Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Skoda Superb vs restul lumiii
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
G e o r g e
s-o stapanesti sanatos si cu bucurie ! thumbsup.gif

PS: chiar ii cauti scuze ? teehee.gif
James Kilowatt
Nu ei, mie laugh.gif

In formula 1 se spune ca la fiecare copil pilotii devin cu 2s pe tur mai lenti laugh.gif
AZAZEL
masina arata bine din fata, un pic cam nelalocul ei din profil insa urata cu draci cand o privesti din spate.
interiorul mi se pare lucrat curat avand o calitate crescuta.
una peste alta este o masina buna.
eu am avut pt o perioada de timp generatia anterioara cu motor de 1.9 si 131 cp si era o masina care mi-a placut.
totusi, aveam probleme la manevre din cauza dimensiunii masinii.
pista
CITAT(James Kilowatt @ Jan 21 2010, 08:41 PM) *
Asa o fi... da' cica ar fi la fel de rapida pe circuitul de la autozeitung ca mercul lui Halba smile.gif

http://fastestlaps.com/comparisons/_Merced...erb_18_TSI.html

Printre "victime", coforma astora de la fastestlaps se numara multe masini mai puternice sau mai cu sfaif: sor-sa audi, sor-sa Octavia (care e sensibil mai rapida in linie dreapta), 120d, 320d, 520i, 525d, accord 2.4, etc... in linie dreapta nu e grozava, insa pe circuitul lor nu e nici o berlina sub 200CP mai rapida. Sau cel putin, nu am gasit-o eu smile.gif Oricum, nici una din tabelul meu excel nu e mai rapida pe circuitul ala..

Pe Euroring vei putea confirma cele masurate de Autozeitung. smile.gif

Referitor la "victima" 120d, date tehnice: greutate si putere aproximativ egala cu Superb, +90nm fata de Superb (pe o plaja mai ingusta), ampatament -10cm si lungime -60cm ! , inaltime -4cm si latime +12cm ! , suspensie mai ferma si directie mai precisa la 120d, pe circuit RWD poate fi un avantaj. 120d cu 163CP/340Nm ajunge in 7,9s la 100kmph fata de 8,6s la Superb.
Cum au reusit un timp mai bun cu Superb ? rolleyes.gif

CITAT(James Kilowatt @ Jan 21 2010, 09:09 PM) *
In formula 1 se spune ca la fiecare copil pilotii devin cu 2s pe tur mai lenti laugh.gif

Conform acestei teorii trebuie sa-mi acorzi un avans de 2s. biggrin.gif
G e o r g e
observ ca a fost lansata o provocare. pista a scos in mod constant 1:35 pe euroring ...
HalbaSus
JK, pe tine nu te prea cunoaste nimeni la fata (dintre membrii forumului adica), eu te-am vazut dar ma prefac ca am uitat cum arati... eu zic sa vorbesti cu aia de la skoda, sa iti dea numele pilotului care a testat superbul pe circuitul ala... ca o fi shumacher, za stig, sau altcineva... nu conteaza... il trimiti in locul tau pe circuit... eu cred ca superbul ala cu o persoana suficient de competenta la volan ar putea scoate sub 1:35...
Diesel
Nuuuu... il punem pe James sa se autentifice pe forum si sa ne explice niste fizica nucleara, mecanica fluidelor aplicata la aerodinamica sau alte chestii d-astea.
HalbaSus
Diesel... aha, vrei sa-l bati cu ceedu' ? Poate va prind ca faceti blat ca stiu ca si JK are un ceed in familie.
Lucian107416
QUOTE (pista @ Jan 22 2010, 03:16 PM) *
Referitor la "victima" 120d, date tehnice: greutate si putere aproximativ egala cu Superb, +90nm fata de Superb (pe o plaja mai ingusta), ampatament -10cm si lungime -60cm ! , inaltime -4cm si latime +12cm ! , suspensie mai ferma si directie mai precisa la 120d, pe circuit RWD poate fi un avantaj. 120d cu 163CP/340Nm ajunge in 7,9s la 100kmph fata de 8,6s la Superb.
Cum au reusit un timp mai bun cu Superb ? rolleyes.gif

Poate pozele ofera un indiciu asupra vremii-ma refer strict la comparatia cu Mercedes. La Mercedes e intunecat, la Skoda e soare. Dupa parerea mea e inutil sa compari timpi de circuit masurati in momente diferite, cu piloti diferiti si cine stie cate alte variabile, la fel cum nici o simpla privire asupra datelor tehnice nu poate da un raspuns cu privire la castigator. Trebuie sa recunosc insa ca intre BMW si Skoda as fi inclinat sa aleg BMW-ul dupa datele tehnice.
James Kilowatt
Si mie mi se par ciudati timpiii aia, insa sunt totusi coerenti intre ei. Adica 3.6fsi e mult mai rapida decat 1.8tsi care e o idee mai rapida decat 2.0 TDI 170.
Iar din concurente, chiar toate au fost pe polei? Ok, am inteles, mercul a fost pe ploaie. Da' si beemerele, si accordu', si A4, si restul lumii...

F bune in schimb si rezultatele Golfurilor 6. Diferenta de la cer la pamant fata de G5...

Sa vedem daca se va repeta istoria si pe euroring smile.gif
Rebel
James, felicitari domnule sa va duca sanatosi si sa va bucurati de ea!

HalbaSus
JK, iti spun din experienta ca pe circuit pilotii fac diferenta, eu cu 224 cp am scos un timp mai slab decat altii cu 160-180 cp... Ok, seria 1 a lui pista cred ca ar bate c-ul meu pe bune pe un circuit virajat (chiar daca la volan s-ar afla piloti egali valoric, pentru ca masina lui e orientata mai mult spre circuit decat a mea) in schimb in cazul passatului lui Alex e evident ca soferul a facut diferenta.
Imi pare rau ca nu s-a inregistrat timpul lui George, de la prima iesire pe euroring, cred ca erau vreo 10 secunde la un moment dat intre noi (in favoarea lui George) pentru ca el mergea "drive it like you stole it" iar eu dupa ce in primele 3 ture am iesit in decor mergeam ca un pensionar. Si totusi aveam niste masini extrem de asemanatoare (probabil conduse de acelasi pilot C-ul lui ar fi avut un timp usor mai bun din cauza tractiunii spate (greutate mai mica, pierderi mai mici in transmisie) si a gumelor mai late (si cred ca mai bune) dar in nici un caz nu ar fi existat o diferenta mare, maxim o secunda.
James Kilowatt
Clar, n-am nici un dubiu in privinta asta.

Pacat ca aia pe fastestlaps nu spun exact cum au testat, daca exista o procedura standard sau ceva.
AZAZEL
nu exista nici o procedura pt testare.
isi programeaza o zi pe circuit diverse magazine auto si indiferentde vreme , se arunca pe treaba.
intr-o zi poate fi ud, alta data soare si asa deseori se intampla ca un golf 6 cu 122 cp sa fie mai rapid ca unul de 160 cp. asta in particular.
insa, privind in ansamlbu, ierarhiile masinilor sunt in linii mari acolo unde ar trebui
James Kilowatt
Ehe, atunci poate fi si marketing. Trimiti masini tunate si pilotate de za stig si dupa aia incercam noi sa gasim explicatii savante pe aici...

Pe de alta parte daca skoda au facut o manarie ca sa iasa cu timpi f buni, puteau sa o faca si cu octavia.... octavia are timpi mai slabi desi in linie dreapta e mai rapida.

Diesel
Sunt oarecum curios de Cee'D vs Cee'D pe circuit, dar eu sunt foarte curios sa il intalnesc pe James. Am intrebari de genul "de ce sunt monopolii magnetici daunatori?" "cat de praf sunt teoriile ecologistilor?" si alte asemenea laugh.gif

Acum cu zapada si gheata asta nici nu mai stiu sa merg repede, dar recuperez eu pana in aprilie.
James Kilowatt
Nu stiu, am citit si eu pe un blog apocaliptic un scenariu nou pt sfarsitul lumii tongue.gif

apropo, ai mai facut experienta aia cu difractia razei laser?
Diesel
o sa am un laser la mine, "single slit" se rezolva usor (reactia publicului e priceless), "double slit" e mai complicat si as avea nevoie de ajutorul tau... gasim noi un perete de hotel si bezna smile.gif
fascicolul laser are vreo 2-3mm diametru si cu "single slit" am reusit sa il imprastii pe vreo 20cm biggrin.gif
Rebel
JK, sa inteleg ca imediat dupa ce intri in posesia masinii te duci pe circuit? drive.gif

Diesel, vreau sa vad si eu experimentul ala cu laserul. smile.gif se poate?
James Kilowatt
@Rebel
Cam asa ceva smile.gif In principiu tre' sa vina la sfarsitul lui martie, si intalnirea pe circuit e al treilea weekend din aprilie smile.gif abia o sa iasa din rodaj... sper biggrin.gif Daca nu, macar karting.

La salonul auto de la Bruxelles mare branza in materie de promotii interesante pentru mine nu erau... insa m-am dat cu kartul electric smile.gif Si am castigat seria mea, le-am rupt fashul la flamanzi biggrin.gif

Inca o chestie buna la salonul asta au fost fetele de la Infinity, "imbracate" in body painting thumbsup.gif

@Diesel
Cand mai discutasem dincolo de experimentul cu laser, parca facusem niste calcule cu distantele care ar trebui sa fie intre fante si intre fante si ecran.... nu mai tin minte, erau sau nu aberante?
Diesel
Rebel, e vorba de Double Slit Experiment

Prezentarea teoretica este aici incepand de la 0:13:30 (te uiti pana te plictisesti sau schimba subiectul). Singura inregistrare video pe care am gasit-o este aici in partea a 2-a a prezentarii. Prima data cand am vazut experimentul parca a fost la Stanford, dar nu mai tin minte cu care profesor. Trebuie remarcat faptul ca fantele sunt verticale si rezultatele sunt orizontale.

Mie mi-a reusit doar partea cu "single slit" pentru ca n-am putut controla grosimea a doua fante in paralel.

James, ingredientele sunt simple, un laser breloc (pointer de prezentare), un cleste de rufe cu care blochez butonul laserului, doua carti de credit cu care formez fanta si bezna totala.
Distanta de la laser la fanta ~50cm, distanta de la fanta la perete ~10m (avem o casa mare biggrin.gif). Dincolo de 3m deja e ok.
James Kilowatt
Mai exista un experiment (virtual) asemanator cu electroni, mai mult axat pe dovedirea nedeterminarii lui Heisemberg (care de fapt o manifesstare a dualitatii unda-particula). Daca incerci sa exact afli prin care din fante au trecut vor avea comportament de particula, insa prin "fixarea pozitiei" (adica una din cele doua fante) le influentezi viteza (impulsul), fie daca ii lasi de capul lor (fara sa te uiti, aka fara sa interactioneze cu lumina ) par sa fi trecut prin ambele fante simultan, ca o unda.

Ma intreb daca pe baza asta se pot contesta amenzile pt exces de viteza .... conform lui Heisemberg, exista o incertitudine fie asupra vitezei, fie asupra locului precis unde am comis-o biggrin.gif Si radarul organului le influenteaza, poate ca daca nu venea el cu radarul nu incalcam legea. Cum poate dovedi contrariul?
Dpdv filozofico-legal, rationamentul e absolut corect: daca nu mi-ar fi masurat viteza, ar ramane nedeterminata biggrin.gif si deci infractiunea inexistenta. . Daca a masurat-o, a alterat-o, si deci e si el complice la incalcarea regulilor. Pisica lui Schrodinger in varianta rutiera biggrin.gif In natura nu exista "observator independent" asa cum se considera organul, atunci cand pune radarul pe mine ma influenteaza.

Insa eu sunt convins ca politistii cunosc suficienta fizica cuantica incat sa poata calcula eroarea asupra vitezei indusa de radarul lor. teehee.gif
HalbaSus
Mai exista o aparare bazata pe fizica in cazul incalcarii vitezei legale. Conform folclorului urban ar fi fost chiar folosita (nu se stie insa cu ce rezultat). Apararea fiind ceva de genul:

"Onorata instanta, este adevarat ca in momentul in care mergeam cu 200 km/h am vazut un cerc cu marginea rosie in care era trecuta cifra 70. Stiam ca asta se refera la viteza maxima practicabila pe acel drum. Unitatea de masura a vitezei in sistemul international este metru/secunda, iar in Romania, stat care a aderat la aceste standardele internationale, am considerat firesc sa ma rapoartez la aceasta unitate de masura. Astfel viteza de 70 de m/s e echivalentul vitezei de 252 km/h, ori eu eram cu mult sub aceasta valoare"
James Kilowatt
Pana la urma cred ca am fost inspirat sa aleg cutia manuala. Am mai gasit si in alte surse faptul ca DSG6 e "limitata" la 350Nm (ce spuneam intr-unul din posturile anterioare), si am intuit bine ca DSG7 e mai delicata.

Se pare ca DSG7 e limitata la 250Nm, ori prin chiptuning eu sper sa ajung la 310Nm...

Pe motoarele cu cuplu peste 350Nm VAG baga in continuare tiptronic, nu dsg.

http://news.caradisiac.com/Essai-Volkswage...e-a-la-mode-440

http://www.moteurnature.com/actu/uneactu.php?news_id=23558

Acu' chiptuningul e un "must", ca nu degeaba mi-am luat manuala biggrin.gif
DORU
Io ti-am zis sa amesteci in benzina cu spor whistling.gif
AZAZEL
nu stiu cum este la alte marci apartinand grupului insa cutia cu dublu ambreiaj si 7 viteze se regaseste pe audi la motoarele:
3.0tdi cu 240 cp si 500 nm
2.0tfsi cu 272cp si 350 nm
2.5tfsi cu 340 cp si 450 nm
3.0tfsi cu 333cp si 450 nm
aceste motoare se regasesc luate cate maxim 3 pe a4, a5, q5 si tt in combinatie cu dublu ambreiaj.
mai ales pe q5 are de carat si ceva tonaj in spate

+la alte motoare mai mici exista aceeasta cutie.

in fine, eu stiam ca limita superioara de cuplu este de 500 NM si aproape indiferent de cp. de execmplu pe varianta updatata de 3.0 tdi cu 250 cp si 550nm de ep noul a8 nu au pus dublu ambreiaj si tiptronic cu 8 viteze. banuiesc ca, daca era posibil , puneau dublu ambreiaj.
James Kilowatt
Nu cred ca e vorba de aceeasi cutie. Cel putin, denumirea comerciala e diferita, la Audi nici nu apare cuvantul DSG nicaieri in oferta ci doar tiptronic sau multitronic.
DSG7 e o cutiuta cu dublu ambreiaj uscat (DSG6 e "umed").
Multitronic e o CVT (ca la scutere teehee.gif )
Tiptronicul e o cutie cu dublu ambreiaj scoasa in 2008 sau 2009, inainte de asta era o cutie automata clasica. Pe siteul audi belgia au uitat sa updateze descrierea, e inca la aia veche smile.gif Aia noua e una tot cu 7 trepte insa diferita de DSG, si merge pe motoarele puse longitudinal (cum sunt la audi).

http://motortorque.askaprice.com/news/auto...a4-a5-or-q5.asp

Prin urmare, faptul ca se cheama "tiptronic" si nu "DSG" nu e intamplator, nu e vorba de aceeasi cutie.


PS
Si in articolul asta scrie de niste limite de cuplu, in lb fts, tu-le mama lor de europeni...
AZAZEL
james, crede-ma cunosc destul de bine specificatiile masinilor produse de audi.
numele comercial al cutiilor cu dublu ambreiaj produse de ei/pentru ei este S-tronic. Cutiile au 7 viteze si cele mai puternice motoare pe care sunt puse sunt cele din postul anterior.
de asemenea mai au multitronicul cu 8 viteze virtuale si tiptronicul cu 6 viteze.
odata cu noul a8 au introdus tiptronicul cu 8 viteze ce va inlocui generatia anterioara de tiptronic si asta este cutia ce va suporta cuplu de pana la 1000nm.
nu ma intereseaza ce scriu pe site-ul lor imbecilii de belgieni.
ceea ce pun audi pe masini am explicat destul de clar in ultimile doua posturi.
James Kilowatt
Corect, insa S-tronic 7 si DSG7 nu sunt aceleasi cutii, chiar daca sunt ambele cu dublu ambreiaj.

Asta explica bine http://www.vw-antares.net/content/view/61/28/

S-tronic 7 poate "merge" pana la 550Nm
http://car.kak.net/2008/03/20/the-new-audi...and-efficiency/
in timp ce DSG7 "merge" pana la 250Nm
http://www.vw-antares.net/content/view/55/28/

S-tronicul merge pe motoare longitudinale (si quattro), in timp ce DSG7 pe motoare transversale si fwd. nici la vw nici la skoda nu poti alege simultan si DSG7 si awd.

S-tronic 6 si DSG6 sunt aceleasi (si DSG-ul 6 merge cu AWD pe superb 3.6fsi de ex) insa pe mine ma interesa aia de 7. Am mai zis si mai devreme, daca pe superb tsi venea cu DSG6 as fi luat-o stiind ca vine si pe motoare mai puternice si mai cuploase decat o sa ajunga al meu prin tuning. DSG7 vine doar cu 1.4 si 1.8tsi, si 1.9 tdi.
AZAZEL
stiam ca s-tronic 6 si dsg6 sunt acelasi lucru
s-tronic 6 mai este actualmente si pe undele modele de TT dar e normal tinand cont ca imparte arhitectura cu golf 5

dsg 6 a fost/este cam plapanda avand ceva probleme de fiabilitate si cred ca riscai un pic.
Rebel
Si la Skoda nu ofera S-Tronic?

ca S-tronic si AWD suna very cool
James Kilowatt
La skoda se ofera DSG6 (aka s-tronic6) care vine cu motorul 3.6fsi (detunat la 260CP) si awd de serie. La dizal nu se ofera nimic mai puternic de 2TDI 170CP.


@Azazel
La motorizarea mea, putaem alege doar DSG7 (diferita deci de s-tronic 7 biggrin.gif) care e si mai plapanda... deci, mai bine nu smile.gif
AZAZEL
voi ce parere aveti de opel insignia?
mie masina mi se pare extrem de frumoasa iar rotile alea cu diametru mare o fac sa arate si mai bine.
destul de incapatoare la interior, portbagaj mare.

ca tot ma plictisesc, va intreb ce masina ar fi best buy dupa voi la clasa medie non premium?
sa fie incapatoare din toate punctele de vedere, aratoasa, cu motoare bune, sa nu fie barca pe trasee virajate. exclus orice masina ce nu are pe la minim 470-480 litri in portbagaj si nu are loc pe bancheta din spate.

daca ar fi sa am bani de masina clasa medium non premium as fi foarte dezorientat.

nu de alta , dar am interviu final peste doua saptamani la o companie.
James Kilowatt
Felicitari pentru interviu smile.gif

Eu am spus care mi se pare best-buy-ul la categoria asta biggrin.gif Are toate calitatile pe care le doresti.

Atunci cand am facut turul marcilor pentru mine, am fost surprins ca Insignia desi e mai puternica si la fel de grea ca petrolierul, are demaraj mai slab. Chestie care acum a-posteriori se verifica si comparand motorizarea 2.0t cu varianta tunata de petrolier, care desi are cai in minus prinde suta mai repede (compar ce-am masurat eu cu catalogul sau cu fastestlaps). Chestia a fost confirmata si de moniteur automobile din 2009, care in plus in testele lor au scos Insignia 1.6T si mai gurmanda.

Insa astea sunt prostii, oricum alegerea nu se face doar dupa cifre. La ce motorizare te-ai gandit? Care sunt scorurile?
AZAZEL
doar diesel. nici nu pot altceva.
2.0cdti 160cp

superb mi se pare mult prea mare pt ce am eu chef sa conduc.
despre "scoruri" nu stiu nimic deocamdata insa e pozibil sa se inscrie si la un premium tinand cont de discounturile ce le dau astia.
in fine, nu vreau sa anticipez pt ca nu e nimic sigur. totusi, vroiam sa stiu ce crede lumea.

oare subaru legacy, noul model, e ok ca bani si ca spatiu?

later edit.
acum am vazut ca superb si insignia sunt la fel de mari insa superb pare mult mai mare.
James Kilowatt
Desi dimensiunile exterioare seamana, superbul e mai spatios in interior si are si portbagajul mai mare.
Mie insignia 1.6T la condus mi s-a parut mai "greoaie" decat superbul tsi. E drept ca nu am facut decat vreo 40km cu ea, si e posibil sa fi fost subiectiv deoarece ma asteptam la ceva mai sportiv. Si mi s-a parut si mai zgomotoasa. De fapt, toate mi s-au parut mai zgomotoase biggrin.gif

Seat Exeo nu merge? E ceva mai mic, are dieselul CR (cred) si e destul de premium interiorul. Atata doar ca nu da pe dinafara la locurile din spate.

Alta varianta interesanta ar fi Mondeo. Spatiu si portbagaj foarte OK, tinuta de drum buna, insonorizare OK. Insa numai in varianta 2.2, aia de 2.0 diesel e cam lenesa. La mine a pierdut competitia datorita pretului, taxelor, a dealerilor tampiti si a promotiilor de cacao.

Superb diesel e cinstita in varianta de 170CP, e destul de ... liniara. Ma asteptam sa fie mai iute si mai brutala decat benzinarul, insa nu e. Comparabila la comportament cu insignia 1.6T.

Legacy modelul vechi diesel e super, aveam si o super promotie insa la portbagaj nu a facut fata cerintelor mele. Modelul nou s-a cam ingrasat, cu aceeasi 150CP nu stiu cum se descurca. Am citit niste review-uri nu foarte incurajatoare, am facut un mic drivetest insa scurt si neconcludent, mi s-a parut cam ca Hyundai Sonata (aka ok, insa doar atat). Si cand am vazut preturile mi-a cam trecut.

Insignia diesel n-am incercat.

PS
Poti lua tabelul din prima pagina, bagi notele si cifrele tale, si poti modifica si ponderea criteriilor. Adica daca te intereseaza demarajul si nu te intereseaza partea economica (ca nu platesti tu de ex) poti sa modifici ponderea asa cum vrei.
Lucian107416
QUOTE (AZAZEL @ Oct 2 2010, 11:04 PM) *
oare subaru legacy, noul model, e ok ca bani si ca spatiu?

ca bani nu e. Motorizari slabute, iar cele turbo au pret de bmw 325 - 330. Subaru e premium la pret.
Lucian107416
Mie personal imi place ideea din spatele Mazdei 6, dar nu-mi plac motoarele. Mondeo sta mai bine acum cu motoarele noi, dar e mult mai scumpa decat skoda si urata( parerea mea) . Personal as merge pe C5 cu suspensie cu arcuri sau Superb. Cred ca cel mai bine ai face un drive test. Strict dpdv al designului, varful mi se pare C5 / Insignia .
PS La clasa de masina care te intereseaza nu stiu daca ar trebui sa te intereseze atat tinuta de drum. Iar la confort c5 cu hydractiv e rege detasat.
Seri
Eu sunt Opelist hardcore, dar Insignia nu as lua. confused.gif
Toate variantele de caroserie arata foarte bine, interiorul este frumos, placut la atingere, scaunele ortopedice sunt extraordinare, farurile adaptive cu faza lunga automata sunt cele mai bune din clasa, setarea sasiului ofera un compromis ideal intre sportivitate si confort, dar este atat de puturoasa!

Alaturi de Citroen C5 este cea mai grea masina din clasa, cu 100-200 kg mai grea decat un Passat. Fiind asa de grea creste si consumul. Chiar daca e cea mai aerodinamica, are consum mai mare decat concurenta. Paradoxal, desi pe dinafara este mai mare decat Superb, in spate nu prea este spatiu, in special pentru cap, din cauza plafonului plonjat.

Cel mai tare am fost dezamagit dupa ce am citit un Master Test din AMS cu 10 break-uri de clasa medie. Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI 160 cantarea 1.8 tone. La reprize era cu 2 secunde mai slaba decat A4 TDI 140 pe care l-ai avut anul trecut, respectiv 3 fata de 320d. Daca vrei sa se miste bine trebuie sa iei 2.0 CDTI biturbo de 190 CP, care ar oferi performante apropiate de un TDI 170 (sau chiar 140). confused.gif

Daca tot ai avatar cu Martin Winterkorn, de ce nu iei noul Passat 6.5?
Lucian107416
sunt oameni pentru care reprizele nu conteaza atat de mult. Din context am inteles ca va fi vorba de diesel, fiind masina de companie. Acolo greutatea suplimentara nu afecteaza chiar atat de mult. In plus, Azazel si-a cumparat(si vandut intre timp) un Focus tdci de 90 cp/ Daca ar fi fost un petrolhead inrait de banii aia putea sa-si cumpere un second-hand de 250-300 cp fara probleme.
Passat-ul e un nonsens. E reprezentat in discutie de "superb", o masina superioara din toate punctele de vedere.
@Seri . Diferentele de timp de care vorbesti nu cred ca se datoreaza numai greutatii suplimentare.
T u d o r
Cred ca prima cheie de control va fi pretul. Cand o sa-l ai atunci putem discuta de intra mai bine in banii disponibili. Eu nu as lua spre exemplu o masina cu motor si atat. Timpul petrecut in mers trebuie sa fie cat mai de calitate. Chestii de confort (as aminti xenon, scaune bune, instalatie audio premium) sunt la fel de importante ca si o motorizare buna.
In principiu daca vrei dinamica superioara uita-te la Mondeo. Oricum, nu inteleg fixatia pe clasa medie in conditiile in care inteleg ca e masina de serviciu si vei circula - presupun - mai mult singur. De banii unui Superb mediu poti avea Octavia dotata si motorizata la nivel superior. In plus ai dinamica mai buna iar portbagajul ramane imens. De un 25k iti cumperi RS diesel cu DSG, ca sa vin si cu o propunere concreta. smile.gif
HalbaSus
QUOTE (AZAZEL @ Oct 2 2010, 09:17 PM) *
ca tot ma plictisesc, va intreb ce masina ar fi best buy dupa voi la clasa medie non premium?
sa fie incapatoare din toate punctele de vedere, aratoasa, cu motoare bune, sa nu fie barca pe trasee virajate. exclus orice masina ce nu are pe la minim 470-480 litri in portbagaj si nu are loc pe bancheta din spate.


Tu o vrei si frumoasa si devreme acasa si sa gateasca si sa fie desteapta... si... pai nu se poate asa ceva.

- La capitolul arataosa, motoare bune (sort'of), si stabila ai Passat CC, portbagajul e marisor (nu stiu cati litri intra dar e maricel) in schimb locurile din spate vor fi incomode pentru persoane mai mari de 1.75... adica spatiu la picioare ar fi suficient, dar la denivelari persoanele mai inalte se vor lovi cu capul de tavan/luneta.

- La capitolul spatiu pur si simplu nu ai cum sa bati Superb-ul... nu ai cum... dar nu e deloc aratoasa.

- Mondeo nu are motoare bune dizal... cele de 1.8 si 2.0 sunt extrem de pacalite, iar cel de 2.2 e suprataxat... in plus treaba cu "dinamica buna" cred ca provine din faptul ca majoritatea mondeo-urilor nu au suficienta putere pentru a derapa.

- Passatul clasic ramane o varianta OK fara sa exceleze la absolut nimic.

- Seatul Exeo ar trebui sa aiba o dinamica superioara (fiind practic un A4 B7 recarosat) dar la spatiul interior e codas (din aceasi cauza).

Dar dupa cum zicea si Tudor totul se rezuma la pret...
James Kilowatt
La capitolul scaune ortografice, mie mai rasarite mi s-au parut Exeo si Alfa 159. In rest, cam o apa si-un pamant, diferente mici intre ele.

Daca patronul o sa fie un pragmatic, care vrea spatiu si folosinta urbana simulta, e foarte posibil sa iti impuna un monovolum. Aka o sa trebuiasca topic nou smile.gif
RUE
opel signum (deci combi) e pe platforma de astra dar tinde la ceva mai mare.
e o masina de famile adevarata se pare dar nu stiu daca fiind o masina relativ noua are acelasi statut opel de masina usor de intretinut.
James Kilowatt
Pana la urma, cum a mers interviul?

AZAZEL
nu am facut nimic.
asta este, raman acolo unde sunt.
James Kilowatt
Bafta data viitoare, poate deschizi un topic despre masinile premium smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.