ajutor |
This topic is about ajutor, the author, k.68177, wrote about: Nu prea scrie in carte cate ture trebuie sa aiba... presupun ca trebuie strans la max, si dupa aia defiletat progresiv ( maxim 2-4 ture) Daca nu-i pla ... To read more just scroll down
ajutor |
Mar 7 2006, 09:32 PM
Post
#41
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
|
|
|
Mar 7 2006, 10:15 PM
Post
#42
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.649 |
K
Te tin la curent |
|
|
Mar 8 2006, 09:25 AM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
Daca nu sta si nu sta deschide destul de mult surubul de peste cel de turatie
da’ vezi intai cat era de strans (numara turele) ca eventual sa-l pui aproximativ la loc surubul ala o sa mareasca turatia si o sa-ti permita sa deschizi surubul de amestec daca nu merge, mai vedem la intalnire :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Mar 8 2006, 10:30 AM
Post
#44
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.649 |
|
|
|
Mar 8 2006, 10:39 AM
Post
#45
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
|
|
|
Mar 8 2006, 03:54 PM
Post
#46
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.649 |
Da dar a lui e una deaia mai batraneasca adica cat se poate de simpla adica fara nici o modificare plus ca a inceput sa cam cada chitul de pe ea.
|
|
|
Mar 8 2006, 04:29 PM
Post
#47
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Sal, Marius! Ai reusit sa aranjezi carburatorul ?
|
|
|
Mar 8 2006, 09:33 PM
Post
#48
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.649 |
Salut si merci de intrebare .
Din pacate nu am reusit pt ca nu am avut timp sa incerc caci unde lucrez eu am un program destul de instabil si nu mi-a permis timpul dar am reusit sa ajung la mecanicul ala de la service Baneasa ( Gigi Solomon ) si mi-a zis ca se rezolva dar trebuie sa vin la el ceea ce e cam complicat tinand cont ca el nu lucreaza sambata iar eu nu pot cand poate el . Sa vad cum naiba voi face sa ajung la el si asta cat mai repede ca de martea viitoare raman fara talon la masina ca se duce fostul proprietar sa o radieze si pana imi dau astia noul talon dureaza ceva , dar teste in curte pot face cate vreau si fara talon ,adica sa mai imi bag eu nasul prin carburatorul ala . Apropos de Gigi Solomon , mi-a confirmat ca defectiunea e de la amestecul de carburant cu aer adica nu e reglat bine. Si tot legat de mecanicul asta , mie mi sa parut ca stie ce spune , numai ca era manga de beat si parca ma duc cu inima indoita la el . Oricum va tin la curent cu ce ispravi voi mai face . A si mai am o intrebare : dupa ce fac reglajele asa cum mi le-ai descris pot vedea daca sa produs vreo ameliorare fara a fi nevoit sa parcurg nustiu cati km ? adica cu masina in curte sau alte metode de a testa consumul cat de cat nu la precizie ca de la 20% daca am rezolvat-o probabil se vor vedea niste diferente de genul ca nu se mai innegresc bujiile sau nu mai stiu ce . |
|
|
Mar 8 2006, 10:04 PM
Post
#49
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Consumul nu prea se poate verifica daca masina sta pe loc. Metoda cu bujiile merge doar daca parcuri un drum mai lung sau egal cu 10 Km, si drumul sa fie cu panta, etc. Daca consumul e ok, atunci bujiile ar trebui sa aiba culoarea maroniu de caprioara sau asa ceav. Dar repet, daca masina sat pe loc, nu prea se poate masura consumul. Cam asa ar trebui sa arate bujia , la consum normal:
|
|
|
Mar 8 2006, 10:09 PM
Post
#50
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
pt ca nu se vede bine o sa mai pun odata poza, dar de data asta un pic editata:
|
|
|
Mar 8 2006, 11:08 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Donez o unghiera! E cineva interesat? :angel:
-------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Mar 9 2006, 09:55 AM
Post
#52
|
|
pilot Group: Membri Posts: 404 Joined: 23-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.200 |
.........si noi un mertru patrat de bun-simt.......daca se simte cineva.........si daca nu ajunge suplimentam.... :wave:
|
|
|
Mar 9 2006, 10:36 AM
Post
#53
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.649 |
Pai in momentul de fata nici nu e nevoie sa misc masina de pe loc caci deja la a 2 cheie la mine bujiile sunt pline de funingine incat pot scrie un roman daca ma apuc sa scriu cu ele pe hartie. Cred ca daca si-ar revenii cat de cat consumul e posibil sa nu mai fie atat de negre sau cel putin nu atat de repede . Oare sa incerc sa schimb si bujiile sau daca am aprindere electronica mai pot regla avansul din delco ?
|
|
|
Mar 9 2006, 11:09 AM
Post
#54
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
bujiile curata-le cu peria de sarma sau smirghel
si avansu-l lasa-l la 5 grade (ai semne pe carterul distributiei) e dat rau peste cap carburatorul ala... :bash: daca zici ca toate sunt stranse si puse bine...desfa surubul de sus(ala de peste cel de turatie) cam 7-8 ture de la "strans maxim" ala de turatie vreo cinci si ala de amestec doua ture si dup-aia da-i din cel de turatie pana sta la un ralanti mai mare, si eventual ii dai si din ala de amestec pana sta cat de cat ratund daca nu vrea mai deschizi din cel de sus si o sa cam trebuiasca sa mai inchizi din cel de turatie probabil da' de la distanta e greu de dat sfaturi...da' incearca si asa a propos: reglajul se gace cu motorul cald, cu motorul rece nu rezolvi nimic! si vezi daca atunci cand e socul inchis clapeta de soc din carburator e si ea inchisa daca nu merge nici asa , inseamna ca e ceva DIN carburator, trage aer fals sub clapeta de acceleratie etc... succes :wave: -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Mar 9 2006, 04:35 PM
Post
#55
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
Ha ha ha madalina... Ma intreb oare tie cum ti-ar arata unghiile, dupa ce ai mesterit 3 ore sub masina, si la motor? Crede-ma dupa o tura de"sapat" cu unghiile in carcasa cutiei de viteze, si dupa ce cureti partea de jos a masinii, cam tot asa o sa arate. Go, Gabriel, go....
|
|
|
Mar 10 2006, 12:34 PM
Post
#56
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.649 |
HORIA
Nu stiu care este surubul ala de deasupra celui de turatie. Si mai am o intrebare si anume reglajele le pot face fara palaria aia de deasupra carburatorului si fara filtru de aer sau nu ??? |
|
|
Mar 10 2006, 12:46 PM
Post
#57
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
daca ai carburator fara treapta a doua cu deschidere vacuumatica nu cred ca mai ai surubul ala
daca e ozon 2 (cu vacuum ) cum stai la aripa dreapta a masinii si te uiti din dreapta la carburator chiar deasupra surubului de turatie e cel de-al treilea, poate are vreun sigiliu pe el de nu se vede...nu e asa mare ca asta de turatie, e pur si simplu ingropat in corpul carburatorului, cam ca cel de amestec si cand reglezi desfa-le incet, cate un sfert-o jumatate de tura, caci reglajul e fin si ai grija nu le forta la scoatere sau insurubare caci carbul e din antimoniu si poti strica filetul... poti sa reglezi si fara palaria de deasupra, dar vei auzi un suierat continuu si o sa fie mai dificil probabil dar poti incerca:) succes :wave: - a, mi-a mai venit in minte o chestie: esti sigur ca plutitorul nu e fisurat si ca cuiul poantou inchide bine? -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Mar 10 2006, 01:44 PM
Post
#58
|
|
sofer Group: Membri Posts: 97 Joined: 1-March 06 From: Bucuresti Member No.: 69.649 |
Pai plutitorul l-am desfacut si agitat si nu se aude nimic in el iar cuiul poantou inchide bine caci am tras cu gura pe stutul ala si nu scapa aer.
Carburatorul este cu dublu corp si nu are vacuum, vacuumul fiind furtunul ala care pleaca din carburator la delco ; nu ? Vacuum am la cealalta masina dar care nu are surubul ala de turatie adica il are doar pe ala de amestec . Surubul de turatie e in stanga iar cel de amestec e in dreapta si e ingropat ; nu ? bineanteles cum stau pe aripa dreapta si ma uit la carburator. |
|
|
Mar 10 2006, 03:13 PM
Post
#59
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.411 Joined: 21-June 05 From: Bucuresti Member No.: 49.533 |
eu ziceam de vacuumul ala care deschide treapta a doua
ala e in spate-stanga al carburatorului dar daca n-are vacuum la delco n-re nici la camera a doua si atunci ai doar doua suruburi din alea trebuie sa jonglezi teoritic e mai usor, ca nu mai sunt trei, dar cine stie ce-o fi acolo...de la distanta e greu...poate vedem la intalnire ps - si daca cuiul inchide nivelul e rglat la 7,5 mm? asa ar trebui sa fie... -------------------- Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica ! |
|
|
Mar 10 2006, 04:05 PM
Post
#60
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 208 Joined: 13-February 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 68.170 |
pun o poza cu carburator vacuumatic:
1: ralantiu 2: amestec 3: surub sigilat !! NU E VOIE SA-L DEREGLEZI!!! Apropo, la celalalt carburator, surubul de la ralantiu apasa pe acceleratie, si surubul de amestec se situaza unde e pus asta la asta surubul de ralantiu |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 06:33 PM |