Sunt de acord in principiu cu punctele 1,3 si 4.
Cu punctul 2 am ceva pt ca spatiul de care am nevoie il am si intr-un sedan familial, iar monovolumele nu sunt mai economice, am explicat mai devreme ca merg putin iar monovolumele sunt scumpe ca dracu'. Eu am un copil, nu mai multi. Nu caine si alte alea.
Cu punctul 4 sunt de acord in principiu. Pe de alta parte, uita-te pe harta.... e zona cu cea mai mare densitate de autostrazi din Europa, poate chiar din lume
Asa ca niste CP in plus se incadreaza si la 4, nu doar la 1. Masina asta va fi folosita extraurban, in aglomerare getzul e perfect (pacat ca n-are si DSG
). Pe autostrada, oricand niste CP in plus sunt utili cand incerci sa te inserezi intre doi englezi care se duc spre Germania sa isi alerge masinile
La modul serios, in trafic ceva mai dens sunt chiar mai utili decat pe autostrada goala.
Delta Integrale s-ar incadra doar la puctul 1.... insa vorba aia, nu intamplator e primul si in lista ta.
Diagrama ar arata asa, cu precizarea ca laturile nu sunt in mod necesar egale
1.CE VREAU ------------------------------------- 2. CE AM NEVOIE
! Delta Integrale -------------------------------------- !
! ------------------- Superb -------------------------- !
! --------------------------------------------------------!
! --------------------------------------------------------!
! --------------------------------------------------------!
! --------------------------------------------------------!
! --------------------------------------------------------!
! Superb + Delta Integrale-------Scuter/bicicleta !
3. Ce imi permit --------------------------------- 4. UNDE LOCUIESC
Deci, in rezumat, Superbul e cel mai apropiat de centru, chiar daca nu e perfect nu exista alta varianta mai apropiata.
Superb se incadreaza total la 2 si 3
Se incadreaza partial la 1, in sensul ca o prefer breakurilor si monovolumelor.
Superb se incadreaza tot partial la punctul 4, aka la partea extraurbana (din primul post spuneam ca asta va fi folosita preponderenta si ca doresc cruiser, nu doar camion.
Delta Integrale se incadreaza complet la punctele 1 si 3, si partial la 4 ( e totusi de talia unui Polo actual), insa e out la 2.
Partea de 4 "lipsa", aka urban e acoperita complet de scuter/bicicleta, care se incadreaza total si la 3
Si de Getz, care si el se incadreaza la 3.
Nu exista alta varianta care sa acopere mai bine toate zonele.
Monovolumele nu acopera deloc 1, si partial nici 4 intrucat nu sunt nici cruisere nici masini pur citadine (gen smart), fiind deci mai "proaste" decat superb la pct 4
Monovolumele sunt mai scumpe si deci mai indepartate si de punctul 3, chiar daca raman in interiorul diagramei.
Breakurile s-ar incadra la fel ca superbul la 2,3 si 4, insa nu intra la 1.
Un supercar nu intra (inca
) la 3.
Clar ca Delta Integrale e dambla
Nici n-am spus vreodata altceva. E insa una nevinovata si nu foarte scumpa. Sunt unii care dau bani mai multi pe aparatura audio-video.... fiecare cu piticii lui.