intrebari de incepator |
This topic is about intrebari de incepator, the author, Daniel82595, wrote about: eu am avut un "tronc" d-asta de la o placuta, se balanganea intre disc si pistonas ... To read more just scroll down
intrebari de incepator |
May 14 2007, 07:49 PM
Post
#81
|
|
specialist Group: Membri Posts: 660 Joined: 17-July 06 From: Bucuresti Member No.: 82.588 |
-------------------- Cea mai nefericita intamplare cu masina a fost ... la service
|
|
|
May 17 2007, 07:17 AM
Post
#82
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
Ce parere aveti despre sudarea barei de care spuneam ca mi s-a rupt?
-------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
May 17 2007, 08:38 AM
Post
#83
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
aia e bara Panhard care tine puntea la solicitari lateralesa nu mai mergi cu masina pana nu o repari/inlocuiesti
cum naiba s-a rupt? in fine, mai bine una la mana a doua decat sudata daca nu reusesti merge si sudata, dar cu grija si precizie... am vazut la o lada o bara dintr-asta indoita la un soc puternic, a indreptat-o cineva si a mers omu' in continuare fara probleme... succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
May 17 2007, 09:00 AM
Post
#84
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
May 17 2007, 10:59 AM
Post
#85
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
-------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
May 17 2007, 11:21 AM
Post
#86
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Aia diagonala e Panhard.
|
|
|
May 17 2007, 12:33 PM
Post
#87
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
iar am citit repede :bash:
deci nu cea diagonala s-a rupt? ci cea longitudinala de jos... pai atunci eu zic ca singura solutie este una de la dezmembrari, cu sudura nu faci mare lucru interesant ca s-a rupt aia si nu a cedat prinderea in caroserie, la dacii e invers :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
May 21 2007, 06:27 AM
Post
#88
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
Pare-se ca un coleg care s-a deplasat intr-o delegatie pe la Ploiesti mi-a cumparat bara cu pricina. A fost cam piperata 45 RON.
Ce va sfatuiesc este sa nu cumva sa va scapati sa spuneti ca aveti mare nevoie (si aceasta la orice comerciant) de respectivul obiect inainte de a afla pretul ca poate instantaneu sa creasca pretul. Am mai cumparat si un set de fise (zise "bune" de comerciant) la 30 RON. Pare-se ca si vechi (altul nu cel rupt) care avea gaurit colierul bucsei in dreptul tevii de legatura si acolo se rodea bucsa de cauciuc. -------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
May 23 2007, 06:47 AM
Post
#89
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
Multumesc frumos de sfaturi.
La relanti (la esapament) o aud "tushind" neregulat si oshor de asemenea se aute tsacanind mereu la culbutori desi am reglat jocul si intins lantul de distributie de aceea ma gandesc ca este ceva cu distrbutia. In rest masina porneste relativ usor si are putere. Ieri am schimbat bara de (615mm) este ok. Imi intra greu in a IIa la inceput cand merg cu ea dupa o pauza de 12 ore approx (asta cred ca de cand cu problemele cu hidraulica ambreajului). Am vazut amortizorul din spate dreapta uns. Cred ca a curs din el lichidul. Se pot remedia amortizoarele? -------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
May 23 2007, 06:50 AM
Post
#90
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
Fratele meu, inainte de ami darui masina a pus pe ea la spate arcuri de fata aceasta influenteaza radical franarea?
La ITP verifica relatia frana fata spate? sau numai fata-fat si spate-spate? -------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
May 23 2007, 07:01 AM
Post
#91
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 28-October 06 From: Bucuresti Member No.: 91.004 |
Amotizoarele se pot remedia,dar e destulã bãtaie de cap cu demontarea lor. Cred cã mai rentabilã e înlocuirea cu unele noi.
-------------------- Lada 1200, iunie 1980
|
|
|
May 24 2007, 07:35 AM
Post
#92
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
Imi intra greu in viteza a-IIa in special la pornirea proaspata apoi doar sporadic.
Am verificat actionarea ambreajului si merge. Cand merg cu ea daca vreau sa schimb treapta de viteza imi intra doar in treapta vecina. In special daca sunt in a IIIa nu-mi intra in a IIa decat doar daca reduc f mult viteza. Ieri am facut o proba de condus cu sotsioara: cam are probleme la marsharier cu directia dar mai ales cu bagau' in marsharier. -------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
May 24 2007, 07:46 AM
Post
#93
|
|
pilot Group: Membri Posts: 355 Joined: 15-February 07 From: Bucuresti Member No.: 99.509 |
in general cutiile de viteze nu permit intrarea dintr-o tro treapa superioara in treabpa inferioara la viteze mari,ceea ce aitu poate sa fie o problema intradevar,nustu sa-ti zic exact de la ce e dar se poate sa nu fie neaaparat de la ambreaj poate sa fie de la furcile din cutie(nu e obligatoriu sa fie de oacolo,eu doar am zis)
-------------------- lada 1500,am 75 de cai putere asa ca larevedere
|
|
|
May 24 2007, 01:31 PM
Post
#94
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
Dupa ce am vorbit cu colegu cu milionul de kilometrii.
Mi-a spus ca am probleme cu sincronul de la treapta a IIa. Este explicabil ca nici nu stiu cat am mers fara lichid la ambreiaj. Se gaseste ca piesa de schimb sincronul de la cutie treapta a IIa? daca da la ce pret? Dar o cutie de viteza de lada 1200 la mana a IIa cam cat costa? Multumesc. -------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
May 24 2007, 02:57 PM
Post
#95
|
|
pilot Group: Membri Posts: 320 Joined: 28-October 06 From: Bucuresti Member No.: 91.004 |
Manevrarea cutiei de viteze e esentiala in mentinerea ei in buna stare cat mai mult timp. Durata de viata a sincronizatoarelor e direct influentata de modul de schimbare a vitezelor. O schimbare de viteza ideala presupune: eliberarea pedalei de acceleratie, apasarea ambreiajului (debreierea), punerea manetei in punct mort, mentinerea ei in acest punct 1-2 secunde (timp in care sincronizatoarele egalizeaza viteza dintilor pinioanelor din cutie, evitand socurile periculoase si zgomotoase), deplasarea manetei in pozitia corespunzatoare treptei urmatoare (inferioare sau superioare), eliberarea pedalei ambreiajului (ambreierea) simultan cu apasarea pedalei de acceleratie.
Este de evitat trecerea dintr-o viteza in alta cu sarirea unei trepte de viteza, acest lucru fiind permis doar in cazul cand e necesar o frana de motor puternica, altfel se duc naibii sincronizatoarele. de asemenea, e foarte importanta schimbarea uleiului din cutie la 60.000 de km sau mai devreme daca acest lucru este impus de comportamentul cutiei. -------------------- Lada 1200, iunie 1980
|
|
|
May 25 2007, 03:42 PM
Post
#96
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
Atata ca sincroanele nu egalizeaza viteza cand maneta e la punctul mort! Nici n-ar avea cum, mansonul care cupleaza treapta intra prima data in contact cu sincronul, acesta are o suprafata conica si asa se egalizeaza viteza pieselor, dupa care cupleaza pe dantura frontala a pinionului. La retrogradare se poate folosi dublu debreiaj (debraiat-scos din viteza-ambreiat-"sprit" din acceleratie-debraiat-introdus in inferioara-ambreiat). Sincroanele sunt piese supuse uzurii si un ambreiaj care nu decupleaza complet le da repejor gata!
|
|
|
May 29 2007, 06:45 PM
Post
#97
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 10-April 07 From: Reghin (Mures) Member No.: 103.597 |
Nu am gasit topicul cu ventilatorul care raceste radiatorul, si am sa postez aici, mergeam prin cluj azi si am observat la semafor ca acul de la indicatorul de apa imi indica cam 100 de grade, ceea ce la mine nu a fost niciodata, am mai scris undeva ca nu am atins pragul de 90 niciodata, am ajuns in fata caminului, deshid capota...nimic...ma uit daca e fisurat vreun furtun..nimic..si cand sa vad eu ce sa vad, ventilatorul mai avea doua palete din 4..damn...ma uit oare unde o fi bucatile..o paleta mi-e rupta de tot si una numai de la jumatate, deci asta era problema, intrebarea mea e cum s-a putu intampla asa ceva, tinand cont ca ventilatorul nu a lovit in nimic, sau cel putin nu am vazut nimic deteriorat imprejurul ventilatorul, sa fie oare anii ..acum tre sa-mi caut ventilator...super tare ..nu mai apuc eu 120, prietenii stiu de ce )))
-------------------- Eto vse, chto ostanetsya posle menya, Eto vse, chto voz'mu ya s soboy. Luv my car :X
|
|
|
May 30 2007, 06:24 AM
Post
#98
|
|
sofer Group: Membri Posts: 69 Joined: 28-March 07 From: Petrosani (Hunedoara) Member No.: 102.854 |
sorry,
vezi solutiile de ventilare fortata naturala deschis usor capota si lasata (fara sa fie incuiata) scos aparatoarea de iarna din fata radiatorului.... si chiar poti sa deschizi geamul si sa deschizi robinetul de incalzire din habitaclu si ventilatia asta numai cand creste temperatura la limita asta pana iti gasesti elice (am auzit ca cineva folosea solutia la vreme torida si la urcare) probabil a imbatranit materialul plastic s-a fisurat si apoi..., nu stiu daca inainte erau si de tabla ar fi fost o chestie. -------------------- Lada 1200 (VAZ 2101) - Daca vrei ca un lucru sa fie bine facut - fa-l cu mana ta.
|
|
|
May 30 2007, 01:59 PM
Post
#99
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
mie acum 6 ani mi s-a spart elicea originala intr-un accident
ma duc la obor si iau elice neagra, cu 6 pale merg un an de zile cu ea, prin tara etc. si intr-o zi langa Herastrau la o accelerare usoara pe loc "poc" s-a spart neonorocita in bucatele mici, mi-a indoit si niste celule la radiator(care nu s-a spart, si in ziua de azi e asa si merge f bine!) am mers pana acasa asa usurel, dar sunt doar 3-4 km si era si noapte, deci racoare cand m-am dus la obor iar am aflat ca cele negre cu 6 pale sunt turcesti, cele galbene cu 4 pale rusesti asa ca am luat galbena a propos, cine vrea ii dau elice de lada niva ruseasca, am luat una si m-a pacalit nenorocitul de vanzator de la Pantelimon :bash: :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
May 30 2007, 02:57 PM
Post
#100
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 223 Joined: 10-April 07 From: Reghin (Mures) Member No.: 103.597 |
cred ca am descoperit buba ...mi-s duse telescoapele pe fata si pe semne ca am dat in niste gropi...si s-a atins elicele de colierul care tine furtunul la radiator acolo jos ((...colierul intreg (rusesc), furunul la fel...elicea...asta este ..acum sunt in cautarea unei elice noi..dupa cum a zis Horia..din aia galbena...pana atunci nu fortez
-------------------- Eto vse, chto ostanetsya posle menya, Eto vse, chto voz'mu ya s soboy. Luv my car :X
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 07:51 PM |