Ce aveti cu DACIA |
This topic is about Ce aveti cu DACIA, the author, air_wolf, wrote about: pai daca mergea solnitza cu 170, nu vad de ce loganul n-ar merge si el cu mai mult. dar la viteze mari eroarea turometrului e mai mare. am constatat a ... To read more just scroll down
Ce aveti cu DACIA |
Jun 19 2009, 09:22 PM
Post
#341
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Jul 20 2009, 01:02 AM
Post
#342
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
O chestie ma enerveaza la culme la Logan: daca pornesti aerul conditionat puterea se diminueaza simtitor. La nicio alta masina nu mi s-a parut sa se simta prea mult lucrul asta ca la Logan. Uneori am fost nevoit sa opresc aerul conditionat ca sa fac o depasire mai rapida. Iar asta am patit-o cu motorul de 1.6 90CP, nici nu vreau sa ma gandesc cu o fi cu cel de 1.4.
-------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jul 22 2009, 02:45 AM
Post
#343
|
|
pilot Group: Membri Posts: 317 Joined: 19-April 08 From: vidra Member No.: 116.937 |
Ce aveti ma copii cu Dacia? Asta e marca de valoare ma, nu mai ponegriti brandul asta degeaba.
A fost prima data Dacia 1100 ... adica un Renault 10 (parca) asamblat la noi, atat. Pe urma Dacia 1300 (renault 12) si derivatele. Primele modele cu motor renault bunicele, cele facute 100% de romani, praf si pulbere : de la motorul care se oprea mereu in drum, facea zgomot ca un camion, pana la tabla aia nenorocita care in cativa ani se gaurea. Pe urma a urmat un super model Dacia : Dacia 500 LOL ... ma bufneste rasul. 500-le seamana cu un Oltcit, dar cred ca eu il faceam mai frumos din lemn ) . Urat e putin spus...caricatura cred ca e cuvantul potrivit. Dupa ani lumina a aparut Nova...o masina 100% romaneasca cica. Caroserie ceva mai ok decat berlina (arata ca o masina din anii '80 fata de berlina care arata ca o masina din '60-'70) . Motor 1.6L cica ceva mai bun ca al berlinei, bord incredibil de urat. Haionul scartaia si cand era masina noua...plus ca mai punem la socoteala buna proiectare a caroseriei astfel incat sa ploua in ea LoL . Din nou probleme cu rugina. Dupa preluarea renaul, vine supernova, aceeasi nova cu motor si cutie de renault generatie 1900 toamna. Bineinteles ca muuuult mai bune ca cele made in romania. In rest, masina avea aceleasi probleme cu rugina si plouatu in masina. Dupa aia urmeaza solenza, aceeasi nova cu face lift si motorizare renault...si un interior nou, de data asta decent. In rest acelasi design de masina din anii '80. Dupa aia vine LOgan, o masina taiata din topor ca si design, cu un exterior f modest, interior ok. Motorizari ok sa zicem. Dar care are si el niste probleme : asamblare mediocra, materiale de interior f cheap, vopsitorie mediocra deasemenea ( nu se compara cu vopsitoria de la Daewoo Craiova) ...pretul totusi mi se pare ca ar mai trebui coborat putin, in rest e ok. Revenind la "Ce aveti cu Dacia?" Ce sa avem..nimic,...ne bucuram ca ne ploua in nove, ca ne bagam capul prin gaurile facute de rugina la berline, ca ramanem cu berlina pe camp ca motorul a murit ... ca la solenza cade ambreiaju la 30.000km....si ca sunt scumpe piesele de renault pt logan. atat. Singura masina ok cu emblema dacia pe ea pare a fi Sandero....cel putin la design e ok...Si pe urma ar mai fi loganul cat de cat. In rest toate o apa si-un pamant. Punct! -------------------- GM Daewoo Espero 1.8 ohc ,70 kw ----designed by Bertone---
I love my Daewoo car... Stim cu totii ca Espero este una dintre cele mai bune si mai frumoase masini ale anilor '90. Sanatate si multa bafta tuturor Esperistilor! Espero-pedia - totul despre Daewoo Espero !!! GM Daewoo - new ways, always. |
|
|
Jul 22 2009, 08:52 AM
Post
#344
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Mi se pare ok Cielo, are un raport/calitate pret bun, insa hai totusi sa revenim cu picioarele pe pamant, pentru ca si Cielo are problemele lui (multe), pe langa cele tipice Opel din anii '80. Tatal meu in viitorul apropiat o sa-si cumpere Cielo la recomandarea mea. Daca o critic nu inseamna ca o urasc. Cat despre Sandero, eu nu prea vad avantajele masinii asteia. E un Logan cu portbagaj mai mic, dimeniuni putin mai mici decat ale Loganului, totul la un pret aproximativ la fel. Si de ce sa aleg atunci Sandero? -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Jul 22 2009, 09:29 AM
Post
#345
|
|
pilot Group: Membri Posts: 407 Joined: 28-October 07 From: Timisoara Member No.: 115.270 |
A fost prima data Dacia 1100 ... adica un Renault 10 (parca) asamblat la noi, atat. ... mai precis Renault 8 ! |
|
|
Jul 22 2009, 09:44 AM
Post
#346
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
QUOTE Cat despre Sandero, eu nu prea vad avantajele masinii asteia. E un Logan cu portbagaj mai mic, dimeniuni putin mai mici decat ale Loganului, totul la un pret aproximativ la fel. Si de ce sa aleg atunci Sandero? Masina aia a fost conceputa pentru piata din vest, unde moda sedanurilor din clasele mici nu exista si toata lumea isi ia hatchback. De altfel stii ca sedanurile la moda la noi nici nu exista in oferte in Europa de vest. Daewoo, ia fa tu socoteaza simpla cat costa o Dacie noua si cat costau un Cielo/Espero nou. Diferenta e cam ca intre un Cielo/Espero nou si un E classe nou... Ia compara-le si pe astea un pic, de exercitiu. Dacia a fost masina pe care si-au permis-o toti. Incearca sa gandesti un pic mai larg nu sa dai cu noroi in masinaa pe care toti romanii in anumite vremuri o visau. Esti prea tanar si lipsit de experienta din vremurile alea pentru a-ti da cu parerea despre ce puteai sa faci si ce nu. Cu un salariu de 2000 lei puteai sa-ti iei Dacie de 80.000 lei in cati ani? Dar un Cielo(Kadett) de 4 ori mai scump? -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Jul 22 2009, 10:07 AM
Post
#347
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ce imi plac mie romanii... daca de aceasi bani mai multa tabla atunci automat e mult mai bine.
-------------------- |
|
|
Jul 30 2009, 05:13 PM
Post
#348
|
|
pilot Group: Membri Posts: 317 Joined: 19-April 08 From: vidra Member No.: 116.937 |
QUOTE Cat despre Sandero, eu nu prea vad avantajele masinii asteia. E un Logan cu portbagaj mai mic, dimeniuni putin mai mici decat ale Loganului, totul la un pret aproximativ la fel. Si de ce sa aleg atunci Sandero? Masina aia a fost conceputa pentru piata din vest, unde moda sedanurilor din clasele mici nu exista si toata lumea isi ia hatchback. De altfel stii ca sedanurile la moda la noi nici nu exista in oferte in Europa de vest. Daewoo, ia fa tu socoteaza simpla cat costa o Dacie noua si cat costau un Cielo/Espero nou. Diferenta e cam ca intre un Cielo/Espero nou si un E classe nou... Ia compara-le si pe astea un pic, de exercitiu. Dacia a fost masina pe care si-au permis-o toti. Incearca sa gandesti un pic mai larg nu sa dai cu noroi in masinaa pe care toti romanii in anumite vremuri o visau. Esti prea tanar si lipsit de experienta din vremurile alea pentru a-ti da cu parerea despre ce puteai sa faci si ce nu. Cu un salariu de 2000 lei puteai sa-ti iei Dacie de 80.000 lei in cati ani? Dar un Cielo(Kadett) de 4 ori mai scump? Macar era justificat pretul ala...sa ne amintim totusi ca un Cielo/Espero pe vremea aia era mult mai ieftin ca alte masini din aceeasi clasa, de la alti producatori... Pentru pretul ala de "4 ori mai mare" cum zici tu, primeai o caroserie frumoasa, o masina cu un motor in care puteai avea incredere ca nu se opreste in drum precum faceau celebrele berline...finisaje bune, vopsitorie la nivel occidental..dotari cate vrei...si un brand strain. La dacia aia berlina la 4000euro primeai o caroserie din materiale de rahat, o tabla in care se faceau gauri de la rugina dupa 2-3 ani, o masina care dupa cateva mii de km scartaie din toate incheieturile...un motor destul de prost facut ...plastice strambe prin interior..ce sa mai......lufturile care se faceau la usi dupa cativa ani..... Deci...nu mai au rost cuvintele. Dacia aia visau toti la ea, pentru ca altele nu intrau in tara pe vremea aia... Ca sa te convingi de supercalitatea daciei, aminteste-ti cand s-au facut exporturi de Dacia (rebranduita Denem) in tarile de lumea a 3-a, si s-au facut de ras cu ele, ca nu erau bune de nimic... Dacia e o marca ieftina...si atat...nu fiabilitate, nu calitate, nu imagine, nu confort, nu nimic...ieftina si atat....insa Loganul si Sandero nu mai sunt asa ieftine pe cat ar trebui - sincer. This post has been edited by daewoo_espero_turbo: Jul 30 2009, 05:15 PM -------------------- GM Daewoo Espero 1.8 ohc ,70 kw ----designed by Bertone---
I love my Daewoo car... Stim cu totii ca Espero este una dintre cele mai bune si mai frumoase masini ale anilor '90. Sanatate si multa bafta tuturor Esperistilor! Espero-pedia - totul despre Daewoo Espero !!! GM Daewoo - new ways, always. |
|
|
Aug 30 2009, 09:59 PM
Post
#349
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
In acest weekend am mers cu un Logan care avea vreo 4 ani si 191 000 de km. Daca ma gandesc ca era o masina de firma care a mers vreo 50 000 de km/an si nimeni nu a avut grija de ea, nu as avea ce sa-i reprosez. Ambreiajul facea figuri, avea cativa greierasi si ceva rugina la aripile spate. In rest mergea bine.
Ah, inca ceva: am zis in penultimul ca daca este pornit AC se simte diferenta de putere destul de mult. Masina asta avea acelasi motor ca cea pe care am condus-o acum vreo doua luni, adica 1.6 90CP. Poate pare ciudat, dar desi avea atatia kilometrii motorul tragea mai bine. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Sep 8 2009, 09:11 PM
Post
#350
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
O chestie ma enerveaza la culme la Logan: daca pornesti aerul conditionat puterea se diminueaza simtitor. La nicio alta masina nu mi s-a parut sa se simta prea mult lucrul asta ca la Logan. Uneori am fost nevoit sa opresc aerul conditionat ca sa fac o depasire mai rapida. Iar asta am patit-o cu motorul de 1.6 90CP, nici nu vreau sa ma gandesc cu o fi cu cel de 1.4. Asa si ?! Asta e valabil si la Opel Astra 1.4 90 cp... cand esti in afara in depasire .. daca vrei sa o faci mai repede .. opresti ac .. pe mine m-a costat 20 k Euro , Mitsu din semnatura si dupa ce m-am invatat cu el .. cand apas pe "AC" tot il simt cum pierde din putere.. si are totusi o cilindree, o putere .. si mai este si TDI-u ! Cine zice ca Dacia este o masina proasta e clar ca nu stie ce vorbeste ! La mai putin de 10 000 euro iti poti cumpara o masina cu geamuri electrice, cu ac, cu abs, cu inchidere pt confort si cu un motor 1.5 dci de iti papa 5l in oras ! iar la drum intins cred ca ai o autonomie de 1000 km ( eu atat am pe Mitsu dar e rezervor de 60 l.. nu stiu cat are dacia ) Si te mai costa 2 000 lei pe an casco , doar ! si te mai costa 400 lei pe an revizia !.. si NU ! 1200 ca pe mine ... .. si nu te costa 130 euro setul de 2 placute de frane + manopera ca la mitsu .. si in final ! ai o masina foarte ieftina.. foarte usor de intretinut !.. foarte economica ! care te duce din a in b intr-un confort din ce in ce mai bun... Pt ca trebuie sa recunoasteti ca Dacia a lucrat destul la modele ei.. si incepe sa capete contur ca firma matura ! ca face masinii destinate unei piete largi de deschidere .. asta e partea a doua .. insa face progrese ! Eu am dat 20 000 pe mitsu ! daca sunteti careva pe forum aici care imi dati 15 000 pe ea ! eu acum v-o dau si imi cumpar o dacie ! -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Sep 8 2009, 09:34 PM
Post
#351
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Nu am zis ca masina este proasta, departe gandul asta si din motivele care le-ai enumerat . Insa e un lucru care sincer sa fiu mi s-a intamplat numai la Logan. Pana la urma e normal sa scada puterea motorului atunci cand AC e pornit, dar ti-am zis, la Logan parca prea mult a scazut...
-------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Sep 9 2009, 07:32 AM
Post
#352
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 8-October 07 From: Craiova, RO Member No.: 114.992 |
Nu trebuie sa te mire ca scade atat.. incearca sa urci si in alta masina ! sa vezi cum merge fata de logan ! o marca mai "premium" sa zicem dar de cilindree si greutate apropiata. Ai sa vezi cum te rogi de toate!
Eu cand conduc opel imi vad de treaba mea ! in oras cuminte .. nu ma bag nici in stanga nici in dreapta iar in afara.. 100 maxim ! si nu exista depasire la care sa nu opresc AC .. Daca vrei sa te gandesti la tot .. poti lua in considerare si alte aspecte care diferentiaza impactul Ac asupra puterii : - etajarea cutiei de viteza - curba de Nm - unitatea Ac in sine, in functie de cat consuma - si nu in ultimul rand vremea ! ... la cilindree mici se simte cu atat mai mult.. nu ai obs cum trage cu Ac vara la 40 C si cum trage la 20 ?! si asta se intampla la toate motoarele ! chiar si eu vad cand DID 2.0 -ul vrea sa alerge sau nu! si cand sunt temperaturi mari nu prea ii arde! In acest weekend am mers cu un Logan care avea vreo 4 ani si 191 000 de km. Daca ma gandesc ca era o masina de firma care a mers vreo 50 000 de km/an si nimeni nu a avut grija de ea, nu as avea ce sa-i reprosez. Ambreiajul facea figuri, avea cativa greierasi si ceva rugina la aripile spate. In rest mergea bine. Ah, inca ceva: am zis in penultimul ca daca este pornit AC se simte diferenta de putere destul de mult. Masina asta avea acelasi motor ca cea pe care am condus-o acum vreo doua luni, adica 1.6 90CP. Poate pare ciudat, dar desi avea atatia kilometrii motorul tragea mai bine. Sau poate unitatea AC inceapea sa faca figuri si nu mai racea si nici nu consuma cat trebuia din putere.. au fost cateva masinute care au avut probleme cu instalatia de ac de-a lungul timpului .. iar daca e masina de servici precis avea filtrele pline! cine stie ! -------------------- 2008 Mitsubishi Lancer 2.0l DI-D 140 cp
ex 2006 Opel Astra G 1.4l Twinport 90 cp Din 2006 .. pe drumurile Romaniei au murit 20 000 de persoane si alte 5 000 au fost foarte grav ranite.90 % din toate acestea s-au datorat vitezei excesive.Conduceti responsabil sau comandati-va crucea.Sursa este agentia MediaFax First AID |
|
|
Sep 14 2009, 02:24 AM
Post
#353
|
|
pilot Group: Membri Posts: 317 Joined: 19-April 08 From: vidra Member No.: 116.937 |
Hai sa nu ne legam de calitatea tablariei si rugina, pentru ca Cielo e cam "repetent" la capitolul asta. Multe masini care nu au nici macar 10 ani au semne de rugina, iar tabla e subtire rau. Tabla aia subtire rau e la Cielo-urile made in Romania. De ce ar fi vina firmei Daewoo ca romanii astia isi bat joc de masina aia? Eu am Espero , made in Korea, si nu e deloc subtire tabla , ba chiar e zdravana. Ai vazut Cielo-uri care n-au nici macar 10 ani si au semne de rugina? Adica ti se pare asa mica perioada asta? Sa ne amintim ca are 6 ani garantie la tabla, si cred ca-n aia 6 ani nu prea vezi rugina pe ea. Am vazut Logane, sincer, cu rugina pe la pasajele rotilor... asa ca nu stiu cat de repetent e Cielo la tabla. La vopsitorie, clar Loganu e mai mult decat repetent. Asa ca ... mai vb ) -------------------- GM Daewoo Espero 1.8 ohc ,70 kw ----designed by Bertone---
I love my Daewoo car... Stim cu totii ca Espero este una dintre cele mai bune si mai frumoase masini ale anilor '90. Sanatate si multa bafta tuturor Esperistilor! Espero-pedia - totul despre Daewoo Espero !!! GM Daewoo - new ways, always. |
|
|
Sep 12 2011, 10:46 AM
Post
#354
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 12-September 11 Member No.: 135.507 |
mda, momentan dau scoala de soferi pe un 206, si daca il iau ma astepata o Dacie Nova benzinara...tare nuh?..
|
|
|
Nov 18 2011, 11:12 AM
Post
#355
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 15-November 11 Member No.: 136.245 |
|
|
|
Aug 24 2012, 06:25 PM
Post
#356
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 24-August 12 Member No.: 139.276 |
Dacia este prima masina pe care am avut-o. Am primit cadou de la bunicu o Dacie din 74 si am mers cu ea 4 ani de zile. Si acum cred ca mai functioneaza, insa trebuie inspectie totala..
|
|
|
Oct 12 2012, 01:59 PM
Post
#357
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 12-October 12 Member No.: 139.716 |
Dacia este masina pe care am invatat cum sa conduc. Am condus o Dacia 1310 de la varsta de 12 ani si cand am dat examenul auto ma luat sala+traseu din prima, fara puncte de penalizare.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 08:31 AM |