Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Credeti in extraterestri & stuff?
Masini.ro Forum > Discutii generale > Off Topic > Turnul Babel
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Arheopterix
Ei,atunci fratii Horten se incapatanau sa le faca asa:
Arheopterix
Sau asa:Cu 2 motorase la spate.
Cum se vede sunt se pare in grajdul familiei.
Arheopterix
Au trecut anii,si fratii au crescut chipesi si voinici.
L-au impresionat pe un nene ,numit Adolf,care a fost incantat de stilul lor avangardist ,care ii amintea pictorului de Salvador Dalli sau Picasso.
Nenea Adolf le-a dat finante (pe socoteala celorlalti copii care mureau de frig in rusia).
Asa ca au construit asta:
Arheopterix
Din alt unghi.
Arheopterix
Modelul cabrio.
Arheopterix
Au trecut ceva ani,si au venit americanii.
Au vazut
Au placut
Au luat.
Arheopterix
Asa arata azi.
Arheopterix
Din alt unghi.
Arheopterix
Si sa va mai intreb ceva:
Cand toate avioanele arata asa:
Arheopterix
Si pilotii in cel mai bun caz asa:
(unul din frati).
Arheopterix
Si va cade din cer asa ceva:
Arheopterix
Si pilotul arata asa:
Arheopterix
Si sunteti un fermier american.
Sau guvernul american.
Si nu vreti sa se stie ce cercetari faceti ,sau imaginatia altora contribuie....

Si mai erau si altii ca acesti frati.
Lippisch de exemplu...sau asta:
Nu sunt astea vestitele farfurii zburatoare si martieni imbracati in ceva argintiu?
De ce abia acum 10 ani au aparut poze cu aceste avioane?
Xalanx
nu pricep care-i treaba. asa ca stau si ma uit la ei... ei la mine...
Oana
QUOTE(Xalanx)
nu pricep care-i treaba. asa ca stau si ma uit la ei... ei la mine...

nu mai fumezi?
Xalanx
QUOTE(oana87995)
QUOTE(Xalanx)
nu pricep care-i treaba. asa ca stau si ma uit la ei... ei la mine...

nu mai fumezi?

ba da milady... stau pe prispa si beau tutun. Ma uit la Cassiopeia si recit un potpuriu din codul manierelor elegante si tabla inmultirii...
Alex-F1
Da.....se pare ca unii nu cred pana nu vad.....si totusi sunt o gramada de chestii pe care nu le-au vazut si poate nu le vor vedea in viata lor, dar cred in ele cu desavarsire! In schimb subiectul asta e o exceptie.....si la urma urmei mi se pare oarecum normal sa fie asa, fiind un subiect unic, provocator si mult prea complicat!
TLS-09
QUOTE(Alex-F1)
..............., fiind un subiect unic, provocator si mult prea complicat!


Adanc, dom'le adanc! biggrin.gif
ValiR
Hmm... remarc dupa 16 pagini scrise si ceva voturi ca nimeni n-a ales varianta 2. Oare in spate e un alt sondaj ascuns?(de genul: "aveti incredere in...") biggrin.gif
Arheopterix
Pai daca astia nu fac nimic cand trebuie sa rezolve o problema simpla,credeti ca o sa apara cand e vorba de omuleti verzi?
Bodi
@Arheopterix: Trebuia sa pui si un Q.E.D. la sfarsit. biggrin.gif
Prin anii 60 americanii au produs si "farfurii zburatoare" care se pare ca au si zburat. Si, culmea, aratau ca niste "farfurii zburatoare". biggrin.gif
Arheopterix
Alea erau prostii.
"Se pare ca au zburat".
Aveau 8 motoare de VW broasca si se ina;tau cativa metri.
Nimeni nu poate nega ca Hortenul 229 arata si azi ca o farfurie zburatoare f moderna.Daca va spun ca era facut din niste materiale care il faceau sa nu fie detectat de radar?
F 117 a aparut cu aceasta inovatie abia acum mai putin de 20 de ani.
Faptul ca nimeni nu avea acces la pozele cu HO 229 si nu se pomenea nicaieri ,spune multe.
Fratii Horten au murit aproape in anonimat (in 93 si 98) ,au lucrat putin in Argentina dupa razboi.
Nu e ciudat si asta?
2 super genii?
Cand Werner Von Brown si intreaga lui echipa a fost dusa cu sulite si trambite pe continenet americam si a participat la programul spatial america.
La fel si alti savanti germani.
Tocmai cei mai tari sa nu fie bagati in seama?
Cred ca treaba e mult mai complexa si raspunde la multe:
Crearea unui avion invizibil ptr radar care sa poata arunca bombe nucleare peste sovietici.Asta era moda in anii 50 -exact cand au aparut farfuriile la greu.Toate astea in desertul american,intr-o zona de baze militare secrete si azi.
Apoi au aparut rachetele balistice si chestia cu bombardierul nuclear a c-am picat.Dar au continuat cercetarile ptr ca buget e oricum.
Si hopa,apar doua avioan f asemanatoare cu Ho 229=B-2 si F 117.
Ziceti ce vreti,dar eu asta cred.
Bodi
Nu ma pricep la aeronautica dar din cate am inteles avioanele "aripa" actuale nu pot zbura fara un computer care sa interpreteze comenzile pilotului si sa ajusteze in mod constant diverse chestii.
Deci probabil ca avioanele fratilor Horten au putut deveni viabile odata cu dezvoltarea tehnologiei semiconductorilor pe cand Von Braun avea deja la CV rachetele V1 si V2 si era foarte avansat in crearea unei rachete intercontinentale.

Coanda a conceput si zburat cu primul avion cu reactie in 1910 dar tehnologia a putut fi "stapanita" abia in anii 50 daca nu ma insel. Probabil este acelasi lucru si in cazul avioanelor celor doi frati.

Este deja semioficial faptul ca la Area 51 se testau avioanele "invizibile" iar in omologul rusesc se faceau teste de rachete si de aici interesul guvernelor in stimularea fenomenului OZN.

LE: Ma indoiesc de faptul ca nemtii au putut face un avion nedetectabil de radar. Altfel ar fi castigat batalia Angliei.
Arheopterix
Batalia Angliei a fost in 40.
Primul Horten aripa zburatoare a zburat in 44 ( cu mot reactive).
Av germana a pierdut Bat.An nu din cauza radarului.
Canalul are 35 km largime si Franta e ocupata.
Avioanele de vanatoare germane puteau zbura doar 15-20 de min deasupra angliei,[rea putin ptr a asigura protectia bombardierelor.
Si punctul doi,in loc sa bombardeze intr-una aerodroamele britanice,s-au apucat (la ordinul lui Adolf) sa bombardeze Londra,permitand av Britanice sa se refaca si sa lupte nestingerit.

Despte Ho 229. A zburat mult si bine.
Problema erau aliaje de CR-Ni care nu prea erau.Fara ele un motor reactiv nu poate fi construit.
Despre computere ,azi si cel mai umil Pipper are calculator.
Pilotii nu mai stiu multe care stiau cei de acum 40-50 de ani.
Asta e la fel ca cei ce merg cu cutie automatica,4x4 automat ,ABS ESP ABD ETC (etc).
Daca urci un pilot de F 18 intr-un P-47 (echivalentul de acum 60 de ani) Nu are nici o sa nsa sa scape viu.
Nu putem pune un pilot de P47 intr-un F 18 ptr acesta (pilotul) are aproape 90 de ani,dar sunt sigur ca ar fi floare la ureche ptr el.Daca ar face curs de computere inainte bineinteles.
Bodi
QUOTE
Despte Ho 229. A zburat mult si bine.
Problema erau aliaje de CR-Ni care nu prea erau.

Bun nu le aveau nemtii, la fel cum nu au mai avut multe spre sfarsitul razboiului dar asta nu era o problema pt. americani sau rusi. Nu inteleg de ce nu au preluat "aliatii" modelul imediat, mai ales ca erau pe punctul de a se bate intre ei.
LE. poate nu am luat in calcul obtuzitatea anumitor responsabili militari. Pana la urma al 2-lea razboi a fost castigat de masini simple si usor de produs in ciuda unora superioare tehnic dar implicit complexe.

Referitor la piloti: dupa razboi puteau folosi asii care pilotau Mustanguri...In alta ordine de idei, cand faci un avion trebuie sa poata fii pilotat de majoritatea pilotilor si nu numai de cateva genii.
Arheopterix
Pai hai sa ne gandim:
Tancurile americane au ajuns la nivelul tancurilor germane din razboi prin anii 60.
Rachete balistice,au aparut la sfarsitul 50,inceput 60 (germani le aveau din 44).
Arma de asalt americana a aparut abia in 63.Germanii o aveau din 44 si rusii din 53.
Este f greu sa preiei un proiect sau nenumarate si sa te descurci fara experienta in domeniu.
Avioanele F 86 Mig 17 Si Saab 96,sunt copii de pe proiecte germane.
Viziteaza situl www.luft46.de
si nu o sa mai ai nelamuriri.
Daca se apucau sa preia toate nebuniile bolnavilor de la al 3-lea reich ,le mureau conationalii de foame si ajungeau sa faca greve in favoarea sistemului comunist.

Avionul racheta pe care il vezi legat de B 29 nu e Bell X 1,cel cu care Chuck Jagger a doborat viteza sunetului.
E un avion racheta luat de la Germani.Da arata identic cu Bellul.
Numai ca nu erau sa bata recordul cu un avion care nu e american.

Si Mustangul era un avion f usor de zburat.
Pilotul lui nu se descurca cu un Horten,cum Titi Aur nu se descurca cu un Ferrari F1.
Hortenul German a avut 2-3 piloti de teste.
Dar astea sunt devieri mari de la omuletii verzi.
Bodi
Da, dar americanii au facut A-bomb pe cand Heisenberg a dat chix - fara a intra in detalii.
Oricum de la sfarsitul secolului 19 si pana la razboi Germania a cam adunat majoritatea premiilor Nobel din chimie si fizica asa ca se explica multe.
Probabil norocul (si al) nostru a fost in adunatura de descreierati care a condus reich-ul pentru ca altfel putea fii mult mai urat.

Toate aceste cercetari in aviatiei au dat nastere la multe UFO alerts asa ca nu suntem prea departe de subiect:)
Arheopterix
Asta spun si eu,dar erai de alta parere...
Ma bucur ca am reusit sa te conving.
ozz86651
QUOTE
Daca urci un pilot de F 18 intr-un P-47 (echivalentul de acum 60 de ani) Nu are nici o sa nsa sa scape viu.


Astea-s aiureli. La scoala de pilotaj se incepe pe avioane cu elice care de multe ori dateaza de zeci de ani. Chiar si pe planoare. Pilotii sint permanent expusi la avioane cu elice pentru ilustrarea conceptelor predate... Foarte multi piloti militari fac acrobatie in timpul "liber" pe biplane sau alte dracii si sint foarte buni.
E ca si cum ai spune caun pilot de F1 nu se descurca pe o masina de epoca. Da, poate o sa aiba o problema la schimbatul vitezelor la inceput dar daca incepea pe o masina de genul asta nu mai conta. A, ca un pilot cu mii de ore de zbor pe F18 e mai slab pe un P47 decit un pilot cu aceleasi ore de P47, sint de acord... dar dai putin timp si isi revine.
Cit despre trecutul unui pilot de P47 pe F18 nu e nici o sansa. Nu uita ca alea erau avioane de pilotat in masa, cu minim de antreament. Tot taranu facea un curs si era intre zecile daca nu sutele de mii de piloti de vinatoare. In ziua de azi daca te bag intr-un F18 lesini la primul viraj. Alta treaba. Ia ani si ani de antrenemenete si calitati speciale (atentie distributiva fantastica la cit e de complicat, majoritatea pilotilor de avioane moderne nici nu stiu chiar toate butoanele), antrenament fizic etc.
Hai sa o luam altfel: un avion ultrausor e numai mecanica si il invata mai oricine in scurt timp. Un avion de vinatoare ia ani si nu e pentru oricine.
Arheopterix
Stimate OZZ,
Citeste cartea lui Pierre Closterman,sa vezi ce inseamna sa zbori pe un Hawker Tayphoon.
Citeste cartea lui Adolf Galland "primul Si Ultimul".
Sa vezi ca au murit mai multi piloti de Me 109 la decolare decat in intreg razboiul.
I-mi place ca faceti aceste afirmatii fara cunostinte in domeniu.
Biplanul si avionul vechi e una.
Avionul de vanatoare e alta.
Avioanele azi au "fly by wire",e alta mancare de peste.
Ai auzit oare de formatia "Dracii Rosii"?
Aici la noi in tara.
Zburau 6 avioane legate cu sfori intre ele.Faceau numarul acrobatic si aterizau tot legati.Cine face asta azi?Poate prin setarea calculatorului Thunderbirdurilor.
Ai vazut vreodata un film cu Ernst Udet?
Cu Bazu Cantacuzino zburand invers?Fara nici un instrument la bord?
Azi au cumparat cativa "super piloti de Mig 21" cateva avioane de acrobatie super sofisticate,si moare in medie cate unul pe an.
Hai lasati-o balta.!
Cum sunt soferi si masini,sunt si piloti si avioane.
Putini sunt buni,putini sunt medii,majoritatea sunt mediocrii.
Sutele de mii de piloti de vanatoare????
Omule,ai citit vreodata cum se facea selectia ?
Crezi ca orice taran poate fi pilot de teste?
Ai auzit de Eric Brown?


Si apropo: cati piloti din razboi ai cunoscut?
Eu vreo 30-35.
Cati piloti de av de vantoare moderne (nu numai 21) ai cunoscut?
Eu vreo 12.
ozz86651
In WWII, numai din 39 pina in 45, 5 tari mari si late au produs aproape un milion de avioane. Numai US a produs 300,000. Cum avioanele astea nu au stat in hangare nezburate, garantat au fost un numar comparabil (probabil binisor mai mare) de piloti, deci am subestimat. Dat fiind ca populatia lumii era foarte mica in comparatie (abia cit china plus india de azi era toata lumea), e evident ca asa zisele criterii de selectie erau la misto. Stiu, nu toti erau de vinatoare da totusi.

Cit despre legat cu sfoara samd, din experienta mea pe la diferite aiureli cu sporturi extreme, nebuneala oamenilor nu merge decit in sus, nu in jos. Ce era considerat de neconceput in diferite domenii acu 20 de ani si nici nu se visa acum 50 de ani face orice pustan acum. Tot timpul noi bariere cad. Da, sint multe "cirje" tehnologice dar tot la limita se merge. E la mintea cocosului ca avioanele de azi au fly by wire da asta nu insemna ca sint usor de pilotat... la urma urmei si inamicul are la fel.
Xalanx
Ozz you're on moving soil here my man... better drop it, really wink.gif
Elena A.
QUOTE(ozz86651)
Cit despre legat cu sfoara samd, din experienta mea pe la diferite aiureli cu sporturi extreme, nebuneala oamenilor nu merge decit in sus, nu in jos. Ce era considerat de neconceput in diferite domenii acu 20 de ani si nici nu se visa acum 50 de ani face orice pustan acum. Tot timpul noi bariere cad.


Ceea ce am inteles eu de la Arheopterix este inversul a ceea ce ai scris tu, si anume ca ceea ce faceau baietii aia pe avioanele lor era mult mai greu decat ce se face in ziua de azi. Da, sigur, a crescut enorm viteza avioanelor de azi (si teoretic ce este mai rapid este mai greu de controlat), dar in acelasi ritm s-au multiplicat si gadgeturile ajutatoare.
Pe avioanele vechi trebuia sa dai dovada de mult mai multa pricepere cred, pentru ca erau mult mai nervoase si singurul factor determinant in stapanirea masinariei era pilotul.
Pilotii de azi au alte calitati care nu erau necesare inainte, pentru ca zborul se desfasoara in alte conditii (si ma refer din nou la viteza avioanelor de azi si la toate consecintele acesteia), dar nu cred ca dispun de aceeasi finete a zborului pe care o aveau inaintasii.

Parerea mea... beer.gif
James Kilowatt
Problema cu avioanele din ziua de azi nu e viteza, ci acceleratiile. Factorul care le limiteaza la 9G e taman pilotul. Probabil F22-F35 si probabil echivalentul rusesc Su T50 vor fi ultima generatie de avioane de lupta cu pilot. Dronele nu numai ca vor fi probabil mult mai aerodinamice, mai usoare si mai rapide, insa vor putea lua viraje mult mai stranse. Deocamdata dronele sunt folosite doar pentru recunoastere si atac aer-sol, insa probabil vor prelua stafeta si la aer-aer. Si probabil vor deveni din ce in ce mai autonome, deja se investeste tapan in tot felul de proiecte "civile" de la recunoasterea de imagini la inteligenta artificiala.
ozz86651
@Elena, pai cam ce ai zis tu am zis si eu, doar ca eu sint inca mai "pro" pilotii actuali. Motivul pentru care ai ajutoare este ca e pur si simplu imposibil, orit de artist ai fi, sa faci unele chestii. De cunostintele lui Archeopterix in ale zborului nu ma indoiesc, dar asta nu insemna ca parerea lui e infailibila si nu poate fi contrazisa.
Ideea asta cu depasirea limitelor si chiar riscarea vietii fara motiv concret e relativ noua, si pot sa dau exemple in diferite domenii, cel mai simplu e sa ne uitam la alpinism si catarare, dar se vede de la automobilsm la skatebording. Sau si mai simplu, in sport apar mereu noi recorduri. E relativ simplu, limitele umane todeauna au fost impinse la maxim, chia daca unii au beneficiat de tehnologie/stiinta si altii nu. E ca si cum ai compara pe ala care fuge 1km cu o piatra de 100 de kile in spinare cu ala care fuge 100 de km fara nici o piata: amindoi fac lucruri grele, aluia fara piatra l-am usurat de greutate si acum poate sa fuga un km intr-un picior dar in schimb l-am pus la fuga 100 km.

@JK: Chestia asta cu dronele eu zic ca o sa mai dureze. Moticul este ca nu cred ca poti sa ai un avion complet telecomandat in dog fight sau misiuni critice, si asta din cauza bruiajelor, hackingului si latentei comenzilor (citirea lor, propagarea pina la avion etc). De asta cred ca o drona trebuie sa fie in cea mai mare parte robotizata in adevaraul sens al cuvintului, cu creierul ei, si eventual supervizata de un om cind se poate, eventual un adolescent bun la jocuri video smile.gif.
James Kilowatt
Pai generatia actuala e facuta cam pentru 30 ani.... In 30 ani probabil tehnologia va evolua suficient cat sa rezolve multe din probleme. Din motivele pe care le spuneai si tu se lupta catralioane de matematicieni, informaticieni si alti tipi de bine sa le ofere cat mai multa autonomie. Omul nu e limita doar la acceleratii, ci si la timpii de reactie (ca e la mansa sau acasa in fata calculatorului tot aia e). Si chiar la strategie calculatorul ne-ar bate.... gandeste-te ce sincronizare si ce strategie globala ar avea o escadrila de 20 avioane (sau 200, probabil o drona super agresiva ar costa oricum mai putin decat un F35 actual) in care calculatoarele comunica intre ele chiar si cu 100mbps prapaditi oferiti de wifiul actual..... noi comunicam cu cat, 50bps?

Si pilotii umani actuali sunt pe jumatate orbi daca le bruiezi comunicatia.... se duce naibii avantajul invizibilitatii radar, armamentul inteligent, etc.
Bodi
Si atunci o sa cunoastem primii creatori de virusi pentru avioane/drone...sau poate le viruseaza martienii.
Oare cum ar fi sa trimiti o drona cu nukes intr-o misiune de patrulare???
Sau cam cat AI trebuie sa fie intr-o astfel de dracie?

@Arheopterix: noi am fost de acord de la inceput dar cu alte cuvinte.
Xalanx
bai da' ati dat-o in diverse, ati stricat frumusete de topic...
in loc sa veniti cu idei de intampinare a "astora"...
Arheopterix
Mai bag si eu una si plec pe veci....
In 2005,se implineau 60 de ani de la victoaria asupra lui Adolf.
Marea Britanie,vroia sa selebreze super festiv.
A facut rost din nu stiu ce hangar de un bombardiewr Lancaster cu 4 motoare.
Cativa ani au muncit si l-au reconditionat ca nou.
Dar cine sa il piloteze?
Au decis ca trebuie neaparat sa fie piloti din RAF (Royal Air Force).
Numai ca nimeni nu era pregatit ptr asa ceva.
S-au decis sa aleaga crema scolii de pilotaj al RAF.
Bineinteles ca la inceput au facut multa scoala pe un simulator (pe care au murit de nenumarate ori).Cand au vazut ca e groasa si aniversarea se apropie,au apelat la o batranica care fusese pilot pe Lancaster.Ea a avut rolul de a transporta avioanele de la uzina la escardile si de la escadrila la centrele de rapartie si inapoi.
Le-a dat tinerilor niste sfaturi si au inceput sa se descurce.
Pana la urma totul a fost ok si au aruncat o incarcatura de flori rosii deasupra Londrei.
Toti pilotii au recunoscut suprematia pilotilor de Lancaster,si cand au intrebat-o pe babuta ,daca nu i-a fost greu de pilotat avionul (ai carui mansa le rupea mainile) i-a uimit cu raspunsul"da de unde Lanc. era usor de zburat,Stirlingul era dificil,multe prietene am pierdut din cauza lui".
"Voi va antrenati pe simulatoare,pe noi ptr zbor ata vizibilitate,ne urcau in avion si puneau o prelata peste cupola.Asa trebuia sa decolam,zburam,aterizam.
De mentionat ca Lanc. era bombardier.Decolai,zburai drept la tinta,in formatie,aruncai bombele,si veneai si aterizai.Un fel de autobuz.
Adevaratii piloti erau vanatorii (si nu aia americani,care zburau 30 de misiuni si plecau acasa,si erau 10-1 sau mai mult.)Si poate chiar inaintea lor ,cei de la atac la sol.
James Kilowatt
QUOTE(Bodi)
Oare cum ar fi sa trimiti o drona cu nukes intr-o misiune de patrulare???


A dracu' de .... ieftin :angel:

Chiar daca nu sunt superinteligente sa-si stabileasca singure strategia, dronele tot au mare un avantaj. Iti poti permite sa le sacrifici. Matematic vorbind, e mai avantajos sa sacrifici 5 drone din 20 cu 95% sanse de reusita a misiunii, decat 5 oameni, indiferent daca matematica asta e stabilita de om sau de computer. Daca ar avea insa piloti umani, omul ar miza mai degraba pe o stragie in care au 80% sanse sa nu se mai intoarca nici unul din cei 200 si doar 1% sa scape toti decat sa sacrifice din start vreunul.
Mariustom
QUOTE(Arheopterix)
Mai bag si eu una si plec pe veci....


Ferească D-zeu :pray:

Sper că ai glumit blush.gif
Arheopterix
Din topic bineinteles.
Dar va reamintesc ca nimeni nu e vesnic. biggrin.gif
Oana
http://www.piticu.ro/2007/07/17/nici-extra...t-mai-destepti/
bestiale filmuletzele pixar...personajele sunt desenate super...
Arheopterix
Am promis ca nu mai spun nimic.
Postez doar poze.
Arheopterix
poza
Arheopterix
poza
Arheopterix
poza
Arheopterix
poza
Arheopterix
poza
Arheopterix
poza
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.