Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tuning-ul
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3
mike.omega
Eu am o intrebare generala. Spre exemplu achizitionam un logan 1.4mpi care costa ~30700RON, diferenta pana la motorizarea 1.6mpi este de ~1750RON(preturi luate de pe site-ul dacia smile.gif ). Asa si acum incepem si luam in calcul accesoriile montate pe un logan, cum este cel din poze. Jante 4x300RON=1200RON, folie ~200 euro=800RON(rotunjit in minus), eleronul nu stiu cat costa dar sigur depaseste pragul de 1750RON, adica diferenta pana la o motorizare mai decenta.

Si acum vin eu cu intrebarea: de ce posesorii de 1.4mpi nu aleg o motorizare mai buna si prefera sa-si personalizeze masina? Nu comentez modalitatile de personalizare ci faptul ca se cam arunca cu banii in vant in cazul asta biggrin.gif

PS: caucioacele montanta/kormoran sunt mortale, la propiu...

Posturile din acest topic au fost mutate de aici: http://masini.ro/forum/content/Totul-despr...03/Dacia-Logan/
laurentiu
Roadempire, nu ai suparat pe nimeni. Numai ca fiecare ne zicem parerea... in felul lui. rolleyes.gif

CITAT(mike.omega @ Mar 23 2009, 04:22 PM) *
Si acum vin eu cu intrebarea: de ce posesorii de 1.4mpi nu aleg o motorizare mai buna si prefera sa-si personalizeze masina?


Sa inteleg ca o masina cu motor mai slab nu se preteaza pentru tuning? Nu stiu, eu unul nu sunt pe principiul asta. Viteza maxima si 0-100 km/h personal nu mi se par prioritare la o masina, fie ea si tunata.
Poate ca omul nu a avut bani si de motor mai puternic si de tuning. Sau poate a considerat ca motorul ala i se potriveste mai bine si nu il intereseaza performantele dinamice prea mult. Oricum mie mi se pare unul dintre cele mai tari Loganuri pe care le-am vazut vreodata. thumbsup.gif
mike.omega
In primul rand asta nu e tuning, tuning-ul implica imbunatatirea performantelor masinii smile.gif

Decat un eleron si niste jante prefer un motor un pic mai mare(asemanator la consum si taxe) si niste pneuri decet, dar e doar opinia mea biggrin.gif
laurentiu
CITAT(mike.omega @ Mar 23 2009, 04:20 PM) *
In primul rand asta nu e tuning, tuning-ul implica imbunatatirea performantelor masinii smile.gif


Eu as zice ca e tuning extern whistling.gif
Alex-F1
QUOTE (AZAZEL @ Mar 22 2009, 06:00 AM) *
si banda aia adeziva de culoare neagra pusa pe faruri


Ai vazut bre ca nu e "banda adeziva", ci sunt chiar pleoape de plastic/fibra, dedicate Loganului......si exemple de carcotasi ca tine au fost majoritatea pe-aici, deci concluzia personala ar fi ca "nume mari" (daca putem zice asa) de pe forum si-au dat cu mucii in fasole de data asta, tonul rautacios s-a simtit de la o posta, vorbitul "de sus" la fel.....ceva de genu "auuuu frateeee, altu care ne polueaza forumul cu kitch-ul lui".....adica daca ai Logan esti praf oricum, daca mai incerci sa-l si "tunezi" (orice-ar insemna asta), esti si pulbere.....bine ca aveti voi masini tari, aratoase si de bun gust.....ce sa zic.....cinste voua.... confused.gif

P.S.: "tuning-ul implica imbunatatirea performantelor masinii" - asta-i cea mai aiurita (ca sa nu zic tampita) definitie a tuningului pe care am auzit-o pana acuma..... ohmy.gif banned.gif Mike, sincer, ma asteptam la mai mult de la tine...... wallbash.gif

QUOTE (G e o r g e @ Mar 22 2009, 01:49 PM) *
o chestie nu inteleg, de unde pana unde cu roadempire? adica nick ul asta de unde ti-a venit?


QUOTE (roadempire @ Mar 23 2009, 03:57 PM) *
nikul l-am adaptat de la vechiul nik al baiatului meu din jocurile online.In fine...


Ai vazut George, daca te-a mancat? Doar e lesne de banuit cam ce ti-a trecut prin cap cand ai pus intrebarea asta.....asa ca palma asta ai meritat-o pe deplin.....inca ai putea sa intorci si celalalt obraz...... pinch.gif
T u d o r
Alex va plateste politele acum, astora care ati ras de masina lui. tongue.gif Bine ca eu am fost de partea "binelui" in topicul asta, ca mi-o luam si eu... teehee.gif
mike.omega
Car tuning by wikipedia

QUOTE
Car tuning is both an industry and a hobby, in which a car is modified in order to improve its performance and handling and improve the owner's driving style.As most cars leave the factory set up for average driver expectations and average conditions, tuning has become a way to personalize the characteristics of the vehicle to the owner's preference. For example, cars may be altered to provide better fuel economy, produce more power at high RPM or the ride comfort may be sacrificed to provide better handling.


QUOTE
Body tuning involves adding or modifying spoilers and a body kit. Sometimes this is done to improve the aerodynamic performance of a vehicle, as in the case of some wings or bumper canards, or, to lighten the vehicle through replacing bodywork components such as hoods and rear view mirrors with components made from lighter composites such as CRFP. Cornering speeds and adhesion can be improved through the generation of downforce.

More often however, these modifications are done mainly to improve a vehicle's appearance, as in the case of non-functioning scoops, wide arches or any aesthetic modification which offers no benefit to performance. Very rarely does an after market body kit improve performance, the majority add weight and increase the drag coefficient of the vehicle and thus reduce its overall performance.

Increasing the wheel track width through spacers and wide body kits enhance the cars cornering ability. Lowering the center of gravity is another aim of body tuning dealt with via suspension modifications.


Deci domnule Alex, cum era cu tuning-ul? Ah? Pe la romani body tuning se mai numeste si styling dar asta e alta poveste biggrin.gif
Alex-F1
Hai, hai, n-o mai da bre la intors acuma.....vorbeam de "tuning" la modul general, fara sa facem referire la subdiviziunile lui.....body tuning.....styling sau ce-o mai fi.....scurtand-o putin, orice faci la masina in plus de ce e stock, ii spunem pe scurt tuning si gata.....bun asa? tongue.gif
StefanVVTi
QUOTE (Alex-F1 @ Mar 24 2009, 12:00 AM) *
Hai, hai, n-o mai da bre la intors acuma.....vorbeam de "tuning" la modul general, fara sa facem referire la subdiviziunile lui.....body tuning.....styling sau ce-o mai fi.....scurtand-o putin, orice faci la masina in plus de ce e stock, ii spunem pe scurt tuning si gata.....bun asa? tongue.gif

Ma bag si eu! ... Nu-i bun! smile.gif Daca schimbi antena cu una mai scurta, becurile stock cu hid-uri, pui pleoape si alte chestii de genul, se poate numi tuning?
hdi
Eu totusi as vrea sa insist asupra unui element de tuning pe care il consider periculos: geamurile fata cu folie. Ma impiedica sa vad soferul. Am intalnit masini parcate in intersectii si despre care am crezut ca-mi vor iesi in fata. Este nu numai deranjant, ci si periculos! Este chiar lipsa de respect pentru noi ceilalti. Foarte multe situatii de trafic se rezolva, pot fi anticipate doar privind la soferul din masina de alaturi. Il vezi ca te asteapta sau ca nu este atent si decizi in consecinta, ii poti face semn ca il lasi sa intre etc. Probabil ca discutia merita aprofundata (nu aici) in cazul in care nu a fost deja dezbatuta. Tot din aceeasi categorie: stopuri negre pe care le vezi doar de la 10 m in zile innorate si 4 m in zile insorite.
Eu nu inteleg cum pot circula astfel de masini pe sub ochii politiei.
Fiecare avem dreptul sa ne personalizam masina asa cum credem de cuviinta insa nu trebuie uitat ca libertatea unui individ se termina acolo unde incepe libertatea altui individ.
Alex-F1
Stefane, alea-s "light tuning".....tot o subdiviziune a tuningului..... laugh.gif Si stai putin, ca in cazul inlocuirii becurilor stock cu HID-uri, ala e curat tuning, fiindca imbunatateste performantele masinii, conform definitiei lui Mike...... tongue.gif Si chiar si antena aia mai scurta s-ar putea sa-ti prinda mai bine unele frecvente la radio decat cea stock, ceea ce e iarasi imbunatatirea performantelor, deci tuning din nou.....nah, acuma-i bun asa? rolleyes.gif
22nst
S-a facut topicul asta varza...
Tuning sau nu, ii dau dreptate lui Mike.
Toate accesoriile astea, gen folii lipite de-a lungu' si de-a latu', dugi pe caroserie o incarca si arata urat, mai bine un motor un de 1.6 !
StefanVVTi
QUOTE (hdi @ Mar 24 2009, 12:18 AM) *
Eu totusi as vrea sa insist asupra unui element de tuning pe care il consider periculos: geamurile fata cu folie. Ma impiedica sa vad soferul. Am intalnit masini parcate in intersectii si despre care am crezut ca-mi vor iesi in fata. Este nu numai deranjant, ci si periculos! Este chiar lipsa de respect pentru noi ceilalti. Foarte multe situatii de trafic se rezolva, pot fi anticipate doar privind la soferul din masina de alaturi. Il vezi ca te asteapta sau ca nu este atent si decizi in consecinta, ii poti face semn ca il lasi sa intre etc. Probabil ca discutia merita aprofundata (nu aici) in cazul in care nu a fost deja dezbatuta. Tot din aceeasi categorie: stopuri negre pe care le vezi doar de la 10 m in zile innorate si 4 m in zile insorite.
Eu nu inteleg cum pot circula astfel de masini pe sub ochii politiei.
Fiecare avem dreptul sa ne personalizam masina asa cum credem de cuviinta insa nu trebuie uitat ca libertatea unui individ se termina acolo unde incepe libertatea altui individ.

Foliile omologate(fata) au o transparenta de 73%, prin care se vede! Diferenta dintre un geam fara folie si unul cu 73% transparenta este aproape insesizabila. Probabil "ai avut parte" de masini foliate >73% pe fata! dry.gif

Referitor la masina prezentata, in afara de eleron( si eu, ca tot omu`) arata OK! wink.gif
steph
QUOTE (Alex-F1 @ Mar 23 2009, 11:17 PM) *
adica daca ai Logan esti praf oricum, daca mai incerci sa-l si "tunezi" (orice-ar insemna asta), esti si pulbere.....bine ca aveti voi masini tari, aratoase si de bun gust.....ce sa zic.....cinste voua.... confused.gif


Tin minte ca si de masina ta am spus vrute si nevrute asa ca ... aici e vorba de gusturile indoielnice ale proprietarilor nu de masina in sine.

Ma intreb de ce de masina lui Dsign (logan) nu prea spune nimeni nimic de rau...
Alex-F1
QUOTE (22nst @ Mar 23 2009, 06:28 PM) *
Tuning sau nu, ii dau dreptate lui Mike


Mda.....pai corb la corb nu scoate ochiu...... devil.gif

Corect cu folia 73% cum zice Stefan.....si io am de aia si e aproape insesizabila diferenta.....de afara sunt vazut aproape la fel de bine ca si prin geamul fara folie.....am inteles ca se va dota militia cu aparate care masoara pe loc transparenta geamului.....si care e sub 73% pe geamurile fata de exemplu, adio talon!!!! woot.gif Stefane, cred ca ai vrut sa spui "probabil "ai avut parte" de masini foliate <73% pe fata".....adica sub 73%, nu peste.... yup.gif


hdi
QUOTE (StefanVVTi @ Mar 24 2009, 12:31 AM) *
Foliile omologate(fata) au o transparenta de 73%, prin care se vede! Diferenta dintre un geam fara folie si unul cu 73% transparenta este aproape insesizabila. Probabil "ai avut parte" de masini foliate >73% pe fata! dry.gif


Nu contest ce spui. Dupa parerea ta, masina prezentata aici are voie sa iasa pe drumurile publice?
DRAGOS
da! Masina lui dsign e loganul cu modificarile cele mai logice pentru masina asta!

mai Alex, sincer iti zic, mie nu mi se pare ca s-a luat cineva de el pt ca e loganist. Nu uita ca si eu am asa ceva in curte, ba chiar e al doilea! Ba chair primul meu post pe acest forum a fost unul in care luam apararea "frigiderului"!

Au fost pur si simplu niste sugestii, spuse mai asprut cei drept, dar nu intr-atat incat sa sara ca ars!
StefanVVTi
@Alex: greseala mea! Merci pentru corectare! thumbsup.gif
@hdi: masina prezentata are folie 5% pe toate geamurile(cel putin asa pare), si este, intr-adevar, ilegal!
Alex-F1
QUOTE (steph @ Mar 23 2009, 06:36 PM) *
Tin minte ca si de masina ta am spus vrute si nevrute [...] Ma intreb de ce de masina lui Dsign (logan) nu prea spune nimeni nimic de rau


Tin si io minte...... tongue.gif Ai intrat recent sa vezi ultimele poze? Astept un comentariu proaspat din partea ta.... devil.gif

Si unde-i ma rog frumos Loganu ala a lui Dsign, sa-l vada si ochiu meu maro!!! ninja.gif
AZAZEL
poate sa se supere cine vrea pe mine.

cum naiba sa ai 75 de cp si sa iti scrie pe ambele portiere fata "RACING" iar daca iti bate vantul din fata iti ia 20 de secunde sa ajungi la 100km/h?
ce faci cu eleronul spate cand tu ai 75cp?
la ce iti trebuie eleron spate cand un upgrade normal ar fi fost niste anvelope premium cu un talon mai mic si aveai aderenta mult mai buna in curbe?
chiar si cu 300-400-500 cai putere pusi pe un logan, chiar este necesar un eleron cu dimensiuni mai mari ca in formula 1?

ma minunez. diferenta fata de un motor de 1.6 90 cp este fantastic de mica, iar toate minunatiile alea care starnesc zambete sunt scumpe ca naiba.
de fapt , tinand cont de ceea ce a ales colegul nostru sa faca cu banii scoate in evidenta ca el nu a dorit o imbunatatire a performanelor masinii ci a dorit sa atraga atentia asupra sa. este tipic: motor de 1.4, anvelopele standard (ca putini se pricep ca is niste rahaturi care te arunca in sant dar un eleron sare in ochi pe cand anvelope stau murdare si ascunse), folii de toate felurile, tot felul de scrisuri, imprimeuri si alte chestii care scot in evidenta frustrare. bani investiti fara nici un upgrade real pe masina.

chiar nu m-am putut abtine.

later edit
am si eu o curiozitate:
ti-ai cumparat anvelope de iarna pt masina sau ai mers prin zapada cu cele de vara kormoran dar cu eleronul tantos pe portbagaj si cu emblemele RACING pe portiere?
sa raspund eu in locul tau?

sa iti bati nevasta si copiii este grav insa sa te si lauzi cu asta este de-a dreptul strigator la cer.
ceea ce am scris eu mai sus este doar o comparatie cu ceea ce ai facut tu din masina ta.
T u d o r
CITAT
sa iti bati nevasta si copiii este grav insa sa te si lauzi cu asta este de-a dreptul strigator la cer.
ceea ce am scris eu mai sus este doar o comparatie cu ceea ce ai facut tu din masina ta.



Azazel, ce ai mancat fratioare in seara asta de ti-a cauzat asa? teehee.gif Ce-ai bre cu masina omului daca astea sunt gusturile lui, ce il troznesti asa din toate pozitiile?
AZAZEL
eu sunt tolerant in general cu oamenii si ma astept ca si acestia sa fie la fel cu mine mai ales ca am si eu lipsuri de toate felurile(calitative+cantitative- ca tot mi-am adus aminte de un raport de receptie a bunurilor) insa aceasta masina chiar este chinuita si a incaput pe mainile cui nu trebuie.
V_I_C_T_O_R
No offence dar chiar esti TDI-st cocalar... te rog frumos sa-l indrumi si cu alte sfaturi folositoare incat sa se incadreze in parametrii dumitale de conduita decenta in alegerea si accesorizarea automobilului personal.


AZAZEL
apoi draga victore, eu chiar ma semnez astfel: "TeDeI-st cocalar". daca ai incercat sa-mi dai peste nas, nu ai reusit.

nu-mi spune tu mie ca nu zambesti cand te uiti la pozele respective. toata lumea zambeste si critica in gand. eu am ales sa scriu si ceea ce gandesc.

dar de unde provin victore aceste deosebite maniere care le etalezi aici pe forum? nu le-am observat decat de cateva zile.
V_I_C_T_O_R
QUOTE (AZAZEL @ Mar 23 2009, 11:30 PM) *
apoi draga victore, eu chiar ma semnez astfel: "TeDeI-st cocalar". daca ai incercat sa-mi dai peste nas, nu ai reusit.

nu-mi spune tu mie ca nu zambesti cand te uiti la pozele respective. toata lumea zambeste si critica in gand. eu am ales sa scriu si ceea ce gandesc.

dar de unde provin victore aceste deosebite maniere care le etalezi aici pe forum? nu le-am observat decat de cateva zile.


Nu le-ai vazut pentru ca am evitat sa le etalez...spre deosebire de altii care vad ca abia asteapta inca un subiect de combat sau de misto. Si nu le vei vedea in continuare pentru ca ma voi abtine de la comentarii de genu cum am facut-o pana acuma. Considera postul meu o scapare, iesita asa ca nu m-am putut abtine.

Dar tu nu ma baga in seama, continua spectacolul cu posturi jignitoare ca doar despre asta e vorba pe forumul asta - pentru unii.

Si spre marea ta suprindere sa stii ca nu zambesc atunci cand vad loganu asta. Mi-e indiferent sa zic asa...mai tare zambesc cand vad poza de la avatarul tau. Tot incerc sa gasesc un motiv pentru care ai ales-o, dar e pentru baietii de pe forum, nu? whistling.gif Pun pariu ca pe scaunu din dreapta ai si un prosop din ala mare de plaja cu o gagica goala, zaruri la oglinda si binenteles un notes cu ventuza pe parbriz, cu ce altceva decat tot cu gagici goale... thumbsup.gif
AZAZEL
vezi tu victore ce baiat rau esti.

eu am facut niste cometarii pe baza unor fotografii prezentate de cineva. am scris si am comentat realitatea prezentata de acel om. de ce consideri tu ca eu l-am jignit pe om? pt ca am comentat modificarile ce le-a facut pe masina? pai modificarile ce le-a facut el pe masina scot in evidenta ceea ce am scris eu. bine , tu nu ai gandit asa, insa majoritatea a afirmat cam aceleasi lucruri cu mine, intr-un fel sau altul.

tu, iti dai cu presupusul despre propria-mi persoana si despre modul cum imi accesorizez eu masina fara sa iti prezint date concrete, poze samd.
sa fie o inteligenta nativa din partea ta sau ai viziuni de medium?

nu mai presupune copile !
te iert pt ca esti nou aci pe forum si nu ma simt deranjat de aprecierile tale. cand vei "imbatrani" ti se vor mai limpezi ideile.
V_I_C_T_O_R
Avand in vedere diferenta mare de varsta dintre noi, m-am hotarat sa folosesc apelativul "nenea" in viitoarele dialoguri cu Dvs. Va multumesc ca nu sunteti suparat de posturile mele, va multumesc ca m-ati iertat ca fiind prea nou pe forum nu prea stiu cu ce se mananca treburile pe aici, desi multi mananca cu varf si indesat, si va mai rog daca se poate sa ma invatati si pe mine cum sa fiu asa rau si autoritar cu prostii care mai intra pe forum sa ne strice noua tabieturile si bunul mers al treburilor.

Multumesc!
mike.omega
QUOTE (Alex-F1 @ Mar 24 2009, 12:00 AM) *
Hai, hai, n-o mai da bre la intors acuma.....vorbeam de "tuning" la modul general, fara sa facem referire la subdiviziunile lui.....body tuning.....styling sau ce-o mai fi.....scurtand-o putin, orice faci la masina in plus de ce e stock, ii spunem pe scurt tuning si gata.....bun asa? tongue.gif


Deci daca nu e ca tine, nu e corect, si noi toti suntem niste varza! am inteles! Macar stiu ce am de facut data viitoare thumbsup.gif

PS: stii cum pica sa te apuci sa infirmi niste chestii de pe un site(o sursa de informatie) gen Wikipedia? teehee.gif
Alex-F1
QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Mar 23 2009, 09:13 PM) *
fiind prea nou pe forum nu prea stiu cu ce se mananca treburile pe aici, desi multi mananca cu varf si indesat


36182451.gif Asta a fost prea tare Victore.....imi dai voie s-o pun la "funny quotes"??? laugh.gif yes.gif

Ai vazut Mike ca te-ai prins pana la urma? thumbsup.gif Deci, ca sa concluzionam: eu sunt incapatanatul incapatinatilor, eu am intotdeauna dreptate, iar sa fiu contrazis e lucrul care-l urasc cel mai tare pe lumea asta, deci am ultimul cuvant intotdeauna, iar cand nu-l am, este fiindca mi-e lene sa-l mai dau! devil.gif Asa ca nu cred ca mai are rost sa-ti spun ca tot nu m-ai lamurit cu tuningul.... tongue.gif

P.S.: Chiar ca s-a ales praful de topicul consateanului meu..... confused.gif
laurentiu
CITAT(AZAZEL @ Mar 23 2009, 07:55 PM) *
te iert pt ca esti nou aci pe forum si nu ma simt deranjat de aprecierile tale. cand vei "imbatrani" ti se vor mai limpezi ideile.


Daca te-ai uita si in semnaturile altora, ai vedea ca sunt unii si mai "batrani" decat tine care nu fac atata caz (in general ma refer), nu se cred cei mai stiuti si comenteaza numai atunci cand e nevoie si daca e nevoie, incercand sa nu jigneasca wink.gif
Mda, mie deja mi s-au limpezit ideile laugh.gif
Si fie ca ma crezi sau nu (nu ca m-ar interesa prea tare), nici eu nu zambesc si mai ales nu critic cand ma uit la pozele respective.

Si ca sa revin la subiect: eu vad chestia asta cu modificarea aspectului exterior, fara sa faci modificari tehnice, ca si cum te-ai impraca in nu stiu ce fel de haine sport insa ai fi un schilod. biggrin.gif Ca si cum m-as imbraca in trening si in adidasi, dar as fi ultimul la sport. teehee.gif
Cred ca se face caz pentru mai nimic. Omul a vrut sa ne arate masina lui, daca ne place bine, daca nu asta e. Poate ca unii au alte pareri asupra tuningului. Daca ar fi sa imi fac tuning la masina si nu as avea prea multu bani as face la fel ca tipul cu pricina. As incepe cu partea de design (pentru ca e mai ieftina) si pe masura ce as face rost de bani as face si modificari tehnice.
getodac
In curand am sa imi achizitionez o maina noua careia ma gandeam sa-i dedic un topic in aceasta arie.
Credeti ca mai am curajul sa fac asta ? ninja.gif
DRAGOS
noi am avut! si inca suntem aici, alive and living!

eu zic ca nu tre' sa te stresezi, ce a iesit pe topicul asta a fost o intamplare smile.gif
Diesel
QUOTE (getodac @ Mar 24 2009, 11:15 AM) *
In curand am sa imi achizitionez o maina noua careia ma gandeam sa-i dedic un topic in aceasta arie.
Credeti ca mai am curajul sa fac asta ? ninja.gif


Daca iti iei Leon FR, toata lauda si stima. Numai sa nu fie cu motor TDI, ca te intrebam care din litere sunt rosii si cat ulei ti-au dat sa completezi in timpul rodajului. Iar cand il termini facem o intalnire CT-only sa ne admiram performantele jucariilor biggrin.gif

Ah sa nu uit, sa fiu ontopic: Loganurile de Cupa, au eleronul optional si zice clar ca nu ajuta cu nimic. Detalii aici: http://www.logan-cup.com/en/

Singura intrebare pe care o am catre propietar este daca e multumit de functionarea ambreiajului.
AZAZEL
imi cer scuze daca am mers prea departe cu conotatiile negative ale post-urilor insa asta am simtit la momentul respectiv ca trebuie sa bat pe tastatura.
in fond, fiecare face ce vrea cu masian proprie, fie ca ne place fie ca nu.
ceea ce consider eu frumos si de bun gust in nici un caz nu ar trebui sa impun si in fata celorlalti.

Alex-F1
QUOTE (getodac @ Mar 24 2009, 06:15 AM) *
In curand am sa imi achizitionez o maina noua careia ma gandeam sa-i dedic un topic in aceasta arie. Credeti ca mai am curajul sa fac asta?


36182451.gif Depinde de masina si de cat sanje ai in instalatie!!!! biggrin.gif

QUOTE (Diesel @ Mar 24 2009, 06:42 AM) *
Daca iti iei Leon FR, toata lauda si stima


Nah poftim, nici nu s-a nascut topicul omului si deja incepem cu "daca iti iei cutare, e bine"....pai spune-i atunci si ce n-ar fi indicat/bine sa-si ia, ca sa stie uomu.... teehee.gif

QUOTE (AZAZEL @ Mar 24 2009, 06:45 AM) *
imi cer scuze daca am mers prea departe cu conotatiile negative ale post-urilor


In sfarsit ti-ai revenit frate..... 39110506.gif
getodac
QUOTE (Alex-F1 @ Mar 24 2009, 10:16 AM) *
QUOTE (Diesel @ Mar 24 2009, 06:42 AM) *
Daca iti iei Leon FR, toata lauda si stima


Nah poftim, nici nu s-a nascut topicul omului si deja incepem cu "daca iti iei cutare, e bine"....pai spune-i atunci si ce n-ar fi indicat/bine sa-si ia, ca sa stie uomu.... teehee.gif



Diesel a spus asta doar pentru ca mi-a citit semnatura smile.gif

Acum mi-am mai recuperat din curaj dupa ce am vazut ca majoritatea celor care au criticat Loganul tunat si-au cerut intr-un fel sau altul scuze, de apreciat thumbsup.gif
T u d o r
Getodac, vrei sa-ti iei un Logan si sa-l tunezi? Eu in ideea asta si respectand limitele de bani as incerca mai degraba un Sandero. smile.gif Cred ca ar putea sa arate bine cu o suspensie coborata, jante, eleron (de-ala gen hatchback, cam ca o streasina peste luneta) si inca vreo cateva chestii discrete si de calitate.
getodac
Imi doresc din tot sufletul sa imi iau vara asta un Leon FR 2.0 TFSI cutie DSG-6, sper sa si reusesc. Am ales motorizarea asta pt ca este singura benzinara pe care Seat pune si cutie automata pe modelul Leon, restu variantelor cu DSG sunt 1.9 TDI.
Tudor si daca imi luam Logan si-l tunam putin la exterior era o crima?
As fi fost pus la zid la fel ca initiatorul acestui topic? Nu spun ca loganul lui arata deosebit dar parca nici atat de urat cum l-ati cractezizat voi nu este. Cu mici exceptii mie imi place cum arata pentru un Logan
T u d o r
Eu nu l-am caracterizat nicicum, nu-mi place eleronul, restul e ok. Spuneam ca un hatchback se preteaza mai bine tuningului estetic decat un sedan. Daca-ti iei Leon FR nici macar problema asta nu o mai ai, ca ala arata foarte bine stock. smile.gif
mike.omega
QUOTE (Alex-F1 @ Mar 24 2009, 08:15 AM) *
Ai vazut Mike ca te-ai prins pana la urma? thumbsup.gif Deci, ca sa concluzionam: eu sunt incapatanatul incapatinatilor, eu am intotdeauna dreptate, iar sa fiu contrazis e lucrul care-l urasc cel mai tare pe lumea asta, deci am ultimul cuvant intotdeauna, iar cand nu-l am, este fiindca mi-e lene sa-l mai dau! devil.gif Asa ca nu cred ca mai are rost sa-ti spun ca tot nu m-ai lamurit cu tuningul.... tongue.gif

P.S.: Chiar ca s-a ales praful de topicul consateanului meu..... confused.gif


Promit ca data viitoare sa nu ma mai obosesc sa-ti explic ceva, n-are rost...

Cred ca o sa splituiesc topicul biggrin.gif
adrian_flavius
Kombat! Kombat! Kombat! devil.gif drag.gif ninja.gif
mike.omega
Buuun!
Si acum ca tot am splituit discutia hai sa analizam cum ar trebui sa modificam o masina.
Stickere si alte prostii de genu si jante turcesti sau chiptuning, suspensii si alte nebunii? biggrin.gif

Parerea mea e urmataorea. Nu gasesc logica in a da o caruta de bani pe jante din aliaj usor, stickere, eleroane, tobe false si ce mai vreti voi cand as putea sa aleg o motorizare superioara pentru masina respectiva.
Eviden vorbim de masini ieftine unde diferenta intre 2 motorizari nu e mare(ca pret).

Spor la scris si welcome in Combat Zone thumbsup.gif
T u d o r
Eu am de exemplu masinutza lui Vio, multi dintre voi o stiu. Mie se pare cu mult gust si finetze facuta, fara chestii tipatoare. Are si un pic de tuning de aspect si nitzel tuning de performanta.
O alta care-mi place e a lui Sorin, dar la el a fost mai usor ca are si o masina mai frumoasa decat vaca lui Vio stock. biggrin.gif

Ok, nu putem generaliza, pana la urma depinde de masina. Unora le sta bine intr-un fel, altora in alt fel. Pentru Logan eu vad ca si tuning spoiler si bara fatza modificate (putin!), un eleron mic pe spate (cam ca la modelul cu facelift), eventual niste triple de bun gust (am vazut mai multe kitsch-uri decat de-alea frumoase), eventual faruri cu lupa, jante si cauciucuri. In continuare sustin ca Sandero ar fi mai pretabil pentru modificari de look, fiind hatch.
HalbaSus
Eu sunt de acord cu orice modificare daca aduce o imbunatire la performantele masinii/comfortul interior. Nu sunt total impotriva tuningului estetic, adica cel care nu aduce performante sporite doar imbunatateste aspectul masinii daca nu intrece limitele bunului gust si NU STRICA performantele masinii sau comfortul interior.

Pana acum modificarile care au dat roade (in cazul meu): chiptuning - cred ca cea mai buna investitie pe care am facut-o pentru masina mea (fosta, adica Audi-ul), jante si gume pe 17 in loc de 15 (aderenta mult mai buna, stabilitate mai mare plus un aspect mult mai bun), mp3 player (in loc de casetofon), alarma care inchide automat geamurile.

Cele care au avut rezultate discutabile: subwooferul... ocupa spatiu in portbagaj si distorsiona vocea cand ascultam stirile, filtrul de aer (pe opel) - crestea zgomotul, performante ceva mai bune pe vreme rece dar mai proaste pe vreme calda, la opel am avut si ceva tentative de tuning estetic in interior: pedale sport, maciulie de aluminiu la schimbator, etc - useless.

La asta noua nu prea am in cap mari idei de tuning, ce ar fi:
- Un LCD cu DVD in spate, pentru cand va creste copilul (cica daca ii pui desene animate tace si nu mai urla)
- Poate un GPS OEM... cred ca se poate ca am si antena GPS pe acoperis.
getodac
Pentru mine lucrurile sunt simple, tuningul iti place sau nu iti place.
Apreciez tuningul chiar si la o dacie daca este facut cu bun gust, dar oare ce imi place mie este considerat de catre ceilalti de bun gust ?!
Daca vor considera ca e de prost gust au dreptul sa ma judece, sa ma puna la zid ?
Nu spun ca Loganul de la care sa pornit discutia este kitch sau un exemplar deosebit, dar daca omul asa a considerat el ca arata mai bine masina, ca asa isi exprima personalitatea, voi l-ati nimicit cu vorbe dure, l-ati alungat practic de pe forum......
Oare cati dintre cei de pe forum nu au la masinile lor aplicata o folie, jante de aliaj, un eleron, o bara etc... credeti ca daca cei apropiati va spun ca arata bine din complezenta, tuningul vostru nu poate fi numit kitch ?!
klm
CITAT(getodac @ Mar 24 2009, 03:08 PM) *
dar oare ce imi place mie este considerat de catre ceilalti de bun gust ?!
Daca vor considera ca e de prost gust au dreptul sa ma judece, sa ma puna la zid ?

Nu, dar au dreptul la o opinie, apreciativa sau depreciativa trebuie acceptata.
FAR EASTERN
Mai stiti a cui era avataru' asta? whistling.gif


Sau asta:
?
FAR EASTERN
O sa radeti(ca si de Logan, probabil) dar va arat ce tunning se poate face la Prius. Din ce am citit, parca(unele) nu imbunatatesc performantele(cele pentru care a fost inventat).
Deci:
Shark Fin Antenna(functionala)
Mudguards(astea chiar sunt bune si nu sunt oferite in nici o varianta de echipare, desi sunt fabricate de Toyota)
Engine Block heater(e bun si asta daca stai la casa pe pamant smile.gif. Preincalzeste motorul inainte de a-l porni).
Chassis Stiffening Plate - pentru rigidizarea sasiului...
Strut Tower Brace - idem
20krpm
FE, cauta bine printre accesoriile alea, poate gasesti si un item care se numeste "real engine" teehee.gif
StefanVVTi
QUOTE (HalbaSus @ Mar 24 2009, 03:01 PM) *
Eu sunt de acord cu orice modificare daca aduce o imbunatire la performantele masinii/comfortul interior. Nu sunt total impotriva tuningului estetic, adica cel care nu aduce performante sporite doar imbunatateste aspectul masinii daca nu intrece limitele bunului gust si NU STRICA performantele masinii sau comfortul interior.

Pana acum modificarile care au dat roade (in cazul meu): chiptuning - cred ca cea mai buna investitie pe care am facut-o pentru masina mea (fosta, adica Audi-ul), jante si gume pe 17 in loc de 15 (aderenta mult mai buna, stabilitate mai mare plus un aspect mult mai bun), mp3 player (in loc de casetofon), alarma care inchide automat geamurile.

Cele care au avut rezultate discutabile: subwooferul... ocupa spatiu in portbagaj si distorsiona vocea cand ascultam stirile, filtrul de aer (pe opel) - crestea zgomotul, performante ceva mai bune pe vreme rece dar mai proaste pe vreme calda, la opel am avut si ceva tentative de tuning estetic in interior: pedale sport, maciulie de aluminiu la schimbator, etc - useless.

La asta noua nu prea am in cap mari idei de tuning, ce ar fi:
- Un LCD cu DVD in spate, pentru cand va creste copilul (cica daca ii pui desene animate tace si nu mai urla)
- Poate un GPS OEM... cred ca se poate ca am si antena GPS pe acoperis.

Daca te-au facut(macar putin) mai fericit, atunci cand le-ai montat, nu cred ca-s useless. biggrin.gif
Cat despre Yaris-ul( ... sau motocultorul) meu, in afara de jante(pe care sper sa le iau de la air_wolf) si arcuri sport(rol atat estetic cat si practic) nu prea am planuri pentru exterior, dar cum zicea Sorin(parca), odata ce te-a prins "febra" modificarilor, nu prea mai scapi. La interior pedale sport si maciulie, poate vor fi, dar ma tot gandesc daca se merita un sistem dvd/navigatie after-market?! Bari stabilizatoare...poate! Ramane de vazut...
Mie imi place mult tuning-ul cat mai discret, care un ochi "necunoscator" sa nu-l recunoasca! Imi place mult masina lui Constantin, dar si a lui Sorin, modificate cu mult bun-gust! thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.