Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nissan Qashqai
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Nissan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Xalanx
apare in septembrie la noi.

Iete colea, baietii de la whatcar l-au si condus. Nu stiu ce sa zic, parca tot Qashqai-ul mi-ar placea mai mult...

http://www.whatcar.co.uk/car-review-full.aspx?RT=2752
Arheopterix
QUOTE(Georgian107226)
Acum 2 zile am dat avansu' pt. qasqai-ul din semnatura.....cei de aici de la Buzau mi-au zis ca tre' sa astept 3-4 luni.....problema e ca am discutat cu cineva de la Nissan din Bucuresti si mi-a zis ca termenul asta(3-4 luni) e destul de "optimist"...s-ar putea prelungii la 6 luni...



Acum cateva sapt. la Badsi mi-au spus ca au 14 masini in stoc.
Daca dau avans,vine in cca 10 zile.Asta cu rar cu tot.
Xalanx
Mda, mai bine decat in provincie. Adevarul e ca daca as avea banii acum as lua din Bucuresti fara nici o discutie.
Georgian107226
QUOTE(Random)
Georgian, ce culoare ai ales?...mie-mi place aia mai alba metalizat :angel:
Las' ca merita si 6 luni pentru QQ nu te mai plange, alegerea facuta merita asteptarea.
Inca ceva ce am citit zilele astea despre Qashqai:
"Nissan Qashqai - cel mai bun rezultat din istoria EuroNCAP!...Protectia pasagerilor 5 Protectia copiilor 4 Protectia pietonilor 2....pana acum niciun model nu obtinuse 37 puncte la protectia pasagerilor adulti. Rezultatul este remarcabil si prin prisma faptului ca Nissan Qashqai este un model nou la aceasta categorie, la care Nissan a testat ultima data un model in anul 2001."

In afara de ''Intensive blue"...mi-au placut toate culorile...am ales "Hazy gold", da' nu ma cramponez de culoare daca ar fi sa vina mai repede.Si "FIred iron" ar fi interesanta...
Marian107414
QUOTE(Georgian107226)
Acum 2 zile am dat avansu' pt. qasqai-ul din semnatura.....cei de aici de la Buzau mi-au zis ca tre' sa astept 3-4 luni.....problema e ca am discutat cu cineva de la Nissan din Bucuresti si mi-a zis ca termenul asta(3-4 luni) e destul de "optimist"...s-ar putea prelungii la 6 luni...


Salut...Ma aflu si eu printre cei care-si asteapta QQ-ul(1.5dci,Tekna,negru briliant).Am dat avansul acum 2 saptamani.Termen de livrare (initial) jumatatea lunii august..devansat apoi spre mijlocul lunii septembrie.In general exista un "delay" de 2 ..3luni intre fabricatia masinii(Sunderland) si livrarea efectiva.Pentru luna iunie, din cate stiu, au fost doar 50 de masini rezervate pt Romania.
Random
Felicitari. Eu citisem pe undeva ca pentru primele luni sunt disponibile 200 masini/luna pentru Romania.
Sa ne tii si pe noi la curent cu intarzierile ulterioare, cand se apropie termenul de livrare o sa te sune dealer-ul sa-ti spuna "Stiti....s-a rasturnat TIR-ul in Ungaria.....mai dureaza 2 saptamani,o luna cel putin"
Xalanx
Felicitari Marian! Am condus Qashqai cu motorul asta si trebuie sa spun ca se infinge surprinzator de bine!
Marian107414
Multumesc pentru felicitari..Presimt totusi ca va fi o asteptare lunga si stresanta.
Unul dintre motivele care m-au facut sa aleg 1,5dci a fost si drive testul pe care l-a facut Xalanx.La dealer-ul Nissan din Focsani am condus versiunea de 2l 140cp2wd.Ca pareri subiective:silentioasa,tinuta de drum ok pe sosea,frane excelente,suspensie confortabila.Ce nu prea mi-a placut..motor cam anemic ,trebuie turat pt senzatii oarece dinamice(cuplu maxim 196Nm la 4800rot/min!).Oricum, de la 140cp ma asteptam la altceva mai ales ca masina e destul de usoara.(1356Kg).Plus ca media aratata pe computerul de bord era de aprox.12,6l/100km.Asa ca m-am orientat spre 1.5dci 106cp, 240Nm/2000rot./min.La frecusul zilnic din oras cred ca e cea mai potrivita alegere..pt drumuri mai lungi cred ca e relativ ok..o medie de 130..140km/h e suficienta.Anyway, un "mic"obd tuning si "sare" la 130..140cp si 305Nm.
p.s.:Versiunea 150cp diesel e cam scumpa in echiparea tekna..probabil ca trebuie sa-ti placa extrem de mult masinuta ca sa dai un 25..26k euro pe o astfel de versiune.
Xalanx
Da, e 27.700 aia pe care o vreau eu. Sa fie si 4x4 adica.

Din cate spui tu, cam rezulta ca 2.0 benzina e oarecum asemanator cu rav4 2.0 benzina. Pe hartie zice ca prinde suta in 10 secunde da' sa fiu al naibii daca stiu cum, n-am simtit ca trage.

Asteptarea mea oricum e de domeniul anilor, deci... be happy! biggrin.gif
Georgian107226
Azi am fost iar la reprzentanta si mi-au zis 4 luni-max. 4 luni si jumatate...iar varianta ca daca apare una de alta culoare mai repede sau alte chestii pica pt. ca(mi-au explicat baietii) daca nu dai avans 10% nu te baga nimeni in seama.....toate masinile se se fabrica in baza unor comenzi ferme(avans).....Si trebuie avut in vedere si faptul ca in Rom. nissanu' vinde putine masini(3000 daca gresesc sa ma corecteze cineva) comparativ cu vestu' Europei.....de aia sunt alocate asa de putine masini pt. noi....eeeee astepterea e cam lunga da' sper sa merite toti banii.....
Mojito
M-ar interesa in perspectiva : sfirsit 2007 pina la 1/2 2008 unQQ de 2L Diesel.
Citeva intrebari legate de acest motor si transmisia automata in 6 trepte: provenienta motorului, generatia, detalii daca se cunosc si pe ce alte autoturisme a mai fost montat, respectiv cutia automata producator reprize etc etc
Multumiri anticipate
Xalanx
Ma intereseaza si pe mine tot un diesel de 2 litri, 4x4. Dar mai in perspectiva.
Ce pot sa-ti spun este ca motoarele sunt Renault, dar sunt de generatie noua. Se asteapta sa fie fiabile. Transmisia CVT banuiesc ca este Nissan, lor le este specific CVT-ul.
Nu cred ca motorul asta de 2 litri a mai fost montat si pe alta masina, avand in vedere ca e nou. Nu stiu nici cum merge, am facut drive-test doar cu motorul de 1.5 diesel si s-a miscat surprinzator de bine. Ma astept la 2.0 sa fie impresionant.
In masura in care timpul imi permite o sa fac o vizita la Nissan aici sa vad daca a ajuns 2.0 diesel 4x4, pentru un drive test. Apoi revin cu pareri mai clare.
Georgian107226
Vinerea trecuta am primit o veste foarte proasta de la dealerul Nissan din Buzau......ca s-ar putaea prelungi termenul de livrare initial(3-4 luni) cu inca 2-3 luni...ca nu se face fata comenzilor bla,bla,bla....sunt curios daca si alti dealeri au anuntat prelungirea termenului....mi se pare totusi cam mult, chiar si pentru o masina noua...
Xalanx
QUOTE(Georgian107226)
Vinerea trecuta am primit o veste foarte proasta de la dealerul Nissan din Buzau......ca s-ar putaea prelungi termenul de livrare initial(3-4 luni) cu inca 2-3 luni...ca nu se face fata comenzilor bla,bla,bla....sunt curios daca si alti dealeri au anuntat prelungirea termenului....mi se pare totusi cam mult, chiar si pentru o masina noua...


mie unul mi se pare inacceptabil. Cred ca as renunta.
Georgian107226
Nu inteleg totusi de ce o masina careiea i s-a platit avansu' la 1 iunie 2007 intra in fabricatie in sep.-oct. 2007.....Sa fie cererea asa mare?...in vest se vand din iarna.....am vazut pe www.autoscout24.de QQ-iuri second-hand.....
Random
Ce nu intelegi? ...ca suntem o tara bananiera?....ca suntem ultimii pe orice lista? Noi luam daca mai ramane de la altii si cum nu ar fi de ajuns luam si mai scump ca altii. Nais nu?

Am zis mai sus in alt post ca am citit nu mai stiu unde ca pentru Romania sunt disponibile 200 QQ/an.
Aceeasi situatie e valabila la TOTI dealerii din Romania.

Am o cunostinta care a platit in Aprilie avansul pentru noul Opel Corsa si ii vine in August. Motivarile dealerului: sunt cereri prea multe.
Georgian107226
Daca nu mi-o aduc...cel tarziu in decembrie...ma bate gandul sa renunt...imi place mult masina, da' sa astept 6-7 luni...mi se pare mult...
Xalanx
QUOTE(Georgian107226)
Daca nu mi-o aduc...cel tarziu in decembrie...ma bate gandul sa renunt...imi place mult masina, da' sa astept 6-7 luni...mi se pare mult...


Georgian, eu cred ca ai putea sa-ti iei masina asta mult mai repede de la nemti de exemplu. Si chiar si mai ieftin. Vezi pe mobile.de, la masini noi. Sunt unele chiar pe stoc.
Georgian107226
QUOTE(Xalanx)
QUOTE(Georgian107226)
Daca nu mi-o aduc...cel tarziu in decembrie...ma bate gandul sa renunt...imi place mult masina, da' sa astept 6-7 luni...mi se pare mult...


Georgian, eu cred ca ai putea sa-ti iei masina asta mult mai repede de la nemti de exemplu. Si chiar si mai ieftin. Vezi pe mobile.de, la masini noi. Sunt unele chiar pe stoc.

Si eu m-am gandit la varianta asta.....cred c-am stat vreo ora pe mobile.de....sunt chiar mai ieftine ca la noi...da' ce fac cu garantia?
Georgian107226
Si ar mai fi un amanunt....pe mobile.de nu am vazut varianta mea de echipare(Tekna), ci numa Visia si Accenta.Ultima sa fie sinonim cu Tekna mea?...Si inca ceva: e contract de leasing prin BCR Leasing si am dat deja avans de 10% (2400 euro),bani pe care BCR-ul ia virat dealerului...
Xalanx
garantia in mod logic ar trebui sa fie asigurata la noi, pentru ca masina e produsa in UE si noi fiind membri... cam asta e legea. Cel mai bine e sa intrebi la dealer.
Acenta e mai apropiata de Tekna, intr-adevar.
Random
QUOTE(Georgian107226)
..Si inca ceva: e contract de leasing prin BCR Leasing si am dat deja avans de 10% (2400 euro),bani pe care BCR-ul ia virat dealerului...


Eu as renunta la ideea de a rezilia contractul de leasing, pierzi mult: comisioane, taxe contract, parca si ceva procente din avans(asta daca e posibil). Eu as merge pe varianta unui contact permanent cu dealer-ul, telefoane, pistonari, tachinari, "prietenii", tot ce poti face ca sa fi in contact permanent cu ei.
Xalanx
In contract ar trebui sa fie specificata data maxima de livrare a masinii. Daca nu se respecta data asta, ar trebui sa-ti dea banii inapoi.
Random
In contractul meu de leasing nu e nicio referire la termenul de livrare(am avut noroc ca a venit exact cand mi-a zis dealer-ul) a masinii, ei doar platesc dealer-ului. Nu e problema lor cand vine masina, cel putin asa e contractul meu.
Xalanx
then you're doomed biggrin.gif


imi pare rau pentru patania ta. Chiar nu mai stiu ce sa te sfatuiesc.

Un Kalashnikov prinde bine in situatii d-astea...
Random
Poate ca contractul tau de leasing e altfel. Citeste-l BINE, mai ales randurile scrise cu font minuscul si stelutele(*).
Dupa ce l-ai citit fa-ti si tu un calcul si daca ce pierzi la anularea contractului se compenseaza cu pretul mai mic al QQ-ului din Germania, macar castigi prin faptul ca nu mai stai pana in decembrie.

....dar o sa dormi linistit stiind ca le-ai dat moca bani de-o shaworma celor de la BCR?! :evil:
Georgian107226
O sa vorbesc si cu tipul de la BCR Leasing, o sa studiez si contractul....oricum va multumesc pentru sfaturi....
Mojito
Incep sa fiu din ce in ce mai obsedat de acest model in perspectiva unei noi achizitii . Doua intrebari:

aa)Stiti pe undeva vre-un articol responsabil si profesionist intocmit referitor drive test Qashqai 4x4 automat - diesel sau benzina- nu are importanta.

bb) Dupa cum am aflat asteptarea in Romania este destul de lunga.
Nu ar fi o idee buna procurarea ei tot la 0 Km dar din Germania ?
Nu cred ca diferentele ar fi considerabile .Ma refer la modelele de mai sus in echipare Tekna sau Tekna Plus.

Multumesc
Xalanx
aa) articol "profesionist" vezi pe www.whatcar.co.uk . Eu am facut personal drive-test acum cateva zile cu qq 2.0 dci, 4x4.
bb) cel mai rentabil cred ca e din belgia. Din auzite masinile sunt mai ieftine cu cateva mii de iepuroi acolo. Diferente calitative s-ar putea sa nu existe. La Avensis de exemplu nu exista.
Mojito
Multumesc pentru raspuns.
Modelul pe care l-ai testat avea cutie automata sau manuala ?
Imi poti impartasi citeva din impresiile tale din cei citiva km parcursi ?
Spatiu , zgomot interior,ergonomie , pozitie la volan, vizibilitate fata spate plecare de pe loc, depasiri si cam atit.
Xalanx
Cutie manuala cu 6 viteze.
Spatiul este bun, pentru mine e suficient (familie cu un copil si ocazional o bunica de 90 kg biggrin.gif). Portbagajul de asemenea este bun.
Zgomot interior nu e. Nu m-a deranjat absolut nimic, si eu sunt destul de recalcitrant la zgomote. Nu se aude peste un nivel acceptabil nici trenul de rulare nici motorul.
Pozitia de condus e foarte buna. Inalta, iar mie imi place asta. Scaunul mi s-a parut foarte confortabil. Poate un pic mai lat sa fi fost, in spate - dar asta-i constructia mea. Nu deranjant, in orice caz.
Vizibilitatea e foarte buna, oglinzile mari, am manevrat fara nici o problema. In anumite situatii totusi stalpii grosi din spate pot crea o zona moarta. Dar aici intervin oglinzile alea babane.
Motorul e bun. Sincer sa fiu parca m-as fi asteptat la ceva mai mult. Se infige, dar nu "pleaca de sub tine". Am scartait rotile in a 2-a, dar asta nu-i dificil la un diesel. Depasirile chiar si la 90 la ora se fac fara probleme, rapid si in siguranta.
O chestie un pic derutanta, la suspensie. L-am testat vreo 10 km, o parte din drum este betonat si cam prost. Pe-acolo Avensis "gliseaza" peste suprafata denivelata. In Qashqai nu simti nici o zdruncinatura, dar la denivelari mai mari si mai line se creeaza un fel de balans vertical, ca si cum masina ar fi pe arcuri si se re-aseaza dupa o cazatura. N-am mai simtit treaba asta decat la tancuri si la tractoarele de artilerie. Weird a bit...
L-am bagat pe iarba, intr-o poiana denivelata si am incercat s-o fac sa fuga de spate. N-am reusit, cuplasem 4x4 pe lock si a ramas perfect stabila. Dar imi dadea senzatia ca nu accelereaza cum voiam eu, poate trc-ul sa fi fost, desi nu cred.
O chestie care NU e buna - 4x4 lock merge exact ca la rav. Pana la 40 km/h, dupa care se dezactiveaza. Eu stiam ca nu e asa, ca ramane pana deblochez. Dar m-am inselat. Asta e un mare punct in minus si consta (pentru mine) principalul avantaj pe care-l are qq fata de rav. S-a dus.
A propos - daca vrei sa-ti pui bare pentru portbagaj pe acoperis, renunta. Scoate un vuiet cumplit la peste 70-80 km/h.

Este o masina buna. Dar chestia cu 4x4 lock...
Mojito
4x4 decuplat ?
ooooops !
no good !

mersi
Georgian107226
In legatura cu perioada de asteptare pentru Qashqai........am vazut ca si in Vest se asteapta mult.....pe www.whatcar.co.uk era o irlandeza care a asteptat 6 luni, altul 4 luni.......
Random
Si in Italia se asteapta mult Qashqai-ul. In Quattroruote din Septembrie, la lista de preturi pe poza QQ scrie "lunga attesa". Din punctul asta de vedere suntem si noi in Europa biggrin.gif .
Random
Am citit niste comentarii referitoare la Qashqai pe un site italian, cititorii/userii erau nemultumiti de faptul ca trebuie sa stea 7 luni dupa masina. Unul dintre ei a platit avansul in Martie spunandu-i-se ca masina o sa vina la inceputul lui Iulie dar intre timp l-au sunat si i-au spus ca o sa-i vina masina la inceputul lui Octombrie. Partea pozitiva zice el, e ca daca vrea sa rezilieze contractul cu dealer-ul isi primeste inapoi banii platiti ca avans.
Georgian107226
Zilele trecute am cumparat AUTO EXPERT...dupa cum stiti mai toate revistele de profil au pe ultimile pagini listele cu preturi pt. toate modelele comercializate la noi....La Nissan, surpriza....Qashqaiul nu mai era prezentat.....ce sa insemne asta?
Random
...n-ai luat revista care trebuie. biggrin.gif
Random
Si eu eram destul de setat pe Qashqai si ma gandeam serios sa-l iau la anul, dar dupa cum merg livrarile/productia cred ca renunt, de fapt sigur renunt pentru ca situtia nu se va modifica considerabil pana la anul.
Tocmai am citit aici http://www.quattroruote.it/blog/viamazzocc...CB9731F399CC40C despre o persoana care a platit in Martie pentru un QQ 1.6 Visia si i se va livra probabil in Noiembrie. 8 luni e... o eternitate. Si la Veyron se asteapta mai putin, cred.
Cum de X-Trail n-am bani, ma gandesc din ce in ce mai mult la Avensis, noul Mondeo sau Civic Sedan.
Georgian107226
QUOTE(Random @ Sep 26 2007, 03:19 PM) *
Si eu eram destul de setat pe Qashqai si ma gandeam serios sa-l iau la anul, dar dupa cum merg livrarile/productia cred ca renunt, de fapt sigur renunt pentru ca situtia nu se va modifica considerabil pana la anul.
Tocmai am citit aici http://www.quattroruote.it/blog/viamazzocc...CB9731F399CC40C despre o persoana care a platit in Martie pentru un QQ 1.6 Visia si i se va livra probabil in Noiembrie. 8 luni e... o eternitate. Si la Veyron se asteapta mai putin, cred.
Cum de X-Trail n-am bani, ma gandesc din ce in ce mai mult la Avensis, noul Mondeo sau Civic Sedan.


Sambata am fost la SIAB...un tip de la standul Nissan m-a asigurat ca o sa am masina pina la 1 ianuarie....ca in situatia mea mai sunt vreo 300 de persoane....ca s-a luat hotararea,la nivel de companie,sa se deschida o noua linie de fabricatie pt. QASHQAI....s-al cred?????
Aaaa era sa uit....azi am gasit ceva interesant.....www.clubnissan.ro......e proaspat din cate se vede
Georgian107226
QUOTE(Georgian107226 @ Oct 15 2007, 07:34 AM) *
Sambata am fost la SIAB...un tip de la standul Nissan m-a asigurat ca o sa am masina pina la 1 ianuarie....ca in situatia mea mai sunt vreo 300 de persoane....ca s-a luat hotararea,la nivel de companie,sa se deschida o noua linie de fabricatie pt. QASHQAI....s-al cred?????
Aaaa era sa uit....azi am gasit ceva interesant.....www.clubnissan.ro......e proaspat din cate se vede



Inca ceva pt. cei pasionati de QQ.....www.qashqaidrop.co.uk si www.qashqaiclub.co.uk
Random
QUOTE(Georgian107226 @ Oct 15 2007, 02:34 PM) *
Sambata am fost la SIAB...un tip de la standul Nissan m-a asigurat ca o sa am masina pina la 1 ianuarie...s-al cred?????


Pai daca ai dat avansul prin Mai, sunt cam 7 luni pana-n Ianuarie. Eu nu l-as crede, cel putin chestia cu linia noua de productie n-o cred. Dar as insista pe la dealer sa-l "conving" ca poate exista o sansa sa strecoare si QQ-ul meu, eventual pe un TIR pe undeva in drum spre un alt dealer din Europa...."ca ma duc io s-o iau numai sa vina mai repede". Nu stiu, zic si eu. Dar de asteptat fara sa insist n-as rezista, poate nu e cazul tau dar alti clienti ai QQ(cum as fi fost eu) nu au o alta masina si atunci ai vorbi altfel cu dealer-ul. Macar sa dea o masina pentru folosire pentru perioada de asteptare sau sa acorde un discount.
bombicri
Imi place Qashqai, m-ar interesa un 1,5 dCi tekna, are cineva asa ceva si poate sa-mi impartaseasca cateva impresii?
Ma preocupa faptul ca 100 CP sunt cam putini. Am acum un Megane Sedan II 1,5 dCi 100CP dar masina are cu cca 200 kg mai putin ca Qashqai. Ma intreb daca greutatea mai mare nu se simte la acceleratii, la depasiri. Nu sunt fun al plecatului de la semafor dar vreau sa nu fiu pus in situatii grele la depasiri.
Alta intrebare ar fi daca nu vibreaza in mers, mai ales pe drumurile Bucurestiului, spatarele banchetei din spate care, dupa parearea mea, sunt neinspirat proiectate?
Se aud zgomote in cabina de la plastice care vibreaza etc.?
Exista nemultumiri evidente?
Orice experienta mi-ar fi de ajutor in decizia finala.
Random
QUOTE(bombicri @ Oct 19 2007, 02:33 AM) *
Imi place Qashqai, m-ar interesa un 1,5 dCi tekna, are cineva asa ceva si poate sa-mi impartaseasca cateva impresii?
Ma preocupa faptul ca 100 CP sunt cam putini. Am acum un Megane Sedan II 1,5 dCi 100CP dar masina are cu cca 200 kg mai putin ca Qashqai.
Se aud zgomote in cabina de la plastice care vibreaza etc.?
Exista nemultumiri evidente?
Orice experienta mi-ar fi de ajutor in decizia finala.


Chiar cu varianta asta am mers si am scris parerile aici, la pagina 4.
-Pana in 2000rpm e lenes rau.
-Plasticele sunt de calitate si nu zdrancane. Suspensia spate e cam zgomotoasa.
Singura nemultumire care m-a facut sa ma razgandesc e termenul de livrare, stai o vesnicie pana ti-l aduc.
bombicri
Random,
Ce inseamna "e lenes rau pana la 2000 rpm", pleci din loc greu, la semafor ti se baga toti in fata, te simti nesigur, nu poti fi primul care pleaca din stop? Dar probabil ca e greu de explicat, ma voi duce sa fac un drive-test, sa vad daca au la Badsi 1,5 dCi. Un chip-tuning ar ajuta? am inteles ca la 1,5dCi poate creste puterea cu cca 20 CP. Nu stiu ce se intampla cu garantia dupa chip-tuning.

Am observat ceva in neregula cu spatarul banchetei din spate. Daca-l lovesti usor cu pumnul in zona din mijloc vibraza serios si se aud zgomote ca si cum balamaua spatarului ar avea jocuri mari. Se aud aceste vibratii in timpul mersului la trecerea peste denivelari? Zgomotele care provin din spate sunt de la suspensie sau de la spatarele scaunelor din spate care vibreaza? Nu pot sa-mi imaginez cum de au ales o solutie atat de proasta la spatare.

Nu ma cramponez de termenul de livrare, eu sunt de fel destul de organizat, intentionez sa-mi schimb masina in partea a doua a anului viitor si am inceput documentarea de cateva luni.
Random
O calci si nu se duce, asta inteleg prin "lenes rau". Nu te simti nesigur dar pur si simplu nu pleaca proportional cu acceleratia. Sigur nu vei fi primul care pleaca de la stop. Despre chip tuning, se poate sigur dar nu stiu cum ramane cu garantia. Cel mai bine fa un drive test sa-ti faci propria parere. Zgomotele din spate sunt de la cric si solutia aleasa pentru depozitarea acestuia intr-o placa de polistiren. Nici suspensia spate nu mi s-a parut silentioasa, pe drum cu gropi simti orice groapa si orice piatra pe care calci, e cam rigida. Cand l-am condus eu mai eram cu 2 persoane care ocupau bancheta din spate si probabil din cauza asta nu am auzit niciun zgomot provenind de la bancheta sau spatar. Apropos, lor nu le-a placut cum se sta pe bancheta din spate(eu nu am stat), se sta prea sus si te simti inghesuit(cu toate ca erau numai 2 persoane de 70kg fiecare si cate 1.70 m inaltime).
Cel mai bine du-te la un drive test, dar sa mergi si pe drumuri cu gropi.
bombicri
Merci de sfaturi Random, ma voi duce la un test, pe drum bun dar mai ales pe drum prost.

Iata punctul meu de vedere inainte de test. Voi adauga constatarile dupa test.

Ce nu-mi place:
- parasolarele nu stau ferm pe tavan;
- panoul interior al plafonului pare a nu fi suficient de ferm fixat in dreptul oglinzii retrovizoar;
- capacele oglinzilor de pe parasolare seamana cu capacele tusierelor de acum 100 de ani;
- gurile de aerisire seamana cu cele de la Logan dar as spune ca sunt mai practice decat cele cu lamele;
- buzunarele din partea de jos a portierelor par a fi executate din cel mai prost plastic;
- locasurile pentru sticle din cotiera dintre scaunele din fata sunt inutile pentru ca orice sticla pusa acolo impiedica accesul comod la scimbatorul de viteze;
- torpedoul mi se pare neasteptat de mic;
- spatarle locurilor din spate nu au o fixare ferma si vibreaza puternic daca le lovesti usor cu pumnul, ma gandesc ce fac ele la trecerea peste denivelari;
- cotiera banchetei din spate nu deschide un spatiu liber catre portbagaj pentru skiuri;
- suportul centurilor din spate fixat pe tavan in care ar trebui sa stea fixate capetele metalice par a nu-si face treaba, capetele centurilor atarna
- lipsa spatiilor de depozitare pentru ochelarii de soare pe tavan, pentru obiecte mici in cotierele de pe portiere - doar au la indemana exemplul Renault, in portbagaj deasopra rotii de rezerva, etc.;
- pretul cam mare.

Ce-mi place:
- solutia "crossover" mi se pare cea mai potrivita pentru mine, nu prea ma dau in vant sa umblu cu masina pe aratura, mai bine iau un tractor si nici nu vreau sa urc cu masina acolo unde se urca cu piciorul, mai bine fac o drumetie, dar imi placa sa ajung in locuri mai putin circulate care de regula nu au cele mai bune drumuri;
- nu ma deranjeaza lipsa tractiunii 4x4 la modelul 1,5 dCi, nu am ramas niciodata blocat in zapada la munte sau in coclauri, ma intereseaza mai mult garda la sol;
- pozitia inalta la volan imi place, vezi un pic peste cei din fata, mai ales peste "baietii" care-isi inegresc luneta si geamurile laterale ca astazi da bine sa fii mafiot;
- dimensiunile mici de gabarit;
- garda la sol mare;
- botul impozant;
- aspectul exterior general neimbacsit de elemente decorative;

Am vazut si Seat Freelander, este mult mai ingrijit lucrat, interiorul este cu totul si cu totul altceva dar are garda la sol mica.
bombicri
Am condus in drive-test QQ 1,5 dCi pe un drum foarte scurt. Inghesuiala si cozile de pe strazile din jurul magazinului Badsi mi-au limitat dorinta de a face un drive-test adevarat, totul ar fi sfarsit intr-un test de rabdare.

Concluziile ar fi urmatoarele:
- motorul 1,5 dCi este neasteptat de lenes, nu ma asteptam sa conteze atat de mult cele 200 kg in plus fata de Megane. La test a mai fost in masina numai o persoana de cca 60 kg, eu am 80 kg, nu-mi inchipui cum era daca pe bancheta din spate ar mai fi fost inca 2 persoane;
- pozitia la volan comoda, inaltimea este benefica, nu am remarcat probleme cu spatiul la piciorul drept (eu evident compar cu Megane), comenzile se afla la locul lor, scaunul este comod si beneficiaza de reglaje deosebit de ample pe inaltime;
- manevrabilitate excelenta, directia este usor de manevrat si exacta, frane excelente;
- absoarbe foarte bine denivelarile mici, la denivelari mari se aud zgomote in portbagaj, am avut senzatia ca sunt provocate de obiecte nefixate bine (crick) sau de spatarul banchetei din spate si nu de suspensie;
- schimbatorul de viteze bine pozitionat si foarte precis.

Ma mai gandesc, motorul 1,5dCi m-a dezamagit pentru 22,750 EUR (Tekna + P1), varianta 2,0 dCi Tekna (P1 inclus) este destul de scumpa (25.200 EUR).
Cu un discount de 1.500-2.000 EUR semnez contractul pe loc pentru 2,0 dCi chiar cu livrare in 7 luni.
Hoinar
QUOTE(bombicri @ Nov 11 2007, 09:12 PM) *
....
Cu un discount de 1.500-2.000 EUR semnez contractul pe loc pentru 2,0 dCi chiar cu livrare in 7 luni.


De curiozitate, de ce crezi ca ti-ar da un discount asa de mare pt o masina abia lansata? (parca QQ n-are nici macar un an de cand e lansat la noi....)
bombicri
Pe de o parte 6-8% e un discount asa mare?
Pe de a doua parte fii sigur ca daca obtineam sau credeam ca obtin un asemenea discount semnam contractul in loc sa bat campii pe forum ... :-)
Pe de a treia parte cred ca suntem cu totii de acord ca pretul este cam mare, discount-ul de care discutam n-ar face decat sa corecteze aceasta situatie.
Pe de a patra parte ce daca e lansata de un an, banii ii dai pentru obiectul pe care-l cumperi si nu pentru de cand e lansat, ca daca ar fi altfel cel mai mare pret l-am gasi la masinile nelansate inca. Sa-ti cumperi o masina nelansata inca e o chestie, te-ar invidia toata lumea ...
v54
QUOTE(Xalanx @ Aug 21 2007, 07:58 PM) *
Cutie manuala cu 6 viteze.
Spatiul este bun, pentru mine e suficient (familie cu un copil si ocazional o bunica de 90 kg biggrin.gif). Portbagajul de asemenea este bun.
Zgomot interior nu e. Nu m-a deranjat absolut nimic, si eu sunt destul de recalcitrant la zgomote. Nu se aude peste un nivel acceptabil nici trenul de rulare nici motorul.
Pozitia de condus e foarte buna. Inalta, iar mie imi place asta. Scaunul mi s-a parut foarte confortabil. Poate un pic mai lat sa fi fost, in spate - dar asta-i constructia mea. Nu deranjant, in orice caz.
Vizibilitatea e foarte buna, oglinzile mari, am manevrat fara nici o problema. In anumite situatii totusi stalpii grosi din spate pot crea o zona moarta. Dar aici intervin oglinzile alea babane.
Motorul e bun. Sincer sa fiu parca m-as fi asteptat la ceva mai mult. Se infige, dar nu "pleaca de sub tine". Am scartait rotile in a 2-a, dar asta nu-i dificil la un diesel. Depasirile chiar si la 90 la ora se fac fara probleme, rapid si in siguranta.
O chestie un pic derutanta, la suspensie. L-am testat vreo 10 km, o parte din drum este betonat si cam prost. Pe-acolo Avensis "gliseaza" peste suprafata denivelata. In Qashqai nu simti nici o zdruncinatura, dar la denivelari mai mari si mai line se creeaza un fel de balans vertical, ca si cum masina ar fi pe arcuri si se re-aseaza dupa o cazatura. N-am mai simtit treaba asta decat la tancuri si la tractoarele de artilerie. Weird a bit...
L-am bagat pe iarba, intr-o poiana denivelata si am incercat s-o fac sa fuga de spate. N-am reusit, cuplasem 4x4 pe lock si a ramas perfect stabila. Dar imi dadea senzatia ca nu accelereaza cum voiam eu, poate trc-ul sa fi fost, desi nu cred.
O chestie care NU e buna - 4x4 lock merge exact ca la rav. Pana la 40 km/h, dupa care se dezactiveaza. Eu stiam ca nu e asa, ca ramane pana deblochez. Dar m-am inselat. Asta e un mare punct in minus si consta (pentru mine) principalul avantaj pe care-l are qq fata de rav. S-a dus.
A propos - daca vrei sa-ti pui bare pentru portbagaj pe acoperis, renunta. Scoate un vuiet cumplit la peste 70-80 km/h.

Este o masina buna. Dar chestia cu 4x4 lock...


Sant posesor de QQ DE CINCI LUNI si am aproape 6000 km . In legatura cu decluparea 4x4 in lock este normal (repartitia este 50-50,fata spate si blocata)
se foloseste numai cand ramai blocat in noroi, zapada,apa.Pe "auto" transmia este permanent 4x4 iar repartitia se face independent pe fiecare roata,mai pe romaneste atit cat are nevoie fiecare roata fara derapare.Motor:2000,benzinar,tekna.Pentru cei care il doresc, parerea mea este ca merita sa astepte
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.