Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Audi A3
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Audi > A3
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
HalbaSus
Masina a ajuns in tara, vinerea viitoare ar trebui sa fie deja la mine...

QUOTE
da... halatul ... cat e halatu' ... halatu' cat e ? ...


Halatu' e 25.000 DDP... bani in care intra si cotiera si covorasele si alte metode prin care ti se fura banii pe fatza :evil: scump... dar... inima cere...
Iulian HondaFan
bey, m-ati facut de am verificat uleiu' blush.gif ... e OK. nu mai bagati soparle ca sunt sensibil :evil: .

Halba, ce naibi mai omule! aici chestia cu covorasele o fac astia de la Toyota si Honda (de fapt mie la Civic mi le-au dat gratis). nu la Audi sau Acura. aici toate A3-le vin cu covorase, cotiere, niste plase in spate si carlige de agatat sacosele cand te duci la piata. mie mi-au dat si sac de schiuri ( desi cea mai apropiata partie de ski e la vreo 200km si e un fel de a zice ca e partie de ski fiind in Michigan care are altitudinea maxima de vreo 400m...) ca parte a pachetului sport...

covorasele sunt motiv sa ciupeasca si dealeru' de o bere pe luna respectiva...
Andrei Suzuki
Iulian..usurel...Doar glumeam... :cheers:
HalbaSus
Uita-te te rog pe site-ul www.audi.ro la dotari otpionale la echiparea ambition (al doilea nivel de echipare, include jante de 17, scaune sport, etc...). Cotiera, covorasele si alte prostii sunt optionale care se platesc... faza e ca eu nu prea folosesc cotiera (la condus chiar ma deranjeaza) iar fara covorase OEM puteam supravietui dar fiindca am luat o masina "deja comandata" in pret intrau si covorase + cotiera + pachet de lumini + alte nimicuri de care nu am nevoie... ah... si trapa open sky chestie de care nu am nevoie but it's sweeet... biggrin.gif
Iulian HondaFan
Cotiera la A3 e ajustabila in multe pozitii, f. comoda. eu conduc acum numai cu, nevasta-mea o ridica tot timpul pe aia de pe GTI pe asta vad ca o lasa coborata.

Andrei, si io glumeam. da' m-ati facut sa verific uleiul ieri...
Andrei Suzuki
SI? E tot la locul lui? biggrin.gif
G e o r g e
chiar asa ... e tot acolo , nu a scazut ? biggrin.gif cica face bine sa consume un pic de ulei , prelungeste viata motorului wink.gif nu zic eu ci cei de pe vwforum .

mie mi se pare anormal sa consum ulei biggrin.gif dar fie . cica asa este normal la aceste motoare .
Iulian HondaFan
uleiul e la locul lui... pe vwforum prob. ca si daca iti pica o roata e OK.
Andrei Suzuki
Gresit! E OK daca pica la o masina nemteasca. wink.gif
Andrei55037
Toate motoarele noi sunt concepute sa consume ulei in cazul unei solicitari intense, tocmai pt a nu se produce uzuri inutile.
HalbaSus
QUOTE
mie mi se pare anormal sa consum ulei biggrin dar fie . cica asa este normal la aceste motoare .


Din cate stiu explicatia pentru "e bine sa consume ulei" este ca te obliga sa il completezi cu ulei nou si curat astfel uleiul din masina devine mai curat... suna plauzibil... desigur gradul consumului de ulei depinde si de vascozitatea lui.. cu cat mai subtire cu atat mai mult va consuma.
G e o r g e
QUOTE(Andrei55037)
Toate motoarele noi sunt concepute sa consume ulei in cazul unei solicitari intense, tocmai pt a nu se produce uzuri inutile.


de curiozitate , cat ulei consuma 2.2 ul tau? eu bag mana in foc ca nu consuma 2l la 10 000 km . adica cam jumatate din capacitatea baii de ulei wink.gif
Andrei55037
QUOTE(G e o r g e)
de curiozitate , cat ulei consuma 2.2 ul tau? eu bag mana in foc ca nu consuma 2l la 10 000 km . adica cam jumatate din capacitatea baii de ulei wink.gif

Pana acum in 5000 de km nu a consumat nimic sau oricum nu cat sa se poate vedea pe joja :proud: Dar in cartea masinii spune ca se poate sa consume pana la 1.6l intre schimburi fara sa fie o problema pt motor.
G e o r g e
aha biggrin.gif eu ce ziceam wink.gif
HalbaSus
A ajuns !

Tractorasul rosu a sosit... poze si mai multe impresii o sa dau maine. Dupa 20 de km imi plac:
- pedala de acceleratie it's "Bemveistic"... adica din aia de camion... intelegeti voi... biggrin.gif
- scaunele (astea mi-au placut din prima) pur si simplu "cazi" in ele..
- volanul (mic si in 3 spite, cu piele smile.gif )
- cadranele (combinatie rosu cu alb... superb)
- aluminiul din interior... care spre diferenta de alte marci e chiar facut din aluminiu, in general finisajele interioare sunt superbe, sunt plastice si aici (ca la orice masina) dar nu ies in evidenta ca la alte masini... daca stai si te uiti atent observi partile de plastic... dar oricum nu sunt deranjante nici ele biggrin.gif
- cutia de viteze... yumiiiii... una din cele precise cutii manuale i would say... mult mai precisa ca cea de vw...
- trapaaaaaa... e mareeeee... biggrin.gif nu stiu cat de utila e... dar arata extrem de bine (schimba spectul masinii din exterior chiar si cand e inchisa) deoarece acoperisul este negru (ca la 407 SW)

Nu imi place:
- bipaitorul masii care bipaie ca disperatu' daca nu si-a pus toata lumea centurile... :bash: :bandit: :minigun: :brave:
- pneurile... care pe masina de teste erau michelin pilot si pe masina mea sunt continental... nu ca ar fi ele proaste... dar eram super multumit de michelin pilot-urile de pe opel... oricum sunt 225/45/R17... ma gandesc sa cumpar un set de jante de 16 cu pneuri de iarna cu talon mai inalt...
Andrei Suzuki
Sa-ti traisca si sa o conduci sanatos. Asteptam pozee. :cheers:
G e o r g e
sa-ti traiasca si sa te bucuri de ea . fara incidente wink.gif

astept pozele .
Andrei Suzuki
Am uitat!Sa te bucuri de ea fara incidente si fara ulei mancat(desi sa speram ca nu va fi cazul). wink.gif
HalbaSus
QUOTE
Am uitat!Sa te bucuri de ea fara incidente si fara ulei mancat(desi sa speram ca nu va fi cazul). wink4


Apropo, dealerul a zis ca e normal sa manance pana la un litru intre revizii (reviziile se fac la 15.000 km sau 1 an)... La Sharan care e tot PD consuma cam 0.5 litri la 10.000 km...

Rodajul dureaza 1500 km... pana in 1000 km nu am voie sa depasesc 140 (3/4 din viteza maxima) si nu am voie sa ating linia rosie (4500 rpm)... intre 1000 si 1500 am voie sa merg cu viteza maxima si turatie maxima dar fara accelerari bruste....
mike.omega
Sa o stapanesti sanatos! :coolspeak:

This topic is worthless without pictures! :glare:
G e o r g e
Iulian HondaFan
QUOTE(HalbaSus)
A ajuns !

Tractorasul rosu a sosit... poze si mai multe impresii o sa dau maine. Dupa 20 de km imi plac:
- pedala de acceleratie it's "Bemveistic"... adica din aia de camion... intelegeti voi... biggrin.gif
- scaunele (astea mi-au placut din prima) pur si simplu "cazi" in ele..
- volanul (mic si in 3 spite, cu piele smile.gif )
- cadranele (combinatie rosu cu alb... superb)
- aluminiul din interior... care spre diferenta de alte marci e chiar facut din aluminiu, in general finisajele interioare sunt superbe, sunt plastice si aici (ca la orice masina) dar nu ies in evidenta ca la alte masini... daca stai si te uiti atent observi partile de plastic... dar oricum nu sunt deranjante nici ele biggrin.gif
- cutia de viteze... yumiiiii... una din cele precise cutii manuale i would say... mult mai precisa ca cea de vw...
- trapaaaaaa... e mareeeee... biggrin.gif nu stiu cat de utila e... dar arata extrem de bine (schimba spectul masinii din exterior chiar si cand e inchisa) deoarece acoperisul este negru (ca la 407 SW)

Nu imi place:
- bipaitorul masii care bipaie ca disperatu' daca nu si-a pus toata lumea centurile... :bash: :bandit: :minigun: :brave:
- pneurile... care pe masina de teste erau michelin pilot si pe masina mea sunt continental... nu ca ar fi ele proaste... dar eram super multumit de michelin pilot-urile de pe opel... oricum sunt 225/45/R17... ma gandesc sa cumpar un set de jante de 16 cu pneuri de iarna cu talon mai inalt...


felicitari, sa fie intr-un ceas bun si s-o stapaniti fara probleme... mai ales tu biggrin.gif care esti cunoscut atat in tara cat si strainatate ca un Audi-crasher... :doh:

acceleratia si eu am observat-o ca e cu balamaua in podea abia recent.

vreau poze cu scaunele tale. sunt curios daca sunt la fel ( ar trebui sa fie ca la pachetul sport nu sunt mentionate si scaunele sport).

volanul la mine e mai mare decat pe GTI si are galmele alea laterale cu care nu-s obisnuit si cum tin eu volanul ma cam jeneaza. ma rog daca tin mana chiar deaspra galmei am acces la padelele de schimbat viteza. vreau poza si a volanului...

de trapa te mai intreb la vara...

alarma de la centura ma streseaza si pe mine :tomato: ... eu port centura oricum tot timpul, dar nu poti sta in scaune cu motorul pornit fara sa inceapa sa te sacaie...

io tocmai am terminat rodajul ( 1500mile/2400km)...

tongue.gif si daca tot lumea cere poze va mai bag eu una
Iulian HondaFan
azi am facut si primul calcul de consum ( la pompa de la plin la plin) = 24mpg ( 9.9l%) si am condus un pic mai potolit decat de regula...

voi mai vedea cum se aseaza, dar cred ca la capitolul asta Audi le cam minte :bash: . pe hartie dupa VAG/EPA: 24/31mpg (GTI 1.8T 180CP) vs. 25/31mpg (A3 2.0TFSI 200CP). mie si in rodaj GTI-ul nu a mancat sub 26mpg :scratchchin: ... si eu nu prea pot sa zic ca stau in oras blink.gif ...
Andrei55037
Sa-ti traiasca masina si tu langa ea :wave: . Nu cred ca o sa ai probleme cu consumul de ulei tinand cont ca ai motorul de 1.9l.
stefan_ieu
Sa o stapanesti sanatos Halba si sa te bucuri de ea !
Referitor la acceleratie, se pare ca asta e o idee VAG pentru masinile noi. Si Octavia II are la fel acceleratia.
G e o r g e
adica daca pornesti motorul si esti pe loc tot bazaie tampenia aia de alarma ? blink.gif

normal , ar fi , sa bazaie cand depasesti xxkm/h . spre exemplu, esti in aprcare, si faci niste manevre cu spatele, pe mine centura ma jeneaza , si la 10km/h nu cred ca are ce sa mi se intample in parcare !
HalbaSus
[quote]adica daca pornesti motorul si esti pe loc tot bazaie tampenia aia de alarma ? blink

normal , ar fi , sa bazaie cand depasesti xxkm/h . spre exemplu, esti in aprcare, si faci niste manevre cu spatele, pe mine centura ma jeneaza , si la 10km/h nu cred ca are ce sa mi se intample in parcare ![/quote]

la mine bazaie numai dupa ce depasesc o anumita viteza... daca stau pe loc sau merg foarte incet nu bipaie... dar oricum e enervanta.

Dar sa lasam vrajeala... pictures.... din pacate lumina n-a fost de partea mea iar modul in care era parcata nici atat... o sa pun poze mai reusite mai incolo... momentan doar astea

Fata:



Pedalaaaaaaa.... i just love it...



Volanul... bordul... volanul e chiar placut de utilizat... iti da senzatia de sportivitate (chiar daca e montat pe bordul unui "tractoras")



Scaunul sport, fara piele din pacate... foarte profilat si extrem de comod... as spune cel mai comod scaun in care am stat pana acum



Trapa... n-am reusit sa fac o poza clara dar cred ca ati prins ideea...



Asa arata "trapa" din exterior...

[/quote][/url]
G e o r g e
tapiseria aia seamana al dracu de tare cu ce am eu pe legacy blink.gif

HalbaSus
yep, ai dreptate... si profilul scaunelor seamana... difera nuanta de rosu...
G e o r g e
felicitari , arata foarte bine wink.gif inca o data toate cele bune .

PS : imitatia ... cea mai buna forma de apreciere wink.gif me feels good
Iulian HondaFan
mda, scaunele sunt ca la mine. la fel volanul ( mai am in plus insa controale pentru CD).

deja ai umplut de praf covorasele ( si la mine s-au imbacsit ca tot ma duc pe la casa in constructie)...

la mine bipaie zaluda si daca sunt stationat atat timp cat motorul e pornit... ba chiar cu o sacosa de vreo 8-9 kile pusa pe scaunul din dreapta incepuse sa bipaie !

sa-mi spui si mie care e greutatea la A3 1.9TDI PD. si cati cai ai 115?

asta al meu are 1510kg (3329 livre).

alt lucru mai putin stralucit este coeficientul de aerodinamicitate care este la A3 de 0.33 fata de Honda Accord europeana care are 0.29. asta inseamna ca va avea si un consum mai mare la viteze peste 80km/h, indiferent de motor.
HalbaSus
Are 1335 kg si din pacate doar 105 caluti (motorul de 115 e pus doar pe A4)...

Ma mira ca al tau e cu aproape 200 kg mai greu... ce naiba ? chiar asa mult sa cantareasca 2.0 TFSI-ul... nici 1.9TDI-ul nu e tocmai un motor "usor"... poate ca si transmisa automata contribuie la cresterea greutatii...

Chestia cu bipaitul cred ca se poate scoate la service...
Iulian HondaFan
TFSI manual are 1480kg. deci DSG-ul nu e decat 30kg in plus.
Andrei55037
Suuuuper tare trapa!!!! Inca o data sa o stapanesti fara incidente si la cat mai multi km.
HalbaSus
Se pare ca sistemul turbo e greu... 2.0 FSI are 1315 + 30 kg DSG = 1345
deci sistemul turbo cantareste cam 165 de kile...
CRG
Super "piesa".. biggrin.gif are si un coleg de-al nostru asa ceva si ma uit luuung in parcare dupa ea.. blush.gif
Luka
Foarte frumoasa, Halba smile.gif Sa te bucuri de ea fara probleme.
Foarte ca lumea trapa, cred ca e tare marfa sa vezi cerul cand esti in masina. Si culoarea e asa cum trebuie, i se potriveste smile.gif
Banuiesc eu ca dureaza un pic sa te obisnuiesti cu pedala aia de acceleratie, parca-i reclama la coniac Unirea...basculanta biggrin.gif
Inca o data, sa te bucuri de ea.
HalbaSus
pedala aia de acceleratie e superba... ma bucur mult ca au luat modelul BMW-ului... iti sprijini intregul picior pe pedala... nu doar ciupesti cu varful... e misto ideea de acceleratie ca la basculanta... biggrin.gif beer.gif
Iulian HondaFan
nu cred ca turbo ar fi asa de greu. pe Audi USA astea sunt greutatile date. pe Audi Deutschland 2.0TFSI DSG are Leergewicht 1410kg. ori au pus astia plumb in astea americane ori nu stiu sa transforme kg in livre?!!

am verificat din nou chestia cu bipaitul. incepe numai daca frana de mana este coborata. incearca si tu sa vezi daca e asa. oricum: "safety first"! macar m-am prins ce trebuie sa fac.
G e o r g e
eu tot socat sunt biggrin.gif audi a copiat scaunele de la subaru ? blink.gif
HalbaSus
QUOTE
eu tot socat sunt biggrin audi a copiat scaunele de la subaru ? blink


Nu, audi si subaru au copiat ideea de "bucket seat" sau mai pe romaneste scaun sport... de la... mhm... habar n-am cine le-a inventat dar exista de muuuult timp... profilul acestor scaune e cam acelasi la toate marcile... un profil asemanator o sa gasesti si in M3-uri si in alte masini cu design sportiv... cat despre combinatia de culori... well... aproximativ acelasi tip de tesatura este si pe Sharan... doar ca alta combinatie de culori (negru verde)...
G e o r g e
ok chief , fac si eu pe nebunul biggrin.gif ai verificat uleiul ? laugh.gif
HalbaSus
QUOTE
ok chief , fac si eu pe nebunul biggrin ai verificat uleiul ? laugh


Da, la reprezentanta... cand avea 0 km la bord... sa vad daca mi-au pus suficient ulei din fabrica biggrin.gif
G e o r g e
sa il verifici periodic biggrin.gif
VECTOR
halba,felicitari .sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de drumuri frumoase cu ea.
nu dai o bere...ca sa fie udata? beer.gif
Iulian HondaFan
I'm troubled... si pe Audi Canada greutatile in kg sunt exact cat mi-a dat si mie transformand numerele din lbs in kg: 1480 (manual) si respectiv 1510 kg (DSG). diferentele de greutate fata de varianta europeana sunt porcine... sa le fie rusine...

trebuie ca e schimbat si altceva, singurul lucru la care ma gandesc este evacuarea/catalizatorul pt. ca normele de poluare sunt diferite. altfel nu vad ce altceva ar putea fi. Halba pune si tu lista completa a dotarilor. ah, si tu ar trebui sa ai vreo 15-20kg in plus de la Open Sky System.
LizardKing
QUOTE(Iulian HondaFan)
alt lucru mai putin stralucit este coeficientul de aerodinamicitate care este la A3 de 0.33 fata de Honda Accord europeana care are 0.29. asta inseamna ca va avea si un consum mai mare la viteze peste 80km/h, indiferent de motor.


pentru exactitate beer.gif
QUOTE
Performance
Body
· The Accord's aerodynamic performance rates a CD value of 0.26*5 --- world top-level performance for a sedan --- contributes tremendously to performance at high speeds, fuel economy, and quietness.
.....
*5 According to Honda's own aerodynamic testing

de la http://world.honda.com/news/2002/4021010.html care se refera la acordul european

si


QUOTE
DYNAMIC PERFORMANCE

BODY
The Accord's aerodynamic performance, with a CD value of 0.30 makes a major contribution to high-speed performance, fuel economy, and quietness.

de la http://world.honda.com/news/2003/4030226_2.html unde e cel american
Iulian HondaFan
corecta interventia... 0.29 este coeficientul de aerodinamicitate pt. Accord hybrid (care e numai american) in timp ce varianta obisnuita are 0.30. oricum Accordul american trebuie ca are o rezistenta la inaintare la fel de mare ca si A3 pt. ca e mai mare ( rezistenta la inaintare e proportionala cu suprafata frontala a vehiculului, coef. de aerodinamicitate si patratul vitezei ).

Accord european/ Acura TSX sunt sigur insa mai aerodinamice decat A3. e rusinos pe undeva pentru Audi ca vine cu un astfel de coef. de aerodin.

e de remarcat insa ca in general proiectantii germani sacrifica din coef. de aerodin. pentru a tranfera o parte din forta de inaintare in forta de apasare ceea ce contribuie la cresterea stabilitatii la viteze mari. insa 0.26 vs. 0.33 e diferenta mare.

ca si curiozitate Hummer are un coeficient de 0.57...
HalbaSus
OK, lista completa a dotarilor:

- 3 tetiere pentru bancheta din spate
- A.B.S/ASR - controlul electric al tractiunii
- AIRBAG frontale si laterale pentru ambele locuri fata
- Bancheta spate cu spatar rabatabil, divizat
- Board-computer si indicator temperatura exterioara
- Caroserie complet galvanizata
- Centuri de siguranta retractabile pentru locurile din fata
- Coloana volanului reglabila in inaltime si adancime
- Covoare textile fata (si spate)
- Dotare cu patru usi + hayon
- Faruri cu sticla clara
- Faruri de ceata integrate in spoilerul fata
- Filtru de praf / polen cu carbon activ
- Geamuri fata / spate actionate electric
- Imobilizator electric antifurt (cod in cheia originala a masinii)
- Inchidere centralizata cu telecomanda radio
- Instalatie de climatizare cu control electronic al temperaturii si reglare
separata stanga / dreapta
- Instalatie spalare / stergere pentru luneta
- Jaluzea spate actionata manual
- Lampa ceata spate
- Lampi de citit pentru locurile din fata
- Oglinzi exterioare actionate electric
- Ornamente interioare din material lucios (aluminiu slefuit)
- Parbriz din sticla antitermica
- CD player
- Reglarea electrica a bataii farurilor
- Roata de rezerva de dimensiune redusa
(pentru uz temporar)
- Roti cu jante din aliaj usor 71/2 J x 17 (Design: 5 brate) + anvelope 225 / 45 R 17
- Scaun fata tip "Sport"
- Scaun pasager dreapta reglabil pe inaltime
- Scaun sofer cu reglare manuala pe verticala
- Semnalizatore fata, laterale si spate albe
- Servodirectie adaptabila in functie de viteza - SERVOTRONIC
- Sistem de franare cu discuri fata (ventilate) / spate
- Soft-Touch - deschidere electrica a portbagajului (mhhhhm... i have to see what's that about... acum vad ca e trecut la dotarile standard)
- Tapiterie din stofa tip "Matrix"
- Tractiune pe puntea fata
- Trusa de prim-ajutor, triunghi reflectorizant si set becuri/ sigurante
- Volan cu 3 spite tip "Sport" imbracat in piele + schimbator si frana de mana imbracate in piele...

Astea sunt dotarile standard... pe langa asta mai am:
- Cotiera
- Covorase spate
- Trapa "Open Sky"
HalbaSus
scuze pentru posturi consecutive dar asta e despre altceva... Sa nu ma intrebati prea curand despre cum se conduce pt ca cel putin cateva saptamani nu cred ca smulg cheia din mana sotiei mele biggrin.gif ... stiu ca e prematur dar ea e extrem de multumita de masina (si o caracterizeaza in moduri total ne-tehnice "draguta", "pufi", etc... ). Intr-un fel e normal, dar nu neaparat, pt ca s-a "inteles" cu masina din prima... cu celalalt A4 (care btw, mecanicul a promis ca pana in 2006 va avea si si piese is va fi "up & running) i-a luat vre-o 5 minute sa porneasca (nu se intelegea cu ambreajul) si i s-a parut "o bruta" insensibila si rece...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.