IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Vreau masina pt prietena mea

This topic is about Vreau masina pt prietena mea , the author, Titi1988, wrote about: salutare tuturor cu toate ca ii un pic off-topic pls HELP prietena mea in o luna termina scoala de soferi si doreste sa isi ia o masinuta, pana acum a ... To read more just scroll down

14 Pages V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Vreau masina pt prietena mea
Titi1988
post Nov 24 2009, 02:57 PM
Post #1


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.395
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



salutare tuturor
cu toate ca ii un pic off-topic pls HELP
prietena mea in o luna termina scoala de soferi si doreste sa isi ia o masinuta, pana acum am ajutat-o si am ajuns la urmatoarele variante

Audi TT 225cp quattro full an 2000 120.000 km 8000 EUR (masina mica, consum mare in oras=15-16 oras, prea multi cai pt un incepator si ii cam vitezomana tipa)

Mazda RX8 241 cp 2004 70.000 km 9000 EUR (tractiune spate-nasol iarna, consum f mare 18-20 oras, arata f bine dar tot multi cai!!)

Alfa Romeo 1,9 JTD full 2005 150 cp 22.500 km! (cam suspect) 9500 EUR (destui cai arata bine, consum mic 7-8 oras)

parerea mea ii alfa romeo, TT-ul ii vechi si uzat! mazda consuma f mult benzen+ulei.

Multumesc anticipat


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 24 2009, 03:32 PM
Post #2


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



ia masina care ii place ei !

rx8 are motoare de unica folosinta ... wenkel rotative ... pas
TT ul e ok ca masina dar e veche si modelul respectiv nu e tocmai cel mai fiabil.
alfa e alfa , e misto atunci cand merge wink.gif

PS: tractiune spate iarna nu e crima , trebuie musai sa ai gume ed iarna (valabil si la tractiune integrala ! )


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Nov 24 2009, 04:21 PM
Post #3


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



TT-ul are si versiuni mai putin puternice, de 150 sau 180 CP cu tractiune fata.
La un coupe-cabrio mic te-ai gandit? Mai exact Opel Tigra B, la banii astia gasesti unul din 2005 de 90 sau 125 CP cu mai putini km decat variantele enumerate de tine. Ar mai fi si Peugeot 206 CC, dar sunt mai vechi decat Tigra, iar 207 CC gasesti doar mai scumpe.

This post has been edited by Seri: Nov 24 2009, 04:22 PM


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Nov 24 2009, 04:41 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.551
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



La Mini v-ati gandit? E o masina buna pentru o fata.
Eu v-as sugera sa cautati o masina mai slaba si foarte ieftina pana isi face mana, mai ales daca e boboaca.


--------------------
Skoda, Subaru, Noul Tucson...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Nov 24 2009, 06:16 PM
Post #5


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Good God, TT sau RX8 pentru o fata care abia a terminat scoala de soferi? blink.gif Vrei sa scapi de ea si simpla despartire nu e de ajuns? laugh.gif

Sfatul meu e sa va orientati catre o masina cu cai putini, in jur de 100, pusi pe o caroserie compacta gen Golf. Daca nu e nevoie de 4 usi merge in coupe micut, s-a pomenit Tigra dar mai sunt si altele.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 24 2009, 06:29 PM
Post #6


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



sora mea a condus in primul an de sofat masini de 200cp smile.gif turbo , awd , fara electronica.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 24 2009, 06:48 PM
Post #7


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Da ce doamne iarta-ma are TT-ul sau RX8-ul pentru o incepatoare ? Adica daca ai 200...300..400 de cai... care e problema ? Un TT cu tractiune integrala (n-am condus RX8 care e cu tractiune spate) este mult mai safe pentru un incepator decat o dacie supernova de 75 de cp.

Alfa Romeo presupun ca te referi la GT... e o masina frumoasa, dar nu se ridica la nivelul TT-ului (nici in felul in care se conduce, si din pacate nici macar la fiabilitate nu sta foarte bine). RX8-ul ar fi misto, dar dupa cum a zis si George motorul ala e cam de unica folosinta.

Dar si eu recomand mini (one sau cooper), arata bine, are un design "fara moarte", e relativ fiabil, mai ieftin de intretinut (decat TT-ul sau RX8-ul), nu are foarte multi cai ca sa nu-si faca griji lumea ca lasi incepatoare pe 200+ cp (desi eu zic caii conteaza).


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Nov 24 2009, 07:14 PM
Post #8


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Cai multi + minte tanara + experienta 0... Sa caut niste filme, poze sau RIP-uri pe iutub cu tinerei cu masini supertari?

Sau mai plastic asa... Daca ai avea-o pe Nikita in dormitor de cate ori ti-ar veni "sa dai" in ea? Aceeasi intrebare pentru asta...


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Nov 24 2009, 08:47 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Nevasta-mea a inceput pe masina este 200CP... chiar nu vad problema. Hai ca daca era 400CP RWD intelegeam, dar 200-250CP nu-s nici o smecherie.
Singurele probleme pe care le vad eu:
1. RX8 e mai greu de condus ca n-are cuplu, trebuie turat si schimbat des. Chiar e masina obositoare in trafic de oras pentru un incepator.
2. Masinile cu cauciucuri late, putere mare, eventual usoare, eventual RWD, sint greu de condus iarna. Te impotmolesti mult mai repede cu ele si sint mult mai greu de scos. Daca vin si cu un ambreiaj din ala care prinde dintr-o bucata cum e la multe masini sport, chiar e problema mare sa dozezi puterea la roti in conditii de gheata/zapada. Cauciucurle de iarna ajuta enorm, cauciucurile inguste ajuta si mai mult.

@Tudor: pentru fiecare superstar d-asta iti gasesc 2 cu Dacii. De la 80km/h se moare, si 80 se prinde cu orice.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 24 2009, 08:51 PM
Post #10


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE ( T u d o r @ Nov 24 2009, 07:14 PM) *
Sau mai plastic asa... Daca ai avea-o pe Nikita in dormitor de cate ori ti-ar veni "sa dai" in ea? Aceeasi intrebare pentru asta...


Asa... si care dintre "partide" ti s-ar parea mai periculoasa ?


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Nov 24 2009, 08:53 PM
Post #11


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Corect Ozz in privinta alora cu Dacii. Eu am recomandat altceva, un Golf, un Astra, un Focus sau similare. Masini sigure, cu cai si veleitati medii, care sa nu te indemne sa-i arati nimanui ce poate masina ta. Sotia ta probabil a mers in USA, nu in Romanica. Aici daca te apuca dileala depasirilor si esti incepator ai sanse mari sa te arzi.

LE: @Halba: Bai ma lasi? Eram la masa, n-ai inima deloc? 36182451.gif

This post has been edited by T u d o r : Nov 24 2009, 08:55 PM


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Nov 24 2009, 09:08 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Aici sunt pe aceeasi lungime de unda cu Tudor.
Pentru un incepator trebuie o masina mica sau compacta cu un motoras decent de 75-80-100CP. Sunt arhisuficienti.
Eu de exemplu nu prea m-as impaca prea bine cu o masina sub 200CP dar m-as descurca onorabil si cu 75. Daca chiar vrei si stii sa tragi de ei nu vad nici o problema.

Drept este, caii nu se misca daca nu ii biciuiesti dar experienta zero cu multi cai nu este bine. Marile greseli se fac din reactii gresite + prea multa putere. O masina cu mai putini cai face mai putine stricaciuni decat una incare i-a scapat piciorul de frica si s-a infipt in ala din fata.

Ori voi uitati ca pana ai ceva km la bord treci prin tot felul de sentimente si reactii.

Eu as lua un Golf, o Astra, un Clio, ceva de genul, mai ales ca va trebui sa se invete cu dimensiunile si alte alea.

This post has been edited by Rebel: Nov 24 2009, 09:08 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 24 2009, 09:23 PM
Post #13


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



cai mai multi = siguranta mai mare . pentru ca o masina cu cp mai multi are : frane mai bune , stabilitate mai buna ,directie mai buna ... bla bla bla

atata timp cat respectivul sofer e constient ce face ! e ok ! daca nu , da , de acord putini cai .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Nov 24 2009, 09:41 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



pai nu-i chiar asa stimabile,

De ce o masina cu cai mai multi are siguranta mai mare?
Siguranta activa si cea pasiva a unei masini este si ea ajustata la dimensiunile masinii. mai toate au acum un numar acceptabil de airbaguri, caroserie cu nervuri de deformare, etc.

La frane iarasi nu ai dreptate. Franele sunt si ele dimensionate in functie de puterea motorului si dinamica generala a masinii, sunt foarte multe masini mici a caror distanta de franare ce pun in fund masini mai mari. E drept ca masinile foarte puternice au frane excelente dar asta este in primul rand pentru ca sistemul de franare trebuie dimensionat pentru dinamica masinii care cu cat mai multa putere cu atat are nevoie de frane mai puternice intrucat masa masinii are un alt ecou in fortele ce apar. Asta ca sa nu mai spunem ca o masina mai scumpa joaca intr-o liga superioara, sunt alte asteptari.

La stabilitate iarasi nu ai dreptate: pai ce are puterea motorului cu stabilitatea masinii ???
Sunt masini cu nume grele care s-au rasturnat bine merci in teste surclasate fiind de o jucarie mica cu suspensii independente. Importanta este impartirea greutatii pe axe, centrul de greutate al masinii si tehnica abordata in suspensie. nimic mai mult.

Un Mini (cel mai mic) pune in fund masini cu pretentii la stabilitate; culmea.. si la dinamica.

La directie, da, zici tu ceva, daca ne referim la cele care au Power Steering ca deh puterea motorului contribuie la asistarea directiei dar si aici, cand s-a construit masina s-a luat in calcul si aceasta problema.
In plus, cele noi nu mai au power-steering mai toate au electric power steering deci nu mai iau din puterea motorului ci au propriul sistem electric care este mai usor, contribuie la o directie mai buna si mai usoara si imbunatatesc consumul de carburant.
Din nou, sunt masini mici a caror manevrabilitate este superioara uneia mari. In plus ampatamentul are si el un cuvant de spus, o masina mai mica avand avantajele ei.

This post has been edited by Rebel: Nov 24 2009, 09:49 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 24 2009, 09:53 PM
Post #15


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



rebel... pe vorbe suna frumos la tine , eu zic atat : clio 1.2 vs clio rs .

ia zi-mi tu mie cum clio ala de 1.2 e mai vanos la franare si la stabilitate decat surata cu RS in coada .

sau , focus 1.4 vs focus ST (de rs nu mai zic).

ia argumenteaza cum o masina cu tamburi pe spate franeaza mai bine ca una cu discuri .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Nov 24 2009, 10:02 PM
Post #16


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pai pe considerentul asta sa propunem un Koenigsegggg. Sigur franeaza exceptional, sigur are o stabilitate de invidiar, are G-ul aproape de 1... masina ideala pentru un incepator. Ce conteaza ca daca te mananca oleaca talpa dreapta si ai apasat 2 milimetri mai tare pe pedala esti in copac... siguranta pasiva te salveaza si nu vei pati nimic. biggrin.gif Bro, ce-ar fi sa incredintezi tu masina ta aia nervoasa pentru un test drive uneia care a luat carnetul ieri? Daca n-ai incredere... extrapoleaza la cazul de fata. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 24 2009, 10:23 PM
Post #17


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



STI ul meu nu mai are mare lucru de-a face cu o masina de strada.

eu zic ca mai bine un ford focus de 140cp decat un ford focus de 80cp . spre ex. ia spuneti voi unde gresesc aici .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Nov 24 2009, 10:32 PM
Post #18


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



Dintre cele 3 as alege Alfa. Pe considerentul ca are cei mai putini cai si ca e cea mai noua dintre ele. Asta evident daca masina e ok.
Si eu consider ca pt un incepator 100 cai sunt suficienti. Cam in orice conditii din Ro.


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Nov 24 2009, 10:36 PM
Post #19


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



crede-ma ca focusul neveste-mii cu 90 cp si 215nm este o masina perfecta pt oras , pt femei si pt incepatori in general. dimensiunile masinii sunt perfecte si un om neexperimentat si-ar face mana fara probleme pe o asa masina.
se misca si frumos extraurban si are o tinuta de drum de invidiat. daca face manevre bruste si negandite, greu de crezut ca ajunge in sant.

rwd si peste 200cp pt un incepator???!!! mai bine nu.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 24 2009, 10:38 PM
Post #20


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



mai cititi o data ce am scris prima data. n-am zis 200cp si rwd nicaieri mai ales pt wenkel


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

14 Pages V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th April 2024 - 03:55 AM