IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Cum ne spalam masinile

This topic is about Cum ne spalam masinile, the author, ciobanu33567, wrote about: Am un bicorp negru si sunt disperat cu spalatul , adica raman niste cercuri . Cum scap de ele!! Ce este polisul? Ce este ceara? La ce ajuta ele? Sa ve ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Cum ne spalam masinile
ciobanu33567
post Feb 9 2005, 07:50 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



Am un bicorp negru si sunt disperat cu spalatul , adica raman niste cercuri . Cum scap de ele!!

Ce este polisul?

Ce este ceara?


La ce ajuta ele?

Sa vedem daca sunt singurul cu aceste probleme, si poate auzim vreo rezolvare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Feb 9 2005, 08:33 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Cum adica raman cercuri?Ce fel de cercuri?

Din cate stiu eu...ceara se da pe masia pt a o proteja de praf...pt a o proteja in general...si mai stiu ca se da pt a luci.
Cu polisul stiu ca se pot acoperi mici zgarieturi si iar...pt a proteja vopseaua.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petrisor-3
post Feb 9 2005, 09:02 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 31-July 03
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 14.721



Si eu am avut aceiasi problema cu un opel manta negru metalizat,
ramanea patat dupa spalare, pe negru se vede foarte bine, si acum am
un renault 5, vopsea originala (din 1986!), raman niste dungi pe el dupa
spalare.
ce poti sa faci:
1. cea mai buna recomandare : spal-o singur,nu o du la spalatorie
ca aia nu au shapom bun, si jetul ala puternic de apa nu e bun.
2. daca chiar vrei sa o duci atunci poti scapa de pete cu ceara (pasta nu lichida) sau cu polish, dai pe ea si astepti sa se usuce, apoi o stergi si scapi complet de pete. Ai f mare grija sa nu dai pe partile de cauciuc sau plastic pt. ca pateaza si nu se duce.
3. spal-o numai cu shampon pe baza de ceara, cumpara-l tu sa fi sigur ca e bun, si ai sa vezi ca nu mai ramane patat.
Succes!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matran40006
post Feb 9 2005, 10:24 PM
Post #4


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 7-February 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 39.999



bah..si eu am megane tot negru dar nu sunt probleme la spalat...
oricum eu recomand spalatul cu spuma activa iar cand o sterge ... sa o stearga cu laveta...nu sa de'a cum stergator de ala pe masina ca o zgaraie toata...am patit'o prima data
oricum pretentioasa tare culoarea asta neagra sad.gif da si frumoasa .nu? cel mai bine se loveste la masina asta smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Feb 9 2005, 10:30 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



cica ar fi polish de 2 tipuri abraziv , pt. zaraieturi si polish 'fin' pentru luciu.
Ala abraziv acopera urmele ramase dupa stergerea vopselei cu piele de caprioara' este singura sol sa-ti ramana uscata masina si fara petele de saruri care raman de obicei daca speli masina cu apa normala' , iar cel fin ajuta la stralucire
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Feb 9 2005, 10:33 PM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



ce este aia laveta?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ediz33425
post Feb 10 2005, 01:04 AM
Post #7


sofer
***

Group: Membri
Posts: 91
Joined: 28-September 04
From: Buc,Cta
Member No.: 33.418



Salut!

Itı recomand ceara de la Arexons(Glanz Wax/cod produs:7506).Nu lasa urme pe zonele din plastic sau cauciuc.De spalat o spal la spalatorie,dar folosesc TurtleWax ZıpWaz Wash&Wax(1000 ml/cca.60 spalari/cca.10 USD).Dupa spalare luceste superb,fara urme sau pete(masina este bleumarin metalizat/Windsor blue).

Nu recomand ceara lichida de la TurtleWax:Clear Vue.Se aplica destul de greu,in plus raman si urme dupa spalare(bine ca am testat in prealabil doar pe portbagaj).

Cred ca ideala ar fi folosirea unui burete nou la fiecare spalare,urmata de uscarea cu piele de caprioara.Daca gresesc,va rog,corectati-ma.

Numai bine!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Feb 10 2005, 08:24 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Nu mai spala masina la aia care o spala cu buretele. Exista spalatorii ecologice, asa isi spun ei, unde dau numai cu presiune si cu spuma. Semnele sunt de la burete, nu de la sters.
Referitor la polish, exista 2 feluri, pentru masini metalizate si pentru masini nemetalizate, ala abraziv se foloseste la cele nemetalizate si cel fin la cele metalizate...Pe culorile inchise se vad toate zgarieturile, si eu am un Clio Extreme,dar e caramiziu si se mai vad cate ceva pe el ,dar am si un Opel Zafira arginiu,care poate sta nespalat cateva luni fara probleme.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Feb 10 2005, 01:28 PM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



eu miam cumparat turbojet , am dat 4 mil pe el. Cand o spal urmez urmatorii pasi:

1 umezesc mizeria

2 dau mizeria jos(grosu)

3 cu o perie fina cu par lung si furtunul cu apa dau pe mizerie tin furtunul deasupra periei cand frec usor murdaria, astfel incat apa sa preia mizeria si sa nu o frec de vopsea . Miscarile de frecare le fac fara sa apas chiar daca dau de mai multe ori

4 apoi cu buretele muiat intr-o galeata cu apa si detergent auto cu ceara(nu stiu cum se cheama este galben ) fara sa apas f tare

5 clatesc cu turbo jetul

6 usuc cu pielea de caprioara care in prealabil este lasat jumatate de ora la muiat in apa calda.


Cred ca undeva gresesc! dar nu stiu unde sau inevitabil apar acele zaraieturi ff fine in vopsea care nu se vad decat daca te uiti la ele de aproape in lumina

Vreau sa o dau cu ceara sau cu polish dar nu stric vopseaua?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan_ieu
post Feb 10 2005, 02:24 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 518
Joined: 8-July 02
From: Bucuresti
Member No.: 5.114



De la burete e. Eu o spal la o spalatorie la care imi dau cu nu-stiu-ce detergent lichid pe ea despre care mi-au spus ca inmoaie murdaria fara frecare. Cand mai ajung pe acolo sper sa nu uit sa-i intreb cu de dau.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DragosS
post Feb 10 2005, 06:13 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 877
Joined: 10-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.032



Care spalatorii folosesc detergent lichid? Eu stiu ca parca este un intre sos Grivita si 1 Mai.

Spalatoriile gen TUNEL,cum este cea de langa Seat Aviatiei or fii bune sau zgarie si periile alea?Ei se lauda ca sunt din nu stiu ce material special si nu afecteaza vopseaua.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Feb 10 2005, 06:56 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Dragos am fost si eu la Tunel in Aviatiei (pe acolo stau) si e mai mult decat misto.Pe ceas a durat 2min 56 sec.Foarte misto.Ce mai e de zis....aa,vreau sa spun ca imi era rusine cand am vazut ce masini sunt in jurul meu acolo:in fata 2 x5-uri,bmw m3 in spate,un porsche tocmai intra cand ieseam eu,doua Mazde erau la facut interior...parca eram la salon auto.Crezi ca astora nu le pasa de masina lor?IN special de vopsea...daca era ceva nasol,care sa zgarie..iti zic eu ca nu ii vedeai pe acolo.Si nici pe mine nu ma mai vedeau pe acolo. laugh.gif


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DragosS
post Feb 10 2005, 08:07 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 877
Joined: 10-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.032



Stiu,si eu am fost o singura data cu Ibiza mea de curand.Dar nu stiu exact dupa ce imi vine Vectra ce fac.Am impresia ca nu e bine cat timp este vopseaua proaspata sa o bagi la perie.

In rest,este impresionant tunelul.Scapi foarte repede.Pretul este un pic mai mare.Dar tinand cont ca iti acorda un aspirat gratuit tot pe acolo iesi.Si macar nu pierzi 2 ore.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stefan_ieu
post Feb 10 2005, 08:31 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 518
Joined: 8-July 02
From: Bucuresti
Member No.: 5.114



QUOTE(DragosS)
Care spalatorii folosesc detergent lichid? Eu stiu ca parca este un intre sos Grivita si 1 Mai.


Pe Bul. Timisoara. Dar mi-au dat-o cu detergent lichid pentru ca au vazut-o ca e noua. In general folosesc buretele si aia. Probabil ca data viitoare o sa le spun eu de la inceput, sa nu ma risc sa aproximeze ei cat e de noua laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Feb 11 2005, 01:01 AM
Post #15


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



La vectra care iti vine nu este noua vopseau.
Se considera noua max o sap dar a ta daca iti vine pe comanda are cel putin o luna de cand e vopsita, si fii linistit ca o spala astia de show room ca se murdareste masina pe drum si una din politica firmei la renault(aici sunt sigur) este ca clientul nu trebuie chemat sa ridice masina decat dupa ce aceasta a fost spalata si ehipata cu accesoriile care nu sunt montate inca. CAnd am fost sa-mi ridic bicorpul nu prea a vrut sa-mi dea voie sa o vad .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petrisor-3
post Feb 11 2005, 01:55 AM
Post #16


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 31-July 03
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 14.721



[color=blue][/color]
Poti sa afli ce iti lasa cercurile alea, o speli intai doar cu apa, si lasi sa se usuce, apoi cu apa si cu sampom sau ce mai pui tu, si tot asa pana afli
cauza.

Ceara este f buna eu iti recomand TurtleWax Hard Shell Shine Wax,
e de fapt o ceara pe baza de silicon, protejeaza vopseaua la saruri, detergenti, acizi, ultraviolete, etc, o sa fii uimit de rezultat.

Ceara iti lasa un strat protector pe vopsea, dar jetul de apa cu presiune
de la spalatorie il inlatura dupa vreo 2-3 spalari, de aceea ti-am zis sa nu o duci la spalatorie.

O speli cu furtunu cu apa si sampon pe o carpa moale si o dai cu ceara mai rar, cam la 3-4 luni.
Sper ca ti-am fost de folos.
Attached File(s)
Attached File  31098.jpg ( 48.75K ) Number of downloads: 52
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Feb 11 2005, 11:38 AM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Orice modalitate de a spala masina ataca in timp vopseaua: buretele, carpa lasa zgarieturi fine, periile matuiesc (bine cand e spalatoria noua mai putin dar daca nu schimba periile, matuiesc vopseaua, iar unele spalatorii cu poerii o mai si lasa murdara), detergentii activi (indeparteaza mizeria fara a fi nevoie de carpa/burete/perie etc) se pare ca in timp ataca vopseaua.

Ceara protejeaza vopseaua si da stralucire, pacalind ochiul in privinta micilor zgarieturi. In afara de acest lucru, dupa ceruire se curata mult mai usor mizeria de pe masina (ultimul lucru l-am observat eu pe masina mea, asa ca e posibil doar sa mi se para mie), polisul acopera mici zgarieturi.

Pentru zgarieturi ceva mai mari exista polishul la cald care intainde vopseaua (recomandat doar in situatia in care aveti de ales intre vopsire pe banii vostrii si polishare la cald, daca acopera CASCO, alegeti vopsirea).

Exista si cateva spalatorii unde masina este curata cu detergenti activi (se da un jt de apa pe masina, detergent, se lasa sa actioneze se curata detergentul), apoi se usuca masina cu un aparat special fara a mai folosi alte instrumente.

La transport masina se da cu o substanta foarte grasa pentrua o proteja de eventuale zgarieturi in timpul transportului. Dealerul o curata cu un degresant sau o subsanta abraziva (ultima complet nerecomandata pentru aspectul masinii).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Feb 15 2005, 07:53 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



Ce as putea sa completez la acest aspect e ca nu mi-as spala masina personala niciodata la vreo spalatorie automata din vreo benzinarie (in cazul de fata, Mol). Am avut o astfel de experienta cu masina de firma, si vreau sa spun ca nu dupa multe astfel de spalari, se vedea zgarieturi foarte fine (dar dese) pe vopsea si stopuri. Spalare fara atingere: nu tzine daca "baetzashii" nu lasa samponul sa actioneze suficient de mult timp.
Cred ca cea mai sfanta este tot combinatia pre-inmuiere la jet mediu + sfantul burete.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matran40006
post Feb 15 2005, 10:16 PM
Post #19


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 7-February 05
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 39.999



daca va spalati masina cu spuma activa nu o sa aveti parte de nici o zgarietura....pentru cei din iasi recomand "Blue Car Wash"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciobanu33567
post Feb 16 2005, 09:15 PM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 167
Joined: 1-October 04
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 33.560



De unde o cumpar? Stii vreun magazin
Ai idee care sunt consecintele in timp asupra vopselei aceasta spuma activa?
Am citit pe o eticheta si am vazut ca are un pH bazic de 12,5 cam mare.

Stiti pe cineva care foloseste numai spuma de asta de mai mult timp
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th August 2018 - 04:26 PM