Help - Search - Members - Calendar
Full Version: salata de...F1
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
20krpm
aiurea. nu e deloc vorba de cauciucuri - red bull au descoperit ca sasiul lui vettel era lejer dexazat, si ala e motivul pentru care webber a fost mai bun in ultimele curse. ce alta dovada mai buna doresti, pentru prima afirmatie din postul tau? smile.gif

depinde foarte mult unde citesi toate porcarelele astea. f1fanatic? gpupdate? scriu si ei, fabuleaza, isi vind pagina. cind s-or fac mai mari poate se vor baza mai mult pe realitate, sau poate vor deveni la fel ca bild. in ce masura cauciucurile il avantajeaza pe webber, sau masina scurta il favorizeaza pe schumacher, sau strategia pe button, asta numa echipa stie. noi, muritorii de rind, soferi de canapea, probabil ca nu vom sti niciodata cit de important e un anumit "avantaj" din asta obscur, asa cum nu vom sti niciodata o multime de alte mici intimplari de prin garaj care au si ele contributia lor. citeodata nici ei insisi nu le stiu: williams pornise furtunos sa investigheze suspensiile masinii lui barichello, dupa monaco, si in cele din urma s-au razgindit cind un reporter le-a aratat cu degetul un capac de la o gura de canal care le-a aruncat in bariere.
AZAZEL
pai asta incercam sa spun, ca sunt atat de multe variabile care pot parea atat de minore si joaca roluri esentiale in desfasurarea lucrurilor. sunt lucruri care daca nu pica la locul lor asa cum ar trebui, pot distruge reputatia unui pilot, indiferent cat de bun ar fi acesta. poate sunt si anvelopele , care contribuie la succesul lui webber samd. ramane sa vedem ce se intampla in urmatoarele curse, dupa ce red bull repara sasiul lui vettel.

ramane de vazut cum va continua disputa dintre cei doi. si istanbul ar fi un circuit care in teorie ar fi ok pt red bull deci si acolo vom mai avea inca o intrecere in cadrul echipei. insa, doar o cursa nu este concludenta
James Kilowatt
QUOTE (20krpm @ May 24 2010, 12:53 AM) *
aiurea. nu e deloc vorba de cauciucuri - red bull au descoperit ca sasiul lui vettel era lejer dexazat, si ala e motivul pentru care webber a fost mai bun in ultimele curse.


Da-o dreacu', credeam ca astea sunt chestii care se intampla pe la Jiguli Racing F1...
20krpm
oficial, si in sfirsit: formula 1 revine in US, peste 2 ani. daca va intrebati "unde", raspunsul corect e "nicaieri", si mai exact mai prin mijloc. austin tx n-are un circuit de f1, de fapt n-are nici un circuit profesional de vreun fel din cite stiu eu, dar (te pui cu austin?) are intentii bune. cam atit a ramas din visele ude ale lui becclestone, cu masini de formula 1 pe strip in vegas, sau prin times square in manhattan. whistling.gif
AZAZEL
jj lehto a provocat moartea unui om:

http://www.worldcarfans.com/110062226960/p...hto-after-fatal
AZAZEL
nu inteleg despre ce vorbeste alonso aici:

http://en.espnf1.com/ferrari/motorsport/story/23104.html

36182451.gif
20krpm
ghici cine-i dupa colt, si cine asteapta sa vina de la anul in formula 1? villeneuve. (jacques, nu circuitu'.) si pentru ca nu si-a gasit loc nicaieri, nici macar la o echipa care nu concureaza, si-a facut echipa lui. un fel de "daca nu ma iubeste nimeni, las c-o sa ma iubesc io singur". nu se stie cine-ar fi al doilea sofer, dar ma tenteaza sa spun ca, daca proiectul villeneuve ruseste, schumacher are un loc asigurat pentru anul viitor.
AZAZEL
pt cei pasionati de cifre si statistica, cei de la itv au tocat marunt tot ce s-a intamplat anul acesta in f1

As the absorbing 2010 season passes its halfway point, itv.com/f1 has crunched the numbers and statistics from the 10 rounds so far.

Read on to find out who has been the fastest man in qualifying this year, how the field spread has ebbed and flowed, and who is faring best in the team-mate wars.


Super Grid - Average qualifying times

The Super Grid shows the average lap time for each driver over the season so far, using his fastest qualifying lap from each grand prix.


1. Vettel 1m28.449s
2. Webber 1m28.452s
3. Hamilton 1m28.889s
4. Alonso 1m28.954s
5. Massa 1m29.106s
6. Button 1m29.139s
7. Rosberg 1m29.153s
8. Kubica 1m29.194s
9. Schumacher 1m29.430s
10. Sutil 1m29.597s
11. Barrichello 1m29.823s
12. Hulkenberg 1m30.048s
13. Petrov 1m30.076s
14. Buemi 1m30.141s
15. Liuzzi 1m30.183s
16. de la Rosa 1m30.251s
17. Kobayashi 1m30.267s
18. Alguersuari 1m30.498s
19. Kovalainen 1m32.724s
20. Trulli 1m32.736s
21. Glock 1m33.117s
22. di Grassi 1m33.660s
23. Senna 1m34.183s
24. Chandhok 1m34.947s



Note: Excludes wet Malaysian GP qualifying because the big change in track conditions between sessions gives a distorted picture. Alonso failed to set a qualifying time in Monaco so we've used his fastest practice time as the best available approximation. Chandhok didn't set a representative qualifying time in Canada due to car problems so we've used his best practice time.


Average qualifying position


1. Vettel 1.9
2. Webber 2.0
3. Hamilton 5.9
4. Rosberg 6.4
5. Kubica 6.8
6. Massa 7.5
7. Button 7.7
8. Schumacher 8.7
9. Alonso 8.8
10. Sutil 10.1
11. Barrichello 10.7
12. Hulkenberg 12.3
13. Liuzzi 13.3
14. Petrov 13.7
15. Buemi 13.8
16. de la Rosa 13.9
17. Kobayashi 14.0
18. Alguersuari 16.1
19. Kovalainen 19.2
20. Trulli 19.5
21. Glock 20.0
22. di Grassi 22.2
23. Senna 22.9
24. Chandhok 23.4


Field spread

This table shows the percentage gap between the times of the polesitter and the slowest qualifier at each grand prix.



Pole Slowest lap Diff (%)


Bahrain 1m54.101s 2m04.904s 109.47%
Australia 1m23.919s 1m30.613s 107.98%
Malaysia 1m49.327s 1m59.977s 109.74%
China 1m34.558s 1m40.578s 106.37%
Spain 1m19.995s 1m27.122s 108.91%
Monaco 1m13.826s 1m19.559s 107.77%
Turkey 1m26.295s 1m32.060s 106.68%
Canada 1m15.105s 1m19.675s 106.08%
Europe 1m37.587s 1m42.851s 105.39%
Britain 1m29.615s 1m36.968s 108.21%

Note: Chandhok's unrepresentative 1m27.757s time from Canada is excluded and the next-slowest time (di Grassi's 1m19.675s) is used instead.


Team-mate wars


Qualifying head-to-head


Hamilton 7-3 Button
Rosberg 8-2 Schumacher
Vettel 5-5 Webber
Alonso 7-3 Massa
Barrichello 7-3 Hulkenberg


Kubica 10-0 Petrov
Sutil 8-2 Liuzzi
Buemi 9-1 Alguersuari
Kovalainen 5-5 Trulli
Senna 6-3 Chandhok

De la Rosa 6-4 Kobayashi
Glock 9-1 di Grassi


Race results head-to-head


Hamilton 7-3 Button
Rosberg 8-2 Schumacher
Vettel 5-5 Webber
Alonso 6-4 Massa
Barrichello 8-2 Hulkenberg

Kubica 9-1 Petrov
Sutil 7-3 Liuzzi
Buemi 4-6 Alguersuari

Kovalainen 5-5 Trulli
Senna 2-7 Chandhok

De la Rosa 4-6 Kobayashi
Glock 5-5 di Grassi


The leading lights


Pole positions




1. Vettel 5
2. Webber 4
3. Hamilton 1

Race wins


1. Webber 3
2. Hamilton 2
= Button 2
= Vettel 2
5. Alonso 1

Fastest laps


1. Webber 2
= Hamilton 2
= Alonso 2
4. Vettel 1
= Button 1
= Kubica 1
= Petrov 1

Laps led


1. Webber 259
2. Vettel 174
3. Button 74
4. Hamilton 56
5. Alonso 20
6. Rosberg 16
7. Buemi 1




http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type=General&id=48858
9er
DA!!! IN SFARSIT!!!

http://formula1.automarket.ro/stiri/oficia...2011-31939.html

Oana
rugaciunile ne-au fost ascultate...
Mircea104901
smile.gif))
Ufff. Pot sa ma uit si eu la F1, in sfarsit biggrin.gif
klm
Deci (incep furtunos), Digi astea se prind in afara retelei CATV Digi (de preferat pe internet)?
PS: cine vrea TVR HD pe internet poate folosi serviciile pbxtv.
20krpm
QUOTE (20krpm @ May 25 2010, 02:49 PM) *
oficial, si in sfirsit: formula 1 revine in US, peste 2 ani. daca va intrebati "unde", raspunsul corect e "nicaieri", si mai exact mai prin mijloc. austin tx n-are un circuit de f1, de fapt n-are nici un circuit profesional de vreun fel din cite stiu eu, dar (te pui cu austin?) are intentii bune. cam atit a ramas din visele ude ale lui becclestone, cu masini de formula 1 pe strip in vegas, sau prin times square in manhattan. whistling.gif

(ma scuzati ca citez din mine.) dupa doua luni de la marele anunt, timp in care toata lumea se-ntreba "unde-or fi disparut aia cu formula 1 in US", din nou au aparut pe tapet organizatorii. si din nou cu promisiuni. de data asta a fost prezentata pashunea pe care va intra in erectie circuitul (e buna, goala, asa ca n-au ce sa piarda vremea cu demolat nimic de pe ea), iar investitorul principal, un tip care a mai avut vreo doua echipe de baschet si inca vreo citeva ventures in sportul american, a iesit pe scena. nu va spun numele, pentru ca nu-l stiu din memorie, atit de cunoscut e. in continuare, pronosticul meu pentru reusita variaza intre "meh" si "o sa cred cind o sa vad cu ochii mei". poate daca fia va face pasi in directia inlocuirii aripii din fata cu bull horns, o sa incep sa anticipez si eu un pic. pina atunci, oameni buni, yeee-haaa.
Oana
Click to view attachment
36182451.gif
20krpm
hmm... daca celor de la red bull le mai trebuia inca un pic de ghinion, uite-l ca a aparut. adrian newey a avut un accident destul de naspa weekendul asta, intr-un supporting race din anglia. stirea pe care am citit-o a fost destul de scurta, si fara sa detalieze starea de sanatate dupa accident (nu spunea decit ca a fost scos pe targa din masina, si ca a putut sa vorbeasca in ambulanta in drum spre spital). sper (din punct de vedere uman, mai degraba decit ca suporter al lui red bull) ca nu e foarte grav, si ca va fi inapoi la treaba cind i se va termina vacanta. adrian newey nu prea e renumit ca sofer priceput, ba s-ar putea spune chiar din contra...
Daniel Bogdan
http://www.youtube.com/watch?v=U4RRBTMzOms
Daniel Bogdan
Pentru cei care au "un milion da dolari" in plus:

http://www.autoblog.com/2010/08/09/lotus-e...s-quasi-f1-car/
20krpm
isle of man. david couldhard. mercedes sls. pretty fun.
HalbaSus
evenimentul a fost prezentat si de Fifth Gear:

http://www.topspeed.com/cars/car-news/vide...mg-ar93578.html

Si daca tot am ajuns la capitolul emisiunilor auto britanice, iata ce s-a intamplat dupa ce Barrichello a scos un timp mai bun decat stig:



iar altii care nu au reusit aceasta performanta au primit tricouri cu:

Lucian107416
De mentionat totusi ca Barrichello a comandat tricourile biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Si tot el le-a daruit colegilor. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Oana
Click to view attachment

alonso pare cam nefericit smile.gif
pmhoria
In timp ce Kimi .. e in cloud 9 biggrin.gif
Oana
felipe nu este chiar un simbol al masculinitatii, dar un fotograf bun si putin photoshop schimba datele problemei...

Click to view attachmentClick to view attachment
Click to view attachmentClick to view attachment
klm
M-a convins reclama: nu imi mai iau Ferrari; eu credeam ca posesorii sunt tot timpul cu zambetul pe buze insa Massa mai are putin si arunca fulgere din privire...
Oana

jenson si lewis isi asambleaza singuri masina... geniala reclama!
AZAZEL
si uite asa heidfeld va putea deveni o partida buna pt echipele de anul viitor tinand cont ca va testa anvelopele pirelli la disperare fiind incepand de acum pilotul lor oficial de teste.

locuri parca mai sunt posibile la renault, force india si cam atat. restul locurilor fie sunt inaccesibile fie sunt prea proaste.
Oana
heidfeld merita o a doua sansa in f1, dar nu cred ca o sa faca mare branza nici macar avand avantajul de a cunoaste pneurile.

james allen spune pe twitter ca, potrivit presei finlandeze, prima alegere a celor de la pirelli a fost raikkonen, insa acesta a refuzat.
klm
CITAT(AZAZEL @ Aug 18 2010, 09:07 AM) *
locuri parca mai sunt posibile la renault

Cine pleaca?
AZAZEL
posibil petrov.

@oana
raikkonen nu s-a prostituat niciodata si nu o va face acum cum nu a facut-o asta toamna cand putea sa semneze cu mclaren insa salariul oferit nu a fost conform cu valoarea pe care el ca pilot considera ca o are. cei de la mclaren au justificat spunand ca daca ferrari(pardon santander-ul lui alonso) ii plateste salariul pe 2010, de ce ar mai fi vrut inca pe atat de la mclaren?!
20krpm
QUOTE (AZAZEL @ Aug 18 2010, 07:26 AM) *
raikkonen nu s-a prostituat niciodata si nu o va face acum [...]

really? si cum explici atunci ca ferrari il plateste inca pe raikkonen ca sa *nu* alerge pentru ei?... smile.gif
AZAZEL
ferrari nu plateste nimic. santander a dictat ce se intampla la ferrari.
santander are bani multi si nu dorea un pilot rapid langa alonso. nu facea bine pt santander , pt imaginea lor si pt bani.
cica ei investesc cateva sute de milioane iar asocierea brand-ului lor cu cel al lui ferrari si alonso le aduce cateva sute de milioane profit. nu le-ar fi trebuit bancherilor spanioli ceva/cineva care sa le tulbure apele iar raikkonen ar fi putut-o face. atat timp cat va fi santander la ferrari nu vei vedea niciodata indivizi ca vettel sau hamilton langa alonso acolo, asa cum nici raikkonen nu a incaput. indiferent care ii sunt defectele lui raikkonen, acesta este un vitezist pur sange si asta e de necombatut.
zvonurile circula ca lucrurile s-ar fi limpezit dupa cursa din catalunia 2008 si au fost constientizate de toata lumea abia prin vara lui 2009. publice au fost facute in toamna lui 2009.
pana in spania 2008, circulau zvonurile ca massa este prea slab pt ferrari si ca urma sa fie inlocuit. dupa cursa din spania, lucrurile au luat o intorsatura radicala.
AZAZEL
din punctul de vedere al unora, acesta este topul 30 al celor mai frumoase batalii din f1:

http://www.breakdowncover.org/blog/30-greatest-f1-battles
20krpm
QUOTE (AZAZEL @ Aug 20 2010, 06:34 AM) *
ferrari nu plateste nimic. santander a dictat ce se intampla la ferrari.
santander are bani multi si nu dorea un pilot rapid langa alonso. nu facea bine pt santander , pt imaginea lor si pt bani.
cica ei investesc cateva sute de milioane iar asocierea brand-ului lor cu cel al lui ferrari si alonso le aduce cateva sute de milioane profit. nu le-ar fi trebuit bancherilor spanioli ceva/cineva care sa le tulbure apele iar raikkonen ar fi putut-o face. atat timp cat va fi santander la ferrari nu vei vedea niciodata indivizi ca vettel sau hamilton langa alonso acolo, asa cum nici raikkonen nu a incaput. indiferent care ii sunt defectele lui raikkonen, acesta este un vitezist pur sange si asta e de necombatut.
zvonurile circula ca lucrurile s-ar fi limpezit dupa cursa din catalunia 2008 si au fost constientizate de toata lumea abia prin vara lui 2009. publice au fost facute in toamna lui 2009.
pana in spania 2008, circulau zvonurile ca massa este prea slab pt ferrari si ca urma sa fie inlocuit. dupa cursa din spania, lucrurile au luat o intorsatura radicala.

nu, stai, ma... ferrari plateste paycheck-ul lui raikkonen. dar oricum, pentru ideea pe care am contestat-o eu nu prea are importanta. iar teoria pe care o expui tu, cu doi soferi buni, e ca vai de capu ei. in primul rind, nu poti sa-l consideri pe massa un sofer de liga a doua. massa a fost ala care era gata-gata sa cistige campionatul in 2008, nu raikkonen. si pe urma, daca tot era asa de bun, cum de nu si-a gasit bietu raikkonen un loc la o alta echipa. sa nu-mi spui ca a fost tot mina lu santander aici. si sa nu-mi spui ca din punct de vedere financiar nu facea sens, pentru ca un job in f1 ar fi insemnat mult mai putini bani de la ferrari - asta e exact punctul meu de vedere cu prostitutia.

nici tu nu esti departe de modul de a privi al celorlalti, atita ca idolul tau e altul. un sofer bun, care a cistigat curse si a avut o cariera de succes, inseamna doar atit - ca a fost bun. nu inseamna ca o sa fie bun tot restul vietii lui. cariera lui raikkonen a avut inceput, apogeu, si s-a terminat. anii lui buni n-au fost ultimii. nu contesta nimeni succesul lui, dar cind esti paltit ca sa stai pe bara nu mai inseamna ca esti bun. e admirabil insa cum ferrari stie sa aprecieze soferii, chiar dupa ce-au terminat contractul cu ei - intotdeauna am apreciat asta la ei.
AZAZEL
paycheckul lui raikkonen il plateste santander , nu ferrari. si raikkonen nu a vrut el sa alerge decat pe salariu plin; el si-a gasit loc chiar la mclaren insa nu a dorit sa alerge decat platit la nivelul lui nu platit la nivelul lui insa din doua parti (o bucatica de la ferrari si una de la mclaren). ceea ce avea el de incasat de la ferrari, nu era problema celor de la mclaren. raikkonen nu a vrut sa alerge in f1 nu pt ca primea mai putin de la ferrari, ci pt ca ceilalti ii aminteau la negocierea salariului ca el are de primit bani de la ferrari. asa au stagnat discutiile cu mclaren.
apoi massa nu este de liga a doua sub nici o forma si intr-adevar el era sa devina campion mondial in 2008, nu raikkonen.

cine are arhive sau are rabdare sa caute articole din preajma marelui premiu al cataluniei 2008 , stie despre ce vorbesc.
in acel moment s-a semnat contractul cu santander, in acel moment raikkonen era lider dupa 4 etape cu aproape echivalentul unei victorii, in acel moment montezemolo declara ca nu ar fi bine ca o echipa ca ferrari sa nu aiba doi soferi ca raikkonen si alonso(iar cei doi au fost intrebati despre asta intr-o conferinta de presa) si tot atunci incepe decaderea lui raikkonen la ferrari.
in tot acest context potrivnic si raikkonen a avut ghinion sau a dat-o chiar el cu bata in balta( defectiunea din franta, sutul in fund primit de la hamilton in canada, greseala proprie facuta in belgia, greseala echipei in gbr) sunt doar cateva momente in care el a pierdut aproape 30 de puncte. asa de usor de castigat pt oricine a fost campionatul din 2008, incat nici nu trebuia ca echipa sa-ti puna o masina buna la dispozitie, ci iti trebuia doar un strop de noroc.

dupa spania 2008, dezvoltarea masinii ferrari a fost trimisa inspre massa desi marea majoritate vedeau un campionat simplu pt raikkonen.
inclin sa cred ca alonso era sofer ferrari inca din primavara lui 2008 si asta s-a intamplat cand lumea era in criza de bani iar santander a venit punand conditii.

si nu stiu de unde scoti tu faptul ca raikkonen a avut ultimii ani slabi in f1!
in 2009 a castigat o cursa cu ferrari pe care de fapt el a castigat-o si nu ferrari. masina era muci. in 2008 a mers tare in curse, drept dovada ca detine recordul de fastest lapuri din toate timpurile, numai ca, ferrari a mers cu masina intr-o directie in care raikkonen nu putea sa bage temperatura in anvelope in putinul timp din calificari. calificarile fiind proaste, cursele erau compromise indiferent cum mergea el dupa ce incalzea anvelopele la inceputul cursei.

eu inca astept sa vad ce va face omul. sper sa revina in f1 si poate chiar la red bull in 2012
acum vreo trei luni eram ferm convins ca va veni la red bull in 2011 in locul lui webber.
f1anatic
Eu stiu ca multi ati vrea sa il vedeti pe Schumacher pensionat din nou. Si ca la un moment dat GigI ala Norbert Haug cica s-ar fi dus sa il vada pe Raikkonen si repede toata lumea gata a muscat.
1) Pe Schumi nu o sa il dea afara pt ca este si mai bun si mai mare star ca Raikkonen (si daca nu sinteti de acord cu asta e problema voastra).
2) Haug cred ca s-a dus la Raikkonen la sfaturile celor de la Pirelli (chit ca decizia a venit destul de tirziu) care doreau un pilot bun pt masina lor de teste. Iar Haug din prietenie, si ca sa il "ajute" pe Raikkonen sa revina in F1, s-a dus cu "oferta".
3) Raikkonen s-a dus la Red Bull Citroen daca nu ma insel. De ce s-ar intoarce el la Mercedes care este ciuca bataii, acum pe locul 4 in clasament si pilotii sint mult in urma in clasament, cind se poate - si se va intoarce peste un an cind Webber creste aripioare - la cea mai tare echipa a momentului. Probabil daca Webber nu isi prelungea contractul cu 1 an, Raikkonen ar fi venit in locul lui, la echipa campioana - in nici un caz la echipa # 4.

Ca toata lumea, Raikkonen se prostitueaza cu interes. Se pare ca mai preia clienti un an (Webber contract pe 2011) ; dar cel putin are clientela selecta (nu Pirelli test driver, nu Mercedes driver la jumatatea clasamentului).
20krpm
QUOTE (AZAZEL @ Aug 20 2010, 11:28 AM) *
si raikkonen nu a vrut el sa alerge decat pe salariu plin; el si-a gasit loc chiar la mclaren insa nu a dorit sa alerge decat platit la nivelul lui nu platit la nivelul lui insa din doua parti (o bucatica de la ferrari si una de la mclaren). ceea ce avea el de incasat de la ferrari, nu era problema celor de la mclaren. raikkonen nu a vrut sa alerge in f1 nu pt ca primea mai putin de la ferrari, ci pt ca ceilalti ii aminteau la negocierea salariului ca el are de primit bani de la ferrari.

ti-am spus sa nu aduci in discutie chestia cu banii, pentru ca exact asta demonteaza argumentul tau cu non-prostitutia. ceilalti ii aminteau de banii primiti pe de-a moaca de la ferrari (asadar de la ferrari, cum zici tu insuti) din aceasi cauza. atita i s-a oferit - atita era valoarea lui de piata la momentul respectiv. si accentul cade pe "momentul respectiv".

QUOTE (AZAZEL @ Aug 20 2010, 11:28 AM) *
si nu stiu de unde scoti tu faptul ca raikkonen a avut ultimii ani slabi in f1! in 2009 a castigat o cursa cu ferrari [...]

exact de-aici. smile.gif

in rest, raikkonen e mai bun decit schumacher sau viceversa - asta e un fel de "sandokan il bate pe brus li". pentru mine scobitul in arhive dupa curse din anii trecuti nu e ceva care sa-mi faca o deosebita o placere, nu ma atrage sa vad o competitie careia ii stiu deja rezultatul. dar inteleg ca pentru majoritatea celor de pe-aici asta e pasiunea, si e ok. atita vreme cit "demonstratiile" astea ale voastre pastreaza si eticheta cu data la care sint valabile, e ok.
AZAZEL
dupa cum spun unii, toyota in 2010 era pregatita pt a se bate la titlul mondial:

http://www.worldcarfans.com/110082328040/t...-season-in-2010
f1anatic
Webber vorbeste despre intoarcerea lui Raikkonen
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/240943/...t-2011-f1-exit/

ninja.gif
AZAZEL
si cum ai concluzionat tu ca asta inseamna intoarcerea lui raikkonen?
daca red bull vroiau sa semneze cu el, o faceau astfel incat sa debuteze in 2011.

se presupune ca raikkonen va continua in wrc insa va schimba echipa iar asta inseamna si despartirea de sponsorul red bull. nu vad cum ar fi facila intoarcerea lui la red bull in f1.
20krpm
QUOTE (f1anatic @ Aug 23 2010, 11:29 AM) *
Webber vorbeste despre intoarcerea lui Raikkonen
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/240943/...t-2011-f1-exit/

... ma rog, iti multumim ca ne arati felul in care functioneaza la tine logica. ai acvariu? smile.gif
AZAZEL
intr-un top al pilotilor cu cele mai multe victorii fara sa castige un campionat lucrurile stau asa:

16 Stirling Moss
13 David Coulthard
12 Carlos Reutemann
11 Felipe Massa
11 Rubens Barrichello
10 Gerhard Berger
10 Ronnie Peterson


mari sanse are massa sa urce pe 2 sau chiar pe 1.

la pole position lucrurile stau asa:

19 Rene Arnoux
16 Stirling Moss
15 Felipe Massa
14 Ronnie Peterson
14 Rubens Barrichello
13 Jacky Ickx
13 Juan Pablo Montoya
12 David Coulthard
12 Gerhard Berger
12 Sebastian Vettel


la pole postion, lucrurile stau tot cam asa si cu acelasi potential.
e musai sa castige brazilianul un campionat pt ca nu ramane cu statistici nasoale.
stirling moss a facut-o prea"lata".
Oana
QUOTE (20krpm @ Jul 29 2010, 06:47 PM) *
dupa doua luni de la marele anunt, timp in care toata lumea se-ntreba "unde-or fi disparut aia cu formula 1 in US", din nou au aparut pe tapet organizatorii. si din nou cu promisiuni. de data asta a fost prezentata pashunea pe care va intra in erectie circuitul...

si acum a aparut si schita...
Click to view attachment
arata chiar interesant.
AZAZEL
circuit pt red bull.
AZAZEL
circuitul din austin vrea sa aiba toate curbele din circuit care sa imite curbe celebre din calendarul f1.
practic se vrea o copie pe portiuni a tot ce este mai frumos in f1 iar aceste bucatele sa devina impreuna un super circuit de f1.
Oana
Today mark another malaysian history. The 3rd malaysian and youngest driver to drive an F1car: http://twitpic.com/2k6b6x

copilul asta (Nabil Jeffri - 16 ani) nici nu era nascut cand schumy a intrat in f1.
20krpm
QUOTE (Oana @ Aug 31 2010, 11:02 PM) *
si acum a aparut si schita...
arata chiar interesant.

s-o vezi si pe aia care arata elevatiile. dupa ultimul viraj inainte de linia dreapta de la grandstands e o coborire destul de zdravana, un fel de rampa de lansare.
AZAZEL
aici se pot vedea elevatiile:

http://www.autoblog.com/2010/09/01/austins...-gets-laid-out/
AZAZEL
lui hitler ii place de button:

http://www.youtube.com/watch?v=0MHBqntJ56U

hitler a pariat 50% din banii de taxe ai germaniei pe victoria lui msc la hokkenheim:

http://www.youtube.com/watch?v=f0_K1rTNCeg...feature=related

hitler afla ca nu msc il va inlocui pe massa in valencia 2009:

http://www.youtube.com/watch?v=zWAGTM3bn7w...feature=related
AZAZEL
vettel a innebunit:

"I know how good we are - I will take the title,"
20krpm
QUOTE (AZAZEL @ Sep 3 2010, 05:26 AM) *
vettel a innebunit:
"I know how good we are - I will take the title,"

bine-ar fi. daca ceva il va ajuta sa cistige totusi campionatul, atunci exact nebunia asta o sa fie. insa dupa cursa de la spa, increderea mea in el, pentru anul asta, e binisor sub 50%.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.