Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 17 2005, 02:57 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Concluzia care se desprinde pana acum ar fi ca pentru a obtine demarajul cel mai bun este ca viteza trebuie schimbata la o turatie cat mai aproape de turatia la care avem puterea maxima. Am inteles bine?
Nu contest ca asa ar fi la benzinare pentru ca benzinara urca rapid in ture. Dar la diesel am o retinere ca ar fi asa. Pentru ca dieselul urca mai greu in ture. Concret, daca am puterea max la 4000 ture si cuplul max la 2000 de ture ajung destul de greu la o turatie apropiata de 4000 de ture si se pierd secunde pretioase! Nu cumva castig timp la demaraj daca schimb la 3000 ture ajungand mai repede la aceasta turatie decat la 4000 si in plus cad pe turatia de cuplu maxim la 2000 ture? Daca schimb la 4000 ajung mai greu la aceasta turatie si cad pe turatia de 3000 ture unde asa cum reiese din diagrama, cuplul nu mai este maxim ci mai mic. Repet, ma refer la diesel. Ce ziceti? |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 01:49 PM |