intrebari de incepator |
This topic is about intrebari de incepator, the author, Sula103604, wrote about: nu stiu daca merge cu ulei, dar gasesti la piese auto spray degripant, si nu e scump deloc, eu cand nu puteam desface ceva, puneam spray...asteptam vr ... To read more just scroll down
intrebari de incepator |
May 3 2007, 04:19 PM
Post
#41
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 10-April 07 From: Reghin (Mures) Member No.: 103.597 |
-------------------- Eto vse, chto ostanetsya posle menya, Eto vse, chto voz'mu ya s soboy. Luv my car :X
|
|
|
May 4 2007, 06:40 AM
Post
#42
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
ma gandeam ca va prea stresez cu maruntisurile mele.
da intradevar am avut mai multe de dres la ladita sunt un pic mai perfectionist de exemplu despre repararea tapiteriei nu v-am intrebat desi ca trebuit sa dreg si pe acolo. daca va pot fi de folos cu ceva abia astept. am sa incerc cu degripantul stie cineva sa-mi spuna care este pozitia de inchis si maxim deschis la robinetul de la incalzire din habitaclu? multumesc mult voua pentru sfaturi. |
|
|
May 4 2007, 07:50 AM
Post
#43
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
cum te uiti la manete,din masina, in dreapta e inchis si in stanga e deschis
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
May 4 2007, 09:56 AM
Post
#44
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
daca cel de sus reglaza prin robinet cata apa calda sa intre in ventilatorul interior, celalalt buton de reglaj ce regleaza (actioneaza)? si ce corespunde pozitiilor extreme dreapata resp stanga la celalalt? |
|
|
May 4 2007, 12:15 PM
Post
#45
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
|
|
|
May 4 2007, 12:36 PM
Post
#46
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
atunci as poutea sa-l folosesc cand sunt in spetele unui camion cu fum greu? ca sa-mi izolez temporar aerisirea habitaclului?
|
|
|
May 4 2007, 12:55 PM
Post
#47
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
NUUUUU, în nici un caz. Acea manetă, așa ca toate celelalte de pe bordul mașinii NU trebuie atinse, ele sunt doar de decor :bash: :boxing:
Auzi, tu faci mișto de noi ? Normal că, în asemenea situații E RECOMANDAT să-l închizi (și să deschizi geamurile, ca să continui ideea de mai sus ). Doar de aia e montat, ca să-l folosești |
|
|
May 4 2007, 01:12 PM
Post
#48
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
Va rog nu va suparati pe mine.
Sub numele zice incepator. Multumesc de raspuns. |
|
|
May 4 2007, 01:37 PM
Post
#49
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
are dreptate mariustom,in stanga e inchis si in dreapta e deschis,ce sa fac imi era somn cand am scris mesajul orice buton de pe masina poti sa-l folosesti(si asa nu sunt prea multe) si chiar te rog sa inchizi intrarea aerului in habitaclu cand mergi in spatele unui camion fumegand
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
May 4 2007, 05:49 PM
Post
#50
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 28-October 06 From: Bucuresti Member No.: 91.004 |
Pârghia de sus reglează debitul lichidului de răcire în radiatorul care asigură încălzirea habitaclului și pentru a o deschide se împinge spre dreapta, dar NU PÂNĂ ÎN CAPĂT COMPLET.
Pârghia de jos reglează debitul de aer preluat din exterior. Vara, pentru un aflux suplimentar se poate acționa ventilatorul electric, care are două trepte de putere. -------------------- Lada 1200, iunie 1980
|
|
|
May 4 2007, 05:58 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
ai grija, ca eu nu am folosit de mult timp ( cred ca nici o data) parghia de rece si cand am dat de ea a ramas clapeta deschisa si acum intra vaju
-------------------- Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
|
|
|
May 5 2007, 06:31 AM
Post
#52
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
pe unde vine aerul in habitaclu pe acolo pe unde comanda clapeta cu pricina.
cum as putea sa-mi dau seama daca clapeta si actionarea resp functioneaza bine? -------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
May 5 2007, 01:49 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
aerul intra prin gurile de ventilatie de pe bord, din centru, si pe jos in centru sub manetele pt ventilatie.
pai functioneaza bine dc at cand e in dreapta intra aer si at cand e in stanga nu intra -------------------- Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
|
|
|
May 6 2007, 07:44 PM
Post
#54
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 10-April 07 From: Reghin (Mures) Member No.: 103.597 |
Stiu ca unii sunt perfectionisti, eu nu prea sunt asa, am avut probleme la robinetul de caldura, m-am enervat, l-am scos, si l-am aruncat, chiar daca am incercat sa-l repar tot curgea, am facut legaturile directe de la motor la radiator si de la radiator (ala din interior de caldura), la regulatorul de gaz, vara scot legaturile de la radiatorul mic, si nu mai am caldura deloc, asa ca nu mai am nevoie nici de un fel de parghii si nimic, cu cat e mai simpla masina cu atat se poate repara mai usor, eu am ales varianta cea mai simpla , pana nu ma enervez iar si imi fac un robinet, iarna il deschid, vara il inchid, pana atunci...i'm a syberian guy, imi place frigul, eu iarna sunt in tricou la volan, caldura e numai ptr dezaburire la mien
-------------------- Eto vse, chto ostanetsya posle menya, Eto vse, chto voz'mu ya s soboy. Luv my car :X
|
|
|
May 7 2007, 08:57 AM
Post
#55
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Pe vremuri puneam robinete de la Skoda ca nu se gaseau de Lada. Parca trebuia ceva inginerie sa mearga de la comanda normala (nu potrivea la cablu), dar eu il lasasem "manual".
|
|
|
May 7 2007, 11:05 AM
Post
#56
|
|
pilot Group: Membri Posts: 428 Joined: 14-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.391 |
Mie imi baga caldura nitel, desi am maneta de caldura trasa aproape de capat, o fi o chestie generala la lada ? Tzo m-a sfatuit sa decuplez niste tevi si sa pun un furtun, dar chiar nu se poate inchide complet caldura fara a face chirurgie ?
-------------------- Cand ma gandesc cum era lada mea 2106 cand era in stare f. buna ... :( Dar oricum, nu am de unde sa stiu :)
|
|
|
May 7 2007, 01:55 PM
Post
#57
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
Georgian, când dai maneta de la căldură pe închis, ar trebui să-ți închidă robinetul de tot.
Uită-te prin dreapta consolei, unde e robinetul, și vezi poate cămașa sârmei oțelite ce manevrează robinetul nu mai e prins bine pe robinet. Dacă joacă cămașa, sârma nu-și va face cursa complet, a.î. robinetul nu se deschide/închide complet. Verifică bine acea cămașă. |
|
|
May 8 2007, 11:27 AM
Post
#58
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
Ieri pt prima data am simtit cum masina fuge de sub mine la demaraj.
Bujiile cilindrilor 1 si 4 se tot ancransau, ma ce sa fie. Evrica! Scapa scarcina (electrica) intr-o parte pe la carcasa membranei avansului vacumatic de la delcou si in partea cealalta pe la un furtun de alimentare carb cu gaz (care are insertie metalica in interior). Azi am adus-o la servici si un coleg care are (la "bord") aproape 1 milion de km (desigur pe mai multe masini printre care si Lada). - "diagnosticand" masina mea colegul de servici mi-a spus ca rotirea delcolului pt reglare optima avans este blocata de blocul motor, s-ar putea scoate delcoul cu tot cu ax si sa-l decalez un dinte? - de asemenea mi-a spus ca este prea mare zgomotul de la culbutori pare a fi jocul prea mare (desi eu l-am reglat la lera) sau sunt uzati culbutorii (desi atata cat se vede din lateral fara a demonta aparatoarea axului cu came nu am vazut sa fie vre-o uzura excesiva la culbutori); - lista a continuat cu: usoarele pufaeli de la esapament la relanti indica probabile scapari pe la supape .... cum as putea sa verific daca intradevar este asa adica daca scapa pe la supape din compresie (ar fi fain fara sa scot motorul de pe masina)?; Multumesc si astept parerile vostre. -------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
May 8 2007, 11:42 AM
Post
#59
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
1. poti scoate delco cu tot cu ax si sa-l decalez un dinte dar modifici avansul si dupa tre sa-l reglezi si nu cred ca faci mare smecherie!
2. se poate sa ai uzura pe techet si sa bata,de obicei se mai aude si de la ulei daca nu e bun ca nu face ungerea bine! verifica si lantul de la distributie 3. pufaitul la esapament este de obicei de la aer,adica e cam mare,daca scapa pe la supape nu sta la ralanti si zici ca merge in 2 bujii, eu zic sa ai grija cu aerul sa nu fie cam mare sau cam mic depinde ce alte simtome mai ai! se poate verifica daca scapa pe la supape daca dai chiulasa jos(Asa stiu eu)nu chiar tot motorul,doar o parte! -------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
May 8 2007, 11:53 AM
Post
#60
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
chiulasa poate fi data jos fara sa dau motorul jos?
-------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 03:57 AM |