Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 17 2005, 06:09 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
QUOTE(MR28673) @Serban Nu, nu castigi nimic schimband viteza mai repede. Chiar daca pici pe cuplu mai mare la motor, datorita demultiplicarii mai mici a treptei superioare cuplul care ajunge la roata e mai mic. Indiferent cat de repede "urca in ture" sau la ce turatie ai cuplul maxim la motor, performanta maxima o obtii acolo unde ai puterea maxima. Daca ecuatiile nu ti-au placut, verifica experimental. Din pacate aici gresesti. Daca motorul "nu urca in ture" nu vei avea diferenta de viteza, deci acceleratie. Puterea motorului va fi egala cu puterea consumata de masina (rezistenta aerului, frecare etc). Marele avantaj al diselului etse tocmai acela ca are cuplul motor mai jos, daca schimbi tarziu plafonezi motorul si desi trasmisia va ajuta, va multiplica un cuplu foarte slab rezultand tot un cuplu slab. Foarte usor iti dai seama cand trebuie sa schimbi uitandu-te pe cele doua curbe.
Daca catre final curba de cuplu pica, trebuie sa schimbi inainte de acea cadere, altfel pierzi cuplu. -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 04:57 PM |