IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

intrebari de incepator

This topic is about intrebari de incepator, the author, Daniel82595, wrote about: eu am avut un "tronc" d-asta de la o placuta, se balanganea intre disc si pistonas ... To read more just scroll down

8 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> intrebari de incepator
Daniel82595
post May 14 2007, 07:49 PM
Post #81


specialist
******

Group: Membri
Posts: 660
Joined: 17-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 82.588



eu am avut un "tronc" d-asta de la o placuta, se balanganea intre disc si pistonas


--------------------
Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 17 2007, 07:17 AM
Post #82


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



Ce parere aveti despre sudarea barei de care spuneam ca mi s-a rupt?


--------------------
Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 17 2007, 08:38 AM
Post #83


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



aia e bara Panhard care tine puntea la solicitari lateralesa nu mai mergi cu masina pana nu o repari/inlocuiesti
cum naiba s-a rupt?
in fine, mai bine una la mana a doua decat sudata
daca nu reusesti merge si sudata, dar cu grija si precizie...
am vazut la o lada o bara dintr-asta indoita la un soc puternic, a indreptat-o cineva si a mers omu' in continuare fara probleme...
succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tzo99516
post May 17 2007, 09:00 AM
Post #84


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 355
Joined: 15-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 99.509



care bara s-a rupt? ca eu am pierdut firul evenimenteleor aici pe site


--------------------
lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 17 2007, 10:59 AM
Post #85


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



bara de 615 mm care face legatura dintre puntea din spate si caroserie, sunt 2 din acestea si mai sunt 2 scurte (de aprox 300mm) si mai este una diagonala (approx 1200mm).


--------------------
Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post May 17 2007, 11:21 AM
Post #86


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



Aia diagonala e Panhard.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 17 2007, 12:33 PM
Post #87


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



iar am citit repede :bash:
deci nu cea diagonala s-a rupt? ci cea longitudinala de jos...

pai atunci eu zic ca singura solutie este una de la dezmembrari, cu sudura nu faci mare lucru

interesant ca s-a rupt aia si nu a cedat prinderea in caroserie, la dacii e invers biggrin.gif :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 21 2007, 06:27 AM
Post #88


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



Pare-se ca un coleg care s-a deplasat intr-o delegatie pe la Ploiesti mi-a cumparat bara cu pricina. A fost cam piperata 45 RON.
Ce va sfatuiesc este sa nu cumva sa va scapati sa spuneti ca aveti mare nevoie (si aceasta la orice comerciant) de respectivul obiect inainte de a afla pretul ca poate instantaneu sa creasca pretul.
Am mai cumparat si un set de fise (zise "bune" de comerciant) la 30 RON.
Pare-se ca si vechi (altul nu cel rupt) care avea gaurit colierul bucsei in dreptul tevii de legatura si acolo se rodea bucsa de cauciuc.


--------------------
Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 23 2007, 06:47 AM
Post #89


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



Multumesc frumos de sfaturi.
La relanti (la esapament) o aud "tushind" neregulat si oshor de asemenea se aute tsacanind mereu la culbutori desi am reglat jocul si intins lantul de distributie de aceea ma gandesc ca este ceva cu distrbutia.

In rest masina porneste relativ usor si are putere.

Ieri am schimbat bara de (615mm) este ok.

Imi intra greu in a IIa la inceput cand merg cu ea dupa o pauza de 12 ore approx (asta cred ca de cand cu problemele cu hidraulica ambreajului).

Am vazut amortizorul din spate dreapta uns. Cred ca a curs din el lichidul. Se pot remedia amortizoarele?


--------------------
Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 23 2007, 06:50 AM
Post #90


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



Fratele meu, inainte de ami darui masina a pus pe ea la spate arcuri de fata aceasta influenteaza radical franarea?
La ITP verifica relatia frana fata spate? sau numai fata-fat si spate-spate?


--------------------
Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Popescu91011
post May 23 2007, 07:01 AM
Post #91


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 320
Joined: 28-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 91.004



Amotizoarele se pot remedia,dar e destulã bãtaie de cap cu demontarea lor. Cred cã mai rentabilã e înlocuirea cu unele noi.


--------------------
Lada 1200, iunie 1980
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 24 2007, 07:35 AM
Post #92


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



Imi intra greu in viteza a-IIa in special la pornirea proaspata apoi doar sporadic.

Am verificat actionarea ambreajului si merge.
Cand merg cu ea daca vreau sa schimb treapta de viteza imi intra doar in treapta vecina. In special daca sunt in a IIIa nu-mi intra in a IIa decat doar daca reduc f mult viteza.

Ieri am facut o proba de condus cu sotsioara: cam are probleme la marsharier cu directia dar mai ales cu bagau' in marsharier.


--------------------
Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tzo99516
post May 24 2007, 07:46 AM
Post #93


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 355
Joined: 15-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 99.509



in general cutiile de viteze nu permit intrarea dintr-o tro treapa superioara in treabpa inferioara la viteze mari,ceea ce aitu poate sa fie o problema intradevar,nustu sa-ti zic exact de la ce e dar se poate sa nu fie neaaparat de la ambreaj poate sa fie de la furcile din cutie(nu e obligatoriu sa fie de oacolo,eu doar am zis)


--------------------
lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 24 2007, 01:31 PM
Post #94


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



Dupa ce am vorbit cu colegu cu milionul de kilometrii.
Mi-a spus ca am probleme cu sincronul de la treapta a IIa.
Este explicabil ca nici nu stiu cat am mers fara lichid la ambreiaj.
Se gaseste ca piesa de schimb sincronul de la cutie treapta a IIa? daca da la ce pret?
Dar o cutie de viteza de lada 1200 la mana a IIa cam cat costa?
Multumesc.


--------------------
Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Popescu91011
post May 24 2007, 02:57 PM
Post #95


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 320
Joined: 28-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 91.004



Manevrarea cutiei de viteze e esentiala in mentinerea ei in buna stare cat mai mult timp. Durata de viata a sincronizatoarelor e direct influentata de modul de schimbare a vitezelor. O schimbare de viteza ideala presupune: eliberarea pedalei de acceleratie, apasarea ambreiajului (debreierea), punerea manetei in punct mort, mentinerea ei in acest punct 1-2 secunde (timp in care sincronizatoarele egalizeaza viteza dintilor pinioanelor din cutie, evitand socurile periculoase si zgomotoase), deplasarea manetei in pozitia corespunzatoare treptei urmatoare (inferioare sau superioare), eliberarea pedalei ambreiajului (ambreierea) simultan cu apasarea pedalei de acceleratie.
Este de evitat trecerea dintr-o viteza in alta cu sarirea unei trepte de viteza, acest lucru fiind permis doar in cazul cand e necesar o frana de motor puternica, altfel se duc naibii sincronizatoarele. de asemenea, e foarte importanta schimbarea uleiului din cutie la 60.000 de km sau mai devreme daca acest lucru este impus de comportamentul cutiei.


--------------------
Lada 1200, iunie 1980
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post May 25 2007, 03:42 PM
Post #96


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



Atata ca sincroanele nu egalizeaza viteza cand maneta e la punctul mort! Nici n-ar avea cum, mansonul care cupleaza treapta intra prima data in contact cu sincronul, acesta are o suprafata conica si asa se egalizeaza viteza pieselor, dupa care cupleaza pe dantura frontala a pinionului. La retrogradare se poate folosi dublu debreiaj (debraiat-scos din viteza-ambreiat-"sprit" din acceleratie-debraiat-introdus in inferioara-ambreiat). Sincroanele sunt piese supuse uzurii si un ambreiaj care nu decupleaza complet le da repejor gata!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sula103604
post May 29 2007, 06:45 PM
Post #97


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 10-April 07
From: Reghin (Mures)
Member No.: 103.597



Nu am gasit topicul cu ventilatorul care raceste radiatorul, si am sa postez aici, mergeam prin cluj azi si am observat la semafor ca acul de la indicatorul de apa imi indica cam 100 de grade, ceea ce la mine nu a fost niciodata, am mai scris undeva ca nu am atins pragul de 90 niciodata, am ajuns in fata caminului, deshid capota...nimic...ma uit daca e fisurat vreun furtun..nimic..si cand sa vad eu ce sa vad, ventilatorul mai avea doua palete din 4..damn...ma uit oare unde o fi bucatile..o paleta mi-e rupta de tot si una numai de la jumatate, deci asta era problema, intrebarea mea e cum s-a putu intampla asa ceva, tinand cont ca ventilatorul nu a lovit in nimic, sau cel putin nu am vazut nimic deteriorat imprejurul ventilatorul, sa fie oare anii biggrin.gif..acum tre sa-mi caut ventilator...super tare biggrin.gif..nu mai apuc eu 120, prietenii stiu de ce smile.gif)))


--------------------
Eto vse, chto ostanetsya posle menya, Eto vse, chto voz'mu ya s soboy. Luv my car :X
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius102861
post May 30 2007, 06:24 AM
Post #98


sofer
***

Group: Membri
Posts: 69
Joined: 28-March 07
From: Petrosani (Hunedoara)
Member No.: 102.854



sorry,
vezi solutiile de ventilare fortata naturala deschis usor capota si lasata (fara sa fie incuiata) scos aparatoarea de iarna din fata radiatorului.... si chiar
poti sa deschizi geamul si sa deschizi robinetul de incalzire din habitaclu si ventilatia smile.gif asta numai cand creste temperatura la limita asta pana iti gasesti elice (am auzit ca cineva folosea solutia la vreme torida si la urcare)
probabil a imbatranit materialul plastic s-a fisurat si apoi...,
nu stiu daca inainte erau si de tabla ar fi fost o chestie.


--------------------
Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post May 30 2007, 01:59 PM
Post #99


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



mie acum 6 ani mi s-a spart elicea originala intr-un accident
ma duc la obor si iau elice neagra, cu 6 pale
merg un an de zile cu ea, prin tara etc.
si intr-o zi langa Herastrau la o accelerare usoara pe loc "poc" s-a spart neonorocita in bucatele mici, mi-a indoit si niste celule la radiator(care nu s-a spart, si in ziua de azi e asa si merge f bine!)
am mers pana acasa asa usurel, dar sunt doar 3-4 km si era si noapte, deci racoare
cand m-am dus la obor iar am aflat ca cele negre cu 6 pale sunt turcesti, cele galbene cu 4 pale rusesti
asa ca am luat galbena
a propos, cine vrea ii dau elice de lada niva ruseasca, am luat una si m-a pacalit nenorocitul de vanzator de la Pantelimon :bash:
:wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sula103604
post May 30 2007, 02:57 PM
Post #100


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 10-April 07
From: Reghin (Mures)
Member No.: 103.597



cred ca am descoperit buba biggrin.gif...mi-s duse telescoapele pe fata si pe semne ca am dat in niste gropi...si s-a atins elicele de colierul care tine furtunul la radiator acolo jos sad.gif((...colierul intreg biggrin.gif(rusesc), furunul la fel...elicea...asta este biggrin.gif..acum sunt in cautarea unei elice noi..dupa cum a zis Horia..din aia galbena...pana atunci nu fortez biggrin.gif


--------------------
Eto vse, chto ostanetsya posle menya, Eto vse, chto voz'mu ya s soboy. Luv my car :X
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th May 2024 - 07:51 PM