IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
k.68177 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
k.68177
sofer profesionist
Age Unknown
Gender Not Set
Cluj-Napoca (Cluj)
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 13-February 06
Profile Views: 123*
Last Seen: 25th August 2007 - 01:50 PM
Local Time: Mar 19 2024, 05:52 AM
208 posts (0.03 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

k.68177

Membri

****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
25 Nov 2006
Buna! Caut service in cluj, unde pot sa alezeze bloc motor, sa preseze "camasi reci" sa rectifice supape/chiulasa, polizeze galeria de admisie. Toate astea pt motor de Lada 1200/1500. Cam cat e tariful ? Stiti ceva locuri unde sa fie mecanici de treaba, si sa nu suprataxeze ?
9 Oct 2006
Salutare! Am o mica problema care a survenit azi.... si am facut-o sa fie si mai mare printr-o prostie..... Azi dimineata pornesc jos sa ma duc la lucru, vad ca opelu nu porneste (bateria descarcata), si ma bag in Lada. Porneste usor la prima cheie (avand in vedere ca n-am umblat cu ea in weekendu asta), si pornesc spre servici. Dupa servici ma duc spre faculta, observ ca am "greierasi" la roata stanga fata. Intre 40 si 60 km/h se aude un scartait ritmic. Dispare dupa 1 min de mers drept, dar la primul viraj reapare. Opresc sa vad ce e, si observ ca e calda roata. Ajungand acasa, am ridicat masina in graba ( peste 30 min trebuia sa plec la faculta), si am incercat sa misc roata. Constatand ca se misca greu, m-am uitat la etrier. Totul parea ok, nu parea ca e cilindrul sub presiune. Luand un ciocan de 500 g, am lovit etrierul de doua ori, si s-a deblocat. Dar la a treia lovitura...... dezastru......... Cand am lovit, a alunecat ciocanul si am lovit partea aia bombata unde intra tija aceea care trece prin partea ailalta a etrierului (nu stiu daca e presata/insurubata), ciobind partea aia bombata. A sarit o bucata destul de maricica. Tija aceea sta fix acolo, nu se misca, din fericire. Neavand timp, am remontat roata, si am lasat jos masina. Dupa ce m-am spalat pe maini am si pornit, iar pe drum, am constatat ca zgomotul acela a reaparut. Iarasi se misca greu roata. Credeti ca e grav ce s-a intamplat cu etrierul ? Am o banuiala ca ar trebui sa schimb garnitura la cilindrul din etrier si zgomotul va disparea..... Oare de la asta e? Ar fi bine sa-mi schimb etrierul ?
A ..... si scuze daca am deschis topicul asta (cred ca mai e unul sau doua cu tema asemanatoare), dar n-am observat. Rog un admin sa binevoiasca sa adune toate topicurile despre tema aceasta..... asta daca e posibil..
22 Apr 2006
Avand in vedere ca am esapament sport, cu o singura toba. marca borla, pe care am fost nevoit s-o dau jos ca s-o duca la reparat din cauza unei fisuri in teava, nu prea stiu cum ar trebui sa arate sistemul original montat. Am dus sitemul sport la reparat, si pt. ca va fi gata numai peste 2 sapt, am pus sistemul original sus. Treaba e ca teava imi cam atarna, cam la mijlocul masinii. E normal sa fie asa? Cu ceva incarcatura am urcat pe o bordura si am auzit cum s-a atins de ea. Repet, e montata calumea, e prinsa cu toate suruburlile smile.gif, si in punctele de prindere originale. La voi atarna teava care e intre motor, si toba din spate (aia mai mica) ?
2 Apr 2006
Salut! In weekendul asta, am facut un drum ce am stiut ca o sa regret ca l-am facut. In total am facut 80 Km dus si 80 intors, dar pe drum "forestier, accidentat". Erau pe drum pietrii, era pus pietris, dar totul era spalat, si erau santuri de vre-o 20 cm adincime. In fine, era jale. Ajung acasa, si parchez masina in fata blocului. Grabindu-ma pun o frana brusca, si constat cu stupoare si uimire, ca volanul vine inspre mine cam un cm. bun, si ca are joc foarte mare. Nu am putut sa verific pt ca deja este intuneric, dar cred ca se misca tot melcul din caseta. Jocul acesta se poate regla de la surubul acela de pe caseta, sau trebuie sa mi-l schimb? Ultima oara caseta mi-a fost reglata inainte de itp, ( in ianuarie ). E posibil sa nu fi strans surubul acela (ca acolo au umblat), si din cauza zguduiturilor, sa se fi desfacut un pic? Acum ca s-au intamplat toate acestea nu prea mai am curaj sa ma duc maine la faculta cu masina. Stiu ca e imposibil sa raman cu volanul in mana (ha ha ha , e un "melc" in caseta, care nu prea iese). Astept sfatul vostru.......
13 Mar 2006
Din nefericire, am luat decizia sa montez in scurt timp cutia de viteze de la Fiatul lu batranu' care a fost recent scos din circulatie. E modelul Mirafiori, motor asemanator cu cel de Laditza. Chiar daca batranul e mecanic auto, totusi are ceva ezitari fata de mine, cand vb. cu el pe tema asta. El initial a vrut sa-mi modifice ambreiajul, sa-mi puna ambreiaj be cablu (bleah). Am avut o discutie cu el prin care l-am facut sa inteleaga ca nu renunt nici mort la ambreiajul hidraulic. Deci prin urmare, se potriveste "clopotul" de la schimbatorul de Laditza ( pe ala ii montat pistonul de la ambreiaj)? Ar fi fain sa potriveasca, ca atunci am impuscat cu un foc 2 iepuri: nu trebuie sa-mi schim ambreiajul, si electomotorul nu o sa stea prins in 2 suruburi + colier , ci o sa stea normal, prins in 3 suruburi. Gaura din podea nu prea ma inspaimanta, pt ca si la schimbatorul cu 5 de Laditza, a fost modificata un pic gaura (marita inspre manerul de la frana de mana, cu 3-4 cm, pus pe el masca din plastic cu burduful din cauciuc, sudat o buc. de tabla+izolat antifonic). Ma inspaimanta gandul ca schimbatorul de Fiat vine si mai aproape de frana de mana. Ii fain ca o sa poti sa schimi vitezele mai comod, ai un "feel" mai sportiv smile.gif. Deci cum pot sa scurtez manerul de la frana de mana, fara sa-l mut mai in spate, sau sa stric manerul? Chestia e ca nu prea se poate gasi maner nou, numai la dezmembrari, si nu as vrea sa am dureri de cap din cauza asta. Acum urmeaza partea a 2-a. Cum trebuie facut cuplajul dintre cutie de vit. si axul ala care merge la dif? Ii un cuplaj flexibil ( cuplajul Hardy ), si acela trebue modificat? Cum se poate prinde cutia de vit. pe caroserie ? Potrivesc punctele de prindere de la Lada cu cele de Fiat ? Daca nu, se pot da gauri in bucata aia de metal ce prinde cutia de vit. de caroserie (bucata ce trece sub consola, nu prea stiu cum ii se zice)? Nu prea as avea chef sa dau gauri IN CAROSERIE. As vrea sa pot sa fac modificarea fara multe alte modificari, si eventual pe cat se poate cu piesele ce le am. M-am documentat, si schimbatorul de la Fiat are treptele mai lungi decat la sch. de 5 de la Lada.
Eu as vrea sa ma apuc de lucru cam asa peste 2-3-4 sapt, daca va fii o vreme mai buna. Am 2 posibilitati: ori ridic masina, si o pun pe ceva, ori pot s-o rastorn. Batranu are set pt rasturant Dacia, si la care a facut "extensie" ca sa se potriveasca pe Lada. Am si scule necesare in garaj ( polizor, ap. de sudura, bormasina, flex biggrin.gif). Fiatul ii inca neatins, dupa cam asa un an de sedere in garaj. Cutia de vit. de la Fiat ii in perfecta stare, fara defecte.
Astept sa-mi raspundeti................
Ps: am citit aici despre aceasta modificare, da nimic concret, numa generalitati. :wave:

Edit: am auzit ca ambreiajul de la Fiat merge in sens invers?!?!?!?
Last Visitors
k.68177 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for k.68177.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th March 2024 - 11:52 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here