IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Tuning-ul

This topic is about Tuning-ul , the author, f1anatic, wrote about: QUOTE (f1anatic Mar 25 2009, 0609 PM) QUOTE (G e o r g e Mar 25 2009, 0309 PM) un tuning ok mi se pare ce a facut f1natic la bestia lui /smile.gif" st ... To read more just scroll down

8 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tuning-ul , ce inseamna el si cum il facem
f1anatic
post Mar 26 2009, 01:22 AM
Post #81


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (f1anatic @ Mar 25 2009, 06:09 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Mar 25 2009, 03:09 PM) *
un tuning ok mi se pare ce a facut f1natic la bestia lui smile.gif
spre ex.



f1-A-natic nu stie nimic despre tuning - a fost depasit in materie de ceva vreme de catre liderii clasei proletare. Asa ca doresc sa nu mai fiu luat ca exemplu nici macar de fratii mei cei buni si la suflet si la gusturi.



Si ca veni vorba de "tiuning estetique". Mie imi place cum a iesit masina dupa ce i-am tras 2 miini de

Mie imi place cum a iesit; mai ales ca am dat pe faruri, farurile de ceata si cromul din fata si semnalizarle din oglinzile laterle. Acum ziua, in amiaza mare masina apare complet neagra din fata de la mai mult de 20m. Si farurile; si numarul si tot. Nu stiu cum o fi pt laser dar cu ochiul liber s-a facut cam "neagra" problema. A scazut intensitatea luminoasa de la faruri ? Da, vizibil, dar de la 4200 lumeni de la 55 Watt Racing HIDs zic ca nu mor daca a scazut un pic. Este o substanta interesanta - se usuca cumva clar, usor gri poate - dar vezi perfect inauntru la bec /oglinzi etc - dar taie complet orice reflectie luminoasa de la soare sau lanterna :-))

Categoric cu un cost de 94 de dolari 100 mL ar fi bine sa mearga si sa taie si laserul in paispe...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Mar 26 2009, 09:04 AM
Post #82


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



CITAT(ozz86651 @ Mar 25 2009, 06:50 PM) *
O groaza de masini au anvelope mai late pe spate din fabrica (aproape toate alea sport), nu-i nici o noutate. Cam greu cu rotitul, dar cu forta se rezolva smile.gif.


Scuze, dar eu nu inteleg ceva: cum adica mai greu cu rotitul daca au aceleasi dimensiuni? confused.gif


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 26 2009, 09:29 AM
Post #83


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE (f1anatic @ Mar 26 2009, 03:09 AM) *
QUOTE (G e o r g e @ Mar 25 2009, 03:09 PM) *
un tuning ok mi se pare ce a facut f1natic la bestia lui smile.gif
spre ex.



f1-A-natic nu stie nimic despre tuning - a fost depasit in materie de ceva vreme de catre liderii clasei proletare. Asa ca doresc sa nu mai fiu luat ca exemplu nici macar de fratii mei cei buni si la suflet si la gusturi.

am gresit si eu cu o litera ... ufff ... si mie imi place troaca ta sa stii smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Mar 26 2009, 10:20 AM
Post #84


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
cum adica mai greu cu rotitul daca au aceleasi dimensiuni?


Pai era vorba ca NU au aceleasi dimensiuni. Nu poti sa le aduci pe alea din spate in fata. Dar ideea la o masina din asta e ca in citeva mii de km alea din spate sint muci oricum.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 26 2009, 04:36 PM
Post #85


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Dar le poti roti intre ele !

La masini, sint citeva lucruri cu care ma ghidez cind e vorba de cauciucuri; jante; roti.
1)Trebuie sa fie identice ca dimensiuni (pt a le putea interschimba in caz de pana si/sau uzura)
3) cauciucurile NU trebuiesc sa aiba profil specific. Adica poate nu m-am exprimat bine: sa nu fie de "stinga" numai sau de "dreapta numai".
4) cauciucurile sa poate fi supra-umflate vreo 5 psi macar
5) daca nu am cauciucuri dedicate vara, iarna - atunci le cumpar PE CELE MAI BUNE all season.
6) revenind la profil; sa poata fi montate oricum pe janta - citeodata astia pun cite o dunga alba pe o parte a cauciucului - NU vreau sa o vad pe afara. In general asta se intimpla la cauciucurile uni-directionale - am si eu din acestea - dar banda alba indica montarea ei spre interior.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Mar 26 2009, 08:39 PM
Post #86


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (f1anatic @ Mar 26 2009, 04:36 PM) *
La masini, sint citeva lucruri cu care ma ghidez cind e vorba de cauciucuri; jante; roti.
3) cauciucurile NU trebuiesc sa aiba profil specific. Adica poate nu m-am exprimat bine: sa nu fie de "stinga" numai sau de "dreapta numai".


Te referi la ROTATION ?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Mar 27 2009, 09:45 AM
Post #87


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (f1anatic @ Mar 26 2009, 04:36 PM) *
3) cauciucurile NU trebuiesc sa aiba profil specific. Adica poate nu m-am exprimat bine: sa nu fie de "stinga" numai sau de "dreapta numai".


daca iti permiti, e mai bine sa aibe profil specific. ok, nu mai faci rotirea, dar cind ai 400cp sub capota garantez ca nu apuci sa le rotesti.


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 27 2009, 01:53 PM
Post #88


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (air_wolf @ Mar 27 2009, 02:45 AM) *
QUOTE (f1anatic @ Mar 26 2009, 04:36 PM) *
3) cauciucurile NU trebuiesc sa aiba profil specific. Adica poate nu m-am exprimat bine: sa nu fie de "stinga" numai sau de "dreapta numai".


daca iti permiti, e mai bine sa aibe profil specific. ok, nu mai faci rotirea, dar cind ai 400cp sub capota garantez ca nu apuci sa le rotesti.



Pai eu stiu ca e mai bine sa aiba profil specific. Doar ca nu imi permit financiar. Drept pt. care ma ghidez dupa principiul ca trebuie sa fie universal. Atita vreme cit il pot pune si pe fata si pe spate la masina, e tot ce vreau.
:-) eu nu am inca 400 cp sub capota deci inca apuc sa le rotesc. ca veni vorba, le-a venit vremea si alor mele.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
getodac
post Mar 27 2009, 05:28 PM
Post #89


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.029
Joined: 2-December 08
From: Ramnicu Valcea
Member No.: 118.674



Eu din cate stiam se schimba rotile depe stanga cu cele de pe dreapta dupa ~10k km, nicidecum cele fata cu cele spate..... posibil sa ma insel


--------------------
G4 - simplu si eficient.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Mar 27 2009, 08:02 PM
Post #90


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (getodac @ Mar 27 2009, 05:28 PM) *
Eu din cate stiam se schimba rotile depe stanga cu cele de pe dreapta dupa ~10k km, nicidecum cele fata cu cele spate..... posibil sa ma insel


se schimba incrucisat: fata stinga-spate dreapta, fata dreapta-spate stinga


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Mar 27 2009, 11:24 PM
Post #91


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(air_wolf @ Mar 27 2009, 06:02 PM) *
CITAT(getodac @ Mar 27 2009, 05:28 PM) *
Eu din cate stiam se schimba rotile depe stanga cu cele de pe dreapta dupa ~10k km, nicidecum cele fata cu cele spate..... posibil sa ma insel


se schimba incrucisat: fata stinga-spate dreapta, fata dreapta-spate stinga

Daca sunt unidirectionale cum e cu schimbul incrucisat rolleyes.gif ?


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Mar 28 2009, 12:07 AM
Post #92


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (pista @ Mar 27 2009, 11:24 PM) *
QUOTE (air_wolf @ Mar 27 2009, 06:02 PM) *
QUOTE (getodac @ Mar 27 2009, 05:28 PM) *
Eu din cate stiam se schimba rotile depe stanga cu cele de pe dreapta dupa ~10k km, nicidecum cele fata cu cele spate..... posibil sa ma insel


se schimba incrucisat: fata stinga-spate dreapta, fata dreapta-spate stinga

Daca sunt unidirectionale cum e cu schimbul incrucisat rolleyes.gif ?


la unidirectionale nu e asa. se face fata/spate. evident, la cele cu profil simetric (daca or fi la unidirectioanle asa) poti janta interiorul la exterior si poti face schimbul cum am spus.
ce am uitat sa metionez: incrucisat direct doar la 4x4.
altfel, se schimba asa, pentru non unidirectionale: fata stinga-spate stinga spate-stinga-fata dreapta fata dreapta - spate dreapta pina se face o rotatie completa (fata stinga-spate dreapta)


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 31 2009, 03:56 PM
Post #93


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Ceva discret....
Attached File(s)
Attached File  honda1.jpg ( 68K ) Number of downloads: 21
 


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Mar 31 2009, 03:59 PM
Post #94


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (hdi @ Mar 31 2009, 04:56 PM) *
Ceva discret....


honda clk? teehee.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Mar 31 2009, 04:02 PM
Post #95


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



bmwonda clk... laugh.gif


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
20krpm
post Mar 31 2009, 07:19 PM
Post #96


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.278
Joined: 22-February 07
From: in traffic
Member No.: 100.009



sweet... ai cumva si poze din spate? ca sa ne dam seama ce alte 5 feluri de masina e? smile.gif nu uitati ca gurile alea de aspiratie sint un element de pontiac, radiatorul de jos nu sint sigur dar imi aduce aminte de nissan, iar sasiul pare a fi o acura veche. ma scuzati, pare a fi *la origine* o acura veche. vreunu din voi cu inima mai buna, faceti bine si trimiteti-i omului niste stopuri spate de dacia... he's gonna have a kick.


--------------------
allinol IS EVIL!

2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Mar 31 2009, 07:42 PM
Post #97


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



BMW, nu pontiac. Pontiacul e putin diferit.
Apoii cine ar amesteca masina americana de doi leic u masini premium germane? smile.gif


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Mar 31 2009, 09:01 PM
Post #98


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Acu am dat si eu de topicul asta.
Hai sa o luam si altfel. Ce ziceti de "personalizare"? E relativa asta cu tuningul.Teoretic tuning poate insemna si jante schimbate.Dar si motor schimbat.E relativa treaba.
Sunt oameni care daca nu au ceva in plus fata de stock nu se simt bine.Si cred ca unii din ei sunt si pe-aici.
Nu sunt de acord cu.... cu scuzele de rigoare am uitat cine a spus-o, cand a zis ca tuning audio nu exista. Ba exista.Si inca cum.Si sunt mai multe feluri de "tuning" audio:pt putere,pt calitate si tot asa.
Si eu ma numar printre cei care prefera sa isi ia o masina ceva mai ieftina,sau hai sa zicem,mai slaba si dupa aia sa mai pun cate ceva pe ea,decat sa imi iau una mai mare,mai tare sau mai buna si sa o tin stock,sa fie pur si simplu o alta masina de pe strada,sa nu stiu care e a mea in parcare.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 31 2009, 10:28 PM
Post #99


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



il cam sustin pe andrei aici . toate masinile mele au primit cateceva , unele mai mult , altele mai putin , in functie de posibilitatile de moment .
pana si legy ul tot primise si el cateceva . acum C ul va mai primi ceva si tot asa , sa ma simt bine in ea , ca e a mea si nu e doar o alta masina pe strada smile.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Apr 1 2009, 08:40 AM
Post #100


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Toate discutiile (mai ales ultimele raspunsuri) imi amintesc de intamplarea cu unul care a vrut sa-si tuneze un Enzo; cei de la atelier i-au spus ca cel mai performant tunning pe care il pot face acelei masini ar fi sa-i vopseasca jantele si sa-i stearga geamurile de muste moarte.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Pages V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 3rd May 2024 - 03:43 AM