Bogdan Mihai
May 19 2004, 09:22 PM
Salutare,
sunt si yo webmaster la un site si anume la www.reclama
vreau sa aflu si eu cateva detalii despre Audi A3 ,este masina mea preferata audi a3 modelul nou ... asi vrea sa pornim ateva discutii despre aceasta masina ...fac apel la toti impatimitii de A3 !
krysty
May 19 2004, 09:32 PM
salutare!
si eu sunt admin la un forum(adica asta) si voi muta acest topic acolo unde-i este locul. adica la Marci de masini - Audi
mai multa atentie data viitoare.
Bogdan Mihai
May 24 2004, 08:49 PM
chiar nimeni nu este impresionat de acest model ?
guerilla
May 24 2004, 11:25 PM
cand am opel astra mai ieftin, bmw 1 mai scump si mai fain, la ce imi trebuie ceva mediu?!?!
ca sa nu mai zic ca va apare seat leon care, cel putin ca design, va face furori.
G e o r g e
May 25 2004, 12:02 AM
dece un S3 cand imi pot lua un impreza de nici nu discuta cu S3 ul?
Bogdan Mihai
May 25 2004, 07:35 PM
looooooooool
cred ca nu ati vazut cum arata un A3 tunat ... cred ca nu va agitati prea mult dupa el deoarece este scump si nu sunt foarte multe modele in Romania ... modelul mou de A3 .. sunt cel mult 150 in toata tzara ...e masina de masina ......
Noul Audi A3 nu cred ca are concurenta. Asteptam BMW Seria 1 sa vedem ce o sa fie ... masina ce apare in toamna !
G e o r g e
May 25 2004, 08:41 PM
si tot nu mi-ai raspuns , de ce A3 cand pot sa-mi iau o masina mai buna si mai fiabila ???
guerilla
May 25 2004, 08:47 PM
A3 - pentru ca are doua portiere. celelalte nici macar ca optionale.
Prefer seat cupra daca tot e sa fie nemteasca si tunata.
ce daca scrie S, ABT sau mai stiu eu ce pe ea.. tot o chestie inutila e.
parerea mea™
si chiar asa. poate ne schimbi tu opinia. ne spui de ce ar merita masina asta sa fie cumparata?
sa iti mai aduc aminte de 147GTA ? sau deja te trec fiorii
G e o r g e
May 25 2004, 08:48 PM
mai bine un 3.2 v6 aspirat normal decat un inghesuit de la audi.
Peugeot_Fan
Jul 8 2004, 05:21 PM
Audi A3 este o masina perfectoasa,frumoasa dar hatchback-ul este mult mai frumos decat coupe-ul.
Peugeot_Fan
Jul 8 2004, 05:23 PM
Audi A3 Hatchback
Peugeot_Fan
Jul 8 2004, 05:23 PM
Audi A3 Hatchback
Peugeot_Fan
Jul 8 2004, 05:24 PM
Audi A3 Hatchback
bogdan41974
Mar 10 2005, 05:51 PM
audi a3 e o masinuta buna dar cam cu probleme,sora mea a avut unul din2002 full option si cam scump si de intretinut nuti mai zic ca ac sa sticat cat era masina in garantie .acum o are un vecin care zice ca e multumit :ban:
ncristi
Mar 10 2005, 06:48 PM
Audi a mai avut probleme cu demarajul anumitor motoare...nu sunt chear sfinti :angel: chear daca au o aura de masina perfecta....
Oricum toate masinile audi astea noi au un design absolut superb (parerea mea)...
Noul A8 este cea mai frumoasa masina fabricata pana acum...
PS:
"nuti=nu-ti"
Johnny_Bravo
Mar 11 2005, 05:34 PM
chear -> chiar !!!
Iulian HondaFan
Jun 15 2005, 09:09 PM
A3 a aparut si in USA. am vazut si pipait unul la Chicago auto-show. singura varianta aici este hatchback 4 usi cu motorul 2.0TFSI manual in 6 trepte sau DSG in 6 trepte...
review-ul din C&D e f. bun...
http://www.caranddriver.com/article.asp?se...p;page_number=1
totul mi se pare super dar daca pui si ceva optionale pretul sare la 32000$ bani de care pot lua de ex. o Acura TL (Honda Vigor) cu 270CP si o sec mai rapida, mai mare si similar ori chiar mai bine echipata...
damn it!..
marian50141
Jul 1 2005, 12:12 AM
da ma, aveti dreptate, a3 e de kkt, ce mai????
nemtii aia s-au prostit de tot... nu stiu cum am putut sa fac o asemenea tampenie si sa dau o caruta de bani pe un jaf si nu mi-am luat o impreza sau mai stiu eu ce alt japonism tembel si mai imi faceam si un concediu la ibiza
asta e..poate dupa unii am fost un prost, dar nu regret nici o secunda si aviz amatorilor, poate va scot la o tura sa va arat ce poate jucaria, ce parere aveti???
G e o r g e
Jul 1 2005, 12:46 AM
sunt de parere ca un STI sau evo viii nu are ce discuta cu tine
chiar pe circuit
uite datele :Hockenheim Track Times :
1:15.245 Digit Power Subaru Impreza STI***
1:17.2 --- Mitsubishi Lancer GT EVO VIII
1:17.9 --- Subaru Impreza WRX Sti, 265hp/1487kg (sport auto 03/2005)
1:18.2 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VII (sport auto 11/02)
1:20.6 --- Audi A3 3.2 quatri DSG
1:29.906 Rothe-Audi A3 8P, 522 PS/1585 kg, Mike Rothe (TGP 05)
Iulian HondaFan
Jul 1 2005, 01:59 AM
QUOTE(marian50141)
da ma, aveti dreptate, a3 e de kkt, ce mai????
nemtii aia s-au prostit de tot... nu stiu cum am putut sa fac o asemenea tampenie si sa dau o caruta de bani pe un jaf si nu mi-am luat o impreza sau mai stiu eu ce alt japonism tembel si mai imi faceam si un concediu la ibiza
asta e..poate dupa unii am fost un prost, dar nu regret nici o secunda si aviz amatorilor, poate va scot la o tura sa va arat ce poate jucaria, ce parere aveti???
take it easy, man. nimeni nu aspus ca e o masina proasta... doar ca e scumpa
.
amatorii cu STI sau Evo cred ca iti vor da furca. si ca sa le dai fum trebuie sa apelezi tot la japoneza Kawa...
take care...
Iulian HondaFan
Oct 2 2005, 03:26 AM
dupa indelungi deliberari m-am hotarat sa raman in familia VAG, cel putin pe jumatate...
tocmai am semnat pentru un Audi A3 Sportback 2.0TFSI model 2006 cu transmisie DSG...
front wheel drive
four-wheel independent suspension
front and rear stabilizer bar
external temperature display
trip computer,
Light/Rain Sensor,
alloy rims 17 x 7.5 in. rims
P225/45ZR17 all season Pirelli PZero Rosso
ventilated front disc / solid rear disc brakes
4-wheel ABS
emergency braking assist
traction control
stability control
electronic brakeforce distribution
sport suspension
dual front side-mounted airbags
front and rear head airbags
driver head restraint whiplash protection system
passenger head restraint whiplash protection system
remote power door locks
power windows
4 one-touch power windows
power mirrors
auto-dimming interior rearview mirror
front fog lights
leather seating surfaces
cruise control
speed-proportional power steering
tilt and telescopic steering wheel
3-spoke multi-function leather steering wheel
first aid kit
dual zone climate controls - driver and passenger interior air filtration
front reading lights
dual vanity mirrors
leather trim on shift knob
alloy trim on dash, doors
front, rear and cargo floor mats
cargo area light
AM/FM in-dash single CD player, CD-controller stereo 140 watts stereo output
10 total speakers
mast antenna
speed sensitive volume control
HomeLink remote transmitter,
storage net on the back of the front seats and in the front passenger footwell,
a storage tray under driver's seat,
a grocery bag holder hooks in the cargo area.
pret final: 30565$.
La Honda Acura TSX 2.4VTEC ar fi fost 26000$ dar nu aveau cu transmisie manuala (decat in 3-4 saptamani) si dobanda oferita era de 5.75%...
stiu ca am cedat ispitei, stiu ca mi-am tradat convingerile... dar masinutza asta m-a cucerit indeajuns cat sa o prefer... motorul si transmisia cu padele pe volan sunt super... adaugand designul si practicalitatea hatchback-ului au inclinat balanta desi pretul suplimentar este consistent.
later edit: am actualizat lista de optionale.
G e o r g e
Oct 2 2005, 10:11 AM
ce sa mai zicem , ne-ai pus in fata faptului implinit, sa o stapanesti sanatos si fara incidente .
Andrei Suzuki
Oct 2 2005, 12:16 PM
George,pari cam dezamagit.
Iulian,sa-ti traiasca si sa va bucurati de ea. :cheers:
Iulian HondaFan
Oct 2 2005, 04:47 PM
multzam' frumos... mai sunt cateva detalii de rezolvat, dar sper ca tootul va merge bine...
HalbaSus
Oct 2 2005, 05:50 PM
Hei hei hei
welcome to the club
Chiar ma mira alegerea ta, dar sunt surprins in mod placut (nu voi fi singurul cu sportsback cu trapa dubla (open sky ii zice
)... desigur ca al tau va fi mult mai rapid da' asta e
... va fi cumva tot rosu ? sau negru ?
(nu am vazut printre optiuni culoare metalizata... iar rosu si negru sunt free... cel putin la noi... ah, mai e si alb... dar... )
Sa o stapanesti sanatos... si sa ne trimiti poze... (o sa pun si eu cand o sa vina... adica pe la inceputul lui noiembrie). jantele sunt modelul care il am eu in avatar ? (ala e standard de 17" aici) sau la TFSI vine altceva ?
Andrei Suzuki
Oct 2 2005, 05:54 PM
Iulian,acum ce sa fie? IulianAudiFan?
HalbaSus
Oct 2 2005, 06:24 PM
pai inca mai are civic-ul din cate am inteles...
dar semnatura trebuie modificata
Iulian HondaFan
Oct 2 2005, 09:25 PM
Civicul ramane... HondaFan forever!! urmatoarea masina va fi Honda/Acura. nevasta-mea a refuzat sa ia GTI-ul, dar cred ca pe A3 o sa ne batem ( cel putin o vreme)...
lucrurile s-au precipitat cumva... pana ieri eram 90% croit sa iau Acura TSX cum vorbeam. o testasem, imi placea si aia la nebunie...
am testat week-end-ul trecut si un Legacy GT Limited... nu se simte asa de rapid pe cat s-ar credea. asta daca accelerezi normal.... numerele acelea de speriat se obtin cred prin turare si ridicarea brusca a ambreiajului, lucru pe care nu mi l-am permis cu dealerul pe scaunul din dreapta. asta si explica de ce variantele hidramate ale Legacy-ului, la care accelerarea nu se face decat prin urcare treptata in ture, sunt relativ modeste ( nu sunt melci dar sunt in jur de 7sec la 250CP).
oricum interesul meu nu era in viteza pura... si desi a fost tentant Legacy-ul a picat mai ales la consum si la finisajele interoare ( care sunt Ok, dar un nivel sub Acura sau Audi).
ieri am testat si A3-ul si elementul subiectiv a fost hotarator. masina e mai buna decat TSX-ul, DSG-ul e surprinzator de bun, in modul manual schimba instantaneu si perfect. "downshift"urile sunt si ele perfecte, no way sa le faci manual mai bine ( eu sigur nu si nu cred ca o fiinta umana poate face asa ceva). chiar discutam pe topicul de transmisii de DSG si celelalte transmisii secventiale... hidramatele sunt oribile comparativ cu asta.
sigur voi avea regrete pentru cei 5000$ dati in plus fata de TSX ( parerea mea esta ca nu se merita daca judeci la rece... dar "f..k it, A3 has the gotta have it factor"). TSX-ul e dupa mine mai reusit la interior decat A3-ul si chiar decat A4 ( am dat un ochi si la A4, dar lipsa DSG-ului l-a scos de pe lista rapid). dar nu interiorul a fost factorul hotarator...
DSG-ul, designul hatchback/originalitatea si surplusul de cuplu al 2.0TFSI-ului fata de VTEC-ul Hondei si-au spus cuvantul. la turatii de peste 4000rpm iVTEC-ul se simte mai puternic, dar la mersul in regim suburban de aici A3-ul e mai sprinten. in plus 2.0TFSi pare a fi o idee mai economic decat 2.4iVTEC care si el este muuult mai economic decat alte benzinare...
Halba, daca nu e un efort financiar prea mare ia-ti DSG... sau macar incearca unul. nu sunt sigur ca s-ar simti la fel si la un diesel, dar cel putin cuplul asta de motor si transmisie e demential...
nevasta-mea e oripilata de noul bot al lui Audi... zice ca TSX-ul e mult mai frumos, iar vechiul A4 e si mai frumos... parerea ei e ca Audi si BMW au luat-o razna... mie unul imi place "schnooz"ul asta nou, dar e un element de design cam polarizator...
oricum, A3 este original ca aparenta.
culoarea e metalizata, un rosu-stacojiu, am omis sa precizez initial. as fi fost satisfacut si cu rosul normal dar masina respectiva nu avea optiunile dorite. am ales ceva de pe stoc pt. ca am luat o reducere de 3% si daca as fi comandat exact ce as fi vrut ar fi durat 4 luni si o taxa suplimentara de 500USD.
am facut rabat la 3 lucruri la modelul ales: suspensia sport, sistemul audio Bose si airbagurile laterale pentru trunchi in spate ( standard sunt numai pt. cap in spate).
Andrei Suzuki
Oct 2 2005, 09:34 PM
Bose... :cry: Plang dupa el..
Asteptam poze.
Iulian HondaFan
Oct 2 2005, 09:35 PM
de ridicat o ridic maine...
Bose merita cei 900$, dar nici chestia asta denumita "Audi symphony" parca nu e rea... oricum ceva zgomot ein toate masinile, Bose e pe undeva un overkill... ce era interesant era ca avea "noise compensation" ( adica daca zgomotul din habitaclu e constant sau ciclic difiuzoarele emit unde complementare care atenueaza zgomotul facand astfel cabina mai silentioasa in mod activ)...
jantele aici pentru pachetul "luxury" sunt astea (uitati-va la cele ale A3-ului rosu din galeria de imagini):
http://www.edmunds.com/new/2006/audi/a3/10...F20024826-T.jpg
poze saptamana viitoare...
ah, interiorul e gri.
HalbaSus
Oct 3 2005, 08:30 AM
DSG... well... am condus un A4 cu DSG... dar desi schimba bine... eu vroiam maneta
... dupa cum am zis dependenta mea de schimbator nu e una care sa se datoreze performantelor superioare ci obisnuintei... so a picat !
QUOTE
nevasta-mea e oripilata de noul bot al lui Audi... zice ca TSX-ul e mult mai frumos, iar vechiul A4 e si mai frumos... parerea ei e ca Audi si BMW au luat-o razna... mie unul imi place "schnooz"ul asta nou, dar e un element de design cam polarizator...
Nu mai zic chestia cu degustibus ca e evidenta... dar cred ca e prima persoana de care aud ca nu-i place single frame-ul de la audi... la bmw intradevar schimbarile nu au fost de asa bun augur
QUOTE
ah, interiorul e gri.
piele gri din cate am inteles, right ?
That's cool, nu stiu cum sunt acolo variantele de echipare dar presupun ca ai scaune sport, nu ?
Iulian HondaFan
Oct 3 2005, 02:07 PM
DSG nu e pe A4. pana in prezent nu il au decat pe masinile cu motor dispus transversal( A3, Golf, Passat). A4, A6, A8 au motorul dispus longitudinal si nu pot folosi DSG-ul inca.... probabil tu ai incercat Tiptronic care e tot hidramata. la DSG poti schimba si cu maneta si cu padele pe volan.
da, e piele gri... piele gri am si pe Golf (inca) dar asta de Audi e mult mai fina.
aici sunt 3 variante de echipare:
baza: cu o stofa de supraelastic cam de prost gust (prezenta si pe Golf-4).
premium: cu piele (power seat numai la la sofer, cam ciudat, toate masinile concurente ofereau asta si la scaunul pasagerului), oglinda electrocromatica, Homelink (deschizator automat de garaj), senzor de ploaie/lumina, jante de 17inches, faruri de ceata, insertii de aluminiu la bord si portiere si tot felul de cutiute prin cabina.
sport: suspensie sport, scaune sport din piele dar cu ajustare manuala, faruri de ceata si insertii de aluminiu. aici mai aveai de pus un convenience package cu oglinda electrocromatica, homelink si senzorii respectivi...
la ambele pachete sunt optionale xenoanele (simple sau duble dar cele adaptative nu sunt oferite), pachetul de iarna (scaune, oglinzi si tasnitoare incalzite), sistemul audio Bose, airbaguri laterale in spate pentru trunchi si radio satelit (nu stiu daca chestia asta e si in Europa, e un radio cu abonament lunar, vreo 20-30$ cu receptie de inalta fidelitate si fara reclame si tz-shpe feluri de muzica -- manelele cred ca lipsesc dar e salsa...)
HalbaSus
Oct 3 2005, 03:52 PM
Aici sunt mai zgarciti
... Au 3 echipari
- Atraction (baza) care are jante de 16", aer conditionat... in rest dotari "decente" (dar mi se pare nu primesti casetofon... ceea ce nu e "decent"... oricum am observat ca dealerii obisnuiesc sa faca "cadou" un casetofon sau ceva...)
- Ambition (un fel de sport) are in plus jante de 17", suspensie sport, scaune sport, interior cu insertii de aluminiu, cd-player (defapt radio casetofon scrie pe site dar dealerul a facut "upgrade" gratuit)... volan in 3 spite cu piele perforata, schimbator si frana de mana imbracata in piele... si cam atat...
- premium (sau nu stiu cum ii zice)... are insertii de lemn sau aluminiu, pachet partial de piele (adica volan, schimbator, frana de mana), cotiera (wow...) si alte chestii de genul asta dar nici una din echipari nu contine piele... nu ca as fi tinut neaparat la tapiteria de piele... dar nu m-ar fi deranjat deloc
Eu am echiparea ambition (jante 17", scaune sport, insertii aluminiu mat, etc...) - dar fara suspensie sport (alegere inteligenta a dealerului pt ca pe de o parte drumurile "care este" nu prea sunt compatibile cu suspensia sport, iar in al doilea rand la 105 sau 130 cp cat o sa aiba masina se poate trai lejer fara suspensie sport) in plus mai am trapa "open sky" si cateva maruntisuri (cotiera
)
Iulian HondaFan
Oct 3 2005, 10:30 PM
aici toate dotarile vin cu jante de 17 si cauciucuri 225/45... numa' ca cele de la baza sunt mai uratele iar cauciucurile de baza sunt Pirelli iar cele de la sport si premium sunt Continental.
sistemul audio e standard premium cu CDplayer si 6CD changer. Climatronicul e standard. pretul de baza e chiar f. bun la 26K, dar eu chiar vreau sa am toate optionalele respective ( care sunt f. scumpe, pe te miri ce dai 5-6K)... plus ca interiorul de baza este de nivel sub al GTI-ului actual.
si se pare ca avem ceva probleme. dealerul din Indianapolis spune acu' ca finantarea de 2.9% nu mai e disponibila ( pe audiusa.com spun insa ca e valabila dar la "participating dealers") da imi face el "o favoare" si-mi da 5.9% ( rata pe care o pot obtine si eu de la banca). deja cred ca am facut prea multe concesii... vom vedea ce se intampla, au zis ca se uita sa imi gaseasca in configuratia dorita de mine pe care le-am spus ca o iau la pretul de lista si atunci in locul reducerii sa-mi dea dobanda ( asta cred daca o vor gasi la unul din "participating dealers" si sa faca finantarea prin aia)...
hm... o sa-i sun si pe aia de la Acura daca astia continua sa faca nasoale. e un dealer Audi si in Lafayette si o sa dau o fuga in seara asta...
Iulian HondaFan
Oct 14 2005, 05:16 AM
gata... am intrat in posesie... o bere la toata lumea! :cheers:
primele impresii: e super. am luat curbele mele obisnuite. GTI-ul era un porc ... A3 e o gazela. motorul suna bestial la peste 4000rpm. nu m-am putu abtine sa nu-l dau de cateva ori in clocot pana spre 7000rpm (nu am atins insa limitatorul)
poze saptamana viitoare ca in week-end-ul asta sunt de garda.
zefir34016
Oct 17 2005, 02:40 PM
QUOTE(Iulian HondaFan)
gata... am intrat in posesie... o bere la toata lumea! :cheers:
primele impresii: e super. am luat curbele mele obisnuite. GTI-ul era un porc ... A3 e o gazela. motorul suna bestial la peste 4000rpm. nu m-am putu abtine sa nu-l dau de cateva ori in clocot pana spre 7000rpm (nu am atins insa limitatorul)
poze saptamana viitoare ca in week-end-ul asta sunt de garda.
mmm.... buuun budweiseru' asta
thanks!
da' si asa ceva (pana apar pozele "personalizate") !!
sa-l stapanesti sanatos pe audica si sa te bucuri de el!
(si sa te feresti sa-l bagi in acelasi parking cu studentii
)
G e o r g e
Oct 17 2005, 02:45 PM
vezi ca esti in rodaj ! nu il omori !
Iulian HondaFan
Oct 17 2005, 08:50 PM
ma straduiesc
. dar motorul se ambaleaza f. repede... nici nu stii cand a sarit la peste 6000rpm ( 1-a si a 2-a sunt mult mai scurte decat la GTI si plusul de cuplu motor se cunoaste).
de-asta i l-am dat mai mult nevesti-mi pana acum ( ea conduce cel putin 120km/zi).
deja am pus 700km de joi seara...
consumul instantaneu pe cruise control la 110km/h este de 30-32mpg (7.4-7.9l%), motorul fiind in jur de 3000rpm. acceleratia chiar si in treapta a 6-a este superioara Golfului intr-a 5-a... mult mai silentioasa in interior decat ce am vazut pana acum.
DSG-ul e super... pentru sprinturi doar treci pe modul manual si apesi acceleratia ( cand atinge 7000rpm cutia schimba automat in treapta urmatoare intr-o fractiune de secunda). diferenta de numai 0.1-0.2 sec fata de manuala se datoreste faptului ca nu poti ambala motorul inainte de start. de aceea pleaca mai greu un pic, dar odata ce ai pus-o in miscare accelereaza f. bine mai rapid decat un Legacy GT automat ( nu ca as fi luat automat dar e vorba de 250CP si AWD)... desigur ala manual cu plecare agresiva ( ambalat la peste 300rpm si ridicat brusc ambreiajul) este un alt animal.
cred ca si gumele astea Pirelli PZero Rosso ( 225/45R17) sunt mai "lipicioase" si au tractiune mai buna fata de Michelinurile Pilot MXM4 care le-am avut pe GTI...
stabilitatea si comportamentul in curbe stranse sunt mult superioare GTI-ului. nota 10 pentru sasiu si suspensie...
nu se poate spune ca la Ingolstadt nu se fac masini bune...
G e o r g e
Oct 17 2005, 08:54 PM
nu contesta nimeni ca nu se fac masini bune ! doar ca sunt al naibii de scumpe
Iulian HondaFan
Oct 17 2005, 09:04 PM
mda, daca era cu 2-3k mai ieftin nu as fi avut nici un dubiu... asa alegeerea a fost grea. oricum as fi fost fericit cu oricare dintre cele 3 finaliste: Acura TSX si Legacy GT...
G e o r g e
Oct 17 2005, 09:16 PM
asa , sa fac un calcul la noi :-/
sa vedem la cat iesim
2.0TFSI DSG 26661 CIP pret de lista , echiparea ambition
daca pun doar navigatia sar de pret de un legacy 3.0R
Iulian HondaFan
Oct 17 2005, 09:54 PM
pretul CIP e mai mare acolo!!! si inca vad ca o groaza de chestii care vin standard la acest nivel de echipare aici acolo sunt optionale...
eu am dat 30565 +1123 taxe ( ca beneficiu de Indiana taxele se aplica numai la diferenta dintre pretul masinii noi si celei date la buy-back)+ 250 actele si inmatricularea. deci vine sub 32K cat ar fi 26661euro CIP...
e nevoie de un partid cu adevarat liberal acolo... statul pur si simplu jupoaie fiecare cumparator de automobil in Romania... jos cu taxele si impozitele oneroase!
G e o r g e
Oct 17 2005, 10:02 PM
oooo n-ai idee :-/ cica nu exista bani . dar la legacy meu platesc peste 50% in taxe
statul castiga mai mult decat producatorul !!!
sa revenim la A3
scump , dar merita ?
Iulian HondaFan
Oct 17 2005, 10:05 PM
la rece fata de Acura TSX care era 26500 nu merita... in cazul meu a meritat pentru un tren motor mai bun si pentru design...
G e o r g e
Oct 17 2005, 10:06 PM
si pozele ?
Iulian HondaFan
Oct 17 2005, 10:16 PM
acu! mai zi-mi odata cum sa le fac mici.
G e o r g e
Oct 17 2005, 10:22 PM
pai ori in paint , strech and skew
ori folosesti programelul asta ca sa le micsorezi pe toate in bulk
http://improwiz.atspace.com/home.htm
daca nu merge linkul, click dreapta pe poza lipsa de mai jos si schimba extensia din jpg in exe
Iulian HondaFan
Oct 17 2005, 10:51 PM
prima
Iulian HondaFan
Oct 17 2005, 10:52 PM
a doua
Iulian HondaFan
Oct 17 2005, 10:54 PM
alta
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.