea ca daca ai masina de 20 sau 40,000 de Euro nu conteza cativa litri in plus la 100km este falsa. Stiu multi oameni cu masini "bengoase" care alimenteaza numai de 50RON sau maxim 100RON. Probabil ca sa fie masina mai usoara la plecarile de la semafor! Iar cu GPL si roata de rezerva in portbagaj nu sunt foarte multi amatori. Eu ma gandesc foarte serios la urmatoarea masina hibrida, electrica ..... BTW am si eu o masina pe benzina singura SH pe care am luat-o ever, foarte multumit, ocazie impecabila asa cum ii doresc si lui rzw. Mergem putin cu ea 13-14 in oras. 7-8 afara. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jun 4 2010, 11:45 AM
Post
#418
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Pe mine mai mult psihic m-a deranjat consumul mediu de 8,6 la OBK.(venind de pe un diesel) Cu GPL am bifat si aceasta problema. Roata de rezerva in portbagaj e cel mai mare inconvenient pe langa alimentarile mai frecvente la ~400km.
E adevarat ca multe masini noi nu au roata de rezerva(inclusiv noul OBK ) dar eu nu voi pleca niciodata fara ea. Saptamana viitoare plec in concediu cu familia si cred ca am gasit solutia ca sa intre totul in portbagaj fara a fi nevoie suplimentar de portbagaj de acoperis. P.S. Benzinara ta SH (ocazia impecabila) consuma exact ca masina mea pe benzina. Eu astept/caut ocazia mea pentru benzinara 2.0turbo AWD. A fost una dar am ratat in ianuarie. -------------------- |
|
|
May 27 2012, 06:11 AM
Post
#419
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Am mai verificat si eu consumul real vs indicatia de pe bord.
Bord: 6.4 l/100km Real: 7.1 l/100km Verificarea a fost facuta pe 950km, cat m-a tinut motorina cumparata de 400 de RON, 15% in Ploiesti-85% prin localitati limitrofe fara probleme de trafic. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
May 27 2012, 01:29 PM
Post
#420
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
10% diferenta... un fleac!
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 06:26 PM |