Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vreau masina pt prietena mea
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Titi1988
QUOTE (22nst @ Sep 19 2010, 01:36 PM) *
La ce pret este?

oups.. am uitat whistling.gif 9900 euro si arata fenomenal cu jentile de 18"
Titi1988
am vorbit cu tipul si lasa la 9600 ultimul pret. devine interesant teehee.gif
T u d o r
Jantele pe 18' ii vor scoate pietrele de la rinichi fara operatie. biggrin.gif

Pretul suna bine, mai trebuie o verificare a kilometrilor si una tehnica inainte de cumparare.
Titi1988
QUOTE ( T u d o r @ Sep 19 2010, 03:07 PM) *
Jantele pe 18' ii vor scoate pietrele de la rinichi fara operatie. biggrin.gif

Pretul suna bine, mai trebuie o verificare a kilometrilor si una tehnica inainte de cumparare.


jante pe 18" si suspensie sport tudore thumbsup.gif vibromasaj drive.gif

tipul mi s-a parut destul de serios fata de ceilalti care ma luau cu una cu alta. A zis ca mergem cu ea la reperezentanta ca nu are nimic de ascuns.

In seara asta vorbeste cu tatal ei sa mearga cat mai repede saptamana viitoare sa o vada. Sper sa fie asta The one! Wish me luck ca si eu o sa o conduc whistling.gif
solmar
Masina e in/din Germania? Vezi sa nu cada sub incidenta ultimei gaselnite cu TVA-ul. Germania are 19%, noi 24% - e o diferenta de 5% care trebuie luata in calcul.

+++
Persoanele particulare neînregistrate în scopuri de TVA nu mai pot înmatricula vehiculele provenite din spațiul intracomunitar decât dacă respectă o nouă regulă fiscală, intrată ieri 10.09.2010 în vigoare. Cumpărătorii de mașini noi trebuie să facă dovada plății TVA, iar cei care achiziționează mașini9 uzate trebuie să prezinte un certificat care îi scutește de acestă taxă.

Un Ordin comun al ministerelor Administrației și Internelor și al Finanțelor Publice, intrat vineri în vigoare, arată că „persoanele care nu sunt înregistrate în scopuri de TVA și solicită înmatricularea unui mijloc de transport nou achiziționat din spațiul intracomunitar vor trebui să depună un „Certificat privind atestarea plății taxei pe valoarea adăugată, în cazul achizițiilor intracomunitare de mijloace de transport noi“.În cazul achiziției unui vehicul second hand, persoana care solicită înmatricularea trebuie să prezinte un document prin care atestă că mașina nu intră sub incidența plății TVA.

In cazul achiziției unui vehicul second hand, persoana care solicită înmatricularea trebuie să prezinte un document prin care atestă că mașina nu intră sub incidența plății TVA.
Firmele nu se supun noii reguli

Această reglementare nu se aplică și în cazul persoanelor juridice, însă, conform noilor norme, acestea vor fi verificate pe cale informatică dacă sunt înregistrate în scopuri de TVA.
+++
Titi1988
uite motivul pentru care intreb pe forum. Primesc ajutor "gratuit" si va multumesc foarte mult. Ma documentez! Cel mai tare forum ever! thumbsup.gif
Va tin la curent 220 laugh.gif

aa.. am uitat, masina este in pitesti se poate vedea oricand.
Titi1988
a vorbit tatal ei cu o ruda din pitesti si maine merge sa vada masina si daca ii unda verde marti sau miercuri merge dupa ea thumbsup.gif
Rebel
QUOTE (HalbaSus @ Sep 19 2010, 10:59 AM) *
QUOTE (Rebel @ Sep 18 2010, 07:31 PM) *
ALFA 159 e urata, are faruri urate, are stopuri si mai urate iar lateralul este de o banalitate... Parerea mea desigur.

evident, gusturile nu se discuta... dar macar cu ocazia asta inteleg de ce iti place X6 smile.gif


Right on... smile.gif
That's why Honda is building a copy and the rest follow...

“The BMW X6 demonstrates superiority with a truly innovative design, which combines the sporting elegance of a large BMW Coupe with the powerful look of a BMW Sports Activity Vehicle. No other car in the world achieves this unique combination.”

http://www.bmwjordan.com/index.php?section...=46&lang=EN

Intre ORICE Alfa si X6 aleg X6 fara sa cracnesc. Mai ieri ma uitam la unul ... Frumoasa masina! smile.gif


Back on topic.

Titi, daca Seatul este ingrijit nu ar trebui sa il ratezi. Important este cum il intretii.
klm
CITAT(Rebel @ Sep 20 2010, 03:20 AM) *
Intre ORICE Alfa si X6 aleg X6 fara sa cracnesc.

Inclusiv Alfa 8C Competizione?!
Titi1988
Produsele Ma-fra asteapta in cos, trebuie doar sa confirm comanda laugh.gif
Orice masina isi ia domnisoara o sa am grija de ea cum am de nissanutul meu. Si ea cum a devenit la fel de "obsedata" de masini nu o sa fie vreo problema cu intretinerea. In general merita sa se bage motorina de calitate superioara? daca tot ii moca sa bage mai buna daca face diferenta.

PS a vorbit socrul cu un inginer mecanic si a spus ca motoarele cele din 2005-2006 2.0 TDI au probleme cu injectoarele iar la cele din generatia urmatoare 2007 s-a rezlvat problema asta. Dupa seria de pe motor iti dai seama care-i care.

PS 2 Si mie imi place X6 dar Alfa Romeo merita sa o pui pe perete thumbsup.gif
Lucian107416
QUOTE (klm @ Sep 20 2010, 08:39 AM) *
Inclusiv Alfa 8C Competizione?!

thumbsup.gif Versiunea Spider e masina mea nr 1 in materie de design ! Din toate timpurile. Spun asta obiectiv, pentru ca urasc decapotabilele cu toata fiinta mea si nu mi-as cumpara una nici sa fiu picat cu ceara.
Rebel
QUOTE (klm @ Sep 20 2010, 09:39 AM) *
QUOTE (Rebel @ Sep 20 2010, 03:20 AM) *
Intre ORICE Alfa si X6 aleg X6 fara sa cracnesc.

Inclusiv Alfa 8C Competizione?!

Inclusiv Alfa 8C. Are linii laterale frumoase INSA fata nu imi exprima nimic (ba chiar da senzatia de masina urata), urasc stopurile Tits iar aspectul general din spate este de masina trista.


Titi, a zecea cifra din VIN number (seria de sasiu) iti spune anul. Nu iti trebuie seria de motor.
Titi1988
eu am ajutat cant am putut acum tatal ei trebuie sa ia decizia si ma bucur pentru ca si lui ii place masina dar ii frica sa nu fie vreo problema cu ea. Sunt sanse sa merg eu dupa ea daca totul este ok!! thumbsup.gif Maine ii ziua cea mare cand merge sa o verifice pe tester. inca putinnnnnnn teehee.gif
Cristi2
Cere-i inainte VIN-ul masinii si incearca sa-i afli istoricul de la o reprezentanta VW.
klm
CITAT(Rebel @ Sep 20 2010, 11:17 PM) *
fata nu imi exprima nimic
aspectul general din spate este de masina trista.

ohmy.gif
Nici mie nu-mi displace X6 insa n-as fi crezut ca poate exista o persoana care sa-l aleaga in detrimentul Alfei mai ales pe baza acelor motive...
Ma rog, cand vine vorba de gusturi...
Titi1988
Si verdictul este ca...ii o mare minciuna confused.gif
Sa incepem cu chestiile stricate: volanta ii gata, injectoarele au probleme, nu sta la relanti ok, nu merge rotund motorul, NU are carte service (chit ca la telefon a zis ca are!!!) kilometrii nu sunt reali, cauciucurile trebuie schimbate toate 4!! sunt foarte uzate. Tot anuntul numai minciuni si la telefon la fel. Oameni neseriosi!!!
Incep sa-mi dau seama de ce multa lume a luat teapa cu masini sh!!
PENIBIL!!
Diesel
Bine ai venit pe piata sh din romania smile.gif
Dupa inca vreo 2-3 masini vazute iti vei da seama de ce e preferabil un motor pe benzina.
Titi1988
revenind dupa prima dezamagire. Noi masini supuse la discutie VW Jetta, Opel Vectra turned.gif dry.gif , VW Passat (chiar daca mie nu-mi plac)
Merita sa isi aduca masina din Germania? Mai poate sa prinda taxa cea veche? Ce cheltuieli in plus mai trebuie suportate?

PS caut masini pe mobile si nu gasesc chiar NIMIC, cred ca trebuie sa las un pic mai jos standardele
James Kilowatt
Eu nu inteleg, pentru ce-i trebuie unei fete tinere o Vectra sau un Passat? Inteleg pe astia mai de varsta a 3-a, asa ca mine, care cara nepotii, insa pentru altcineva nu vad de ce-ai lua o ditamai balena in locul unui coupe sau hot hatch smile.gif
T u d o r
Foarte corecta observatia. smile.gif In plus nu inteleg de ce nu se multumeste cu 100 Cp sa zicem. E o putere decenta in tara asta, eu cand am avut prima masina ma gandeam la 100 cai ca la un nec plus ultra al motorizarii. biggrin.gif
James Kilowatt
Pentru amatorii de balene, un prieten vrea sa vanda un Ford focus C-max (monovolum) 2L 140CP (motorul peugeot, nu tractorel vw, ford le-au folosit pe amandoua). Are sub 50.000km reali, folosit aproape exlusiv extraurban, si cere 12k€ la prima strigare. E in Belgoizia. Probabil e negociabil, insa nu foarte tare ca nu e grabit sa il vanda asa ca isi permite sa tina la pret. Are toate dotarile de bun simt, e impecabila si tehnic si estetic. Am condus-o si eu cam 800km si e OK. Il vinde pentru ca nevasta-sa (incepatoare) nu vrea sa-l conduca. Insa e mult mai usor de condus urban decat un Passat sau Vectra, are dimensiuni mai umane si vizibilitate muuult mai buna.

Ma gandesc in prostia mea ca pentru cineva care vrea neaparat spatiu, si folosire urbana, un monovolum e cea mai inteligenta optiune (desi personal cand in ziua cand imi iau monovolum diesel imi scriu si testamentul, cu ocazia implinirii a 100 primaveri).

PS
Daca tii musai la diesel, si la folosire urbana, evita filtrul de particule.
Titi1988
incerc sa o conving sa se uite si la benzinare dar problema cea mai mare ii tatal ei care nu prea se pricepe la masini si el ii cu diesel pana in panzele albe turned.gif . Ca un benzinar consuma 10000 de l la 100 de km iar toate masinile pe care le-a avut el consumau 4-5 l dar nu se gandeste ca 80% din timp il petrece extraurban pe rute destul de lungi unde normal ca un diesel este mult mai economic....

gata..cautam hatchuri si coupe-uri ca la suma asta de maxim 10.000 euro nu gasesc masini bune..
James Kilowatt
QUOTE (Titi1988 @ Sep 22 2010, 10:44 AM) *
gata..cautam hatchuri si coupe-uri ca la suma asta de maxim 10.000 euro nu gasesc masini bune..



Hai ca asta m-a distrat smile.gif Adica coupeurile si hatchurile sunt masini proaste? teehee.gif
Titi1988
Sunt foarte bune si hatchurile si coupeurile dar nici asa nu gasesc nimic pe masura asteptarilor mele dry.gif this is getting really annoying!!!!! spuneti-mi unde sa caut ca pe autovit m-am urat deja!! confused.gif
pmhoria
Hai ca exista masini ok la pretul asta (9000-10000)

Exemple benzinare:
Jetta: http://autovit.ro/volkswagen-jetta-C15085474.html
SX4: http://autovit.ro/suzuki-sx4-C15107490.html
Civic: http://autovit.ro/honda-civic-C14930387.html
Focus: http://autovit.ro/ford-focus-C15245103.html

Exemple diesel:
207: http://autovit.ro/peugeot-207-C15178441.html
Golf 5: http://autovit.ro/volkswagen-golf-C14587823.html
Auris: http://autovit.ro/toyota-auris-C15048009.html
C4: http://autovit.ro/citroen-c4-C15290375.html
Auris: http://autovit.ro/toyota-auris-C14961257.html
i30: http://autovit.ro/hyundai-i30-C15202945.html

Masinile se invart pe la 100 cai (+,- functie de model) Dupa cum vezi am ales masini diferite ca sa poti/poata alege.
Mai este si mobile.ro sau bestauto.ro ca si site-uri. Totul e sa va placa combinatia de model/motor/pret.
Bafta.
Titi1988
i-am zis sa se uite la ele si astept sa vad ce parere are. ms de ajutor thumbsup.gif
Titi1988
am gasit o honda accord 2.2 diesel, 114000 km, are carte service, dublu climatronic, tapiterie piele, comenzi pe volan etc, jante aliaj 235/35/19...ce parere aveti?
DRAGOS
Daca e aia din 2004 pe care o stiu eu, e frumoasa masina, dar o idee cam veche la banii astia zic eu. Totusi, merita vazuta, doar ca parca e di nordul moldovei de pe undeva, deci cam departe. La honda diesel trebuie sa ai in vedere ca ambreiajul e posibil sa faca nazuri la km astia. In rest e o masina destul de fiabila.
RUE
am observat ca samsarii cand au o masina adusa in tara si pe care o mai ruleaza ei, dau km in jos, apoi merg la reprezentanta si schimba un rulment, revizia sau te miri ce pt ca in factura sa se treaca interventia si normal nr de km actuali.
cu 2-3 facturi in cateva luni sau un an pe urma striga tare ca bmw ul din 2001 are doar 95 000 km ;-).
am si prieteni din astia... noroc ca nu cumpar de la ei masina.
bogcot76
CARFAX Vehicle History Report - cu asta nu se poate rezolva problema? Stiam ca pentru State sigur, nu e si pentru Europa?
James Kilowatt
Unei colege i-a cedat turbina la dieselul de 2.2, nu pe accord ci pe crv... ghinion. 3000 euroi reparatia, in Franta.
Modelul 2004 e mai apreciat de puristii honda decat cel nou, daca are kilometraj comparabil nu e in mod necesar un dezavantaj.
T u d o r
2.2-ul ala e un motor foarte rafinat, nici n-ai zice ca e diesel dupa cum suna si se manifesta in acceleratii. Modelul Accord 2004 din cate stiu a dominat topurile de fiabilitate dar nimeni nu e scutit de vreo surpriza. Oricum statistica ii da mai multe sanse. Ai grija la impozitare, e motor peste 2000 si te taxeaza suplimentar.
Titi1988
In primul rand multumesc pt mesaje. In postul anterior am uitat sa mentionez ca Accord-ul e din 2004. Si acum, poate sa ma lamureasca cineva pt totdeauna care sunt avantajele/dezavantajele motoarelor diesel/benzina pentru condus 90% in oras? (sa ii arat prietenei mele). Va multumesc, o seara placuta in continuare.

P.S. e ok motorul 2.0 benzina de pe Accord? ms
T u d o r
Motorul 2.0 DOHC pe Accord e unul dintre cele mai bune motoare de 2 litri. Insa atentie, in buna traditie Honda (cu exceptia modelului nou, adica al meu) e setos rau de turatii si duce lipsa de cuplu in low rev. Pentru a-si arata puterea trebuie dus peste 4500 rpm. Cred ca e o alegere mai buna decat 2.2-ul diesel.

In privinta avantajelor/dezavantajelor benzina vs diesel in oras... ar fi multe de spus. Uite aici un topic dedicat subiectului. biggrin.gif

Din punctul meu de vedere in oras vei avea o diferenta de cca 2 litri/100 km intre un motor diesel si unul pe benzina. Asta ca plus. In minus amintesc doar ca se incalzeste mai greu (aka iti va fi frig in masina iarna mai mult timp biggrin.gif), are trepidatii si e mai zgomotos, trebuie tinut in turatia de fuctionare optima a turbinei, costa ceva mai mult (si mai des) la revizii.
bogcot76
QUOTE ( T u d o r @ Sep 25 2010, 09:49 PM) *
Asta ca plus. In minus amintesc doar ca se incalzeste mai greu (aka iti va fi frig in masina iarna mai mult timp biggrin.gif)


Honda nu are incalzire auxiliara la diesel ??
T u d o r
Nu cred. Ok, te ajuta incalzirea in scaune daca exista.
James Kilowatt
In oras cred soferul poate face o diferenta mult mai mare de consum decat 2L.

Specific pentru oras, dieselul are cateva dezavantaje: Se incalzeste greu, daca e folosit pe distante scurte practic consuma cat benzinarul. Pana la mine la birou sunt cam 3km, iar un diesel de 1200kile (Hyundai Getz) lua cam 7.5-8, in timp ce un benzinar de 1500kile lua 9-10. Probabil la masini de aceeasi categorie diferenta ar fi fost mult mai mica.
Dieselul are cateva elemente sensibile la mersul chinuit in oras, de la turbina si injectoare, la ambreiaj. Iar reparatiile sunt mult mai costisitoare decat la un benzinar. De filtrul de particule nu mai zic, insa in general la cele de 3-4 ani inca nu e raspandit.

Daca crezi in ecologie si in viitorul planetei (de fapt nu, viitorul oamenilor, nu a planetei), dieselul polueaza extrem de mult in oras. Da,emite ceva mai mult CO2 care insa nu e toxic, insa la NOx, particule, HC, care sunt toxice etc e muuuult peste in benzinar. Pe mine ma depaseste idiotenia "legiuitorului" care taxeaza CO2-ul emis pe camp si nu taxeaza chestiile toxice emise fix unde traiesc milioane de oameni.

In general, la puteri similare dieselul e mai mare decat benzinarul, ceea ce s-ar putea sa duca intr-un viitor oarecare si in Romania la taxe si asigurari mai mari care sa anuleze economia facuta la carburant.

Dieselul e in general mai scump. Si in plus, probabilitatea sa aiba surprize gen dat kilometrajul inapoi e mai mare.
bogcot76
QUOTE (James Kilowatt @ Sep 26 2010, 11:10 AM) *
In oras cred soferul poate face o diferenta mult mai mare de consum decat 2L.
Daca crezi in ecologie si in viitorul planetei (de fapt nu, viitorul oamenilor, nu a planetei), dieselul polueaza extrem de mult in oras. Da,emite ceva mai mult CO2 care insa nu e toxic, insa la NOx, particule, HC, care sunt toxice etc e muuuult peste in benzinar. Pe mine ma depaseste idiotenia "legiuitorului" care taxeaza CO2-ul emis pe camp si nu taxeaza chestiile toxice emise fix unde traiesc milioane de oameni.

In general, la puteri similare dieselul e mai mare decat benzinarul, ceea ce s-ar putea sa duca intr-un viitor oarecare si in Romania la taxe si asigurari mai mari care sa anuleze economia facuta la carburant.


Eu pot da un exemplu concret:

Golful de 1.6 benzina 105 cai consuma intre 11 - 14 in oras, la drum lung intre 6,5 si 9 functie de viteza de croaziera, revizie la 15.000 km cu consumabile cumparate de mine cam 5,5-6 milioane lei, RCA 540 lei/an, 77.000 km in 7 ani

Outback-ul 2.0 diesel, 150 cai, consuma intre 8 - 12 in oras, la drum lung intre 5,5 si 8 functie de cum o calci (pe asta o calc mai cu nerv decat pe cealalta care e adormmita rau de tot), revizie uzuala la 15.000 km 8-9 milioane la service autorizat (cam atat costa si la golf pana sa iasa din garantie), RCA 700 Roni. 40.000 km in 1 an si 7 luni. Nu se pun uleiurile pentru diferentiale, ce vor urma a fi schimbate, pentru ca e 4x4 si presupunem ca asta a fost un moft al meu.

Casco iar nu e relevant pentru ca sunt de vechimi diferite. La masini noi de acelasi fel e proportional cu pretul, insa diferente intre benzina si diesel acum nu prea mai sunt ca pe vremuri, la pretul de achizitie.

Legat de alte costuri nu am ce sa spun pentru ca deocamdata nu am schimbat nimic esential la nici una cu exceptia Golfului la care, fiind pe benzina se schimba distributia care costa cam 8-9 milioane plus manopera. La cealalta e pe lant.

Pot da si un exemplu de Forester 2.0 benzina al unui prieten, 158 cai, 12-14 in oras, 8-10 la drum lung, costuri de service cu 10 -15 euro mai ieftine per revizie, distributie de schimbat in curand vreo 14-15 milioane plus manopera. RCA identic cu Outbackul meu.

Referitor la poluare, sunt de acord cu JK, insa mai ieftin pentru diesel e taxa de poluare la cele cu DPF, la cere fara DPF nu. Insa tot nu e just, pentru ca la cele fara DPF se ia in considerare numai CO2-ul si nu e corect.

Benzinarele de aceeasi putere (normal aspirate, nu turbo) sunt cam cu aceleasi costuri de RCA. Nu prea stiu un bezinar normal aspirat sub 1600 cmc sa scoata 140-150 cai. Iar motoarele de 1,8 de la VAG mai vechi pe benzina, de exemplu, sub 14 in Bucuresti, nu stiu sa consume.

Ideea e ca poti avea probleme si cu una si cu alta, depinde de multe (noroc, marca, sofer, combustibili, mers oras/afara). Eu personal pentru oras prefer golful si pentru afara indiscutabil Outback-ul, insa nu numai din cauza tipului de combustibil. Sunt muuuuult mai multe variabile care nu are rost sa le pun pe tapet.
James Kilowatt
Noi discutam aici conform ipotezelor de 90% folosinta urbana, asta ni se cere, asta facem smile.gif

Daca in oras ai 15km/h medie de viteza, si stai 3h/zi in masina faci 45km/zi. Aka vreo 12.000 an/an. La 2€/100km diferenta de cost al carburantului, faci o economie de 250€/an. Diferenta de pret nu sunt convins ca o acoperi intr-un timp rezonabil.

Plus ca atunci cand iei o masina nu te gandesti doar la bani. Eu prefer sa dau 250€/an si sa am liniste in masina, mai ales daca stau 3h/zi in ea.

Pur si simplu, nu prea inteleg necesitatatea unei masini mari si dizal in cazul folosirii 90% urban. Aduce numai batai de cap si avantaje nesemnificative fata de un benzinar mititel. Dai pe ea o caruta de bani, risti probleme tehnice, baraie, o parchezi greu, etc... care-i ideea?

Exemplul dat de tine cu ala cu Foresterul... ei bine, asa-i trebuie biggrin.gif Foresterul n-are ce cauta in oras biggrin.gif
Outback e altceva, ai famelie, catel, etc, poate nu mergi 90% urban ci doar 50%, ok, se justifica, insa nu e cazul din cate am inteles la tanara in chestiune.

In plus dieselul de la Subaru e unul care mie mi s-a parut de exceptie. Pe vremea cand imi cautam masina am incercat mai multe... Civic si Accord cu motorul diesel de 2.2, Skoda cu motorul de 2L CR si Seat Exeo cu cel PD, A4 2L CR, etc. Subaru a fost singurul care sa consume sensibil sub benzinare si sa fie comparabil la zgomot la turatii mici. In rest toate, inclusiv mult-laudatul 2.2 de la honda sunt tot tractoare si consuma cam mult fata de ce pretind. 2.2 pus pe civic a scos fix pe acelas traseu fix acelasi consum cu benzinarul de 1.8 (aveam un traseu "standard" de test de 40km, 20 pe autostrada si 20 prin oras).
Alt motor care mi s-a parut f economic e 1.6 multijet de la fiat/lancia, eu am incercat in varianta 120CP, insa "in afara concursului."

Oricum, ideea e ca e putin nedrept sa compari un diesel f reusit dpdv al economiei si zgomotului (subaru) cu un benzinar care n-a fost niciodata un succes, (au si renuntal la el de fapt) cum e cel 1.6 de la VW. Compara-l cu 1.4 TSI, sau cu 1.8 de la honda si se vor schimba datele problemei.

PS
Eu as innebuni sa trebuiasca sa stau 3h/zi in trafic urban. Chiar si 1h-1h20min mi s-a parut mult si mi-am luat scuter....
Iar 1h/zi de trafic urban inseamna o economie intre diesel si benzina de sub 100€/anual.
bogcot76
Ha ha. Pai eu nu am comparat mere cu pere ci am dat doar niste exemple fooooarte diferite de la poli relativ opusi.

1.4 TSI nu are turbina vrei sa spui?

Si inca ceva, pentru oras cum e Bucurestiul, o automata e excelenta. Mica/ medie, benzina si automata.
James Kilowatt
Are si TSI-ul turbina... numai ca gazele de esapament de benzinar sunt parfum fata de cele de diesel, ori turbinele de la ele se duc.
Mai mult, dieselul cat de cat modern are si un EGR care se baga in seama cam prea tare si care duce la emisii de pulberi foarte dure si abrazive... care trec si alea in prin turbina. Iar EGR-ul e fix chestia cea mai "utila" in oras, se face simtit fix in regimuri partiale sau tranzitorii specifice traficului urban. smile.gif
Dieselul e un motor formidabil daca e folosit in regim stabilizat... generatoare de curent, motoare de vapor, sau de camion care face "cruising"... insa in regimurile tranzitorii (aka oras) avantajele dispar in fum...de particule... biggrin.gif
T u d o r
2.2-ul de pe Accord 2004 e alt motor decat cel pus pe Accord-ul 2008. Nu stiu de ce l-au schimbat, ala vechi era extrem de rafinat, un motor cu adevarat deosebit. Din ce zic cei de pe forumurile Honda inteleg ca era vorba de costuri mari de fabricatie. Deh, s-a aliniat si Honda la trendul mondial de reducere a costurilor in detrimentul calitatii.
Lucian107416
QUOTE (James Kilowatt @ Sep 26 2010, 05:07 PM) *
Are si TSI-ul turbina... numai ca gazele de esapament de benzinar sunt parfum fata de cele de diesel, ori turbinele de la ele se duc.
Mai mult, dieselul cat de cat modern are si un EGR care se baga in seama cam prea tare si care duce la emisii de pulberi foarte dure si abrazive... care trec si alea in prin turbina. Iar EGR-ul e fix chestia cea mai "utila" in oras, se face simtit fix in regimuri partiale sau tranzitorii specifice traficului urban. smile.gif
Dieselul e un motor formidabil daca e folosit in regim stabilizat... generatoare de curent, motoare de vapor, sau de camion care face "cruising"... insa in regimurile tranzitorii (aka oras) avantajele dispar in fum...de particule... biggrin.gif

Motorul diesel are randamantul mai bun si este recomandabil pentru unele aplicatii. Perfect de acord cu ce ai mentionat la dezavantajele lui. Daca n-ar fi fost atat de cretini politicienii europeni probabil n-ar fi aparut niciodata pe autoturisme de uz personal. Sa nu uitam marele dezavantaj al greutatii motorului.
PS. Citisem undeva informatia contradictorie ca ar fi cu peste 20% mai mari costurile producerii motorinei. Asta ar anula din start diferenta de randament. Un petrolist sau un "documentat" ne-ar putea lamuri.
Titi1988
ce am mai gasit azi... din plictiseala teehee.gif

http://autovit.ro/bmw-318-C15347919.html

http://autovit.ro/seat-leon-C15371981.html

http://autovit.ro/ford-focus-C15354729.html

http://autovit.ro/honda-accord-C13980804.html honda din CJ din postul anterior

http://autovit.ro/hyundai-coupe-C14686048.html nu m-am putut abtine whistling.gif

http://autovit.ro/audi-a4-C15269005.html Cireasa de pe tort!!! pretul un pic cam mare banned.gif

Am citit o parte din topic benzen vs dizel si eu am vrut anul viitor sa iau o Octavia vrs 2.0 diesel 170 de cai dar inclin destul de mult spre varianta pe benzina de 200 de cai dupa lectura.
Numai bine!
T u d o r
BMW-ul e avariat, unele nu sunt inmatriculate in Ro si asta costa suplimentar. Daca are banii eu as recomanda Audi.
Titi1988
si eu tot la audi ma uitam dar...sa nu fie tzeapa si sa lase 900 de euro..cer prea mult? confused.gif

PS de unde stii ca bmw e avariat? is curios laugh.gif
T u d o r
Scrie in descriere. tongue.gif
Titi1988
QUOTE ( T u d o r @ Sep 26 2010, 10:41 PM) *
Scrie in descriere. tongue.gif


acum vad turned.gif busted NEXTTTT
Titi1988
am mult de lucru zilele acestea si a inceput si faculta asa ca o las mai moale cu cautatul masinii si ma ocup in weekend. daca mai aveti ceva sfaturi sunt bine venite thumbsup.gif

PS puteti sa-mi dati un topic unde se discuta despre Skoda Octavia RS diesel vs benzina pentru ca nu nu pot da la search ca nu imi ia RS ca ii prea scurt confused.gif
Seri
Octavia RS TDI 170 aproape toate au probleme cu filtrul de particule si injectoarele din cauza motorinei proaste de la noi, este foarte sensibil. TDI-ul de 140 cp este mult mai fiabil.

Nu inteleg, de ce incerci sa o fortezi pe fata sa-si cumpere masini care iti plac tie. Macar ii place sa conduca daca nici nu a dat pentru permis timp de 6 luni? In situatia asta cred ca ar fi mai potrivita o masina mica, cocheta, de oras, de exemplu Fiat 500, Grande Punto, Lancia Ypsilon, Polo, Corsa, Clio, Yaris, 207 cu motoare de aprox 100 cp.
Ce sa faci cu Octavia RS de 200 cp in oras cu un consum de 20%?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.