IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

intrebari de incepator

This topic is about intrebari de incepator, the author, Horia49540, wrote about: salut nu stiu cat costa pistonul etc., nu cred ca e f mult totusi... e posibil safieprobleme si la pompa, de la distanta greu de spus... dar daca tot ... To read more just scroll down

8 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> intrebari de incepator
Horia49540
post Apr 24 2007, 10:51 AM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



salut
nu stiu cat costa pistonul etc., nu cred ca e f mult totusi...

e posibil safieprobleme si la pompa, de la distanta greu de spus...
dar daca tot demontezi jos
demonteaza si pompa si schimba garniturile, sau chiar pompa daca este ruginita...
nu e mai dificil de facut ca la cilindrul de jos, si ai garantia ca tot sistemul e verificat si 100 000 km nu vei mai aea probleme
asa, daca repari doar jos, poti avea surpriza sa se strice peste 1-2ani pompa si iar reparatii...
deci cel mai bien este o revizie totala la sistemul hidraulic al ambreiajului
succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sula103604
post Apr 24 2007, 04:55 PM
Post #22


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 10-April 07
From: Reghin (Mures)
Member No.: 103.597



Domnilor, am descoperit unde se duce lichidul:D, din cauza uzurii placutelor din fata a si scazut nivelul la lichid, si dupa cum am spus, nu mult...cand o sa schimb placutele sper sa nu mi se reverse din rezervor lichidul de frane biggrin.gif


--------------------
Eto vse, chto ostanetsya posle menya, Eto vse, chto voz'mu ya s soboy. Luv my car :X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel82595
post Apr 24 2007, 05:57 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



QUOTE(Marius102861)
Cam cat este un cilindru de jos cu pistonas si garnituri si manson de protectie pt murdarie?


30 ron +/- ....dar vezi ca trebuie sa iasa pistonasul ala de acolo, adica macar sa-l misti nu sa-l scoti afara de tot
Eu am schimbat toate garniturile din pompa si din cilindru in vara si vreau sa zic ca ma bine le lasam pe alea vechi pentru ca acum trebuie sa completez destul de des. down.gif


--------------------
Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tzo99516
post Apr 24 2007, 09:34 PM
Post #24


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 355
Joined: 15-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 99.509



avetis i voi grija,mi se pare ca sunt pe "fi" asa cu e la dacie la pompa de frana(am zis de dacie ca sa va dati seama despre ce vb) si daca nu ai nimerit fi-ul curge lichidul


Sfat:daca vrei sa cureti pompa(frana,ambreaj)si alti cilindrii,faceti bine si nu dati cu smilgher sau alte dracii,oricu carpa si cu scrum de tzigara ori cu lemn de brad,ca ii stricati fi-ul si papa sa ma mearga(e valabil si pt cilinrii de etrier si pt pistonasele de spate) bafta!!


--------------------
lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Apr 25 2007, 08:26 AM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



Tzotzo, ce e ala "fi" mah?
ia explica cu diagrame, desene, calcule biggrin.gif :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tzo99516
post Apr 25 2007, 01:55 PM
Post #26


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 355
Joined: 15-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 99.509



acu poate ca nu am scris nici eu bine!

fi-ul reprezinca un indice de masura(nano, mirco, nu mai stiu sigur) pentru lucrurile foarte fine(poate chiar si pe teflon) si daca acest "fi" e modificat catusi de putin trece lichid de frana pe langa el!


acu cred ca ti-ai/vati dat seama


--------------------
lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Apr 25 2007, 03:40 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



aaa, o fi ovalizarea cilindrului...naiba sa-l ia
oricum un cilindru de frana nu prea se lustruieste cu smirghel, decat de super-meseriasi - am cunoscut eu unul...
cand se uzeaza sau rugineste tre schimbat :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tzo99516
post Apr 25 2007, 09:16 PM
Post #28


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 355
Joined: 15-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 99.509



iti explic cand ne vdm ca asa nu pot sa te fac sa intelegi despre ce e vorba,nu e gradul de ovalizare,iti explic cand ne vdm,ca o sa iau un cilindru cu mine ca sa iti arat


--------------------
lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post Apr 27 2007, 12:12 PM
Post #29


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



- scuze am postat gresit la topicul service
- ce vizeaza reglajul fin al casetei de directie? eu in cartea de exploatare si intretinere am gasit doar despre chestia cu surubul si alta priv la scoaterea unor garnituri ca sa apropii un capac mai mult de corp, mai sunt si alte detalii?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Apr 27 2007, 12:48 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



pai cam astea ar fi...cand ajung la limita reglajele trebuie ori caseta noua, ori reparatie la cea veche...dar se ajunge greu la asa ceva...


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post Apr 28 2007, 10:14 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



Oameni buni, "fi" ala e o litera greceasca cu care se noteaza diametrul, un 0 taiat cu o linie!
Mere curatat si cu smirghel dar f fin, iar daca are ovalitate sau zgarieturi pe lungime e PA! Grija mare sa nu ciupesti garnitura cand o bagi, unge-o doar cu lichid de frana.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 2 2007, 06:24 AM
Post #32


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



La roata din fata mi se intampla ca sabotii raman stransi pe disc, adica mi se blocheaza sabotii pe disk.
Fratele meu mi-a spus ca este cam mare uzura in cilindri si pistonasele iau o pozitie defavorabila revenirii usoare.
Ce parere aveti?
Daca este asa este suficient schimbat etrierul? Cam cat costa unul?
Multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 2 2007, 06:37 AM
Post #33


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



Am vazut pe site ca pt vaz 1200 este bun 20w50.
Dupa ce am schimbat uleiul si filtrul mi se cam zdruncina motoru.
Are vre-o legatura?
Multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tzo99516
post May 2 2007, 08:03 AM
Post #34


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 355
Joined: 15-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 99.509



in le gatura cu etrierii,e musai sa-i schimbi nu de alta da dupa schimbi placute des ca se sparg.Costul lui e cam de 30 de lei(la noi in bucuresti)
e bun uleiul 20,50 dar depinde si ce firma e ca daca pui unu dala romanesc daia iti bate si ti se zdruncina motorul biggrin.gif


--------------------
lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 2 2007, 08:38 AM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



daca stii sa scoti sigurantele cu grija nu se sparg etrierii, ungi intai cu lichid de frana din abundenta

inainte de a schimba poti incerca sa plimbi pistonasul ungandu-l cu lichid de frana...dar daca e intr-adevar fff uzat tre schimbat etrierul...

cat despre problema cu uleiul, fa niste reglaje la carburator-aprindere si vezi dup-aia cum mai e

si, cum bine a zis Tzotzo, sa nu pui ulei romanesc
ciao :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 2 2007, 08:40 AM
Post #36


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



20w50 Hexol acesta ar fu bun si iarna?
Un coleg mi-a spus ca s-ar putea sa mearga doar cu 3 bujii, asta ar explica si lipsa de putere in anumite momente?
Uneori daca nu sunt atent patineaza rotile la demaraj dar alte ori trag cu dintii de motor.
Ce ar putea sa fie?
Multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tzo99516
post May 2 2007, 12:14 PM
Post #37


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 355
Joined: 15-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 99.509



nustu ce sa zic de el,inportant e ca se aude motorul si daca nu ai presiune inseamna canu e bun.20w50 se pune vara, pt ca e cald si se inmoaie mai greu si iarna se pune mai subtire,un 15w40 sau 10w40, dar baietii de pe forum am inteles ca pun 15w40 si vara si iarna,poti sa incerci la rmatorul schimb de ulei sa pui un mobil sau un castrol sau chiar si aral(ai grija sa nu fie ala romanesc ca nu e bun de minic)

despre problema ta cu motorul de zici ca tragi de el,poate sa fie si de la bujii ca sunt uzate rau(desi nu cred ca de acolo e) dar poti sa incerci sa cureti carburatorul si sa te uiti si pe la jigloare sa nu fie decalibrate biggrin.gif,e cam greu de zis care e problema pana nu o vezi! asa de la departare poate fi de la multe!

ia incearca sa mergi cu shocul putin ras sa vezi daca mai face asa,si daca nu mai face inseamna ca e ceva pe la carburatie(un gunoi ceva mai trebuie reglat putin)


--------------------
lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 2 2007, 12:51 PM
Post #38


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



picura ulei de la cutia de viteze pe la racordul cablului de vitezometrului.
nu stiu ce elemente de etansare sunt prevazute acolo, un simering? sau ar putea fi altceva?
Multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 3 2007, 01:13 PM
Post #39


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



salutere,

am cablu gripat (blocat in mason) care actioneaza robinetul de caldura.
se poate cumva degripa?

multumesc,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 3 2007, 03:29 PM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



poti incerca sa pui putin ulei sau lichid de frana si sa-l plimbi putin, dar daca nu merge trebuie cablu nou...

la cablul km la cutia viteze...nu stiu, o fi ceva pe acolo, desfa si vezi, daca reusesti...

masinuta ta a stat cam mult pe bara....

succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 03:31 AM