Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 17 2005, 03:23 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@Serban Nu, nu castigi nimic schimband viteza mai repede. Chiar daca pici pe cuplu mai mare la motor, datorita demultiplicarii mai mici a treptei superioare cuplul care ajunge la roata e mai mic. Indiferent cat de repede "urca in ture" sau la ce turatie ai cuplul maxim la motor, performanta maxima o obtii acolo unde ai puterea maxima. Daca ecuatiile nu ti-au placut, verifica experimental.
@Valentin Citatul tau spune ce-am spus si eu: VAG are un protocol propriu incompatibil cu ceilalti. "VAG-COM uses VW's proprietary diagnostic protocol and will only work in VW/Audi vehicles." Arunca un ochi aici pentru diferitele standarde.... http://www.obd2crazy.com/techstd.html si nici alea nu-s toate, jegul meu de ALDL e de fapt protocol OBD1 (comunicare seriala la 8192baud/sec), chiar daca conectorul e OBD2 si masina e de dupa '96. Un soft simpaticul care permite si chiptuning e si EfiLive, de la 5 in sus pentru OBD 2 si Efilive4 pentru ALDL-OBD1. Exista si o baza de date cu harti gata facute, pentru cine are chef sa se riste la chiptuning. Exista si cateva freeware, insa trebuie testate. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 10:45 PM |