QUOTE(Iulian HondaFan)
Valentin, nu mai ai dreptate cu STI-ul. STI-ul anul acesta primeste un LSD mecanic.
Iulian, nici tu nu citesti cu atentie, unde am spus eu altfel?
QUOTE(Valentin50014)
Cel de pe STI, cum am mai spus, este similar xdrive, 4matic si haldex. Ce are in plus? Faptul ca se poate ajusta tractiunea de catre sofer, la ceilalti fiind numai automat. Ce importanta are, nu cred ca are. Ar trebui sa intrebam un pilot de raliuri
Cu adaugirea ca la VAG acest sistem este part-time, adica intra doar cand este nevoie de el...
QUOTE(Iulian HondaFan)
pe de alta parte tu accentuezi elementul teoretic. ti-am exemplificat ca la 225CP o impreza este mai rapida decat un TT quattro. iar un A4 3.2V6 255CP este mai incet decat un Legacy GT cu 250CP. este greu sa ramai intepenit cu FWD ( mie in 5 ani de condus mi s-a intamplat 1 data) si iti spun ca daca bagi A4 quattro in balarii o sa-ti para tare rau de el. quatro nu este un sistem off-road ci on-road.
Iulian, ceea ce spui tu aici am mai discutat. Performantele unei masini, in ansamblui ei, nu ne pot arata performanele unui sistem AWD. Daca Subaru sau Audi ar folosi aceleasi sistem atunci da. Un motor turbo este mult mai bun decat unul aspirat datorita distributiei mai largi a cuplului, in plus Audi este cu peste 100 g mai greu, plus cutia. Tie ti se pare corecta comparatia? Daca discutam de performante, este clar peste A4, peste quattro ma indoiesc. Pretul este normal sa fie mai mare, este o marca premium. Lexus de ce costa mai mult?
Apropo de cuplu la turbo: TFSI-ul tau are curba de cuplu extraordinara imposibil de atins pt. un aspirat: 180Nm@1800-5000Scuza-ma, arata-mi un motor aspirat de cu aproximativ aceeasi putere si acelasi cuplu si care sa iaba o astfel de distributie a cuplului...
3.2 comparat de tine are 330 Nm@3250. Este o mare diferenta...
Acura, R32, BMW, TT ce cauta in mesajul tau? Ce legatura au cu quattro (torsen)
QUOTE(Iulian HondaFan)
iar graficele despre tractiune sunt valabile exclusiv pe asfalt. pe zapada sau nisip ori noroi " dig for traction phenomenon" este f. important. asta e exemplificat si de alegerea cauciurilor cu crampoane pe off-roadere.
Sigur ca este important, fanatic a fost mderat in acest sens. A spus ca ai sanse sa iesi sau sa te afunzi, corect. dar de ce nu poti face acelasi lucru si la quattro. Evident, acele grafice se refereau la asfalt, pe zapada coeficientul de frecare este mult mai mic. Ideea totusi este aceeasi, tractiunea este mai mare la quattro (q. pe zapada merge la fel ca la Subaru)
Fanatic, ma bucur ca putem discuta amandoi civilizat.
QUOTE(f1anatic)
Valentine, man...you're losing it...
In primul rind...pui atit accent pe situatzie de asfalt (uscat) incit...e clar ca nici tu nu realizezi ce sustzii.
Masinile alea trebuie ca aveau lantzuri de tractaj pe dedesupt. Panta de 80% = 72 grade ? Pai in curind ne vei spune ca pot sa mearga pe perete ?
Aici gresesti din nou. Unde sctie de 72 de grade man?
In primul rind...pui atit accent pe situatzie de asfalt (uscat) incit...e clar ca nici tu nu realizezi ce sustzii.
Masinile alea trebuie ca aveau lantzuri de tractaj pe dedesupt. Panta de 80% = 72 grade ? Pai in curind ne vei spune ca pot sa mearga pe perete ?
panta de 80% nu are unghiul de panta de 80 de grade.
unghiul de panta = arctg(80/100) ~ 39 de grade
Tu ai citit ce scrie in acel film? Chestiile alea erau pentru securitate, data oprita masina aceasat aluneca inapoi si se facea praf. Prin faptul ca au arata exact ceea ce au facut dovedeste faptul ca au jucat cinstit, era foarte usor sa le ascunda in film. Si stai linistit, cei de la Audi nu erau singuri acolo, era plin de lume pe acolo, oficiali sau gura casca... Apropo, a repetat figura de 11 ori...
Mai multe detalii aici...
http://www.germancarfans.com/news.cfm/newsid/2050308.004
Acesta reprezinta clar un record mondial. Daca ar fi fost la indemana tuturor, multe firme ar fi repetat performanta ceea ce le-ar fi adus o reclama extraordinara...
fanatic, eu am cerut un link in care sa se vorbeasca de aceasta limitare la ESP 8. Tu-mi aduci link-uri de acum 10 ani (cel de pe forumul audi). Oricum, misetrul meu a fost dezlegat chiar de catre situl Audi. Intr-adevar, la quattro EDL-ul functioneaza pana la 80 km/h.
In alta rdine de idei. Acele probleme de pe acel forum ma lasa rece. Ceii de pe forum l-au prins ca a mai postat acel mesaj de mai multe ori, chiar cu cateva luni in urma. Toate incepeau cu "Ieri, cand am vrut sa..."
Asa ca nu are o relevanta...
MR, tu confunzi ASR-ul cu EDL-ul. EDL-ul nu reduce nimic, nu trebuie sa deconectezi nimic, pur si simplu functioneaza si te scoate...
Geroge, repet. tu ai acelasi sisetm de blocare de pe Audi gata stricat
fanatic, ce zici, facem o comparatie intre AWD Subaru si Audi pe clase? Incepe tu.
Legacy (european) vs A4
Legacy GT vs A4
Outback, Forester vs Allroad, Toareg (Q7)
STI vs R32 (nu mai e nevoie, STI-ul este mult deasupra)
Ce zici? fara multe detalii, doar ce are + sai - fiecare, pe scurt
Iulian, tu ce spui?