IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

ajutor

This topic is about ajutor, the author, Horia49540, wrote about: bravo pentru poza:) intr-adevar ala e al treilea surub de care ziceam eu si intr-adevar e sigilat si nu ai voie sa-l dereglezi dar daca nu mai reusest ... To read more just scroll down

5 Pages V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> ajutor
Horia49540
post Mar 10 2006, 04:27 PM
Post #61


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



bravo pentru poza:)
intr-adevar ala e al treilea surub de care ziceam eu
si intr-adevar e sigilat si nu ai voie sa-l dereglezi
dar daca nu mai reusesti de nici un fel sa reglezi carbul, umbli si la ala, mai ales la o masina la care nu ai garantia ca surubul ala nu a fost miscat din loc vreodata
si la carbul vechi: eu nu am vazut niciodata, doar am citit
daca are surubul care apasa pe clapeta - ca la dacia, de ex. - aunci e super simplu de reglat
daca nu e infundat carburatorul nu-s probleme biggrin.gif
dar tu nu ti-ai pus carburator de 1500 - cu jiglerul de ralanti actionat electric? parca nu-l vad acolo? sau e de la alt carb...
ciao :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 10 2006, 04:27 PM
Post #62


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



bravo pentru poza:)
intr-adevar ala e al treilea surub de care ziceam eu
si intr-adevar e sigilat si nu ai voie sa-l dereglezi
dar daca nu mai reusesti de nici un fel sa reglezi carbul, umbli si la ala, mai ales la o masina la care nu ai garantia ca surubul ala nu a fost miscat din loc vreodata
si la carbul vechi: eu nu am vazut niciodata, doar am citit
daca are surubul care apasa pe clapeta - ca la dacia, de ex. - aunci e super simplu de reglat
daca nu e infundat carburatorul nu-s probleme biggrin.gif
dar tu nu ti-ai pus carburator de 1500 - cu jiglerul de ralanti actionat electric? parca nu-l vad acolo? sau e de la alt carb...
ciao


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 10 2006, 04:54 PM
Post #63


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



Deci : la carbul care e defect am

1: ralantiu care apasa pe acceleratie
2: amestec care e infundat
3: surub sigilat " care e sigilat "

La celalalt carburator am doar 2 suruburi
1: amestec
2: surub sigilat !! NU E VOIE SA-L DEREGLEZI!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 10 2006, 05:12 PM
Post #64


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



adica la cel bun nu ai si surub de amestec? nu prea cred...poate e ascuns bine:)
si cum adica e infundat? cu ce? cum? pai atunci de la asat o fi! desfunda-l si nu ne mai da emotii ca ai carburator extraterestru ha ha
oricum la ala care apasa pe clapeta deschide-l pana ai un ralanti mare, deschide surubul cateva ture, apoi inchide-l pan ain momentul cand incepe sa nu mai fie mersul motorului rotund: de acolo da-l o juma de tura inapoi si gata!
da, dupa cum spuneam, de departe e usor de spus
tre vazut la fata locului
da' incearca asa: desfunda ala si apoi regleaza cum am descris
trebuie sa mearga:)
succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 10 2006, 07:42 PM
Post #65


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



Nu infundat cu ceva ,ce vreau sa spun e ca e bagat intr-un canal ,si am si surub de relanti care apasa pe acceleratie si mai am si surubul ala care e sigilat si care se spune sa nu umblu la el.
Maine dupa ce ma duc la Atlas sa iau o garnitura pt pompa de benzina la masina lui tata vin si ma ocup de el sa fac reglajele cum ma-ti invatat si daca nu-mi iese ne vedem la intalnire si voi veni cu ea caci mi-au zis aia de la politie sa vin miercuri sa iau talonul ca cica e gata in 3 zile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 11 2006, 12:09 PM
Post #66


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



Cred ca am descoperit ceva care nu e in regula si anume ca in al doilea corp al carburatorului e inundatie de benzina adica e ud chiar si la relanti. Ce ar trebui sa fac sa nu mai fie asa ?
Inca ceva ,jigloarele din camera unde este plutitorul au cote diferite si anume : 162 si 107 care din ele trebuie sa fie pt camera principala adica pt cea cu ciocul de papagal ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 11 2006, 05:47 PM
Post #67


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



pai de acolo ti se trage si consumul si fumul si toate cele
trebuie sa vezi pe unde se inunda
poantoul verificat cu suflatul nu prea are valoare, ca in mers presiunea e de zeci de ori mai mare...
107 e la camera principala (cu cioc:) si 162 la adoua
da' eu cand mi-am luat masina si am reglat carbul am facut proba si cu ele invers si mergea foarte bine, chiar zmucea mai tare, da' consuma mult si n-are rost:)
deci de la inundatia aia ti se trage
remediu:demontat, planat toate suprafetele de contact, garnituri noi si montat la loc cu grija si reglat...
succes :wave:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 11 2006, 06:10 PM
Post #68


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



Schimbat garnituri si pus jiglerele cum trebuie , insa cu jiglerul de 107 in prima camera cand accelerez violent ,motorul tinde sa moara .
E tare ciudat ca m-am uitat la jiglerele vechi si au cu totul alte cote iar in carte se dau iarasi alte cote cu totul diferite de ce am cumparat eu si de ce aveam. Nu mai inteleg nimic.
Pana la urma jiglerele de carburant le-am lasat pe alea vechi pt ca aveau acelesi cote (1.30 )iar cele de aer le-am pus pe alea cumparate pt ca aveau aceleasi cote (1.70 ) apoi am jonglat din cele 2 suruburi ( amestec si relanti ) pana mergea rotund si nu mai scoate fum negru , insa cand trag socul pe la 1500 de ture incepe sa se decelereze , dar deocamdata e bine , urmeaza sa-i fac consumul insa asta probabil joi daca iau talonul miercuri.Cam ce consum e la relanti masina mers cam 5 ore si am pornit-o de vreo 20 de ori iar benzina consumata a fost de 4,5 litri . O fi bine ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Mar 12 2006, 10:43 PM
Post #69


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Pun poza cu carbul original,d e care ai tu:
1-ralantiu
2-unde nu se umbla;
3-amestec
Yep, Horia, poza de la postul celalalt ,ii carbul meu, nou. Ii Ozon (de la modelul 2107) dar nu are electronica pe el ( ECON ?) . Carburatorul modelul asta. a fost montat pe primele serii de Lada 2107. In scurt timp s-a trecut pe fabricarea carburatoarelor cu Econ(?). Carburatorul ii luat de nou si pe el scrie ca ii fabricat in 2005(inseamna ca se fabrica inca si model dintr-asta fara electronica)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 13 2006, 10:48 AM
Post #70


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



QUOTE(k.68177)
Pun poza cu carbul original,d e care ai tu:
1-ralantiu
2-unde nu se umbla;
3-amestec
Yep, Horia, poza de la postul celalalt ,ii carbul meu, nou. Ii Ozon (de la modelul 2107) dar nu are electronica pe el ( ECON ?) . Carburatorul modelul asta. a fost montat pe primele serii de Lada 2107. In scurt timp s-a trecut pe fabricarea carburatoarelor cu Econ(?). Carburatorul ii luat de nou si pe el scrie ca ii fabricat in 2005(inseamna ca se fabrica inca si model dintr-asta fara electronica)


Bravo , asta e l-ai nimerit cu exceptia ca surubul ala la care nu trebuie sa se umble nu mai e sigilat .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 13 2006, 11:56 AM
Post #71


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



inseamna ca mai mult ca sigur s-a umblat la el...da' se poate regla, nu e nici o problema
pricum la o masina asa veche ala tot trebuie desfacut odata si odata pentru a-l curata, dar daca numeri exact cate ture a fost insurubat nu strici numic


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 13 2006, 11:57 AM
Post #72


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



aaa, si nu mai tine masina atatea ore la ralanti, ca se imbacsesc si segmentii cu ulei si nu-i face bine in general motorului
de consum habar n-am, ala se vede in mers
dar o masina reglata bine (perfect!) trebuie sa consume cam un litru de benzina pe ora...


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 13 2006, 12:50 PM
Post #73


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



QUOTE(Horia49540)
inseamna ca mai mult ca sigur s-a umblat la el...da' se poate regla, nu e nici o problema
pricum la o masina asa veche ala tot trebuie desfacut odata si odata pentru a-l curata, dar daca numeri exact cate ture a fost insurubat nu strici numic


Pai e simplu , era insurubat la maxim. biggrin.gif
Inca ceva : de ce cand o pornesc si e rece , pentru ceva vreme , pare ca merge in trei pistoane ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 13 2006, 01:43 PM
Post #74


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



mersul in trei cilindri e ori de la bujii ori de la carburatie prost reglata
iar bujiile se uda de la carburatie prost reglata, asa ca pana la urma tot la carburator ajungi:)
surubul ala tre sa stea deschis destule ture (vreo 7 macar)
poti face asa: dupa ce ai reglat din suruburile alea de jos si ai un ralanti bun misca din cel de sus pana ai cel mai mare si mai stabil ralanti
apoi mai inchizi din cel din clapeta si iti stabilesti o turatie rotunda si destul de mica
dar trebuie vazut dece se inunda treapta a doua a carbului :bash:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 13 2006, 01:44 PM
Post #75


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



mersul in trei cilindri e ori de la bujii ori de la carburatie prost reglata
iar bujiile se uda de la carburatie prost reglata, asa ca pana la urma tot la carburator ajungi:)
surubul ala tre sa stea deschis destule ture (vreo 7 macar)
poti face asa: dupa ce ai reglat din suruburile alea de jos si ai un ralanti bun misca din cel de sus pana ai cel mai mare si mai stabil ralanti
apoi mai inchizi din cel din clapeta si iti stabilesti o turatie rotunda si destul de mica
dar trebuie vazut dece se inunda treapta a doua a carbului :bash:


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Mar 13 2006, 02:50 PM
Post #76


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Treapta a doua se poate inunda din mai multe motive. Eu cu cate probleme am avut, cu carburatorul vechi, deja is un fel de "expert din fata blocului" . Mie nu mi s-a mai inundat (temporar) dupa ce am suflat aer comprimat prin toate caile carburatorului ( normal, prin desfacerea capacului). O alta cauza ar putea fi si nivelul mult prea ridicat al benzinei din carburator ( vezi reglajul plutitorului). Batranu' a sugerat ca e de la supapa de pe capacul carburatorului, pe care e montat plutitorul (sunt n motive din care s-ar putea sa nu se inchida calumea) . Mai sus ai mentionat ca daca il turezi spontan, motorul tinde sa moara. La faza asta recomand sa maresti un pic avansul de la aprindere. Daca iti face aceeasi faza, atunci iara e de la carburator biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marius69656
post Mar 13 2006, 04:48 PM
Post #77


sofer
***

Group: Membri
Posts: 97
Joined: 1-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 69.649



Am rezolvat cu inundarea camerei secunde a carburatorului , facusem eu o prostioara dar am remediat-o . Problema cu surubul ala care ar trebui sa fie sigilat e ca se misca destul de lejer daca il desurubez , adica ma gandesc ca la trepidatiile motorului sa nu se desurubeze sau insurubeze si iar sa pierd reglajele , si ar mai fi ceva legat de surubul asta buclucas si anume ca daca ma uit in camera 1 a carburatorului se vede varful surubului care a patruns in ea adica a perforat peretele camerei , (o fi bine ? ). Si daca desurubez ala oare nu trage aer pe acolo ? O sa incerc sa fac deseara niste poze daca fac rost de un aparat .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k.68177
post Mar 13 2006, 05:00 PM
Post #78


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 208
Joined: 13-February 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 68.170



Sincer nu stiu ce sa zic... eu cel putin asa stiu ca la carburatorul meu vechi nu prea era perforat peretele. Dar asta nu inseamna ca nu e voie. Sa graiasca aici un posesor de 1200-1200S. Chestia ii ca nu pot sa verific ( carburatorul ii in garaj la batranu' si o sa ma duc pe-acolo numai in weekend) . Eu am azut ca in service se plombeaza dupa ce se regleaza surubul ala, sau ca se pune o "piedica" din plastic. Totusi, sunt ceva procedee mai neortodoxe, adica astuparea cu chit sau cu pasta de silicon pt etansare (aia rosie).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia49540
post Mar 13 2006, 05:12 PM
Post #79


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.411
Joined: 21-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.533



cum adica? a gaurit? pai nu prea e bine
dar nici inchis nu trebuie sa stea
el se misca acolo pt ca probabil nu ai garnitura
fiecare surub de reglaj tre sa aiba un o-ring de cauciuc pe el, altfel trage aer fals
si poti sa-i pui niste chit sau plastilina moale pe dinafara, sa nu se mai miste
acum daca ai rezolvat i cu inundatia aia tre sa mearga biggrin.gif


--------------------
Fiat Albea Dynamic
am avut Lada 1200 S - o masina fantastica !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dan54198
post Mar 13 2006, 10:14 PM
Post #80


novice
**

Group: Membri
Posts: 44
Joined: 25-August 05
From: Braila (Braila)
Member No.: 54.191



Salut K! Si eu am avut 1001 probleme cu carburatorul inainte de a monta instalatie GPL. Consumul poate varia si in limite mari din cauza reglajelor de la carburator. Eu am sa-ti spun ce-am patit cu a mea. Cel mai bun consum l-am obtinut cu surubul de sus strins la maxim cel de jos ( 45 grade dreapta) cu 2-3 ture deschis iar cel de pe mijloc jos deschis cit sa-i faci un mers rotund motorului (minimum 600 tr/min.). Si inca ceva; ai grija ca distributia sa fie f. bine reglata si aprinderea de asemenea. In caz contrar vei avea reglaje instabile (dependente de temperatura motorului si de calitatea benzinei). Inca un lucru important este sa nu ia aer fals pe sub talpa carburatorului. Mersul in trei cu motorul rece poate fi si de la aprindere sau de la distributie. Bujiile se pot innegri si daca ai unul sau mai multe ghiduri de la supape uzate ajungind astfel ulei in camera de ardere pe linga coada supapei...samd. Ce am vrut sa spun? ......" Sapa si in alte parti ca sa reduci consumul" . :wave: Bafta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

4 User(s) are reading this topic (4 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 09:55 PM