Help - Search - Members - Calendar
Full Version: salata de...F1
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
pmhoria
Dar de ce nu dau si astia in F1 punctele ca si in Motogp? 25 la victorie, 20 la locul 2...etc..
Si asa ar aparea ca si echipele mici cu niste puncte, iar cei mari ar trage mai mult ...
20krpm
de ce, doar asa ca sa fie numarul mai mare? oful mare al celor de pe-aici e ca locul 1 nu e suficient de bine rasplatit comparativ cu locul 2. iar 25 de puncte fata de 20 e acelasi lucru cu 10 fata de 8 din punctul asta de vedere.
AZAZEL
frumos articol si nu doar frumos ci o analiza a unui specialist: Mark hughes

http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type=Ma...es&id=44682
Mariustom
News
OvidiuH
Alonso a semnat cu Ferrari

Pilotul iberic Fernando Alonso de la Renault si scuderia Ferrari au semnat un contract pe patru sezoane valabil din anul 2011, informeaza cotidianul Gazzetta dello Sport.

Conform sursei citate, pilotul care va pleca dupa venirea lui Alonso va fi Kimi Raikkonen, care nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor celor de la Ferrari. Cotidianul aminteste si de declaratia presedintelui de la Ferrari, Luca Montezemolo, facuta de Craciun si in care a dat de inteles ca Alonso ar putea ajunge la scuderia italiana: "Ii avem pe Massa si Raikkonen, pentru urmatorii doi ani. Pe viitor vom vedea. Alonso e un mare campion, viata e lunga, iar el e tanar".

Alonso va concura pentru Ferrari din 2011 pana in 2014, dar acordul include un pact prin care ibericul va ajunge la Ferrari in functie de evolutia lui Raikkonen in sezonul viitor.

Spaniolul Fernando Alonso (27 de ani) are in palmares doua titluri mondiale, in 2005 si 2006.

NewsIn
pmhoria
Honda is back ....

http://www.crash.net/motorsport/f1/news/17...a_to_drive.html
20krpm
ultimele 2 "vesti" au fost de fapt negate de declaratii oficiale.
20krpm
A6-EHJ e gata smile.gif juuuust loveable.
AZAZEL
baieti destepti araboii astia. nu au pus gp-ul in dubai pt ca acelui oras nu-i mai trebuie nimic sa atraga lume, l-au pus la abu dhabi ca sa valorifice fiecare colt din tara.
20krpm
o prezentare foarte grafica a diferentelor tehnice dintre masinile de anul trecut si cele din anul asta.
klm
Interesant este ca in orice alta forma de punctare in afara celei actuale, L. Hamilton n-ar fi putut iesi campion in 2008:

Forma noua (12, 9, 7, ...):
LH - 101
FM - 113
Forma anterioara (10, 6, 4, ...)
LH - 80
FM - 83
Oana
am vrut sa fac si eu calculul asta, dar am renuntat ca sa nu ma enervez... se pare ca aveam si motive. am o vaga impresie ca nici kimi n-ar fi castigat in 2007

vettel a speriat spectatorii unui show tv rtl
http://www.youtube.com/watch?v=yM7RtlxJea0...feature=related
klm
CITAT(oana87995 @ Mar 9 2009, 03:13 PM) *
am o vaga impresie ca nici kimi n-ar fi castigat in 2007


2007
Forma noua:
KR - 128
LH - 125
FA - 125
Forma anterioara:
KR - 93
LH - 87
FA - 85
Oana
m-am inselat... dar am avut dreptate cand am zis ca e doar vaga impresia whistling.gif
AZAZEL
KLM despre ce sitem de punctaj nou vorbesti? va fi un altul anul asta?

KLM vezi ca ai calculat gresit.
oana, cred ca am mai discutat o data . in formula veche de acordare a punctajului unde victoria era mai mult pretuita, massa ar fi iesit campion cu 83 de puncte fata de 80 ale lui hamilton.
in 2007 daca era sistemul de punctaj ca pe vremuri, raikkonen cu 6 victorii fata de 4 ale lui hamilton, castiga la pas campionatul.
chiar daca nu avea victorie in ultima etapa(nici nu avea nevoie de ea), facea 89 de puncte fata de 87 ale lui hamilton.
20krpm
noul sistem de punctaj e deocamdata doar o propunere a fota, dar nu e inca aprobat oficial. e agreat cam de toata lumea insa, si chiar daca nu va fi aprobat exact la fel, e foarte probabil ca ceva se va schimba.
AZAZEL
si va intra in vigoare anul asta?
klm
Se poate sa fi calculat gresit; datele au fost introduse intr-un fisier exel pe care ulterior l-am sters si n-o sa stau sa refac manual calculul sau sa rescriu formulele.
Despre propunerea FOTA am vorbit aici

AZAZEL
frumos:
mclaren vs ferrari
http://www.youtube.com/watch?v=VX8zlGya-kg...feature=related
AZAZEL
cine credeti ca-i flacaul din imagine?
20krpm
mick jagger. si sa nu-mi spui ca am ghicit, ca rid o saptamina.
AZAZEL
nu e el.

alte opinii?
AZAZEL
nimeni cu nici o idee despre flacaul de mai sus?
tip: este un fost pilot de f1.
AZAZEL
dezamagit de lipsa voastra de participare.

nici o asemanare intre cei doi ?

berger in jurul lui 1985
Click to view attachment


berger la mclaren la inceputul anilor '90
Click to view attachment

Oana
pregatiri inainte de cursa rolleyes.gif

AZAZEL
ce gluma ieftina de 1 aprilie: hamilton va pleca la brown GP inainte de cursa din malaiesia.

http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news...401093727.shtml
Oana
cel mai tare print f1 pe care l-am vazut pana acum. genial

Advertising Agency: 1861 United, Milan, Italy
20krpm
intr-un interviu, gerhard berger a spus ca anul trecut a negociat intens cu alonso ca sa-l aduca la toro rosso. lasind asta la o parte, alonso a tinut sa fie foarte clar ca 2009 ar fi doar un an de tranzitie pentru el, pentru ca deja are un plan asigurat pentru 2010. berger chiar a mentionat unde crede el ca va merge alonso. acuma inainte sa dati fuga sa cautati pe web interviul cu pricina, ca un exercitiu, incercati sa ghiciti echipa la care credeti ca-l veti gasi pe alonso la anul. aveti dreptul la o incercare. felicitari. smile.gif smile.gif
AZAZEL
ferrari?

si cine sa plece de acolo?
9er
Kimi. Sau, eventual, amandoi. Pentru ca niciunul n-ar accepta un rol secund. Iar Alonso.......n-ar accepta altceva decat prim-solist.
laurentiu
Nu cred ca Ferrari. Din cate stiu lui Alonso niciodata nu i-a placut Ferrari. Cred ca la Mercedes in locul lui Kovalainen.
20krpm
QUOTE (9er @ Apr 23 2009, 12:30 PM) *
Kimi. Sau, eventual, amandoi. Pentru ca niciunul n-ar accepta un rol secund. Iar Alonso.......n-ar accepta altceva decat prim-solist.

bingo. (sublinierea imi apartine.) mai exista cineva care e in drum spre ferrari.

laurentiu: cum la mclaren, soro? n-a mai fost acolo? nu mai stii ce fulgi au iesit?
laurentiu
CITAT(20krpm @ Apr 23 2009, 02:09 PM) *
CITAT(9er @ Apr 23 2009, 12:30 PM) *
Kimi. Sau, eventual, amandoi. Pentru ca niciunul n-ar accepta un rol secund. Iar Alonso.......n-ar accepta altceva decat prim-solist.

bingo. (sublinierea imi apartine.) mai exista cineva care e in drum spre ferrari.

laurentiu: cum la mclaren, soro? n-a mai fost acolo? nu mai stii ce fulgi au iesit?


da-mi-as palme! uitasem. mii de scuze wallbash.gif
AZAZEL
QUOTE (20krpm @ Apr 23 2009, 08:09 PM) *
mai exista cineva care e in drum spre ferrari.


vettel sau mai de graba kubica.
vettel are contract pt 2010 inclusiv si va costa bani f multi pt a se rupe acel contract.

totusi, probabil massa si raikkonen au un contract beton si va fi f scump pt a se rezilia contractele cu ei inainte de termen adica la sf lui 2010.

@laurentiu , vezi ca ai de pus o intrebare pt cursa din bahrein. etapa din china ati castigat-o tu si dragos. dragos a facut publica intrebarea si ai mai ramas tu.
20krpm
nu cred ca ferrari vor schimba amindoi soferii in acelasi an. vettel e free agent, deci ieftin (daca nu-l ia sub aripa... hmm, lapsus - fostul manager al lui schumacher? willi...). red bull s-ar putea sa vrea sa-l dea pe motoare, sau daca nu ferrari o sa-i plateasca bailout-ul. desi nici nu stiu sigur daca vettel e intr-adevar semnat si pe 2010 sau ba. kubica ma tem ca deja o sa fie stins la sfirsitul sezonului astuia, dar nu il vad plecind inca de la bmw - bmw are la cine sa renunte. nu uita ca bobby kubica e un sofer al naibii de greu de acomodat intr-o masina, si ca nu sint multi dispusi sa-l ia si sa-l ingesuie cumva in copaitza lor. asta a fost si durerea cea mare a lui alex wurtz. kubica e tinar si inca poate sa duca o cursa de la cap la coada, dar cind s-o mai bosorogi si or sa-nceapa sa-l doara alea si alea, o sa vedem.
9er
Din cate imi aduc eu aminte, cel putin in istoria recenta, Ferrari n-a avut niciodata probleme cu banii, asa ca ce mare lucru ar fi sa inghita un contract sau doua. Mai ales ca asta le-ar da o sansa la Alonso, care, cel putin la ora actuala, e socotit pilotul cel mai capabil pentru dezvoltarea unei masini. Plus, se descurca onorabil si pe pista teehee.gif . In ceea ce priveste al doilea pilot el asta va trebui sa fie, un al doilea pilot. Dupa experienta McLaren nu cred ca Alonso va mai inghiti gogosi d-astea cu egalitatea intre piloti. De altfel, Ferrari a mers intotdeauna pe diferentierea pilotilor si a si avut cele mai mari succese folosind un numar unu consacrat, in timp ce al doilea puncta in special pentru echipa (chestie logica din punctul meu de vedere, atata timp cat campionatul nu se acorda decat unui singur pilot si chiar exista tot felul de tiebreak-uri). Ca atare, mai logic ar fi Kubica, pe care eu il vad o treapta mai jos decat Alonso si nu Vettel care are potential mare de crestere si care ar putea fi cam pe la nivelul lui Alonso in 2-3 ani.

Eu ma gandeam ca si Massa ar putea sa fie inlocuit tinand cont si de influentele "politice", nu numai de performanta pe pista. Managerul lui Massa e fiul lui Todt, care a fost indepartat discret. De asemenea, Alonso nu cred ca-l inghite pe Massa prea bine, tinand cont de diferitele lor altercatii, desi Massa e un pilot secund excelent, in timp ce cu Kubica e in relatii destul de amicale. Ganditi-va ca in limita de buget propusa pentru sezonul urmator nu intra si salariile pilotilor, asa ca ar merge sa inghita ultimii ani de contract, eventuala castigare a campionatelor contrabalansand cheltuiala asta. Oricum banii ar fi recuperati de la potentiali sponsori si Alonso are "spate".
9er
Eu cred ca daca sezonul lui Ferrari ia sfarsit dupa Barcelona, in eventualitatea ca update-urile programate sa vina atunci nu dau roade, ar putea foarte bine sa schimbe ambii piloti. Nu putem vorbi de necesitatea continuitatii, regulamentele tocmai s-au schimbat, iar prima lor masina pe noile specificatii e un dezastru atat de mare incat scorul dupa 3 etape intre Buemi si toata echipa Ferrari e 3-0. Daca situatia se pastreaza si dupa Barcelona nu vor avea de ales si vor trebui sa ia hotarari radicale si sa hraneasca tifosii macar cu sperante in lipsa rezultatelor.
AZAZEL
pai au si spus ca in barcelona vor decide daca vor mai continua sa dezvolte masina de anul asta sau vor lucra direct la cea din 2010. in fond , ferrari nu sunt obisnuiti sa lupte pt un loc 2 sau 3 la finalul campionatului iar daca dupa barcelona avansul lui brawn va fi prea consistent, vor abandona lupta.
si ei erau atat de increzatori in rezultatele testelor din iarna !
klm
CITAT(9er @ Apr 23 2009, 10:47 PM) *
Alonso, care, cel putin la ora actuala, e socotit pilotul cel mai capabil pentru dezvoltarea unei masini. Plus, se descurca onorabil si pe pista teehee.gif . In ceea ce priveste al doilea pilot el asta va trebui sa fie, un al doilea pilot. Dupa experienta McLaren nu cred ca Alonso va mai inghiti gogosi d-astea cu egalitatea intre piloti.

Cum, bre, "se descurca onorabil"? Se descurca excelent pe circuitele care necesita abilitati sporite de pilotaj ceea ce inseamna ca este un pilot excelent; sa nu uitam ca are totusi 2 titluri de campion.
Daca Ferrari il va vrea (si daca il va avea) pe Alonso pentru sezonul 2010 (de altfel, l-au curtat si pentru 2007) va trebui sa dezvolte masina impreuna cu el; poate ca Alonso o va face foarte bine insa nu cred ca o va putea face foarte repede (in timpul dintre sezoane) asa ca singura sansa pentru ca scuderia sa aiba o masina competitiva pentru 2010 (competitivitatea insemnand cu sanse de a lua un titlu) va fi sa-l puna pe MS sa gandeasca/analizeze/faca_ce_face_el_mai_bine, ba chiar sa se mai intalneasca la o cafea cu Alonso.
Pentru 2009 vor trebui sa-i puna pe cei 2 sa rupa masinile in 2, nimic nu este pierdut pentru ca Europa are foarte multe circuite care pun in valoare calitatile pilotilor iar Button, ma scuzati, insa nu are talentul si masina de a iesi campion.
9er
Intr-adevar, era cu ghilimele...
AZAZEL
am revazut rezumatele curselor F1 din 1995.
nu cred ca a existat loser mai mare in f1 ca damon hill.
zeci de puncte a pierdut in acel sezon din cauza prostiei proprii si din cauza frustrarii in fata lui MS. greseli peste greseli.
e drept ca williams-ul nu a fost la fel de fiabil ca si benetton si nici echipa tehnica pe masura celei de la benetton(hill si coulthard pierdeau la boxe constant in fiecare cursa intre 5 si 10 secunde) insa acele williams-uri erau prea rapide iar hill prea cu vaca. si coulthard era cu vaca insa poate mai avea circumstante atenuante in sensul ca era aproape debutant.

hill a facut greseli care l-au scos din cursa in silversone, monza ,hockenheim, suzuka , greseli ce l-au costat aprox 36 de puncte adica 3 victorii si un loc doi. au mai fost si alte greseli insa nu l-au costat puncte asa multe. ceea ce conteaza este ca in acel sezon a pierdut peste 40 de potentiale puncte pe propria mana.
echipa i-a mancat victoria in Spa prin deciziile luate si i-a facut-o cadoul lui MS si i-a macat sansa la victorie in brazilia inca din primele tururi, cand Hill conducea detasat (defectiune tehnica).
coulthard saracu, conducea aproape fiecare cursa sau se afla pe doi sau in cel mai rau caz 3 si s-a facut de ras intreg sezonul 1995 facand o gramada de greseli, memorabile fiind cele de la monza, adelaide, suzuka, silversone si multe multe altele pe care mi-e greu sa mi le mai amintesc.

oare cu o fi suportat frank williams?
9er
Unde le-ai vazut? Ai vreun link? Multumesc anticipat.
AZAZEL
eu am niste Cd-uri "F1 decades" 1994-1995-1996 cu comentariu celor de la ESPN insa cursele se pot gasi si pe youtube.
intri pe www.f1.com , te uiti la calendarul curselor din 1995 si le cauti pe youtube.

interesant este ca in 1996 cu 4 curse inainte de final, cu toate ca era evident ca hill va deveni campion, frank williams i-a spus ca nu vrea sa-l mai vada in garajul lui.
9er
Mansell reloaded, nu? Frank era, si probabil este inca, un negociator de temut. Pe f1live.com e un interviu cu fostul consilier al lui Senna, care spune la un moment dat ca Frank il innebunea pe Senna cu negocierile lui. Si vorbim de Senna, nu de vreun incepator.
AZAZEL
practic senna a murit, lasand propria glorie in mainile lui MS.
sub nici o forma, la cum au mers williams-urile in 94, 95, 96 MS nu putea avea vreo sansa la titlu in acea perioada in cazul in care o masina williams era condusa de un pilot decent.
este drept ca williams a avut probleme tehnice la inceputul lui 94 insa ulterior si-au revenit. inca 3 titluri mondiale ar fi putut avea senna iar daca mai concura si dupa 1996 cine stie pe unde ar fi ajuns. cum s-a scris istoria acestui sport din cauza mortii lui senna, este total gresit.
revenind la 1995, williams a avut un potential de aproape 200 de puncte in acel sezon, in cazul in care avea doi piloti decenti in masina. practic, aproape nu a fost cursa in care ei sa nu-si fi jucat f multe sanse la victorie si in care unul dintre pilotii williams sa nu fi condus minim jumatate de cursa.
aproape la fel a fost si in 1994. daca doua nulitati ca hill si coulthard au castigat campionatul la constructori iar hill aprope a devenit campion, imi imaginez ca pt senna era ca un "walk in the park" acel an '94.
9er
Eu cred ca pe Senna pana si Schumacher il regreta.

95, mi-a placut foarte mult, mi s-a parut echilibrat chiar daca la sfarsit Schumacher avea avans mare. Ca in mai toate sporturile cu motor nu castiga intotdeauna cel mai rapid si performant, ci cel mai constant si fiabil. Si cu un strop de noroc rolleyes.gif .
Oana
QUOTE (AZAZEL @ May 4 2009, 08:02 PM) *
hill si coulthard

si asta imi aduce aminte de ce a zis coulthard sambata... ca era mai rapid decat hill, insa mai lent decat hakkinen
T u d o r
Oana
o colectie impresionanta de autografe ferrari...
http://picasaweb.google.ca/Igor.Entin2/MyC...versAutographs#
AZAZEL
uite un autograf misto:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.