Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Audi A3
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Audi > A3
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
Andrei Suzuki
Poze cu jantele plizz.Pe cand niste etriere rosii? biggrin.gif
Iulian HondaFan
io n-am jaluzea in spate si nici farul ala de ceata pe spate. poate ii faci o poza si lui sa vaz cum arata.

nu ai ESP?

"soft touch" e atat la portbagaj cat si la rezervorul de benzina. sunt dragute dar cam inutile. aceleasi comenzi sunt mecanice la Civic. Si pe GTI aveam "soft touch".

mda, masina asta are pe vino-ncoa la fete. si nevesti-mii ii place. saptamana viitoare e randul ei...
HalbaSus
Jaluzeaua aceea e o chestie din panza neagra (or something like that) intr-o rama de plastic care daca e lasata jos atunci se "lipeste" in haion iar daca e ridicata atunci actioneaza ca un fel de geam fumuriu pe luneta.... dealerul a zis ca e mai eficient decat o oglinda antiorbire... acum eu nu stiu ce sa zic pt ca nu am condus noaptea cu jaluzeaua pusa si cu un camion in spatele meu... biggrin.gif O sa pun poza oricum... (btw, sincer m-ar mira ca tu sa nu ai asa ceva, oricum am vazut chestii din acestea si in comert).

O sa pun poze si cu jantele... si mai multe poze cu masina, atunci cand am facut celelalte poze era parcata in diagolana si era masina si in stanga si in dreapta deci nu puteam pune poze din lateral si nici din spate nu prea puteam (decat daca asteptam sa nu treaca masini).... o sa ii fac o sedinta foto cat de curand... ca idee janta din avatarul meu este ca cea de pe masina... poate nu chiar asa dar extrem de asemanatoare...

Etriere rosii.... mhhhhmmmm... good ideea sa vad daca o va atrage pe sotia mea ideea... oricum cred ca cel putin jumat' de an or so va ramane stock... la anul s-ar putea sa primeasca ea subwooferul meu si sa imi pun eu ceva mai tare in masina biggrin.gif