Ce aveti cu DACIA |
This topic is about Ce aveti cu DACIA, the author, Marius98106, wrote about: Am inteles ca nu o prea carat cu ea si o duso imediat la service cand i se parea ca ceva nu e in regula. M-am gandit sa o duc la un service sa-i faca ... To read more just scroll down
Ce aveti cu DACIA |
Feb 5 2007, 11:28 AM
Post
#301
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 30-January 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 98.099 |
|
|
|
Feb 6 2007, 11:20 AM
Post
#302
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 6-February 07 From: Bucuresti Member No.: 98.677 |
Mie mi se pare o masina reusita,la banii care-i dai pe ea... Nu e BMW dar nici nu costa cat unul, e noua, ai garantie, dupa ce iese din garantie o vinzi, care-i problema?!!
|
|
|
Feb 6 2007, 08:11 PM
Post
#303
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 30-January 07 From: Timisoara (Timis) Member No.: 98.099 |
Masina nu e noua, si nu am garantie. E un break 1410 din 2002 al carui proprietar(ma rog, al carui conducator, ca masina e de la firma) imi zice ca e singurul care a lucrat cu ea si ca o intretinut-o binisor. Ma gandesc sa-i fac un test complet si apoi sa o cumpar.
|
|
|
Mar 5 2007, 11:50 AM
Post
#304
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 7 Joined: 27-February 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 100.424 |
QUOTE(Laurentiu_007) Iulian imi pare rau dar trebuie sa te contrazic.Un prieten are o Nova din '97 si cand a luat-o pe autostrada a si facut o pana la aprox 110km/h.Ti se pare ceva normal?Tatal meu are o Corolla de 6 ani si afacut doar doua peni pana acum.Ce zici???
<BR>Cum sa nu ne facem o impresie proasata despre Dacia?Si sa fi sigur ca mai sunt multe exemple care sa "negreasaca" imaginea Daciei. Salut. Permite-mi sa te contrazic. in primul rand trebuie sa recunosc ca sunt fan dacia. Eu de cand ma stiu, in proprietatea mea sau a familiei mele nu am avut alte masini decat dacii, diferite modele, incepand de la dacia 1300 pana la dacia logan. In prezent in parcul auto al familiei mele se numara 3 autovehicule, un Double Cab, 1.9 Diesel din 2003, foarte reusit, un Double Cab, 1.9 Diesel din 2005 putin mai nereusit si un Logan, 1.4 MPI, preference din 2005. Eu la Papucul din 2003, pana in prezent am facut o singura pana si atunci am constatat cu stupoare cat de nasol e sa schimbi roata la pacuc, nu din punctul de vedere ca se schimba roata greu ci din punctul de vedere ca e nasol sa o pui pe cea veche la locul destinat rotii de rezerva. Si credema ca acet "autoturism mixt" a rulat deja 200.000. km pe tot felul de drumuri. Ceea ce specifici tu acolo ca a facut o pana pe autostrada nu e o chestie relevanta. Oricine poate face o pana. Poate ai cules vreun cui de undeva, sau poate ai muscat o bordurica sau o "gropitza" ca pe autostrada bucuresti pitesti sunt destule, si la 110 km/h cu roti de 13 e ceva normal sa faci pana daca dai intr-o groapa. in concluzie sunt intru totul de acord cu cel de mai sus care a scris ca totul depinde de regimul de exploatare. Daca iti bagi picioarele in ea masina, atata te vatine. Daca vei avea grija de ea si o vei utiliza in conditii normale de exploatare atunci te poate tine o viatza ( cu uzura aferenta unei vietzi) . |
|
|
Oct 29 2008, 11:39 AM
Post
#305
|
|
novice Group: Membri Posts: 20 Joined: 29-October 08 Member No.: 118.404 |
P.S. masina nu mai este a lui fratemeu |
|
|
Dec 19 2008, 06:11 PM
Post
#306
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 19-December 08 Member No.: 118.800 |
am avut si eu dacie berlina din 1997 ca fabricatie si ducea la maxim 160km/h si nu tremura deloc,dar na deja mirosea a fonta incinsa,dar la 120km/h se mergea bine cu ea 3000 rot/min.......
|
|
|
May 9 2009, 05:14 PM
Post
#307
|
|
novice Group: Membri Posts: 47 Joined: 20-October 07 From: Constanta Member No.: 115.173 |
@florin55503 : 1,9Sdi are 68 Cp si 133Nm , 1,5Dci are 65Cp si 160Nm. Dl. meu , comparatia dumitale e irelevanta ! Pt. cultura d-voastra generala , 1.9 SDI este lipsit de turbina si intercooler ,deci este un diesel clasic ! -------------------- Sa o vad si pe asta odata !!!
|
|
|
May 9 2009, 07:24 PM
Post
#308
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Profit de reinvierea topicului asta ca sa ridic o intrebare, anume: ambreiajul de la Logan/Sandero se comporta normal sau nu?
Firma care lucrez are 3 Loganuri in Constanta si 2 in Navodari, toate 1.4MPI si la toate ambreiajul "agata" undeva foarte-foarte sus. Precizia la plecarile de pe loc lipseste total si reusesc sa turez prea mult motorul la fiecare schimbare de treapta. Acum un an, aveam 2 Loganuri in plus care se comportau la fel. Am discutat cu vreo 2 soferi de Logan 1.5dCi care mi-au confirmat ca si lor le functioneaza ambreiajul la fel. In schimb, cand s-a lansat prima data motorul 1.5dCi am facut un drive-test cu un prieten care vroia sa isi cumpere si atunci s-a comportat corect. El si-a cumparat pana la urma Logan cu 1.5dCi. In timpul rodajului am condus-o cateva sute de metri si functiona corect. Intreb, deci, este un caz particular? am eu o problema? poate fi reglat ambreiajul? (am auzit opinii printre colegii de servici ca nu poate fi reglat si asta e) PS: editia "KissFm" e draguta, doua dintre masiniile pe care le avem sunt asa si soferii sunt mai multumiti de ele decat restul. This post has been edited by Diesel: May 9 2009, 07:28 PM -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
May 10 2009, 02:08 PM
Post
#309
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
Si ce are in plus KissFM fata de celelalte masini? Parfum de Gainusa?
-------------------- FIAT Albea Dynamic 2006
|
|
|
May 10 2009, 02:30 PM
Post
#310
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Are un aspect mai placut la interior (tapiseria, ceasurile de bord, ornamentele ventilatiei, etc.) si finisajele sunt un pic mai bune. E o comparatie marginala, problema mea fiind de ordin tehnic, nu estetic.
PS: nu e nevoie sa fii rautacios. -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
May 10 2009, 04:54 PM
Post
#311
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
N-am vrut sa fiu rautacios dar chiar nu stiam ce e cu editia asta limitata!
In fine, nu stiu ce am EU cu Dacia, in schimb stau si ma intreb ce a avut DACIA cu mine? Prima masina, normal Dacia 1300 din 1972. O masina extrem de reusita care a mers 140ooo de km pana am vandut-o. Motor frantuzesc, cutie asemenea, problema pe vremea lu' ceasca era calitatea fluidelor: era o bucurie cand gaseai benzina "de 90", iar cea de 98 era o raritate! La fel, uleiurile de motor erau o gluma proasta. Daca vroiai sa nu-ti crape segmentii trebuia sa-i faci un schimb de ulei le 2-3000 de km. E adevarat ca pe vremea aia faceai 3000 de km intr-un an! Din cauza ca erau proiectate in anii '60, erau masini care se stricau destul de des: aprinderea clasica, infundarea carburatorului, drumurile proaste... In schimb avea si parti bune: nu scartaiau plasticele in interior, nu cadeau ECU-rile ca turcii la Plevna, nu se aprindeau "martorii luminosi" prin bord decat daca te lasa pompa de ulei, nu avea suspensii "dure", se pricepea oricine sa ti-o repare cu o sarma si-un patent, era o masina care 20 de ani a motorizat nenorocita asta de tara vanduta de unii la Malta si la Ialta! M-am intrebat intotdeauna daca nu cumva ar fi fost o solutie mai buna patentul FIAT cu celebra deja Lada 1300-1500?!? Ce a avut in plus Dacia 1300 fata de Lada 1500? Consumul? Fiabilitatea? Motorizarea? Confortul? Sau poate o ultima legatura cu lumea civilizata sau cu pietele "emergente" din acea perioada prin care ceasca mai scotea niste verdeata cu care sa-si plateasca ratele la benci? Am avut si o Solenza, de care am fost foarte dezamagit! Cu Dacia 1300 (transformata in 1986 in 1310 fiindca nu se mai gaseau caroserii originale am facut 500 de km cu o fusta de piston sparta, cu Solenza, in 30ooo mi-a crapat ambreiajul! Stiu, o sa ziceti ca nu stiu sa merg cu masina, ca am nimerit eu una proasta... Da banii mei au fost prosti? In 35ooo sa schimbi: ambreiaj, bielete directie, bucsi bara stabilizatoare, radiator, burdufuri planetare, si ma asteptau amortizoarele cu celebrele lor flanse, caseta de directie, farurile in care intra apa... Ce sa mai, nici nu cred ca mai merita sa-mi aduc aminte de ea! -------------------- FIAT Albea Dynamic 2006
|
|
|
May 10 2009, 07:54 PM
Post
#312
|
|
mashinutza Group: Membri Posts: 2.410 Joined: 30-April 05 From: Internet Member No.: 45.702 |
la logane (si cred ca la reno) e acest ambreaj moale si sus.
un amic cu 16v a cerut in service sa l regleze cum e la toate masinile, adica sa prinda mai jos. -------------------- Laureate 1.4 aproape PLUS
|
|
|
May 10 2009, 09:55 PM
Post
#313
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Cam anul trecut pe vremea asta, familia a vandut Dacia care statea in fata curtii. Eu refuzam sa o conduc pe motiv de frane, in rest mergea totul ok si chiar mi se parea o provocare interesanta sa o conduc. Cea mai tare replica a unui mecanic a fost ca cica asa sunt pompele astea de frana, slabe.
In schimb avem la 1km distanta un teren de paintball unde nu putem ajunge pentru ca e traseu offroad si singura masina pe care ma lasa sufletul sa o bag p-acolo era Dacia. Revin, Rue, faptul ca a cerut e imbucurator, sunt curios daca i s-a si reglat. Singurul Renault pe care l-am condus a fost un Megane mk1 cu motor de 1.6i, cu muuulti km la bord, care functioneaza corect. -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
May 10 2009, 10:04 PM
Post
#314
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Tatal meu are Logan de 1.6 din 2005. Pana acuma a vazut numai benzina si revizii. Atat. Nici macar cauciucurile nu trebuie schimbate. Mai au carne pe ele. Masina are aprox 50kkm. Deci dpmdv e o masina corecta si fara pretentii.
Legat de ambreiaj, mie mi se pare ca prinde prea jos dar nu agata nicio data. In nicio treapta de viteza. -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
May 10 2009, 11:01 PM
Post
#315
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 111 Joined: 29-December 08 From: BRAILAAAAA Member No.: 118.853 |
Cam anul trecut pe vremea asta, familia a vandut Dacia care statea in fata curtii. Eu refuzam sa o conduc pe motiv de frane, in rest mergea totul ok si chiar mi se parea o provocare interesanta sa o conduc. Cea mai tare replica a unui mecanic a fost ca cica asa sunt pompele astea de frana, slabe. In schimb avem la 1km distanta un teren de paintball unde nu putem ajunge pentru ca e traseu offroad si singura masina pe care ma lasa sufletul sa o bag p-acolo era Dacia. Revin, Rue, faptul ca a cerut e imbucurator, sunt curios daca i s-a si reglat. Singurul Renault pe care l-am condus a fost un Megane mk1 cu motor de 1.6i, cu muuulti km la bord, care functioneaza corect. Asa este la toate loganurile Zici de frane,uite ca eu acum cateva zle m-am pus frumusel sa imi fac franele la Dacia mea din 82 pentru ca nu imi placea mie cum tin(nu mai umblasem al frane de 1 an si ceva) si sincer iti zic ca acum imi ingheata toate 4 roti si nici nu ma fura stanga sau dreapta si precizez ca nu am pomap cu dublu circuit sau servo frana....... -------------------- DaciaRFG.......
Sa fii om e lucru mare...... |
|
|
May 13 2009, 02:18 PM
Post
#316
|
|
Administrator Group: Root Admin Posts: 1.991 Joined: 23-April 04 Member No.: 2 |
Tatal meu are Logan de 1.6 din 2005. Pana acuma a vazut numai benzina si revizii. Atat. Nici macar cauciucurile nu trebuie schimbate. Mai au carne pe ele. Masina are aprox 50kkm. Deci dpmdv e o masina corecta si fara pretentii. Legat de ambreiaj, mie mi se pare ca prinde prea jos dar nu agata nicio data. In nicio treapta de viteza. Daca e din 2005 are cauciucuri Montana, nu?Sunt super proaste, la o frana chiar si pe sosea uscata patinezi ca pe gheata.. -------------------- |
|
|
May 13 2009, 02:58 PM
Post
#317
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
@Admin,
Nu cred ca sunt Montana. O sa verific, dar sigur, 100% nu au comportamentul descris de tine. Masina franeaza ok. Nu am simtit nicio data ca o scap de sub control pe uscat. Pe ploaie, lapovita..etc..e altceva.. -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
May 21 2009, 06:09 PM
Post
#318
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 17 Joined: 5-March 09 Member No.: 119.425 |
e masina noastra nationala,ar trebui sa fie toti de parte Daciei
-------------------- Fiind un site de masini, pot spune ca imi plac foarte mult cursele de masini, in care poti pilota diverse masini de raliu sau de formula 1. Ca sa fiu sincer, imi plac foarte mult acele jocuri cu masini in care joc rolul lui Colin McRae, imi mai plac acele jocuri cu camioane monstru si bineinteles jocurile cu motociclete. Dar legat de masini mai sunt si o multime de jocuri cu parcari.
|
|
|
May 21 2009, 09:51 PM
Post
#319
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
Asa e! Buna, proasta, da'i a noastra!
Eu cred ca Dacia 1300 trebuia scoasa in anii 80 din fabricatie si inlocuita cu SuperNova. In '90 trebuia adusa Solenza, in '95 Loganul iar in 2000 Sandero. Inca suntem cu 10 ani in urma istoriei... Uitati-va ce masini face Skoda si Lada! Noi suntem exact la mijloc! -------------------- FIAT Albea Dynamic 2006
|
|
|
May 22 2009, 09:01 PM
Post
#320
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 6 Joined: 30-December 08 Member No.: 118.858 |
stie cineva cat ajunge o diagnoza la un service autorizat pentru un logan??...sunt curios cum sta dupa 3 ani
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 04:35 AM |