Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Audi A3
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Audi > A3
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Andrei Suzuki
Poze cu jantele plizz.Pe cand niste etriere rosii? biggrin.gif
Iulian HondaFan
io n-am jaluzea in spate si nici farul ala de ceata pe spate. poate ii faci o poza si lui sa vaz cum arata.

nu ai ESP?

"soft touch" e atat la portbagaj cat si la rezervorul de benzina. sunt dragute dar cam inutile. aceleasi comenzi sunt mecanice la Civic. Si pe GTI aveam "soft touch".

mda, masina asta are pe vino-ncoa la fete. si nevesti-mii ii place. saptamana viitoare e randul ei...
HalbaSus
Jaluzeaua aceea e o chestie din panza neagra (or something like that) intr-o rama de plastic care daca e lasata jos atunci se "lipeste" in haion iar daca e ridicata atunci actioneaza ca un fel de geam fumuriu pe luneta.... dealerul a zis ca e mai eficient decat o oglinda antiorbire... acum eu nu stiu ce sa zic pt ca nu am condus noaptea cu jaluzeaua pusa si cu un camion in spatele meu... biggrin.gif O sa pun poza oricum... (btw, sincer m-ar mira ca tu sa nu ai asa ceva, oricum am vazut chestii din acestea si in comert).

O sa pun poze si cu jantele... si mai multe poze cu masina, atunci cand am facut celelalte poze era parcata in diagolana si era masina si in stanga si in dreapta deci nu puteam pune poze din lateral si nici din spate nu prea puteam (decat daca asteptam sa nu treaca masini).... o sa ii fac o sedinta foto cat de curand... ca idee janta din avatarul meu este ca cea de pe masina... poate nu chiar asa dar extrem de asemanatoare...

Etriere rosii.... mhhhhmmmm... good ideea sa vad daca o va atrage pe sotia mea ideea... oricum cred ca cel putin jumat' de an or so va ramane stock... la anul s-ar putea sa primeasca ea subwooferul meu si sa imi pun eu ceva mai tare in masina biggrin.gif

Ah... apropo de ce zicea Iulian cu consumul... stiu ca e in rodaj.. but it's freakin huge... in prima suta de km computerul de bord arata 9 (NOUA) la suta... in cartea tehnica scrie 6.6 - 6.9 consum urban... iar masina de teste (care era identica, acelasi motor) consumul era de 7.5... si era totusi o masina de teste care mai era calcata de unii si de altii... Stiu ca in rodaj consuma mai mult... dar... it's scarry (btw, la un moment dat am vazut chiar 9.5)...
G e o r g e
ala e mare ? eu in prima suta am spart 20% biggrin.gif apoi a scazut in prima mie la 11-12% wink.gif

mai ai un pic de rabdare .
HalbaSus
ok shefu, probabil ai dreptate... 20%.... mhm... Respekt ! biggrin.gif
11-12 e chiar ok... i guess...
Iulian HondaFan
pey, ce fel de sistem audio ai? aici toate vin cu sistemul Audi Symphony care are si subwoofer ( la mine e plasat in peretele lateral dreapta aal portbagajului) un difuzor central in mijlocul bordului in dreptul gurilor de dezaburire a parbrizului si cate 2 in fiecare usa ( unul jos si unul unde incepe rama geamului la usa din fatza si in pozitie similara la usile din spate). o sa fac poze...
HalbaSus
Grrrrrr... voi primiti sistem audio cu subwoofer standard ? Asta e discriminare... aici "standard" vine cu radiocasetofon, ce-i drept dealerul a upgradat gratuit la cdplayer (cine mai asculta casete in ziua de azi anyway ?) dar sistemul audio este din 8 boxe... subwoofer... nici vorba de asa ceva... iata ce optiuni sunt in romania:

- Radio "Concert" cu 8 incinte acustice Cautare automata a posturilor, unitate CD-player, cod electronic antifurt EUR 232,- (cred ca asta am eu, ce-i drept gratuit...)

- Radio "Concert" cu incinte acustice "Bose" Cautare automata a posturilor, unitate CD-player, cod electronic antifurt EUR 712,-

- Radiocasetofon "Symphony", inclusiv CD-changer pentru 6 CD si incinte
acustice "Bose" Cautare automata a posturilor, casetofon cu autoreverse,
cod electronic antifurt EUR 1.050,-

- Radiocasetofon "Symphony" cu 8 incinte acustice, inclusiv CD-changer pentru 6 CD Cautare automata a posturilor, casetofon cu autoreverse,
cod electronic antifurt EUR 569,-

Acum inteleg unde s-au dus kilogramele alea... au bagat tot felul de "goodies" pe masinile voastre... si ale noastre le-au lasat "chele"...


Latter edit:
Am uitat sa trec la dotari:
- alarma (care in momentul inchiderii masinii inchide geamurile lasate de schise respectiv trapa daca e deschisa)
si... "make up mirrors iluminate"... biggrin.gif
Iulian HondaFan
cred ca am facut o confuzie, abia ma trezisem si imi mancam cerealele, biggrin.gif. sistemul meu audio e Concert (fara Bose) dar cu 10 difuzoare: 1 subwoofer ( care e in stanga in peretele lateral al prtbagajului nu in dreapta cum am spus mai sus), 5 medii ( 1 central) si 4 tweetere... nu am 6CD changer, dar ca si la GTI in portbagaj exista pre-wiring pentru unul si se gasestela dealeri sau pe net.

m-am mai gandit si eu la greutate. de obicei producatorul anunta greutatea fara optionale. cum surprinzator ( de regula masinile de pe piata nord-americana sunt mai chele la baza si chiar "fully loaded" au mai putine dotari decat cele din aceeasi clasa din Europa) aici A3 vine standard cu mai multe chestii decat acolo e posibil ca asta sa explice o buna oarte din cele 100 de kile in plus fata de suratele europene...

nemtii par a fi foarte conservatori la partea audio. casetofoanele au disparut pe masinile noi de aici din 2000, iar 6CD changer este deja standard in clasa medie si peste...

concluzia este ca masinile de lux sunt mai populare in Euro decat aici iar masinile populare sunt mai de lux...

nu stiu daca am alarma... aici insa in Midwest-ul suburban este insa relativ inutila... nu am auzit de masini sparte de cand sunt aici ( fenomenul era insa f. comun in zona New York). vara la mall o groaza de lume isi lasa masina in parcare cu geamurile deschise larg...

cum se ilumineaza oglinzile? ai semnalizatoare in oglinda?
HalbaSus
QUOTE
cum se ilumineaza oglinzile? ai semnalizatoare in oglinda?


oglinzile "make-up" adica alea din paralosar... au un beculet ca sa te poti machia si seara biggrin.gif... da, este optional si mi se pare o nesimtire acest lucru :evil: dupa cum se exprimau cei de la topgear: "the germans haven't completely lost the art of 'ripping of'..." referindu-se la dotarile generoase ale seriei 3 dar care in continuare cer bani pentru covorase si alte maruntisuri...
Iulian HondaFan
alea de deasupra parasolarelor le am si eu. le aveam si pe GTI, de aceea nu am facut caz de ele. am crezut ca te referi la oglinzile laterale exterioare.
HalbaSus
QUOTE
Grrrrrr... voi primiti sistem audio cu subwoofer standard ? Asta e discriminare... aici "standard" vine cu radiocasetofon, ce-i drept dealerul a upgradat gratuit la cdplayer (cine mai asculta casete in ziua de azi anyway ?) dar sistemul audio este din 8 boxe... subwoofer... nici vorba de asa ceva... iata ce optiuni sunt in romania:


Sunt nevoit sa-mi dau peste gura... AM SUBWOOFER band.gif :coolspeak:

Stiu ca suna ciudat (ca nu am descoperit pana acum) dar pana acum nu am pus nici un CD si am ascultat radioul la volum mic/mediu (eram mai curios de zgomotul TDI-ului)... azi am facut o mica plimbare si am bagat unul din cd-urile mele... well.. SE SIMTE... nu are sute de wati dar e suficient cat sa te faca sa simti basul... biggrin.gif Intr-adevar e acolo unde spuneai tu, in partea stanga a portbagajului (si celelalte boxe sunt dispuse exact ca la tine, una in mijlocul bordului, 2 pe margine langa gurile de ventilatie si in fetele usilor).

Hai ca am mai facut niste poze (din pacate nu am apucat sa fac poze ziua ca nevasta-mea a fost plecata):

Interiorul... imi plac mult ornamentele de aluminiu, dar ca sa fiu un pic carcotas, ma deranjeaza un pic ca reflecta farurile celor ce vin din sens opus...


Suficient loc in spate... desi scaunul din fata e reglat pentru mine (am cam 183 cm):


Jaluzeau de care vorbeam, e chiar folositoare noaptea... "tempereaza" lumina farurilor...


Chiar nu era noapte... era 17:30... dar se intuneca al naibii de repede...



La cererea publicului larg biggrin.gif ... roata de 225/45/R17



Portbagajul, suficeint de mare pentru cateva lazi de bere... iar daca nu ajunge atunci cu scaunele din spate rabatate ajunge la peste 1000 de litri...

Andrei Suzuki
Prospat vopsite.Nu prea ma pricep,da merge. biggrin.gif
Andrei Suzuki
.....
HalbaSus
Heh... interesting... nu stiu cat de bine ar merge cu jantele astea.. spitele sunt destul de late...

Consumul a scazut de la 9 la 8... so it's getting better...
Iulian HondaFan
avem masini frumoase! biggrin.gif sa ne traiasca! :cheers:

a mea am calcat-o azi un pic si fuge destul de tare... nu e mult mai rapida decat GTI-ul dar este f. lina si trage la fel de bine la 30km/h si la 130km/h, accelerarile ca si colturile stranse sunt mult mai placute si rafinate... desigur ca e un pic subviratoare dar simti cand se intampla. ESR intra in functiune destul de discret, doar daca esti f. atent in colturi simti cum taie puterea si aplica franele dar o face progresiv.

consumul per total azi (vreo 45km) dupa computerul de bord 21mpg=11.3l%... e macel :ewpu: !!! bine ca benzina s-a ieftinit din nou ( ultima oara am pus Shell VPower cu 2.47galonul=0.65USD litrul) blush.gif ...

cred ca numele o sa-i fie "Purcelu' "... e pufoasa si flamanda...
G e o r g e
laugh.gif las' ca e frumoasa wink.gif tu sa te simti bine in ea.

eu m-am dat la a mea ieri si a papat 18% blush.gif tot pe vreo 40km .
HalbaSus
Revin cu detalii despre instalatia audio (which is pretty cool): conform manualului:
4x20 W + 40 W subwoofer activ.... RMS... ceea ce e destul de bine... sau oricum se aude bine...

QUOTE
consumul per total azi (vreo 45km) dupa computerul de bord 21mpg=11.3l%... e macel


De ce ti se pare asa mult ? Mai ales la 0.65 usd litrul de benzina... daca stau bine sa ma gandesc pe tine un kilometru facut cu 200 cp te costa la fel ca pe mine un kilometru facut cu 105 ponei diesel... :evil:
Iulian HondaFan
pai, cum ramane cu ecologismu' blush.gif ce facem cu Kyoto?

si nu am mers cu ea la rosu tot timpul... doar sprinturi scurte si apoi mers de voie si frana de motor. in fine asta se apropie de consumul lui Buick-ul Regal care era tot pe la 22-23mpg. chestia ca pe ala nu il puteam calca prea tare din cauza raului de mare ( ca avea un ruliu si-un tangaj... biggrin.gif ).

ce e RMS?
Andrei Suzuki
RMS e puterea nominala a unu difuzor.Adica cat scoate el pe bune.
HalbaSus
QUOTE
RMS e puterea nominala a unu difuzor.Adica cat scoate el pe bune.


am vazut ca mai e trecut si ca "putere continua"... adica poti baga intr-o boxa 20W in continuu fara ca boxa sa se arda (ma rog... se poate arde, dar teoretic nu ar trebui)... mai este si peak music power... care deobicei e de cateva ori mai mare decat puterea RMS la aceasi boxa si care e egal cu "puterea maxima la care boxa poate rezista pt o secunda" sau ceva de genu' asta...

Oricum, sistemul audio de pe A3-uri suna bine... dar tot imi pare rau dupa sistemul BOSE... care avea 195W (pe A3) si 250W pe A6 - cel putin asa scrie in manualul CD-ului...
Andrei Suzuki
Chestia cu puterea muzicala mie personal mi se pare o prostie si sunt de parere ca exista acele specificatii numai ca sa-ti fure ochii.E normal...cand vezi un difuzor (sub) sau o pereche de boxe pe care scrie 1000W(cum scria pe jbl-u meu) sa te uiti prima oara la el/ele.
robert
"consumul per total azi (vreo 45km) dupa computerul de bord 21mpg=11.3l%... e macel :ewpu: !!! bine ca benzina s-a ieftinit din nou ( ultima oara am pus Shell VPower cu 2.47galonul=0.65USD litrul)"

Esti chiar boier!!La noi V-Power e dublu.In plus masina consuma cel putin acceptabil, as zice, data fiind puterea.200hp nu-s de colea,sa fim seriosi.Treb sa manace si ei ceva, si sincer chiar cred ca e ok.La mine la Octavia 1.8 20V la 125hp amarati si tot ma frigea 11 in oras.Dar...generatia noua de motoare si spune cuvantul.Creste puterea,scade consumul.Cu 10 ani in urma o masina la 200hp consuma usor 17l.
Aveti masini pe cinste.Audi stie ce face.Eu vad si la mine, chiar daca e generatie mai veche.
Iulian HondaFan
in regim de forja ( forja dar nu excesiv) similar golf cu 1.8T si 180CP consuma 26mpg=9.1l%. traficul este relativ lejer aici.

consumul comparativ cu acea masina e neasteptat de mare pentru mine. stiu ca poate fi si mai rau, dar aveam asteptari mai mari de la acest motor la acest capitol... ramane un motor super, dar economia promisa de combinatie injectie directa cu turbo nu prea se materializeaza in practica...
HalbaSus
Sa nu uitam ca A3 e mai greu decat GTI-ul... practic greutatea este de sedan... nu de compacta...
Iulian HondaFan
asa e. dar ei cu manutza lor scriu ca, virgula, consumul e un pic mai bun decat la GTI. si nu pare sa fie asa...

in fine nu e un pacat capital, da' ziceam si io ca nu e "as advertised".
Andrei55037
Din toate testele pe care le-am citit dar si din experienta unor prieteni motoarele FSI de la VAG nu sunt nici pe departe asa economice cum se lauda producatorul. Singurul castig cu adevarat este castigul de putere si mai ales elasticitatea crescuta.
Iulian HondaFan
s-ar putea sa mai fie un motiv. pentru piata americana 2.0TFSI are raportul de compresie scazut la 9.5 ( versiunea europeana are 10.5). asta cred ca ii scade consumul.

motivul acestei modificari este rezultat din cuplarea a 2 factori:

1) benzinarele cu injectie directa cand functioneaza in regim stoechiometric ( amestec sarac) au emisii de oxid de azot mari. problema in Europa e rezolvata printr-un catalizator special.

2) continutul mare de sulf al benzinei din America de Nord ar duce insa la distrugerea catalizatorului. de aceea decizia a fost luata de a face motorul mai putin eficient termic prin scaderea rap. de compresie si modificarea algoritmelor de injectie. puterea si cuplul au fost mentinute exact ca la varianta europeana...

cu toate acestea in testele EPA A3 a obtinut rezultate f. bune dar e posibil ca toata modificarea sa se fi facut cu cerintele testului EPA in minte.
HalbaSus
I-am facut prima baie... executata cu un burete roz numit "baby wash" (cel mai fin care l-am gasit la magazin) + sampon (de masina) + "piele de caprioara" sintetica... i know it sounds gay (red car + pink sponge) dar sunt suficient de sigur de masculinitatea mea ca sa pot sa fac chestii de genul asta biggrin.gif


Iulian HondaFan
arata f. bine pe rosu... io zic ca buretele roz se asorteaza f. bine... atat vreme cat nu e maioul tau roz am toata increderea si respectul in masculinitatea ta biggrin.gif

am si io o intrebare. ce e S8? blush.gif asta relativ la A3...
HalbaSus
Daca ma trezesti noaptea din somn si ma intrebi ce este S8 iti raspund ca este varianta "S" de la A8 (asa cum este S4, S6, S3... si pana cand se facea chiar si S2)... Ce legatura are cu A3... eeerm... in afara de producator comun nu stiu...
Iulian HondaFan
pey, e in semnatura ta "A3 S8 1.9TDI"... si am vazut si prin alta parte. o fi codul de model?
AZAZEL
halba: tu ai motor diesel. ia zii cum e zgomotul??

de cand am fost la SIAB mi s-a pus pata pe audi. dar rau tare de tot. stiam ca iulian se gandeste si la passat. cand l-am vazut cu a3 , si cu acesti bani putea sa-si ia passat am inceput sa ma gandesc. parca si pe tine halba te-am auzit cu passat.

oricum decisiv a fost pt mine afirmatia unui tip care a avut si a condus audi si vw de l-a luat dracu si aspus ca nu se compara passat cu a3 la zgomot interior sila stabilitate.

icep sa ma gandesc din ce in ce mai mult la audi a3. dar cred ca este pre mic pt mine . am 1,85 si 75 kg. stiu ca iulian are 1,72 si e ok ca si dimensiuni masina. dar tu halba ce inaltime ai . cum este masina cu spatiul? ce mai ramane pt cei din spate???

ideal ar fi un A4 dar este scump si ar trebui sa tai din visele mele la dotari!!! ce nu inteleg: a4 nu are cd player? daca vreau bose si cd player trebuie sa pun pretul la 2 optiuni? cum a fost cu A#? la partea audio.

oricum la passat ,am facut totalul sia a iesit 25600 euro cip avand motor de 170tdi. optionale de 4000 erau un total, cred ca pot obtine discount pana la 25.000 . la audi e mai naspa.


nu as renunta la passat daca nu ar fi problema fiabilitatii. cred ca in momentul in care m-as urca la volan m-ar strange in spate sa nu am probleme tehnice. oricum 25.000 este fffff mult ptmine. nu vreau sa mai dau bani pe reparatii. iau masina si o voi tine 10 ani. nu vreau sa ma doara capul pompand bani in ea.

stiti , eu cand dau un ban imi iau intotdeauna mai mult decat isi ia restul lumii tocmai pt ca vreau sa dau la spate o problema pt multi multi ani de zile . asa am procedat cu maina de spalat pe care am dat 20 de milioane. . asa procedez cu tot.

deci cand imi aiu masina. vreau sa nu ma mai intereseze aceasta problema. mult timp. mai ales ca efortul financiar este urias. nu am firme , sunt un simplu salariat. ma vor ajuta socrii si parintii si voi face un credit de vreo 10000 in banca.voi munci din greu sa platesc banii astia. DAR gata apoi cu masina. nu mai mai doare capul. sincer sa fiu imi place mai mult cum arata passat decat A4, si nici nu mai vorbesc de A3 dar e problema de fiabilitate. ce ma fac daca moare passatu????!!!!
si nu vreau japoneze pt ca nu imi plac cum arata. iar alte masini europene sunt deja vechi ca conceptie. vreau ceva nou frumos si fiabil pt ca acel ceva va imbatrani la mine.

nu stiu daca ma intelegeti!!!
Andrei Suzuki
Iulian,ala e "B" nu "8". SB-sportback
Iulian HondaFan
mersi Andrei.

Marius, io zic sa faci test drive cu amandoua. fiabilitatea io m-as uita la ea asa: sanse sunt ca Passatul sa fie fara probleme in proportie de 85-90% poate chiar mai bine pentru ca se pare ca VAG a adresat multe din probleme.

daca ai Bose pe masina sigur are CD si CD changer cu 6 discuri. dar nu e pe Passat.

A3 are ca avantaje fata de Passat faptul ca e mai usor la echipare similara, mai rapid cu o idee la aceeasi motorizare si mai stabil tot cu o idee. Passatul e mai spatios.

designul e gustul tau. mie imi place mult mai mult A3 Sportback decat Passat sau Jetta.

parerea mea e ca un Avensis diesel ( cand o apare versiunea de 175CP si in Ro) ar fi o motorizare mai buna decat 2.0TDI-PD. Uita-te si dupa noul Mondeo care va apare cu noul 2.2TDCI de 168CP. Mondeo are un sasiu mai reusit decat Passatul si daca gasesti si interiorul pe gustul tau s-ar putea sa fie si mai ieftin la echipare similara.
AZAZEL
QUOTE(Iulian HondaFan)
mersi Andrei.

daca ai Bose pe masina sigur are CD si CD changer cu 6 discuri. dar nu e pe Passat.

A3 are ca avantaje fata de Passat faptul ca e mai usor la echipare similara, mai rapid cu o idee la aceeasi motorizare si mai stabil tot cu o idee. Passatul e mai spatios.

designul e gustul tau. mie imi place mult mai mult A3 Sportback decat Passat sau Jetta.

parerea mea e ca un Avensis diesel ( cand o apare versiunea de 175CP si in Ro) ar fi o motorizare mai buna decat 2.0TDI-PD. Uita-te si dupa noul Mondeo care va apare cu noul 2.2TDCI de 168CP. Mondeo are un sasiu mai reusit decat Passatul si daca gasesti si interiorul pe gustul tau s-ar putea sa fie si mai ieftin la echipare similara.



oricum vreau motor de 170cp daca va fi passat. iar pt passat echivalentul bose este dynaudio care am inteles ca este cel putin egal.
motorul de 175 cp de pe avensis este fff bun , dar nu ma atrage aceasta masina ca si aspect.

cand spui" noul mondeo" te referi la nou doar la motorizare, pt ca astfel nu ma atrage. daca e nou doar prin motor.

nu stiu ce sa zic!
HalbaSus
Marius, eu am 183 si nu am probleme cu inaltimea in masina... a urcat in masina un prieten de 190 si 100+ kg care a incaput normal. Locul pt picioare in spate este mai mare la A3 decat la A4, C-class, serie 3, etc.... (nu e gluma).

Intr-adevar un A3 (care desi e mare in clasa lui, tot clasa compacta e) e cam la acelasi pret ca A3-ul... Dar eu sincer nu mi-as fi luat passat nici batut... diferenta dintre cele 2 marci e imensa.... in plus A3-ul e mult mai original...

Nu am condus passat nou TDI dar in A3 zgomotul e super acceptabil... e acelasi motor (care face zgomot... mult zgomot) dar izolarea fonica e mai bine facuta.

La A3, dupa cum a zis si Iulian, instalatia standard e formata din 10 difuzoare (4x20W RMS + un subwoofer de 40W) in portbagaj... crede-ma ca se aude extrem de bine... BOSE poate veni in orice varianta (doar BOSE + cd-ul clasic al masinii) sau BOSE + cd changer (difera preturile).

A3 e o masina aparent mica dar e "big inside"... nu e foarte inalta dar macar nu se confunda cu noua idee de "hatchback inalt" care pe mine personal ma oripileaza... oricum la 1.90 incapi in ea... peste 1.90 nu garantez... biggrin.gif poti transporta lejer 5 adulti (chiar si in spatele tipului de 1.90 putea sta o tipa de 1.70... u won't get anymore than that). Portbagajul e suficient pentru mai toate necesitatile (370/1120). Cu alte cuvinte este o masina de clasa medie cu infatisare de hatchback premium...

Dar daca tie iti place passatul... u should go for it...

Ah.... ca sa aduc si niste cifre in sprijinul faptului ca "legroom"-ul pt pasageri este generos iata un tabel pe care cred ca l-am mai postat undeva:

legroom front: A4 - 41.3 A3 - 41.2 Serie3 - 41.5
legroom rear : A4 - 34.3 A3 - 34.8 Serie3 - 34.6
HalbaSus
Iulian, tu ai incercat "codurile de climatronic" ? Conform celor de pe vwforum daca tii apasat timp de 3 secunde ECON + AER SUS intrii intr-un meniu, cu rotita pentru temperatura din stanga schimbi canalele, cu viteza de la ventilator (-/+) intrii in subcanale si cu ECON iesi din meniu.
Teoretic in punctul 19.0 din meniu (la care ajungi cu rotita de la temperatura stanga) ar trebui sa iti afiseze in dreptul temperaturii pentru pasagerul dreapta viteza reala a masinii...
Eu inca n-am incercat pt ca e plecata nevasta-mea cu masina, o sa incerc astazi cand vine.
Iulian HondaFan
nu inca. si la mine nevasta-mea umbla cu A3 saptamana asta, asa ca pana in week-end nu am cand...
HalbaSus
Vechi versus Nou... Vechiul A3 versus A3 Sportsback...

nu stiu ce relevanta are dar nah...

Iulian HondaFan
vechi e ala echivalent cu golf4? ca pare mai mic.
HalbaSus
Nu doar pare... Este mai mic... chiar mai mic decat Golf IV, defapt in europa se comercializeaza si A3 Coupe care este bazat pe vechiul A3. Mai nou am observat ca A3-ul coupe a primit in sfarsit fata noua (grila single-frame), m-am gandit si la A3 coupe initial dar faptul ca nu avea grila single frame e un dezavantaj major.

P.S: codurile de climatronic nu functioneaza sad.gif
cosmin45741
halba si iulian, ce parere aveti de asta??? (ce-i drept "aranjata" de ABT)
2.0 TSI de 300 de cai...
http://www.rsportscars.com/eng/cars/abt_as3-r.asp
Iulian HondaFan
300CP si quattro 0-100km/h in 5.9sec in timp ce cu 200CP si FWD e 6.9sec...
HalbaSus
pana la urma e sau nu quatro ? ca zice ca: "Driveline: Front Wheel Drive" si dupa aceea zice ca motorul ar fi "2.0 TFSI quattro"... whatever they meant by that...

Ce imi place la bodykit e ca nu au "stricat" masina... este foarte apropiata de stock... ceea ce e bine...
HalbaSus
down.gif "reconstructia" urbana prin care trece Oradea a afectat intr-un mod nefast A3-ul sad.gif
In timp ce statea parcata regulamentar o basculanta ca aia din reclama coniacului Unirea a spart stopul din stanga si a zgariat usor aripa stanga sad.gif

Ca norocul soferul basculantei nu a plecat si am mers la politie iar maine o sa mergem la asigurare si apoi la service.

Din cate am inteles cu o zi inainte intr-un mod asemanator a fost lovit un X5 nou...
Andrei55037
:console: Imi pare rau Halba. Oricum la un service bun nu ar trebui sa fie nici o problema sa o aduca la starea initiala.
G e o r g e
imi pare rau sa aud asta ... traiasca CASCO biggrin.gif si RCA ul in cazul tau wink.gif
Iulian HondaFan
damn, man... mashinutza noua!!! :bash:

io am facut deja 3500km (2250mile) si azi "purcelu" implineste 4 saptamani... ultimul consum la rezervor ieri seara 26.35mpg (9l%) dar asta sub talpa nevesti-mi care e mai miloasa si merge totusi mai mult interurban...
G e o r g e
masina mea a primit o zgarietura pe spoilerul spate acum vreo 2 saptamani . masina noua ce pana aluia de mi-a zgariat-o :evil:
Andrei Suzuki
George,ar trebui sa te obisnuiesti.Eu unu m-am obisnuit.Mai nasol e ca a ta e si neagra..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.